Banzay Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Bateria este ok , am pozat voltmetru cu farul aprins si motorul oprit .In mers indica 14 volti tensiune cu farul aprins . Legatura s-a facut pe cablajul vechiului indicator analogic . Trebuia sa ma prind cand am vazut becul si pictograma cu telefonul, ca e vorba de chinez, asa era si la mine bordul. Nu ai vreo poza cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Banzay,arata exact la fel ca la orice kinroad . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Tot din ala am avut si eu. Cam vibra sus in ture, insa un motor decent de barait prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 N am mai mesterit nimic. De mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Tot din ala am avut si eu. Cam vibra sus in ture, insa un motor decent de barait prin oras Ai un voltmetru analog? Nu-l dai? Este urat cu spume.. si nici nu indica precis .Ca si turometrul .Le-am dat la gunoi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Am meșterit sambata la un prieten in pădure,i am pus v-coil pe doua filete ce tin capacul de la chiulasa,asta după ce am desfăcut un pic la ea.Nu inteleg cum o motocicleta ieșită din service de numai 3 zile si care nu s-a mers cu ea sa aiba filetele duse în condițiile în care ea a fost dusă pentru rectificarea scaunelor de supapă.Mai avea un filetele dus ,dar ca sa il fac si pe acela trebuie să dau chiulasa jos,iar in pădure nu aveam toate sculele.Si se mai mira lumea de ce sa nu duci motorul in service,plus ca e un service destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Dar spune si numele "service-ului" sa stie lumea unde nu trebuie sa mearga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 bardak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 N am mai mesterit nimic. De mult... eu astept sa iasa soarele, sa-l spal, sa-i pun prelata si apoi la nani pana-n primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Al meu e la nani de ceva timp bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 apoi tie ti usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Hmmm.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Azi am ajutat un frate motociclist sa-si sincronizeze carburile. Ajutorul a fost doar verbal, de treaba murdara s-a ocupat el. Sincronizatorul e home made by subsemnatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Si ieri vreo 2 ore, si azi, am mesterit la carburatorul viroagei... mai exact la nivel. Al dreacu daca a vrut el sa iasa cum trebuie. De cand am schimbat cuiul ponto si scaunul, era cam mare nivelul, probabil am tras eu aiurea de plutitor cand l-am manevrat. Mi-a mancat nervii pana l-am nimerit... ba prea mare, ba inchis de tot. Iar desfa carburatorul, iar regleaza, iar masoara... acum 20 min i-am dat de cap, nici nu l-am mai masurat la final pt ca mobra accelereaza perfect acum. Bateria e pe moarte (maine iau alta), asa ca ieri m-a lasat, a stat pe redresor peste noapte, bujiile erau negre, le-am ars si le-am curatat. Si daca tot eram acolo, am curatat si papucii de la + si - si i-am dat cu vaselina dielectrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Cand il stii, iti faci una de-asta, nouaj de ani cat tii mobra, te va ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 La sablon nu m-am gandit... asta e, alta data. Oricum, nu sunt f sigur ca nu e cam mic nivelul acum, dar merge bine mobra, asa ca o las in pace. In seara asta l-am vizitat pe mexykanu si am pus baterie noua Fulbat. Cea veche incepe sa moara, dupa 2,5 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Azi am.montat tublis » Post actualizat in 25 Oct 2016 17:45 Cam scump dar o sa fac treaba cu el » Post actualizat in 28 Oct 2016 16:55 Azi am schimbat kitul de lant la ktm etc 200,am realizat ca presa mea de lant cumpărată cu 100 de lei de pe aliexperss e foarte buna.Am scos 3 zale fara sa pilesc din nitul zilei.Pot să desfac si sa nituiesc un lant fara a avea nevoie de flex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 (editat) Bine ca nu au pus inca curele de cauciuc dintate (in loc de lant) ca la conserve. Sa stii ca fiecare modificare (acuma na, majoritatea sa nu exagerez) are ca scop imbunatatirea vreunui aspect (trecand peste cele de imbogatirea a companiei producatoare), asadar nu sunt rele nici curelele astea. Editat Noiembrie 24, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 De multe ori tin mai mult decat lanturile, vezi diesel BMW! Si macar se schimba mai usor (asta daca n-ai vreo italianca de >4 cilindri la care se da motorul jos pt inlocuirea distributiei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Daca ai dreptate, in curand vom vedea nave ancorate prin curele de cauciuc in loc de lanturi. Nu ruginesc! Frate, dar ai niste puncte de vedere zurli rau... nici nu stiu de ce m-am obosit... PS: ai uitat de AC/DC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
esanuandrei Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 (editat) Servus oameni, Nu am poze sa arat, asa ca va povestesc cu o mie de cuvinte: ieri am reusit sa scot barend-ul din ghidon caruia, in urma unei cazaturi, i s-a rupt surubul la fata filetului. Prima incercare a fost sa agat o bucata de surub, ca parca avea un motz iesit afara, si sa incerc sa il desfiletez, asta insa in interiorul ghidonului. Probabil daca eram ginecolog imi iesea. Apoi am bagat bormasina cu un spiral de metal in incercarea de a face gaura in surubul respectiv. Mai mult am tocat din aluminiu de la barend si am futut toata treaba. Nici incercarea cu a lipi cu superglue restul de surub care s-a rupt nu a avut succes, pentru ca dupa ce am bagat bormasina nu mai aveam suprafata pe care sa prinda superglue-ul. Am crezut ca am ceva succes cand am bagat o sarma de aluminiu de 10 mm si o tineam cu un patent si bateam cu ciocanul. S-a mulat putin dupa forma ghidonului dar s-a blocat la un moment dat si era sa o rup cand am scos-o. Solutia castigatoare!! Cu baietii sudori de la santier, i-am rugat sa lipeasca un surub de masa de la aparatul electric, ca nu facea masa prin restul motorului (barend-ul are 2 garnituri de cauciuc si nu se atingea de ghidon), apoi bagat surubul in ghidon, un electrod pe langa si sudat bucata ramasa de surub din barend, cu celalalt surub din prelungirea masei, si cu electrodul. Decuplat clestele de electrod, lasat sa se intareasca, si smuls tot ansamblul din ghidon. Am avut ceva emotii cand a luat foc garnitura de cauciuc si ardea in ghidon, dar au trecut repede. Spor la treaba baieti! Andrei. Editat Noiembrie 25, 2016 de esanuandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurex Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 2 zile de chin.... am inecat-o. Iar bujiile au ajuns cu aceasta ocazie la capatul vietii. Nu a ajutat cu nimic demontarea si uscarea lor. In loc de scanteie faceau un micro foc de artificii in jurul electrodului. Le-am schimbat. Problem solved. Hint : bujiile le-am cumparat de la un magazin de piese auto. Au costat aproape jumatate din pretul cerut de magazinele moto (22 RON vs 35-45 RON) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 O blonda se trezește dimineața plină de sudori. 5 minute mai târziu, se trezesc și sudorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Hint : bujiile le-am cumparat de la un magazin de piese auto. Au costat aproape jumatate din pretul cerut de magazinele moto (22 RON vs 35-45 RON) De incercat si cu alte consumabile si piese, gen curele de distributie, filtre de toate neamurile, sonde temperatura, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Nu te-as sfatui sa zici asta pe aici, ca incepe lumea si s-agita ca nu folosesti piese de origine si faci modificari. Tine secretu' si lasa-i pe restul sa plateasca 'taxa de piesa moto' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.