Jump to content

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Recommended Posts

Ghita, nu stiu ce are acea motocicleta, insa un lucru e clar: daca te uiti sa cumperi ceva defect si apoi sa repari, inseamna ca ori vrei sa faci o afacere buna, ori nu iti permiti sa cumperi unul bun si putin mai scump. In oricare din situatii, nu este deloc recomandat sa faci asta fara sa stii cu precizie care este problema, daca are rezolvare si care sunt costurile. Abia apoi poti lua o decizie de cumparare sau nu.

Daca vanzatorul ti-l da, du-l la un mecanic si evalueaza problema corect. Daca nu, renunta la idee pentru ca vei iesi in paguba.

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ghita...Ghita. Atat de multe prostii imi vin in cap cand vad asemenea postari incat prefer sa ma abtin :). Trecem peste scrisul cu picioarele... insa nu poti sa nu te minunezi cand vezi ca cineva chiar asteapta un raspuns care sa nu fie "la misto", la o asemenea expunere a problemei. Nu degeaba se spune ca fiecare motocicleta/masina are prostul ei.

Link to comment
Share on other sites

Multi cumpara, masini cel putin, defecte, de multe ori en gros. Practica ne arata ca de multe ori e profitabil, insa inevitabil nimeresti si cadavre. Ori te pricepi si atunci ai sanse sa faci gesheft, ori nu si mai mult ca sigur pierzi. Si miros eu ca, si daca ar stii cineva, nu-i va da lui Ghita solutia "in plic" :D

Link to comment
Share on other sites

Harta Ungariei, ce sa fie? :D Mansoane ariette care le-am cautat in ultima saptamana si nu le mai gaseam asa usor ca inainte, achizitionate de la mymoto C-ta si o cutie de sigurante pt. alimentare prize, voltmetru si ma mai gandesc eu ce :) Traiasca amazonu, ca am luat-o inainte sa cumpar mobreta. Problema e ca nu stiu ce sa aleg pt. firul de minus... Fac o tablita frumos prinsa pe cadru si prind cu papuci cred...

Edited by catranel
Link to comment
Share on other sites

Schimbat semnalizari mici si triste cu unele de neam prost si montat pe pozitie cutia cu sigurante; mai am de montat o rigleta pt. - si de schimbat semnalizarile si pe spate. O tot aman cu polishul...In rest merge bine troaca. Injectie cica... Da' ma tot gandesc la o chestie: sa fie totusi prea mare 1200cc? :)

post-59293-0-13512500-1459514627_thumb.jpg

post-59293-0-26867400-1459514635_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Viroguta: i-am spalat filtrul de aer, e pus la uscat acum. Cu ocazia asta mi-am spalat si manusile de piele, ca uitasem de ele.

Duminica o dau afara, ca deja mor de oftica :D

Link to comment
Share on other sites

Ieri m-a surprins ca la apasarea butonului rosu, nu se intampla nimic, mobreta nu se oprea, asadar azi am investigat si rezolvat problema. Montat si alarma (rezolvat partea electrica, trebuie sa o si fixez fizic. Mai am de montat Loobmanu' si prizele de bricheta.

post-59293-0-21253700-1459601548_thumb.jpg

post-59293-0-92212800-1459601552_thumb.jpg

post-59293-0-33690300-1459601563_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Azi am schimbat uleiul la chinezoaica , 850 ml bel-ray synthetic 10 w 40 si reglaje la cablu de ambreiaj si cablu frana spate . Am curatat si filtru aer ( de suzuki marauder ) , ar fi trebuit schimbat , dar costa cat un carburator :) , https://www.mxenduro.ro/filtru-aer/208-filtru-aer-suzuki-gz125-marauder-99-06-cod-oem-13780-12f00.html . Poate gasesc element filtrant compatibil si il atasez pe carcasa filtrului , sa il rezolv homemade .

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca asa faceau astia pe la Africa Twin. Iei filtrul, tai hartia si o scoti, pui burete de filtru si prinzi inapoi bucata de plasa care il tinea pe cel original si asta e.

Link to comment
Share on other sites

Azi: filtru de aer uns (am sacrificat niste ulei K&N), pus bateria complet incarcata, dat afara din casa, robinetul pe PRI si pornita pt prima data pe anul asta :D Dupa aia schimb de ulei si filtru, anul asta am mers pe 10w40, fata de 15w50 anii trecuti.

La final, stearsa de praf si putin polish la crom.

De maine... pe strada.

post-69984-0-28757600-1459694082_thumb.jpg

post-69984-0-29198100-1459694088_thumb.jpg

post-69984-0-90522600-1459694093_thumb.jpg

post-69984-0-48379100-1459694100_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ieri .... 14 grade

 

dau sa pornesc troaca... bateria vmf cu 6 primaveri era descarcata... luasem o yuasa anu trecut s-o schimb oricum da mi-a fost lene si era impins prea tare airboxul in baterie....

 

dau sa pun yuasa noua.... canci e cu un deget mai mare... luata dupa catalog".... fmm deja aveam cizmele si pantalonii pe mine nu mai rezistam, pusa aia veche 15 minute pe charger d'ala prost cu 10A, cheie brrrrrrruuuuuummmm brruuuuuuummmm

Link to comment
Share on other sites

N-am mesterit nimic, ca nu ma pricep :D.

 

Eh, nepriceperea e doar un mic obstacol. Daca vrei, poti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...