G B V Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 weekend-ul trecut am montat un radiator suplimentar pentru regulatorul de tensiune pentru o Honda Magna VF750C 1995. trebuie ajustari multe pana la o forma finala buna Nu era mai simpla montarea unui cooler direct pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Am băgat un rezervor la electroliza. Sunt foarte curios cum iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 azi am observat ca scoate iar fum dupa ce am segmentat si am schimbat semerngurile la supape si i-am refacut si scuanele la supape.Motorul e un ktm 525,ma ia cu capul de nervi.Totul a fost facut ca in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Multa lume inlocuieste segmentii fara sa masoare cilindrii si pistoanele, inclusiv canalele... Sunt curios cat de "ca in manual" a fost facuta reparatia! Eu astazi am avut un mic ragaz si am terminat reconditionarea topcase-ului, un Givi Maxia vechiut si care isi arata varsta. Capacul il vopsisem acum ceva timp, astazi am slefuit si polishat plasticele rosii, am pus colant reflectorizant nou sub ele si am asmablat totul la loc. Arata intr-un mare fel acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 am masurat erau in cotele din manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Multa lume inlocuieste segmentii fara sa masoare cilindrii si pistoanele, inclusiv canalele... Sunt curios cat de "ca in manual" a fost facuta reparatia! Eu astazi am avut un mic ragaz si am terminat reconditionarea topcase-ului, un Givi Maxia vechiut si care isi arata varsta. Capacul il vopsisem acum ceva timp, astazi am slefuit si polishat plasticele rosii, am pus colant reflectorizant nou sub ele si am asmablat totul la loc. Arata intr-un mare fel acum! Baga o poza. Ce tip de spray ai folosit ca sa adere bine pe plastic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) Tot - tot? Ovalitate + conicitate cilindri, masurat in cate 3 puncte si pe 2 directii perpendiculare, latimea si forma canalelor de segmenti, joc in ghidurile supapelor? Ca daca totul e ca la carte, segmentii nu sunt parnai si nu a "plecat" vreun siering de supapa n-ar prea trebui sa scoata fum... N-a fost spray ci vopsea auto, am dat cu plastofix inainte. Oricum suprafata e zgrunturoasa, am frecat cu o laveta speciala de matuit plastice, iar vopseaua baza e nitro, adera oricum pe plastic, ca si majoritatea sprayurilor de altfel. La cat era de ars de soare vopsirea a fost singura solutie sa-l fac sa arate decent si l-am facut gri metalizat, aproape de una dintre culorile mobrei, nici nu se mai incinge in halul in care o face negrul. Editat Aprilie 29, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Nu am luat compresia,ma gandesc si sa schimb uleiul acum merg pe yacco 15w50 o sa incerc bel-ray 15w50 ambele sunt aintetice.Faza e ca motorul trage bine,si in ture jose si in ture inalte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xander Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 cred ca mi s-a bulit pompa de benzina sau ceva pe acolo...am umblat ( ghidat tel de andu ) pe la sigurante, am dat jos bateria si suportul de baterie, am verificat un releul ce comanda pompa... la draq, chiar l-am decapsulat ( si arata f ok si curat in interior ), releul ( care zicea andu ca ar fi principala cauza in astfel de cazuri, merge... mai ramane ca varianta pompa sau ceva ( gen fir, contact ) pana la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Baga o poza. Ce tip de spray ai folosit ca sa adere bine pe plastic? La cererea publicului am facut o sedinta foto cu topcase-ul Pacat ca nu am imagini "before". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 La cererea publicului am facut o sedinta foto cu topcase-ul Pacat ca nu am imagini "before". A iesit foarte bine . La toamna o sa ma apuc sa il fac si eu(cred)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 La case se pricepe cineva? trebuie sa fac niste tavane, podele, need help. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xander Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 La pompa de benzina/ electric se poate verifica simplu cu o lampa de control (un fir serie cu un bec de 12V, 2-4W) daca exista tensiune fata de masa (daca da, becul se aprinde). Conectat in serie cu pompa se va aprinde daca nu exista intreruperi. pai tu crezi ca pompa aia e asa accesibila? ))) ...mai trebuie de demontat destul pana la ea...si nu ma mai bag. si asa a trebuit sa ii dau jos carena, bateria ( e in partea stanga, fata, jos, suportul de baterie, un scut de aluminiu ce proteja suportul de baterie si in spatele lui am ajuns la releu...pe care l-am masurat etc...si l-am si desfacut, sa fiu sigur )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Pe mufa releului puteai sa verifici cam tot - daca intra/iese curent, daca are continuitate pompa, fara sa fi desfacut nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovibac Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 G B V, M-am gandit si la varianta cu un ventilator, dar trebuie ventilator care sa reziste la apa, ca este destul de expus. Am gasit cateva ventilatoare IP55 si ma tenteaza. Momentan, suportul se potriveste la fix, pasta termica intre placa si regulator, urmeaza gauri de ventilatie + prinderi suplimentare la panoul de plastic stang. Urmeaza sa redesenez piesa si sa o fac din nou pe dimensiunile corecte. Un ventilator nu ajuta prea mult din pricina pozitiilor posibile: a) ventilatorul sa bage aer din fata si sa il dea spre spate mai repede, in special cand stau pe loc (atunci e arderea mare) dar sunt putine momentele cand stau pe loc cu ea. In timpul mersului e ok ventilatorul sa bata exact in regulator, trebuie sa aiba aer de afara si sa il arunce cumva. Riscul de recirculare al aerului cald este mult mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Din spate e bradulet de craciun,dar macar sunt mai vizibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 rat style schimb de becuri cu leduri in bord si curatenie, in special la electrica, unde vad ca sunt multe contacte oxidate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 (editat) Schimbat cauciucuri fata spate,rulmenti spate si sudat galeriile..care m-au speriat la pornirea la rece,crezand ca bat supapele...cam asa sunet scoteau...si bineinteles o baita ca sa fie treaba buna Editat Mai 8, 2016 de andutzu_85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Schimb de ulei BelRay 10w40, filtru ulei Hiflo, curatat contacte electrice, date cu vaselina dielectrica, spalat scutul daca tot era dat jos, curatat contactul de ambreiaj si ce mai era prin jur, montat la loc carenele pe fata, cu tot cu suruburile noi tip "tepi", inlocuit ceva nituri de plastic si demontat (iar) handguard-urile pt revopsire. Plus scos bec ars numar, trebuie sa cumpar nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 E bun de ceva uleiul ala? De ce ai mers pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 da' ce-are bel-ray? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 E bun de ceva uleiul ala? De ce ai mers pe el? Belray? Da, de ce sa nu fie bun? In 'onda am bagat Repsol anul trecut, dar prin anumite imprejurari (viroagei nu i-ai placut 10w40) am ramas cu uleiul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Intreaba de belray de parca e..prista ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Cat costa o canistra din aia pentru uleiul uzat, ce volum are si de unde se poate procura? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Cat costa o canistra din aia pentru uleiul uzat, ce volum are si de unde se poate procura? Mersi! Am luat-o de la Norauto, am dat vreo 40 lei si are 6l https://www.norauto.ro/accesorii-schimb-ulei/335-canistra-colectare-ulei-norauto-6l.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.