Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Foarte tare metoda! Eu i-am scos vara trecuta cu un dorn, batand din interior.

M-am gandit de 15 ori dupa ce m-am chinuit la roata spate anul trecut si mi-a venit ideea acum vreo 2-3 zile. Prima idee a fost diblul, am realizat ca nu e bun fiind din plastic, dupa care mi-am dat seama ca exista si "diblu din metal". Am cotrobait prin fiarele de la dedeman cu rulmentul in mana, facand proba :))

La propriu 1 minut de rulment, daca aveam si eu ca omul un garaj cu un banc de lucru, dura si mai putin.

 

Am renuntat, cel putin deocamdata, la ideea de a pune xenon. Nu imi surade deloc ideea de a trafora farul pt a monta lupe.

@Gei_ZGA, daca foloseai o bucsa mai mare decat exteriorul rulmentului + o saiba groasa nici nu mai trebuia sa bati in conexpand, aveai o adevarata presa! Am folosit asa ceva pt rulmentii din vilbrochen la masini, cei in care intra priza cutiei de viteze (ii mai gasesti pe la BMW si alte "relicve" cu motoare longitudinale. Sunt curios ce timp da autodata moto pt operatiunea de inlocuire rulmenti - cunoscatorii stiu de ce! Vreo 2 ani probabil :D

Uite ca nu mi-a trecut prin cap asta, desi eram cu presa de montat rulmenti (antica, facuta de un mosulica, mostenita de la dacia) langa mine si are si o saiba f lata.

Daca adaugi ganditul, mersul la dedeman, tigarea, berea, demontatul rotii si al rulmentilor vechi, stersul meticulos al vaselinei vechi si montatul... da, probabil ca 3 zile. Sunt "cunoscator", stiu la ce te referi :))

Per total cred ca 20-30 minute ar lua cu totul, inclusiv schimbatul placutelor de frana (l-am facut data trecuta). Tinand cont ca eu ma misc mai incet si sunt mai meticulos, plus ca totul se desfasoara in sufragerie, nu intr-un garaj/service.

Acum am desfacut melcul de km, curatat bine si gresat.

post-69984-0-42148800-1457805570_thumb.jpg

post-69984-0-76026800-1457805575_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am renuntat, cel putin deocamdata, la ideea de a pune xenon. Nu imi surade deloc ideea de a trafora farul pt a monta lupe.

 

Nu trebuie sa traforezi farul. Am schimbat numai becul. Am luat G3 xenon projector retrofit H4.

A trebuit sa desfac numai sticla de la far. Am scos becul original halogen si am bagat proiectorul cu xenon. Prin spatele farului se aseaza o saiba de silicon si apoi o piulita mare. Apoi am lipit sticla farului la loc cu silicon. Am niste poze pe acasa, totul e sa le gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si melcul curatat


» Post actualizat in 12 Mar 2016 20:21

Montat totul la loc, maine sa-i fac o aerisire la frana, sa fiu sigur ca e totul ok.

p.s: nu stiu cu cat sa ma taxez pt operatiune astea :P

post-69984-0-67454600-1457806630_thumb.jpg

post-69984-0-56212400-1457814094_thumb.jpg

post-69984-0-56295900-1457814101_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am scos rulmentii vechi de la roata fata, cu cea mai buna metoda posibila... cu un conexpand din metal. 15 lei din Dedeman, polizat putin ca sa intre in rulment, infiletat surubul ca sa se umfle si batut din spate cu o tija. Intr-un minut n-am avut ce face. 10 minute cu tot cu sters mizeria din butuc si postatul pe forum

Dupa pauza de tigare montez un set nou.

asta e de tinut minte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa traforezi farul. Am schimbat numai becul. Am luat G3 xenon projector retrofit H4.

A trebuit sa desfac numai sticla de la far. Am scos becul original halogen si am bagat proiectorul cu xenon. Prin spatele farului se aseaza o saiba de silicon si apoi o piulita mare. Apoi am lipit sticla farului la loc cu silicon. Am niste poze pe acasa, totul e sa le gasesc.

 

post-40812-0-02357200-1457856508_thumb.jpg

post-40812-0-82586200-1457856533_thumb.jpg

post-40812-0-21746700-1457856569_thumb.jpg

post-40812-0-98288500-1457856591_thumb.jpg

post-40812-0-87261200-1457856725_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si melcul curatat

» Post actualizat in 12 Mar 2016 20:21

Montat totul la loc, maine sa-i fac o aerisire la frana, sa fiu sigur ca e totul ok.

p.s: nu stiu cu cat sa ma taxez pt operatiune astea :P

 

Intreaba-l pe Zenklawa. Sa stii cat ai economisit.

 

Garantie iti oferi? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi fiind urat afara si sperand ca in viitorul apropriat se incalzeste corespunzator, am facut un mic detailing motocicletei cu produse cumparate de la dedeman (surprinzator bune) si am curatat si uns lantul.

Aveti idee unde gasesc bec pentru numarul de inmatriculare ?

Nu mai merge fraierul, cred ca degerat iarna asta :)))

 

Mhodc_XG2.jpg
picture hosting

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreaba-l pe Zenklawa. Sa stii cat ai economisit.

 

Garantie iti oferi? :P

 

Da, sigur ca da... daca se strica o repar gratis :D

Azi fiind urat afara si sperand ca in viitorul apropriat se incalzeste corespunzator, am facut un mic detailing motocicletei cu produse cumparate de la dedeman (surprinzator bune) si am curatat si uns lantul.

Aveti idee unde gasesc bec pentru numarul de inmatriculare ?

Nu mai merge fraierul, cred ca degerat iarna asta :)))

Da-l afara si vezi ce tip de bec e. Gasesti becuri peste tot, inclusiv la dedeman

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa-l incalzesc la sute de grade, incalzirea o fac cu pistol de aer cald si suprafata e destul de mare ca sa ajunga la temperaturi f mari.

Metoda "conexpand" e excelenta, nu dauneaza cu nimic butucului si rulmentul iese rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Geo_ZGA ai gresat rulmentii suplimentar? Am postat in urma procedura link pagina 89, cu mentiunea ca nu e neaparat nevoie sa elimini vechea vaselina

 

metoda conexpand folosita si de mine cu succes, am postat prin pagina 87 link, incalzit doar cu pistol de aer cald fara metoda figider.

 

Eu am facut presiunea in roti si am montat bateria veche de vreo 9 ani, mentinuta cu redresor. Oare mai duce? oricum aleg tot yuasa cu gel /reclama neintentionata, ii astept cu bateria :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un final i-am montat crash-bar-uri. Scopul principal fiind acela ca vreau sa ii pun doua proiectoare mici LED ca lumini de zi si nu aveam suport pe care sa le prind. In plus, am si avantajul crash-bar-urilor. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Geo_ZGA ai gresat rulmentii suplimentar?

Nu, n-am mai desfacut simeringurile originale. Sunt "capsulati", spre deosebire de cei originali care nu aveau nici un simering peste bile.

O sa-i gresez la anul si probabil la 1-2 ani periodic, cat or tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambreiajul si kitul de lant deja le-am schimbat :) (evident am schimbat si toate lichidele)

urmeaza conductele de frâna si de ambreiaj :D

foaia veche si pistonul care împinge ambreiajul arătau într-un mare fel :)

 

post-746-0-12987300-1459089542_thumb.jpg

post-746-0-32364400-1459089543_thumb.jpg

post-746-0-58051900-1459089693_thumb.jpg

post-746-0-13230900-1459089739_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Guzzi, montat turumetru reparat de mine cu un integrat dubios gasit in SUA si montat ceas orar functional, doar ca acuma nu mai am 12V pe firele de la ceas. Italiencele astea, te provoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ..am gasit un maxi scuter aprilia de 500 cm. dar din nefericie zice vanzatorul ca dupa pornire lacateva secunde moare motorul si el zice ca nu stie ce are si ca nu vrea sal mai repare...e de vanzare de mai bine de un an..de la 1000 euro a ajuns la dezmembrare..

 

ar putea careva sa imi dea ceva detalii referitoare la defectiune..??

 

cu respect...

 

ghita..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghita...Ghita. Atat de multe prostii imi vin in cap cand vad asemenea postari incat prefer sa ma abtin :). Trecem peste scrisul cu picioarele... insa nu poti sa nu te minunezi cand vezi ca cineva chiar asteapta un raspuns care sa nu fie "la misto", la o asemenea expunere a problemei. Nu degeaba se spune ca fiecare motocicleta/masina are prostul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi cumpara, masini cel putin, defecte, de multe ori en gros. Practica ne arata ca de multe ori e profitabil, insa inevitabil nimeresti si cadavre. Ori te pricepi si atunci ai sanse sa faci gesheft, ori nu si mai mult ca sigur pierzi. Si miros eu ca, si daca ar stii cineva, nu-i va da lui Ghita solutia "in plic" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...