yuk Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Vezi ce inseamna sa nu fie Ramona pe forum...ce replici gasea "ea", ne chisam pe noi de ras... ramona are testicule ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 da ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLYther™ Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 (editat) de cand isi dau toti nubletii cu parerea despre lucruri care-i depasesc la fel ca motoarele fabricate special pt bujii iridium muhahhahahahhahhah E o diferenta intre o motocicleta care a gandit-o fabricantul cu bujii iridium....si alta care are recomandat bujii normale si-i pui iridium de cand isi dau toti nubletii cu parerea despre lucruri care-i depasesc la fel ca motoarele fabricate special pt bujii iridium muhahhahahahhahhah Parerile personale tine-le pt in afara forumului Editat Decembrie 21, 2014 de SLYther™ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 E o diferenta intre o motocicleta care a gandit-o fabricantul cu bujii iridium....si alta care are recomandat bujii normale si-i pui iridium care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 care? Dar de ce nu explici tu care ai 1401 de postari ..sa te vad cat esti de capabil in tehnica moto....sorry 1401 de aiureli si minciuni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 exista un singur "minus" la bujiile cu iridiu desi bujiile moderne in general sufera de buba asta... sunt mai fragile. de aici si legendele urbane. un motor care nu merge in parametrii ok, cu carburi nereglate de 2 ani... etc, ar putea strica bujia mai repede, deci apar acele mituri. daca motorul e bine reglat si consideri ca merita sa dai banu' pe bujii mai scumpe... merita. se comporta intradevar mai bine in ture mari. cei care au scule ingrijite si se dau "tare", care baga bani in jucartiile lor de ce sa nu-si ia si niste bujii care se comporta mai bine? cat despre 7100 este 100% sintetic... sau full sintetic, tot aia... "Group V: Esters. These oils start their life as plant or animal bases called fatty acids. They are then converted via a chemical reaction into esters or diesters which are then used as base stocks. Esters are polar, which means they act like a magnet and actually cling to metals. This supposedly offers much better protection on metal-to-metal surfaces than conventional PAOs, which do not have this polar effect. These base stock oils also act as a good solvent inside the engine, translating into cleaner operation. Esters are the most expensive to produce, and oils manufactured with them usually cost much more. Due to this higher cost, many companies only fortify their oils with esters. Some examples are Bel-Ray EXS, Torco MPZ Synthetic and Maxum 4 Extra. Motul 300V, however, uses 100 percent ester as its base oil, and is one of the more expensive oils. The grouping of these oils is the source of much controversy. One topic that has been debated is what can be labeled a "full synthetic oil." In 1999, Mobil brought a complaint against Castrol for changing the base oil in its Syntec product. They had used a Group IV PAO, but had changed to a Group III base oil. Mobil contended that Group III oils were not really "synthetic oil" and should not be labeled as such. After many expert opinions were heard, the National Advertising Division of the Better Business Bureau sided with Castrol and said that Group III oils could be labeled synthetic. Since that time there has been a lot of growth in this product type due to its low cost and similar performance to traditional synthetics. Many traditionalists still argue that Group III oils are not true synthetic oils." sursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Bujiile de platina si iridiu sunt performante din punct de vedere al longevitatii fata de cele clasice. Cele de platina au buna longevitate dar performante mai scazute fata de cele cu iridium (cand vorbesc de performante ma refer la conductivitate electrica, termica si rezistenta la erodarea termica pe parcursul functionarii). De altfel, bujiile iridium si cele de platina au miezul/nucleul electrodului central din cupru, invelisul este realizat din materiale rare(platina sau iridium). Problema se reflecta in durata de functionare care diferita de la un tip la altul, in acest caz cele cu iridium sunt la un nivel mai avansat. Deci poti sa alegi varianta OEM sau intre iridium si platina, este optiunea fiecaruia ! Motorul va functiona corect pentru cele trei variante atata timp cat bujia se mentine in parametrii, dar aici intervine "lifetime". In manual se precizeaza ca la fiecare 6000 km se vor verifica bujiile- aspect exterior si distanta dintre electrozi...atunci poti sa apreciezi starea si durata de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 24, 2014 Share Postat Decembrie 24, 2014 Facut si saua pasagerei cu gel (cred ca a iesit mai marfa ca a mea) si schimbat scaritele cu cele 'shport' care mi le-a dat Dentonu la achizitia mobrei. Le-am modificat un pic pozitia, sa vedem cum ma impac cu ele. Din pacate maine asigurarea expira si nu cred ca mai apuc anul care vine sa o scot... Revin candva cu poze. Deocmadata cica muncim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 24, 2014 Share Postat Decembrie 24, 2014 Am pus bujie iridiu , filtru de aer din bumbac si facut jocul supapelor, motoreta trage categoric mult mai bine comparativ cu una identica stock, asa a zis si celalalt proprietar cand am schimbat mobrele cam 30 km ... injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 24, 2014 Share Postat Decembrie 24, 2014 Pare ca are cocoloase, insa nu se simt pe sa. E de la buretele adaugat, cel mai moale care l-am gasit era ondulat un pic. Si saua mea era la fel facuta si se simte chiar f bine. Totusi nu am testat-o cum trebuia, nu am 'prins' decat bulgarii pana la dobrici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 Si totusi se pare ca moale nu e confortabil pe drumuri lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 Vom vedea cand o mai fi timp de mai mult de 250 km/zi. Pana la 250-300, ture scurte de weekend la bulgari era ok si saua veche. Probabil totusi cand am fost la greci am fost si eu prea crispat, prea multe bagaje, prea putine opriri etc. Totusi la prima vedere, saua e ceva mai ok decat inainte. Putinul buretele ramas, plus gelul asta, plus buretele adagat de mine par sa fie o combinatie mai buna. Dar testam mai multe mai incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 Salut, Montat "sport rack" de la Renntec din UK . Se pliaza super pe spatele motocicletei, chiar daca este o sportiva. Este practic pentru siguranta pasagerului si pentru fixarea unui bagaj de maximum 5 kg. Renntec din UK este o companie renumita pentru fabricarea rack-urilor pentru sportive. Pot spune ca au solutii pentru orice sportiva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Ce ulei mi-ati recomanda sa bag la motocicleta mea ( derbi senda 125 sm ,racire pe aer) . este bun motul 5100 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Bun si nu prea.pune macar 7100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Salut, Azi am luat suportul de etrier si axul pentru roata fata de la Jumba.Si am probat cu roata mea de husqvarna. Am adaptat la o husqvafrna te 610 din 99 o furca de ktm exc din 2001,aveam furca normala si am vrut upside down. Am lasat capacele de la motor sa le vopseasca electrostatic ,sper sa fie gata maine.Motocicleta am demontato si curat la ea,inlocuiesc suruburi uzate cu unele noi,o solutie e horbanch su rocast desi la rocast gasesc tot ce vreau sunt cam scumpe.La asmblare o sa ma chinui un pic dar vedem.Ma gandeam sa vopsesc si paharele de la jambe in auriu dar vedem.Se poate adapta o furca de exc la o husqvarna te 610 dar trebuie sa tai in interiorul cadrului sistemul vechi de blocaj al furcii.Sper sa iasa bine,am verificat sa nu am joc in bascula si o sa imi iau si o pompa de gresat fiindca am vazut ca am gresoare la bascula.Si cam atat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 vezi ca trebuie sa ingineresti un sistem de limitare a cursei jugului, la ktm o teava filtata cu suruburi de reglaj. ar trebui sa vezi urmele suruburilor pe jugul inferior ca sa iti faci o idee de positionare. daca furca loveste in cadru sau radiatoare cand iei maxim de ghidon nu este bine. vei deforma tuburile si se vor bloca cuzinetii. m-ai zapacit cu furca asta a ta ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Salut, Montat "sport rack" de la Renntec din UK . Se pliaza super pe spatele motocicletei, chiar daca este o sportiva. Este practic pentru siguranta pasagerului si pentru fixarea unui bagaj de maximum 5 kg. Renntec din UK este o companie renumita pentru fabricarea rack-urilor pentru sportive. Pot spune ca au solutii pentru orice sportiva . Montat anvelope pe jante si echilibrat. Avon Storm 3D-XM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Am si eu o fixatie sa le modific ,asa faceam de mic,nu exista nici o masinuta careia sa nu ii schimb eu aspectu,sa le vopsesc si cel mai mult ma bucura cand scot la lumina un fier vechi si murdar pe care il fac aproape de nou. Sarut mana pentru suport si ax,am facut rost si de piulita, era 35 de ron una noua,asa ca am luat doua piulitie de M16x 1,5 pasul si le-am sudat ,dupa care am polizat pe rotund o parte din ea cat sa aiba diametrul de 20. O sa ii fac un opritor la jug ca sa nu permita rotirea jugului mai mult decat trebuie,am un prieten care sudeaza in inox si aluminiu si o sa imi sudeze pe jugul inferior un boltz mai gros iar pe fura doua opritoare ,cand o sa fie mai cald o sa ma duc cu mobra asambla si ii dam la el la atelier furca jos si o prelucram(noroc cu prieteni).La furca asta am vazut ca sistemul de prins jugul pe cadru e mai diferit,in sensul ca nu are piulita de strangere a jugului inferior pe cadru si dupa sa vina cel superior,ci se strange cu surubul casre intra in axul jugului si dupa blochezi jugul superior cu suubul jugului superior. Am verificat daca merg suruburile de reglaj ale jambelor de rebound si compresie si sunt ok ,ramane sa schimb uleiul si sa spal furcile in interior.Am renunta la ideea de vopsi electrostatic,cica intra vopseaua aia in toate gaurile si dupa stau sa redau filete si sa refac diametrul gaurilor asa ca am zis pas,o sa fac o curatare temeinica si le las asa. Cu ce curat aluminiul?sa iasa ca nou?pentru furtune am vazut ca este silicon de cauciuc,sa le fac negre » Post actualizat in 09 Jan 2015 20:08Ce ulei sa ii pun 5 w?stii cumva cati ml intra in fiecare jamba? » Post actualizat in 09 Jan 2015 20:13Am o problema cu arcurile de la ambreiaj,parca sunt prea tari,mi-a pus Cezar niste arcuri dar nu sunt pentru modelul asta,si la reprezentanta sunt disponibile dupa data de 5 mai,e cam mult pana atunci,stie cineva de unde pot lua arcuri ambreiaj pentru husqvarna te/am 610 99-03? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Montat anvelope pe jante si echilibrat. Avon Storm 3D-XM Schimbat rulmeti roata spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 schimb toba,ghidon,mansoane capete de ghidon saptamana asta.Inca nu stiu ce o sa mai schimb,dar daca gasesc o sa urmeze farul care este cam greu de gasit in stare buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akbert Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 ahh ce zi... i-am dat cheie, dupa mai bine de o luna. spre surprinderea mea a pornit din prima. gerul nu pare sa fi afectat bateria. pfu... si ce frumos toarce. nu m-am putut abtine si am bagat niste 8-uri prin curte dar cam atat ptr azi. pus husa frumos si la culcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 18, 2015 Share Postat Ianuarie 18, 2015 Verificarea starea rulmentilor la roata din spate(gresat si schimbat un semering de praf). Montaj roata cu anvelopa noua, verificare pinioane si intinderea lantului. Partea spate este finalizata! Urmeaza fata cu schimbarea uleiului din furca si a setului de semeringuri(ulei si praf), verificare si gresare rulment directie, verificare rulmenti roata fata. Anvelopa fata este schimbata, de fapt set nou Avon Storm (uk). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack in the Green Postat Ianuarie 18, 2015 Share Postat Ianuarie 18, 2015 Ce ulei sa ii pun 5 w?stii cumva cati ml intra in fiecare jamba? La mine pun 15 W. Pana in juma de litru in fiecare jamba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.