Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Cum e cu placutele noi (organice) ? Franeaza mai bine ?

Asa zic, dupa ce s-au asezat pe disc franeaza chiar bine, simt frana spate, care pana acum era aproape egala cu 0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce vopsea ai folosit?

ma bate gandul sa fac asta la parbrizul de pe TA sa mai maschez din defecte...

 

Întrebând la Foliatec, mi-au recomandat o vopsea specială pentru așa ceva (http://www.foliatec.com/shop/en/automotive-films/interior-films/60/plastic-tint-spray-150-ml?c=259). E waterproof (deși pe descrierea produsului scrie că e indoor use).

Am dus ”parbrizul” la o vopsitorie auto, la un prieten, pentru a evita praful și alte mizerii care ar fi putut strica rezultatul (el având cameră specială de vopsit).

Rezultatul e ceea ce se vede în poză, însă au folosit nu ceea ce le-am dat eu, ci o vopsea pentru elemente de caroserie din plastic (bare de protecție, spoilere, etc.), pe care o aveau în pistol. În plus, mi-au zis că nu știau cum se comportă vopseaua de la mine și au preferat un produs pe care îl știau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremuri imi vopsisem niste stopuri la o masina, a facut vopsitorul un mix din lac incolor + vopsea neagra si a iesit ceva translucid fumuriu, foarte aproape de stopurile fumurii originale sau tuning, chiar se vedea lumina bine prin stratul de vopsea si a rezistat si in timp. Pt vopsit pe plastic stiu ca se foloseste un primer special (Plastofix), vopseaua fiind aceeasi. Se mai poate adauga ceva aditiv care o mentine elastica. Am experimentat si ceva vopsea speciala de dat pe geamuri, nu mai stiu daca de la FoliaTec sau alt producator, si a iesit un chix, in schimb sprayul FoliaTec pt stopuri iese OK, cam ca si mixul descris la inceputul postului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am refacut experimental (e vreme buna de "mobre") traseul acela cu claxonatul ciudat pe acelasi drum si loc. E liniste.

Doar ca tehnic (electric) nu am gasit nimic in neregula. Si nici o alta explicatie materialist-dialectica :)

» Post actualizat in 28 Aug 2016 01:42

P.S. Poate ca ar fi vremea sa duc si "mobra" la cate o slujba de maslu :)

Buton blocat printr-un cumul foarte improbabil (si totusi posibil) de factori?

Nu de alta, da' si nebuna mea s-a gasit sa claxoneze cind am coborit o bordura, am dat un bobirnac in boton (la apasare/eliberare normala n-a reactionat nicicum, urla in continuare) si a tacut. Nimic suspect electric, probabil caldura, presiunea atmosferica si concentratia de vapori a impresionat neplacut plasticul butonului care s-a "agatat" in ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zise... cine?!

Crezi ca statoru ala e facut de Honda? ce cap ai! :))

La fel cum nici injectoarele, nici pompa de benzina, nici CDI nu-s facute de Honda, Suzuki, Kawa, Ducati, etc. Ia vezi tu, trotineta ta ce piese are pe ea? Nu cumva Denso, Magneti Marelli, TRW, etc?

:troll:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La partea asta cu implementarea/abordarea gresita in unele privinte sunt de acord.

Dar la Yamaha crapa cutiile sau cilindri, la suzuki franele, la kawa iti mai pica niste suruburi... Asta e, toate au plusuri si minusuri.

Poate unii prefera sa schimbe pistoane, altii cate un releu sau intinzator :)

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-47493-0-82617100-1473696415_thumb.jpgSet nou de anvelope pt Tuono.

 

Si curatat filtrul de aer.

» Post actualizat in 12 Sep 2016 16:10

La partea asta cu implementarea/abordarea gresita in unele privinte sunt de acord.

Dar la Yamaha crapa cutiile sau cilindri, la suzuki franele, la kawa iti mai pica niste suruburi... Asta e, toate au plusuri si minusuri.

Poate unii prefera sa schimbe pistoane, altii cate un releu sau intinzator :)

 

Ziceti si de italience ... ca sa nu fie motiv de cearta :)

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, TKC80.

Pe asfalt cam huruie (dar cu doape în urechi e ok), iar la viteză mică vibrează un pic, mai ales în curbe.

Compensează dincolo de locul unde se termină asfaltul! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceam sa reglez far, era cam cazut. Dau seama ca se cam misca cerenaj pe fata, descoper ce cred ca e un defect la cadru. Dammit. Dupa 29 de ani. Nu mai iau kawa.

29095916344_e6c7b6bd52_z.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am desfăcut un motor in 2, timpi cu dat jos de peotor,desfăcut în două si pus inapoi pe motor si pornit in 7 ore,cu tot cu refacut filete,schimbat rulmenti ambielaj,si semeringuri motor ,curătat silicon,si asta fara sa ma grăbesc.Mai bine ma făceam mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce sa nu mearga?are cilindru nou,piston nou power valve nou,rulmenti ambielaj noi,simeringuti noi,rulmenti noi la cutie,rulmenti noi la oala de ambreiaj,bucsele de fier de la pinion si de pe partea dreapta a motorului noi.

daca toate sunt puse conform manualului si sunt reglate ok de ce sa nu mearga?inclusiv dimensiunile x si z,si am schimbat si cilindrul si piese de la power valve.Nu m-am declarat mecanic si nici nu fac asta ca sa fac bani.O data i-am schimbat cuiva cablul de ambreiaj la un suzuki gsx-r din 2002 si nu i-am cerut nici un ban,desi m-am facut pe maine ca un muncitor in mina de la maclavaisul strans in capacul pinionului.Singurul om de pe acest forum care niciodata nu a spus nimic rau si nu afacut misto e TNG .

Ma intreb cat imi lua alex_en pentru operatia pe care eu am putut sa o fac in 7 ore in condintiile in care am facut mobra intr-o curte cu chei din lidl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai rulmentii au fost bagati la cald ,încălzit zona la150 de grade,au intrat fara sa ii bat.Cert este ccă pentru operatiunea asta am vazut ca unii iau 1000-1200 de lei ,ceea ce imi pare enorm de mult pentru o zi de munca.Sunt curios cat timp ddă autodata pentru operatiunea asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...