Clit Eastwood Jr. Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Ghita, nu stiu ce are acea motocicleta, insa un lucru e clar: daca te uiti sa cumperi ceva defect si apoi sa repari, inseamna ca ori vrei sa faci o afacere buna, ori nu iti permiti sa cumperi unul bun si putin mai scump. In oricare din situatii, nu este deloc recomandat sa faci asta fara sa stii cu precizie care este problema, daca are rezolvare si care sunt costurile. Abia apoi poti lua o decizie de cumparare sau nu. Daca vanzatorul ti-l da, du-l la un mecanic si evalueaza problema corect. Daca nu, renunta la idee pentru ca vei iesi in paguba. Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzeapa Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Ghita...Ghita. Atat de multe prostii imi vin in cap cand vad asemenea postari incat prefer sa ma abtin . Trecem peste scrisul cu picioarele... insa nu poti sa nu te minunezi cand vezi ca cineva chiar asteapta un raspuns care sa nu fie "la misto", la o asemenea expunere a problemei. Nu degeaba se spune ca fiecare motocicleta/masina are prostul ei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Multi cumpara, masini cel putin, defecte, de multe ori en gros. Practica ne arata ca de multe ori e profitabil, insa inevitabil nimeresti si cadavre. Ori te pricepi si atunci ai sanse sa faci gesheft, ori nu si mai mult ca sigur pierzi. Si miros eu ca, si daca ar stii cineva, nu-i va da lui Ghita solutia "in plic" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banzay Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Incep incetisor sa o dotez cum vreau Mai am nevoie de un tankpad si aripioare. A... si.. rim stripes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Ce-s alea bre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banzay Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 (edited) Harta Ungariei, ce sa fie? Mansoane ariette care le-am cautat in ultima saptamana si nu le mai gaseam asa usor ca inainte, achizitionate de la mymoto C-ta si o cutie de sigurante pt. alimentare prize, voltmetru si ma mai gandesc eu ce Traiasca amazonu, ca am luat-o inainte sa cumpar mobreta. Problema e ca nu stiu ce sa aleg pt. firul de minus... Fac o tablita frumos prinsa pe cadru si prind cu papuci cred... Edited March 30, 2016 by catranel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Cine face si desface, toata ziua are ce face. rezultatul, da' rezultatul care e ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banzay Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 2-0 la pauza. Pana la final e timp sa se intoarca rezultatul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximo74 Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 ...si cat(ranel) ie halatu'? ca arata bine... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalashnikov545 Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 reparatie claxon https://www.youtube.com/watch?v=dAJnejk7nFQ sa vad cat tine ca n-am garantie, dar merg pe incredere. Pot sa-i dau in goarna la propriu si cox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
florinelu07 Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Dupa ceva calcule de DIY.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falkenberg Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 La benzinarie, lipit cu scotch semnal dreapta spate care s-a rupt iar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banzay Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Schimbat semnalizari mici si triste cu unele de neam prost si montat pe pozitie cutia cu sigurante; mai am de montat o rigleta pt. - si de schimbat semnalizarile si pe spate. O tot aman cu polishul...In rest merge bine troaca. Injectie cica... Da' ma tot gandesc la o chestie: sa fie totusi prea mare 1200cc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falkenberg Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 sa fie totusi prea mare 1200cc? Nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Viroguta: i-am spalat filtrul de aer, e pus la uscat acum. Cu ocazia asta mi-am spalat si manusile de piele, ca uitasem de ele. Duminica o dau afara, ca deja mor de oftica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banzay Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Ieri m-a surprins ca la apasarea butonului rosu, nu se intampla nimic, mobreta nu se oprea, asadar azi am investigat si rezolvat problema. Montat si alarma (rezolvat partea electrica, trebuie sa o si fixez fizic. Mai am de montat Loobmanu' si prizele de bricheta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxxbiker Posted April 3, 2016 Share Posted April 3, 2016 Azi am schimbat uleiul la chinezoaica , 850 ml bel-ray synthetic 10 w 40 si reglaje la cablu de ambreiaj si cablu frana spate . Am curatat si filtru aer ( de suzuki marauder ) , ar fi trebuit schimbat , dar costa cat un carburator , https://www.mxenduro.ro/filtru-aer/208-filtru-aer-suzuki-gz125-marauder-99-06-cod-oem-13780-12f00.html . Poate gasesc element filtrant compatibil si il atasez pe carcasa filtrului , sa il rezolv homemade . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banzay Posted April 3, 2016 Share Posted April 3, 2016 Vezi ca asa faceau astia pe la Africa Twin. Iei filtrul, tai hartia si o scoti, pui burete de filtru si prinzi inapoi bucata de plasa care il tinea pe cel original si asta e. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted April 3, 2016 Share Posted April 3, 2016 Azi: filtru de aer uns (am sacrificat niste ulei K&N), pus bateria complet incarcata, dat afara din casa, robinetul pe PRI si pornita pt prima data pe anul asta Dupa aia schimb de ulei si filtru, anul asta am mers pe 10w40, fata de 15w50 anii trecuti. La final, stearsa de praf si putin polish la crom. De maine... pe strada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted April 3, 2016 Share Posted April 3, 2016 ieri .... 14 grade dau sa pornesc troaca... bateria vmf cu 6 primaveri era descarcata... luasem o yuasa anu trecut s-o schimb oricum da mi-a fost lene si era impins prea tare airboxul in baterie.... dau sa pun yuasa noua.... canci e cu un deget mai mare... luata dupa catalog".... fmm deja aveam cizmele si pantalonii pe mine nu mai rezistam, pusa aia veche 15 minute pe charger d'ala prost cu 10A, cheie brrrrrrruuuuuummmm brruuuuuuummmm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limelight Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 N-am mesterit nimic, ca nu ma pricep . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aship Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 N-am mesterit nimic, ca nu ma pricep . Eh, nepriceperea e doar un mic obstacol. Daca vrei, poti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geo_ZGA Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 I-am mai slabit lantul de dimineata... iar cred ca am sarit de 90 kg si sunt cam greu pt reglajul initial ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 (edited) Pai cred ca reglajul corect se face astfel incat lantul sa nu ajunga coarda de tzambal in nici o pozitie a basculei! Edited April 6, 2016 by john17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baxxter Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 I-am schimbat oloiul la prima azi. Mâine a doua. Noroc ca a treia e in 2 timpi. Să vedem ce știe să facă Eneos asta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.