Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

weekend-ul trecut am montat un radiator suplimentar pentru regulatorul de tensiune pentru o Honda Magna VF750C 1995. trebuie ajustari multe pana la o forma finala buna

Nu era mai simpla montarea unui cooler direct pe el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multa lume inlocuieste segmentii fara sa masoare cilindrii si pistoanele, inclusiv canalele... Sunt curios cat de "ca in manual" a fost facuta reparatia!

Eu astazi am avut un mic ragaz si am terminat reconditionarea topcase-ului, un Givi Maxia vechiut si care isi arata varsta. Capacul il vopsisem acum ceva timp, astazi am slefuit si polishat plasticele rosii, am pus colant reflectorizant nou sub ele si am asmablat totul la loc. Arata intr-un mare fel acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa lume inlocuieste segmentii fara sa masoare cilindrii si pistoanele, inclusiv canalele... Sunt curios cat de "ca in manual" a fost facuta reparatia!

Eu astazi am avut un mic ragaz si am terminat reconditionarea topcase-ului, un Givi Maxia vechiut si care isi arata varsta. Capacul il vopsisem acum ceva timp, astazi am slefuit si polishat plasticele rosii, am pus colant reflectorizant nou sub ele si am asmablat totul la loc. Arata intr-un mare fel acum!

Baga o poza.

Ce tip de spray ai folosit ca sa adere bine pe plastic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot - tot? Ovalitate + conicitate cilindri, masurat in cate 3 puncte si pe 2 directii perpendiculare, latimea si forma canalelor de segmenti, joc in ghidurile supapelor? Ca daca totul e ca la carte, segmentii nu sunt parnai si nu a "plecat" vreun siering de supapa n-ar prea trebui sa scoata fum...

N-a fost spray ci vopsea auto, am dat cu plastofix inainte. Oricum suprafata e zgrunturoasa, am frecat cu o laveta speciala de matuit plastice, iar vopseaua baza e nitro, adera oricum pe plastic, ca si majoritatea sprayurilor de altfel. La cat era de ars de soare vopsirea a fost singura solutie sa-l fac sa arate decent si l-am facut gri metalizat, aproape de una dintre culorile mobrei, nici nu se mai incinge in halul in care o face negrul.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca mi s-a bulit pompa de benzina sau ceva pe acolo...am umblat ( ghidat tel de andu :) ) pe la sigurante, am dat jos bateria si suportul de baterie, am verificat un releul ce comanda pompa... la draq, chiar l-am decapsulat ( si arata f ok si curat in interior ), releul ( care zicea andu ca ar fi principala cauza in astfel de cazuri, merge...

mai ramane ca varianta pompa sau ceva ( gen fir, contact ) pana la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La pompa de benzina/ electric se poate verifica simplu cu o lampa de control (un fir serie cu un bec de 12V, 2-4W) daca exista tensiune fata de masa (daca da, becul se aprinde). Conectat in serie cu pompa se va aprinde daca nu exista intreruperi.

pai tu crezi ca pompa aia e asa accesibila? :)))) ...mai trebuie de demontat destul pana la ea...si nu ma mai bag. si asa a trebuit sa ii dau jos carena, bateria ( e in partea stanga, fata, jos, suportul de baterie, un scut de aluminiu ce proteja suportul de baterie si in spatele lui am ajuns la releu...pe care l-am masurat etc...si l-am si desfacut, sa fiu sigur :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

G B V,

M-am gandit si la varianta cu un ventilator, dar trebuie ventilator care sa reziste la apa, ca este destul de expus. Am gasit cateva ventilatoare IP55 si ma tenteaza.

Momentan, suportul se potriveste la fix, pasta termica intre placa si regulator, urmeaza gauri de ventilatie + prinderi suplimentare la panoul de plastic stang. Urmeaza sa redesenez piesa si sa o fac din nou pe dimensiunile corecte.

Un ventilator nu ajuta prea mult din pricina pozitiilor posibile:

a) ventilatorul sa bage aer din fata si sa il dea spre spate mai repede, in special cand stau pe loc (atunci e arderea mare) dar sunt putine momentele cand stau pe loc cu ea. In timpul mersului e ok

B) ventilatorul sa bata exact in regulator, trebuie sa aiba aer de afara si sa il arunce cumva. Riscul de recirculare al aerului cald este mult mai mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rat style :D schimb de becuri cu leduri in bord si curatenie, in special la electrica, unde vad ca sunt multe contacte oxidate

post-69984-0-55492500-1462630197_thumb.jpg

post-69984-0-70849500-1462630203_thumb.jpg

post-69984-0-96507400-1462630208_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat cauciucuri fata spate,rulmenti spate si sudat galeriile..care m-au speriat la pornirea la rece,crezand ca bat supapele...cam asa sunet scoteau...si bineinteles o baita ca sa fie treaba buna

post-79035-0-85771400-1462702071_thumb.jpg

post-79035-0-04476300-1462702079_thumb.jpg

post-79035-0-03813600-1462702092_thumb.jpg

post-79035-0-12363200-1462702106_thumb.jpg

post-79035-0-89245400-1462702115_thumb.jpg

post-79035-0-75169900-1462702130_thumb.jpg

post-79035-0-15142900-1462702138_thumb.jpg

Editat de andutzu_85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb de ulei BelRay 10w40, filtru ulei Hiflo, curatat contacte electrice, date cu vaselina dielectrica, spalat scutul daca tot era dat jos, curatat contactul de ambreiaj si ce mai era prin jur, montat la loc carenele pe fata, cu tot cu suruburile noi tip "tepi", inlocuit ceva nituri de plastic si demontat (iar) handguard-urile pt revopsire. Plus scos bec ars numar, trebuie sa cumpar nou.

post-69984-0-54763700-1462722177_thumb.jpg

post-69984-0-95875100-1462722182_thumb.jpg

post-69984-0-80764800-1462722192_thumb.jpg

post-69984-0-57701100-1462722200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bun de ceva uleiul ala? De ce ai mers pe el?

Belray? Da, de ce sa nu fie bun? In 'onda am bagat Repsol anul trecut, dar prin anumite imprejurari (viroagei nu i-ai placut 10w40) am ramas cu uleiul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat costa o canistra din aia pentru uleiul uzat, ce volum are si de unde se poate procura? Mersi!

Am luat-o de la Norauto, am dat vreo 40 lei si are 6l https://www.norauto.ro/accesorii-schimb-ulei/335-canistra-colectare-ulei-norauto-6l.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...