Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Ieri m-a surprins ca la apasarea butonului rosu, nu se intampla nimic, mobreta nu se oprea, asadar azi am investigat si rezolvat problema. Montat si alarma (rezolvat partea electrica, trebuie sa o si fixez fizic. Mai am de montat Loobmanu' si prizele de bricheta.

post-59293-0-21253700-1459601548_thumb.jpg

post-59293-0-92212800-1459601552_thumb.jpg

post-59293-0-33690300-1459601563_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am schimbat uleiul la chinezoaica , 850 ml bel-ray synthetic 10 w 40 si reglaje la cablu de ambreiaj si cablu frana spate . Am curatat si filtru aer ( de suzuki marauder ) , ar fi trebuit schimbat , dar costa cat un carburator :) , https://www.mxenduro.ro/filtru-aer/208-filtru-aer-suzuki-gz125-marauder-99-06-cod-oem-13780-12f00.html . Poate gasesc element filtrant compatibil si il atasez pe carcasa filtrului , sa il rezolv homemade .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca asa faceau astia pe la Africa Twin. Iei filtrul, tai hartia si o scoti, pui burete de filtru si prinzi inapoi bucata de plasa care il tinea pe cel original si asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi: filtru de aer uns (am sacrificat niste ulei K&N), pus bateria complet incarcata, dat afara din casa, robinetul pe PRI si pornita pt prima data pe anul asta :D Dupa aia schimb de ulei si filtru, anul asta am mers pe 10w40, fata de 15w50 anii trecuti.

La final, stearsa de praf si putin polish la crom.

De maine... pe strada.

post-69984-0-28757600-1459694082_thumb.jpg

post-69984-0-29198100-1459694088_thumb.jpg

post-69984-0-90522600-1459694093_thumb.jpg

post-69984-0-48379100-1459694100_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri .... 14 grade

 

dau sa pornesc troaca... bateria vmf cu 6 primaveri era descarcata... luasem o yuasa anu trecut s-o schimb oricum da mi-a fost lene si era impins prea tare airboxul in baterie....

 

dau sa pun yuasa noua.... canci e cu un deget mai mare... luata dupa catalog".... fmm deja aveam cizmele si pantalonii pe mine nu mai rezistam, pusa aia veche 15 minute pe charger d'ala prost cu 10A, cheie brrrrrrruuuuuummmm brruuuuuuummmm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mesterit nimic, ca nu ma pricep :D.

 

Eh, nepriceperea e doar un mic obstacol. Daca vrei, poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat ledurile din topcase,intr-un final(2 pentru pozitie si 2 pentru frana)...

Mai ramane de schimbat becul din stop care e cam chior,cu toate ca e tot led

post-66993-0-85047100-1460099405_thumb.jpg

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai facut conexiunea electrica pana la urma? Ma batea si pe mine gandul sa fac la fel ca tine topcase-ul.

Mufa simpla.

Faza cu pogo clips a picat in primul rand pentru ca n-am gasit nimic la chinezi si pentru ca , sigur dupa 2 3 ture n-ar mai fi facut contact calumea

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mesterit chiar azi, dar am mesterit luna trecuta :

 

- vopsit jante negru mat, (cu ajutorul membrului Kalator de pe forum)

- aplicat rimestripes pe jante ( de la Honda fan)

- curatat etrieri

- schimbat placute CL Brakes XBK5

- schimbat kit de lant DID, pinioane JT Sprockets

- schimbat rulmenti fata spate SKF (la Nelutu in Resita)

- schimbat cauciucuri fata spate (pilot power 3) + echilibrat+valve in unghi de 90 ( la Nelutu in Resita)

- manete scurte reglabile frana / ambreiaj (Garcya)

- ulei + filtru Motul 10w60 / Hiflo Racing

- lichid de frana Motul RBF600

- antigel

- schimbat cateva suruburi cu altele originale fiindca nu au rezistat la cuplu de strangere din carte (doua de la etrier si unul de la jamba/furca fata, 1 de la toba finala).

 

 

Nu am facut poze la fiecare etapa in parte dar va rog sa ma credeti pe cuvant. :)

post-72338-0-81442600-1460110611_thumb.jpg

post-72338-0-90951600-1460110612_thumb.jpg

post-72338-0-47524300-1460110614_thumb.jpg

post-72338-0-03834700-1460110616_thumb.jpg

post-72338-0-48659200-1460110617_thumb.jpg

post-72338-0-05298100-1460110619_thumb.jpg

Editat de ChitZu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Astazi am finalizat un proiect inceput de mai mult timp.

Mi-am facut cutiile laterale pentru moto. Suportii mi i-am facut de anul trecut.

 

PS: nu stiu cum sa intorc pozele, poate ma ajuta cineva.

Merci

post-88147-0-38374400-1460232940_thumb.jpg

post-88147-0-34497900-1460232966_thumb.jpg

post-88147-0-35783200-1460232977_thumb.jpg

post-88147-0-41663500-1460232984_thumb.jpg

post-88147-0-21139900-1460232996_thumb.jpg

post-88147-0-00857800-1460233005_thumb.jpg

Editat de Fafane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea si in acelasi timp vin si cu o intrebare, vi sa intamplat vreo data dupa ce inlocuiti uleiul implicit marca sa inceapa sa se auda un zornait gen lant distributie ? povestea pe scurt incepe asa, scot motorul de la iernat merg vreo 8 km pana locul unde fac schimbul de ulei totul perfect dupa 5 luni de stat pe bara dau jos uleiul ( Motul 5100 10w40 ) si pun in locul lui cu tot cu filtru nou ( Yacco MVX 500 10W40 ) pana acasa ( 6 km ) totul mi s-a parut perfect, a doua zi cand ajung la munca ( 12 km ) aud un usor zornait neregulat, urmatoarea zi la fel in aceleasi conditii aceasi problema. ps: zgomotul l-am auzit cand motorul este cald. ce fac revin la uleiul anterior sau ma apuc de reparat ? motorul este un Suzuki Bandit 600 din 2002 aproxiativ 36000 km din care vreo 6-7 mii facuti de mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut iar schimbul de ulei, la fix o saptamana dupa primul... am bagat belray exs 15w50, ca si in anii trecuti, si cutia si-a revenit instant.

10w40-ul a fost reciclat, ca doar nu era sa-l arunc dupa 100km, si va intra in vaca, ca ei ii place vascozitatea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut iar schimbul de ulei, la fix o saptamana dupa primul... am bagat belray exs 15w50, ca si in anii trecuti, si cutia si-a revenit instant.

10w40-ul a fost reciclat, ca doar nu era sa-l arunc dupa 100km, si va intra in vaca, ca ei ii place vascozitatea asta.

post-69984-0-14993900-1460288871_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine vascozitatea a fost respectata, marca yacco vs motul am ales-o pentru ca yacco are un singur importator in Bucuresti iar sansele de a fi contrafacut sunt mult mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ajutorul unui prieten mai priceput am verificat si reglat (unde a trebuit) jocul culbutorilor la GSXF-ul din dotare. La un moment dat am crezut ca n-o mai vad pusa la un loc nici intr-o saptamana. Pana la urma am reusit si sunt bucuros ca am facut-o si pe asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dat jos ambele roti, gresat rulmenti (avea dreptate colegul care mi-a zis sa-i desfac si sa-i gresez, chiar daca erau noi), reglat iar lant, curatat si uns lant.

post-69984-0-31041000-1460821597_thumb.jpg

post-69984-0-22610700-1460821603_thumb.jpg

post-69984-0-15910200-1460821610_thumb.jpg

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am transformat sv-ul din dotare din S in N.

mai am de pus parbrizul si de facut mici finisaje, dar "greul" e facut. partea buna e ca toate modificarile sunt "plug&play", poate redeveni S imediat :)

post-56519-0-54763600-1461142297_thumb.jpg

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate cel de la care am luat 'micuta' de 600 a avut dreptate: la ea a lucrat un mecanic cel putin retardat. Am gasit niste surburi puse de-an boulea, unele lipsa in locuri cheie si niste plastice puse ilogic si ele (sub carena centrala in loc de deasupra). Asa ca e logic sa para ciudat unghiul dintre furca si carena fata, pt. ca aceasta carena fata era indreptate spre... stele si tragea dupa ea si carenele laterale, deci... normal ca a fost nevoie sa taie din ele. In aceasta pozitie initiala, cablul de ambreiaj cu semighidonul loveau in bord. Dupa schimbarea pozitiei in cea originala, rezervorul de lichid de frana atingea in cadrul care tine carena centrala. Asta pt ca era pus si ala pe dos. Macar am rezolvat problemele astea si o pot folosi in oras. Totusi cadrul inca e stramb, orice i-as face :crack: , insa nu asa rau decat parea. Mai am de schimbat uleiul si de intins si uns lantul. Am probat si standerele si sunt de calitate (nu am avut proprietate personala asa ceva pana acum asa ca m-am bucurat ca le-am luat si pe ele la un pret decent) si husa luata cu 5$. Sper sa imi intre si pe aia mare ca am luat 2... :)

post-59293-0-15445800-1461223952_thumb.jpg

post-59293-0-54528800-1461223954_thumb.jpg

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...