Vizitator darcocbr Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 L-ai decapsat sa 'smenuiesti' kilometrajul ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Pai da, si eu am dat ceasul inainte, ca sa ma laud aici cu sute de mii de km facuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Da, normal, l-am dat la cat trebuie, cat au toate... 34000 ) Si sa dau afara paianjenul care dormea pe gradatiile vitezometrului... sa sterg praful adunat in 3 ani de zacut in curte + alti 20 prin alte parti... si sa-i schimb iluminarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Schimb kit-ul de lant, dar trebuie sa stau cu ea belita acum ca mi-au trimis prostii saiba de dimensiunea gresita. De...la triumph asa se intampla. Ai comandat de la motoboom? Fratemiu a primit 3 colete gresite cu un cablu de ambreiaj(tot la un triumph) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Am dus-o la un kebab, 30 km dus 30 intors. Era cel mai aproape:) Cu ocazia asta am testat si Nolan N44. Nu pot sa ma scarpin asa bine la nas ca in Schubert. In rest ii bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 mai tacuta sau mai zgomotoasa? Nolan N44. Nu pot sa ma scarpin asa bine la nas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 de la 80 in sus e taifun fata de Schubert:) si mobra suna mult mai tare. Ma rog si diferenta de pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Am inmatriculat-o pe a treia, in sfarsit. Feriti, azi scot ij-ul pe strada si brembo-ul rusesc nu exceleaza la capitolul frane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 S-o calaresti fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 de la 80 in sus e taifun fata de Schubert:) si mobra suna mult mai tare. Ma rog si diferenta de pret ai scos capul pe geam din masina??? sau prinde triumphu peste 80? i-ai pus turbo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 ai scos capul pe geam din masina??? sau prinde triumphu peste 80? i-ai pus turbo? Cred ca erau 80 mph chiar ) Oricum bate la poponeata FZcucu ala al tau ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Cred ca erau 80 mph chiar ) Oricum bate la poponeata FZcucu ala al tau ) Nu mai fi modest si zi sincer ca ai rocket III Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Mi-am facut scottoiler dintr-un rezervor vechi de lichid de frana, doua perfuzii medicale si un ac de punctie vertebrala. L-am reglat la o picatura la 45 de secunde. Sa vad zilele viitoare cum se comporta si cat de safe este sa il tin pana la Rasnov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Mi-am facut scottoiler dintr-un rezervor vechi de lichid de frana, doua perfuzii medicale si un ac de punctie vertebrala. L-am reglat la o picatura la 45 de secunde. Sa vad zilele viitoare cum se comporta si cat de safe este sa il tin pana la Rasnov. Cum ai facut sa nu picure si cand e parcata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Am bagat doua sisteme de reglat debitul. Unul pentru reglaj propiu-zis iar celalalt pentru on sau off. Ma refer la reglajele care se folosesc pe perfuzii care micsoreaza debitul prin presarea furtunaselor. Cand opresc motocicleta, presez furtunasul complet cu unul dintre reglaje, la celalalt nu mai umblu deloc sau doar daca se deregleaza. Sa vad cat tine dracovenia, ca e mult plastic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 (editat) Am bagat doua sisteme de reglat debitul. Unul pentru reglaj propiu-zis iar celalalt pentru on sau off. Ma refer la reglajele care se folosesc pe perfuzii care micsoreaza debitul prin presarea furtunaselor. Cand opresc motocicleta, presez furtunasul complet cu unul dintre reglaje, la celalalt nu mai umblu deloc sau doar daca se deregleaza. Sa vad cat tine dracovenia, ca e mult plastic... sa cauti ulei pentru lantul de drujba ( eu am luat un litru de ulei de la makita parca ) e destul de fluid si unge bine aici e sorecaria facuta de subsemnatul /index.php?/topic/721221-ce-ai-mesterit-azi-la-motocicleta-ta/?p=3977436 PS.., vii la Rasnov?? Editat Septembrie 2, 2015 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 Multam de pont. Momentan am gasit niste 10w40 printr-un bidon. Vad ca e destul de fluid, cel putin la temperaturile actuale. O sa vad cum gasesc de drujba si gaz sa curat lantul. » Post actualizat in 02 Sep 2015 05:46 Da, vin la Rasnov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarazin Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 (editat) 5 luni si 12 000 km mai târziu, schimbat batlaxul S20 cu Metzeler Z8 Interact Z8 M pe fata si Z8 O pe spate (asta e cu carcasa dublu strat). ambele sunt DOT 2014 10+ pentru s20-urile supersport care s-au ''descompus'' si lipit pe asfalt precum gumele de pista.le recomand celor care merg mai agresiv si vor si safety pe wet. sunt extraordinare. nota 7 la autonomie(normal de altfel) Z8 au tinut ultima data vreo 17 mii, de aici si decizia de a trece din nou pe ele. mai vedem pana la vara cu ce o incalt ptr concediu Editat Septembrie 2, 2015 de sarazin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Buna ziua domnilor. Am sa va arat isprava mea de azi. suporti pentru bagaje laterale. Indoit....sudat...vopsit si treaba ii rezolvata:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 5 luni si 12 000 km mai târziu, schimbat batlaxul S20 cu Metzeler Z8 Interact Z8 M pe fata si Z8 O pe spate (asta e cu carcasa dublu strat). ambele sunt DOT 2014 10+ pentru s20-urile supersport care s-au ''descompus'' si lipit pe asfalt precum gumele de pista.le recomand celor care merg mai agresiv si vor si safety pe wet. sunt extraordinare. nota 7 la autonomie(normal de altfel) Z8 au tinut ultima data vreo 17 mii, de aici si decizia de a trece din nou pe ele. mai vedem pana la vara cu ce o incalt ptr concediu cum ai scos 12 mii din s20? ai schimbat spatele la 6k? eu atat scot dintr-unu 6 poate 7 mii tras de par Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Daca si S20 tine 6 sau 12mii imi cumpar si eu, supecorsole nu tin mai mult de 3000 dara s20 care sunt mai moi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Daca si S20 tine 6 sau 12mii imi cumpar si eu, supecorsole nu tin mai mult de 3000 dara s20 care sunt mai moi. s20 nu-s mai moi decat supercorsele indiferent de compound, sunt comparabile cu SP-urile dar .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Cel putin asa mi s-a parut (palpabil/vizual) ca sunt o idee mai moi decat sp'urile si mult mai moi decat sc2.Pe motor nu le-am avut, am mers doar cu s20 incaltate pe alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 (editat) Buna ziua domnilor. Am sa va arat isprava mea de azi. suporti pentru bagaje laterale. Indoit....sudat...vopsit si treaba ii rezolvata:) fain ai textile? ce otel ai folosit?? eu cand am facut asa ceva la Kawa am folosit o bara de otel sterpelita de la tapiteria plafonului de Raba cam de 8 mm insa otelit in draci Editat Septembrie 4, 2015 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 (editat) fain ai textile?Da am textile. Saptamana trecuta am facut 750km si s-au cam inmuiat si s-au mulat pe langa tuburi si sa dus vopseaua de pe aparatorile de esapament. Sambata plec iar si o sa vad cum se comporta la drum mai lung. Am cumparat o bara de teava de 10 (vreo 3m)....fier normal, leam taiat 2 buc la 1.20m si le-am indoit pe amandoua deodata prinse in menghina. Acuma depinde cat is bagajele de mari masori cu o ruleta circumferinta bagajelor si vezi cam cat iti trebuie...plus distantierele. Editat Septembrie 4, 2015 de Adrian Pintea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.