Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Eu am dezmembrat complet in vederea reconditionarii noul venit in familie Kawasaki KLX300R. Lista e lunga, de la renikasilat cilindrul, piston nou, ambielaj nou, toti rulmentii, discuri frana, etrierii reconditionati, furca reconditionata, cadrul si bascula sablate si vopsite electrostatic etc! O sa urmeze o vara lunga!

Pentru Suzuki-ul GSX600F urmeaza un intinzator distributie manual! Hai cu vara! :bike-037:

post-46044-0-04135100-1422445444_thumb.jpg

post-46044-0-75752400-1422445675_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I-am cumparat ghidon, lumini led pe spate, oglinzi pt capete de ghidon, butoane, releu, convertor 12V la 5V, cabluri, etc. I-am facut desenul de montaj pe hartie. Urmeaza cartea cu schema electrica, semnalizatoare pe ghidon, evtl inca o camera video si niste plasti-dip. O sa am de lucru la primavara. :D

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori, cand parcam pe teren moale, ne uitam lung dupa o piatra mai latareata, o sipca ceva ? Asa ca, luat o bucata de tabla de aluminiu mai groasa, taiat un hexagon de marime potivita (aprox. 10 cm intre laturi), indoit varfurile, dat niste gauri pe la mijloc si prins cu "soricei" de cricul lateral. Aceasta prindere nu este foarte fixa, numa' bine sa preia denivelarile terenului. Exista asa ceva pe la BMW, parca si pe Louis dar cand am vazut cat costa am zis ca mai bine merg cu piatra in buzunar. Rezultatele se vad in poze. Sigur se poate inbunatati solutia. astept contributii.

post-72648-0-47203600-1423077226_thumb.jpg

post-72648-0-55304600-1423077241_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori, cand parcam pe teren moale, ne uitam lung dupa o piatra mai latareata, o sipca ceva ?

si eu am asa ceva. mostenita de la fostul proprietar.

pun cricu oriunde, ma doare-n cot...

singurul mic dezavantaj este cand iei mobra de pe cric, trebuie inclinata un pic mai mult in partea celalta. nu e problema.

intruderu' a dat gaura in asfalt si era cat pe ce sa pice. a intrat cricul 4 - 5 centi...

» Post actualizat in 05 Feb 2015 10:19

post-49972-0-13904900-1423131437_thumb.jpg

asa arata talpica de la cric.

 

si acum 5 min..

post-49972-0-52216000-1423131465_thumb.jpg

schimbat maneta...

nu intelegeam de ce tot am joc in ea oricat reglam eu cablul...

pana am demontat-o ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol, aia e mana de fost propietar habarnist..

ca sa fiu cinstit... sunt eu mai puternic decat inteligent...

am uns cablul ala de ambreaj de 2 ori de cand am motorul...

face bine la "bila" :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la Guzzi am o maneta ca asta. Se vede clar jocul cand o misti. Si cand merge motorul la ralantiu balangana cu spor.

Azi am adus baterie si cheie de la Kawa la locul de munca, unde e si motorata. RCA vad ca mai am pana 15-02-15. Pana atunci trebuie sa zboara de aici spre un adapost.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maneta aia se poate recupera. Cu ajutorul unei freze (nu spiral) se majoreaza gaura si se preseaza usor o bucsa al carui diametru interior respecta grosimea surubului de prindere. Usor de zis mai greu de facut daca n-ai la dispozitie sculele aferente, freza, strung si nu in ultimul rand meseriasul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maneta aia se poate recupera. Cu ajutorul unei freze (nu spiral) se majoreaza gaura si se preseaza usor o bucsa al carui diametru interior respecta grosimea surubului de prindere. Usor de zis mai greu de facut daca n-ai la dispozitie sculele aferente, freza, strung si nu in ultimul rand meseriasul.

maneta aia a facut aripi si a aterizat in gunoi...

este nou nouta sus, unsa si vedem la anu sau daca si cand s-o rupe...

maneta noua este 35 de ron. nu merita deranjul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am scos la plimbare fieru si anume kx250f.Ieri la GasGas ec 200 am ars rezonatorul,schimbat vata in finala,curatat powervalve,schimbat ulei cutie,schimbat bujie,terminat un rezervor de gaz. Pe viitor vreau sa vopsesc jantele negre,este vreo tehnica ca sa nu dau jos spitele?

» Post actualizat in 05 Feb 2015 16:15

Maneta aia se poate recupera. Cu ajutorul unei freze (nu spiral) se majoreaza gaura si se preseaza usor o bucsa al carui diametru interior respecta grosimea surubului de prindere. Usor de zis mai greu de facut daca n-ai la dispozitie sculele aferente, freza, strung si nu in ultimul rand meseriasul.

cel mai simplu se repara cu Durafix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revizie furca: schimbat simeriguri praf+simeringuri ulei+ ulei. Verificat rulmenti roata fata si gresat, schimbat simeringurile de praf.

post-74268-0-78698700-1423154526_thumb.jpg

post-74268-0-15156600-1423154535_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 (sursa)

19 litri se specifica in manual, pare mare la prima vedere, dar la demontare se schimba parerea... Forma este de S , urmareste cadrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 (sursa)

M-am uitat, dar nu imi venea sa cred.

 

19 litri se specifica in manual, pare mare la prima vedere, dar la demontare se schimba parerea... Forma este de S , urmareste cadrul.

Pare...mult mai mare de 19 litri. Dar 19 intra si la zx9r si e mai mult decat de ajuns...

 

Ca sa nu zic ca postez degeaba, am montat niste crashpaduri la furca. Am dat seile cu niste solutie care le-a redat culoarea neagra. Si am dat carena dreapta jos ca sa retusez cu vopsea cu aceeasi nuanta. A...si m-am speriat de costul asigurarii. Si la scuter (125cc) si la moto(899cc), 6 luni = 188 ron :crack: Fara incidente/amenzi.Niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee? Am achiziționat un Virago 535 pentru fiul meu (A2) si m-am apucat sa-l aranjez putin. Verificat si înlocuit consumabile etc. Si cum nu arată foarte "comercial" (capace motor, furca), vreau sa lustruiesc părțile din aluminiu. Am mai multe feluri de pasta, perii de pâslă, cârpa etc. Nu știu granulația si ordinea la pasta, roz, bleu, maro si verde, care este pentru aluminiu si care nu,ma puteți sfătuiți?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot e vremea "frumoasa" afara,am zis sa ii mai dam nitica stralucire.

galeriile mele arata ca draqu...

cum ai reusit?

doar cu pasta?

la mine nu e cazul, trebuie si smirglel serios de tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

galeriile mele arata ca draqu...

cum ai reusit?

doar cu pasta?

la mine nu e cazul, trebuie si smirglel serios de tot...

Pai...mobra mea are 28000 km reali(cu carte) si nu era ruginita deloc.A fost asa de plictiseala,sa zicem.

La 850(daca asta ai) stiu ca nu sunt din inox ca la 900 si se rezolva doar cu vopsit cu vopsea termorezistenta.

Asa am facut la un gsxf de 750 acum vreo 6 ani.

La mine a mers usor cu pasta,dar cum ziceam nu necesita nici operatiunea asta.

Daca ma plictiseam in casa,ce sa fac???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...