Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

La sablon nu m-am gandit... asta e, alta data. Oricum, nu sunt f sigur ca nu e cam mic nivelul acum, dar merge bine mobra, asa ca o las in pace.

In seara asta l-am vizitat pe mexykanu si am pus baterie noua Fulbat. Cea veche incepe sa moara, dupa 2,5 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am.montat tublis

» Post actualizat in 25 Oct 2016 17:45

Cam scump dar o sa fac treaba cu el

» Post actualizat in 28 Oct 2016 16:55

Azi am schimbat kitul de lant la ktm etc 200,am realizat ca presa mea de lant cumpărată cu 100 de lei de pe aliexperss e foarte buna.Am scos 3 zale fara sa pilesc din nitul zilei.Pot să desfac si sa nituiesc un lant fara a avea nevoie de flex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Bine ca nu au pus inca curele de cauciuc dintate (in loc de lant) ca la conserve.

Sa stii ca fiecare modificare (acuma na, majoritatea sa nu exagerez) are ca scop imbunatatirea vreunui aspect (trecand peste cele de imbogatirea a companiei producatoare), asadar nu sunt rele nici curelele astea.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai dreptate, in curand vom vedea nave ancorate prin curele de cauciuc in loc de lanturi. Nu ruginesc! :)

Frate, dar ai niste puncte de vedere zurli rau... nici nu stiu de ce m-am obosit... :)

 

PS: ai uitat de AC/DC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus oameni,

Nu am poze sa arat, asa ca va povestesc cu o mie de cuvinte: ieri am reusit sa scot barend-ul din ghidon caruia, in urma unei cazaturi, i s-a rupt surubul la fata filetului.

Prima incercare a fost sa agat o bucata de surub, ca parca avea un motz iesit afara, si sa incerc sa il desfiletez, asta insa in interiorul ghidonului. Probabil daca eram ginecolog imi iesea.

Apoi am bagat bormasina cu un spiral de metal in incercarea de a face gaura in surubul respectiv. Mai mult am tocat din aluminiu de la barend si am futut toata treaba.

Nici incercarea cu a lipi cu superglue restul de surub care s-a rupt nu a avut succes, pentru ca dupa ce am bagat bormasina nu mai aveam suprafata pe care sa prinda superglue-ul.

Am crezut ca am ceva succes cand am bagat o sarma de aluminiu de 10 mm si o tineam cu un patent si bateam cu ciocanul. S-a mulat putin dupa forma ghidonului dar s-a blocat la un moment dat si era sa o rup cand am scos-o.

 

Solutia castigatoare!! Cu baietii sudori de la santier, i-am rugat sa lipeasca un surub de masa de la aparatul electric, ca nu facea masa prin restul motorului (barend-ul are 2 garnituri de cauciuc si nu se atingea de ghidon), apoi bagat surubul in ghidon, un electrod pe langa si sudat bucata ramasa de surub din barend, cu celalalt surub din prelungirea masei, si cu electrodul. Decuplat clestele de electrod, lasat sa se intareasca, si smuls tot ansamblul din ghidon.

Am avut ceva emotii cand a luat foc garnitura de cauciuc si ardea in ghidon, dar au trecut repede.

 

Spor la treaba baieti!

Andrei.

Editat de esanuandrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 zile de chin.... am inecat-o. Iar bujiile au ajuns cu aceasta ocazie la capatul vietii. Nu a ajutat cu nimic demontarea si uscarea lor. In loc de scanteie faceau un micro foc de artificii in jurul electrodului. Le-am schimbat. Problem solved.

 

Hint : bujiile le-am cumparat de la un magazin de piese auto. Au costat aproape jumatate din pretul cerut de magazinele moto (22 RON vs 35-45 RON)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hint : bujiile le-am cumparat de la un magazin de piese auto. Au costat aproape jumatate din pretul cerut de magazinele moto (22 RON vs 35-45 RON)

De incercat si cu alte consumabile si piese, gen curele de distributie, filtre de toate neamurile, sonde temperatura, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te-as sfatui sa zici asta pe aici, ca incepe lumea si s-agita ca nu folosesti piese de origine si faci modificari. Tine secretu' si lasa-i pe restul sa plateasca 'taxa de piesa moto' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai proaste aveau transmisia cinematica prin curea (de cauciuc) iar cele mai bune erau cu solutia "direct-drive".

Nu e chiar asa, cele cu direct drive daca nu sunt facute cum trebuie sufer de vibratii, si viteza e mai greu de ajustat fiind un motor cu cuplu mare si turatie mica.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'taxa de piesa moto'

130%. +

Mi-a venit sa vomit cind am realizat amploarea tepei, norocul ca n-a fost ceva foarte scump, doar critic :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica imediat dupa ce-i expira garantia? :))))

O baterie care nu tine macar 4-5 ani e un rahat. Sau pe proprietarul motocicletei chiar il doare-n 14 de conditiile in care-si lasa jucaria; bateria nu se lasa 6 luni parasita pe motocicleta, fara sa-i mai faci nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok si 4 ani. Eu n-am avut pretentii la a mea, am luat cea mai ieftina baterie la momentul ala. Si ce ma bucura e ca nu m-a lasat brusc, a inceput sa dea semne si am putut sa o schimb fara sa ma lase in drum pe undeva. Plus ca eu am si omorat-o de cateva ori, de tot, si asta ii scurteaza viata. In rest, iarna a fost incarcata periodic, la fel si cand am mai fost in concedii plecat si mobra a stat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Azi am schimbat capacul de ambreiaj la ktm 525,dar nu am putut scoate de pe cel vechi,geamul de la vizitarea nivelului de ulei.Am incercat si sa încălzesc zona si degeaba,s-a crăpat geamul si tot nu a iesit,trebuie sa comanda unul nou.Am schimbat si rulmentii si Simeringurile cu tot cu distantiere la roată spate la ktm 200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă mergea sa scot nenorocitul ala de ochi de vizitare si sa il monteze pe capacul nou,azi puneam motorul pe cadru si făceam o tură prin oras.Mă bătea un gand sa pun rotile de supermoto de pe ktm525 pe cel in 2 timpi de 200 dar nu am tip la cel de 200si imi era sa nu ma oprească un politist

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...