Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu, dar vorbesc destul de biné si am tastatura AZERTY.

Si atunci de unde intrebarea daca mi l-am facut singur? In Romanica se admite sa spui de exemplu "imi fac un costum" chiar daca nu esti croitor.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine nea Pruteanu, sa stii ca pentru a face un ITP presupune o "metereala" prealabila gen verificat presiune, far, semnalizare, curatenie generala, ce mai vrei tu. Asta mie imi cere juma' de zi.

Da am ajutat la ITP pentru ca era un singur operator si ii era cam frica sa apese pe frana spate iar el sa-si tina echilibrul doar pe stangul asa ca mi-am pus senzorul pe laba piciorului si am apasat eu, pentru frana fata la fel m-a rugat sa apas frana spate ca sa fie mobra stabila cand ii face testul. Cel de la RAR, cand am fost obligati sa repetam testul, in gluma i-a sugerat ca trebuia sa-mi faca reducere la taxa :D

Esti multumit acu ca facui ceva la ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reparat "senzorul" de rezerva la vaca azi, adica inlocuit termistorul (470 ohmi - 2 lei). Si tras cablajul principal pt proiectoare, cu releu si siguranta, montat buton pe ghidon, weekendul viitor urmeaza sa pun mufele la proiectoare si sa ma leg la un plus pe contact. Plus un fir separat, pt priza usb si voltmetru, care vor fi si ele puse pe releu si contact.

post-69984-0-21914800-1463940805_thumb.jpg

post-69984-0-98917800-1463940807_thumb.jpg

post-69984-0-44172700-1463940810_thumb.jpg

post-69984-0-71870000-1463940814_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n afara de problema evidenta cu "uiti priza pornita si iti consuma bateria", mai vedeti o problema la planul asta?

 

De asemenea cam ce piese se duc mai repede odata ce pui consumatori suplimentari pe mobra? (e.g. un telefon sau o tableta la incarcat)

 

La Bandit aveam mereu montata o priza direct de borne, fara siguranta si n-am avut probleme, priza luata de la Louis

Ca waterproofment: firul de la borne iesea prin capacul bateriei, capac ce la Bandit functiona si ca un mini recipient de bagaje sub sa, eh...in "cadita" aia statea mufa de bricheta cu capacul ala etans, iar cand vroiam bagam incarcatorul, care avea fir destul de lung si-l scoteam pe sub rezervor pana la tankbag undea aveam telefonul/GPS-ul... daca opream undeva si lasam telefonul la incarcat in "cadita" aia (capacul bateriei) totul era safe, ca era sub sa, si saua nu merge scoasa fara cheie.

Intr-o noapte am incarcat 2 telefoane de la gol la plin fara sa am mobra pornita si nu am avut probleme niciodata cu bateria. Priza nu ai cum sa o uiti "pornita" - daca nu ai nimic infipt in ea nu ai consum.

Inca am priza dar nu am montat-o pe VTR ca inca n-am avut nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am montat butoiasele de lichid de frana si ambreiaj, montat furtune frana metalice, si am schimbat becul ca s-a ars. era sa ma duc sa iau un bec nou, da' mi-am adus aminte ca am carena fata si farul in balcon, pe care am philips blue vision, si am pandurit de acolo. nu stiu ce bec aveam inainte, da' asta zici ca-i soare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am usurat mobra cu ~200g. Ma manca de mult sa vizionez pinionul, asa ca am dat capacul jos si am scos de acolo o lopata de namol cu ocazia asta. Surpriza placuta,: pinionul e cu cauciuc, si arata inca bine, piulita e lata (nu stiu daca exista si mai inguste, dar auzisem de niste dude cu ele la FZ6) si la locul ei.

A, si am pus un releu de semnalizare pt LED - comandasem unul "plug & play" care mergea binisor, mai ales cu becuri, insa cu LED se cam grabea cu motorul in ture, asta desi incarcarea e OK. Acum l-am schimbat cu unul cu 3 pini normali, n-am mai avut cu 2 in stoc asa ca am tras in plus un fir de masa. Asta si tzacane, imi place mai mult decat mut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo 2 zile m-am apucat sa o curat ca la carte, ceruit, sa termin ce mai aveam de facut. Asta ca sa imi dau cu tesla in bile la prima iesire, cand se va face 'ca porcu'. Am ajuns la frane si nu imi placea ca erau murdare si nici nu avusesem ocazia sa le desfac sa vad starea pistonaselor si placutelor, desi frana multumitor. Am curatat si deblocat bobinele de la discuri si m-am apucat de am desfacut si etrierii, inlocuit cateva garnituri de praf (de la pistonasele mici - doar 1 din 4 era ok). Bagat pistonasele la loc dupa curatare, ansamblat, testat si noua veche jucarie pt. aerisit si asta a fost. Dat cate un pic de nickel anti-seize. pe suruburile pe la care se va mai umbla pe viitor si un pic de loctite albastru pe cele unde se umbla rar. Am bagat si un dejet cu vaselina sub mansonul fata si asta a fost pe ziua de azi.

post-59293-0-60641600-1464430088_thumb.jpg

post-59293-0-95985000-1464430275_thumb.jpg

post-59293-0-17645500-1464430282_thumb.jpg

post-59293-0-48926500-1464430288_thumb.jpg

post-59293-0-07372900-1464430293_thumb.jpg

post-59293-0-16745900-1464430297_thumb.jpg

post-59293-0-51584100-1464430302_thumb.jpg

post-59293-0-76590700-1464430306_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am montat proiectoarele la vaca, cu releu si comanda doar pe pozitie si suportul de telefon pe ghidon (plus Loobmanul lui Gri :D )

post-69984-0-22555300-1464466211_thumb.jpg

post-69984-0-00301000-1464466218_thumb.jpg

post-69984-0-92325900-1464466226_thumb.jpg

post-69984-0-70889700-1464466235_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i chiar buna analogia, e bun un suport de telefon pe ghidon. daca ai handsfree vezi si cin' te suna/suni mai repede pe cineva, la o excursie mai pui un gps...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intru pe motociclism.ro cand ma plictiseste peisajul :)) E pt gps colegu'... mobra asta o scot doar la drumuri in afara orasului si, mai ales in afara tarii, mai e nevoie de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo 2 zile m-am apucat sa o curat ca la carte, ceruit, sa termin ce mai aveam de facut. Asta ca sa imi dau cu tesla in bile la prima iesire, cand se va face 'ca porcu'. Am ajuns la frane si nu imi placea ca erau murdare si nici nu avusesem ocazia sa le desfac sa vad starea pistonaselor si placutelor, desi frana multumitor. Am curatat si deblocat bobinele de la discuri si m-am apucat de am desfacut si etrierii, inlocuit cateva garnituri de praf (de la pistonasele mici - doar 1 din 4 era ok). Bagat pistonasele la loc dupa curatare, ansamblat, testat si noua veche jucarie pt. aerisit si asta a fost. Dat cate un pic de nickel anti-seize. pe suruburile pe la care se va mai umbla pe viitor si un pic de loctite albastru pe cele unde se umbla rar. Am bagat si un dejet cu vaselina sub mansonul fata si asta a fost pe ziua de azi.

Eee uite o aerisire profi,cu pompa vid. :peace:

Sunt service-uri de "renume" care folosesc si acum un furtun de marimea unui deget.

Intrebare:Ai scos si pistonasele ca sa le gresezi sau n-a fost nevoie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- in week-end am pus baterie noua pe Cagiva nevestii + schimb ulei+filtru

 

- aseara am facut acelasi lucru si la VTR-ul meu, numai ca bateria noua a dat chix...la aprox o ora dupa ce i-am bagat acidul am pus-o motoreta si nu a putut intoarce motorul.....la voltmetru imi arata 12,ceva...la ampermetru abia a miscat acul, pe langa asta, cand pus mana pe ea frigea in draci, abia puteai sa tii mana pe ea => tre' s-o duc inapoi, ca nu-i buna. Am pornit VTR-ul cu vechea baterie de pe Cagiva, pe care o credeam dusa dar a invartit bine mititca (8A, VTR-ul "cere" 10A), si pana imi iau alta merg cu asta de 8A :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prospectul bateriilor care vin uscate si acidul separat scrie clar ca, dupa ce o umpli si astepti (minim 20 min parca), masori tensiunea. Daca e sub o valoare (12.nu mai stiu cat) o pui la incarcat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eee uite o aerisire profi,cu pompa vid. :peace:

Sunt service-uri de "renume" care folosesc si acum un furtun de marimea unui deget.

Intrebare:Ai scos si pistonasele ca sa le gresezi sau n-a fost nevoie?

 

Mi-am adus niste smecherii de cand am fost plecat dar e si pacat ca unele nici nu am apucat sa le folosesc si 99% o sa ajung sa le dau la preturi de nimic si pe ele :) Am scos si pistonasele, pt. linistea mea, verificat garniturile, curatat pistonasele doar cu lichid de frana si am folosit niste vaselina speciala cand le-am bagat la loc. Nimic special. Totusi parca materialul lor e cel obisnuit, tin minte cand verificasem la zx9r ca era cu totul alt material, mult mai ok, iar etrierii erau nissin:

 

2356542341_d53c89a94d_o.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prospectul bateriilor care vin uscate si acidul separat scrie clar ca, dupa ce o umpli si astepti (minim 20 min parca), masori tensiunea. Daca e sub o valoare (12.nu mai stiu cat) o pui la incarcat.

 

am asteptat o ora inainte sa-i pun capacul... am masurat si tensiuna si era ok

dupa ce am pus-o pe mobra si a dat chix, la vreo 15 minute am zis sa-i masor si amperii...abia a ridicat putin acul de la 0...si trebuia sa urce pana la 10 Ah, in shimb la voltaj statea bine. tot pe 12.3, pe langa asta era ff fierbinte

 

am mai facut baterii uscate, una chiar cu 2 zile inainte pe Cagiva, acelasi procedeu si nu am avut problemele astea...

ca sa nu mai zic ca mobra a pornit cu un YTX9 (8Ah) pe care o credeam terminata, o dadusem jos asta toamna de pe Cagiva nevestii crezand ca e dusa, ca facuse figuri, pe care am tinut-o in casa si doar atat, n-am incarcat-o sau ceva, stiind ca o sa pun una noua in primavara. Daca VTR-ul a pornit cu o baterie obosita de 8Ah statuta din Noiembrie si una de 10Ah abia activata la apasarea butonului nu a rotit motorul si s-au stins becurile din bord...e o problema, nu vreau sa insist cu ea ca nu vreau sa-mi fwta ceva pe la mobra, merg s-o schimb

 

PS: bateria e BS Baterry

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am pus-o pe mobra si a dat chix, la vreo 15 minute am zis sa-i masor si amperii...abia a ridicat putin acul de la 0...si trebuia sa urce pana la 10 Ah, in shimb la voltaj statea bine. tot pe 12.3, pe langa asta era ff fierbinte

 

Cred ca faci o confuzie, nu ai masurat bine. 10Ah inseamna ca bateria poate sa furnizeze 10A timp de 1h, 5A timp de 2h, 100mA timp de 100h in fucntie de sarcina de la borne, si fara sa fie incarcata. Pentru a masura capacitatea trebuie pus la borne un consumator de parametri stiuti (o rezistenta de putere de ex) si masurat periodic.

 

http://www.reuk.co.uk/Measuring-the-Capacity-of-a-Battery.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, uitam de amperaj...nici eu nu eram sigur de masuratoarea aia totusi repet:

 

cand am apasat butonul nici macar nu putea invarti motorul (se chinuia) pana cand martorii din bord se stingeau...ca si cum e baterie veche moarta, dusa de tot! Cand puneam volmetru pe ea -> 12.3, 12.4, pe langa asta era si f fierbinte

 

PS: bornele erau stranse bine ;) a fost primul lucru pe care l-am verificat

 

Bateria veche de pe Cagiva vroiam s-o pun la redresat cu speranta ca poate ma pot folosi de ea pana o schimb pe asta, nu-mi inchipuiam ca o sa mearga, am incercat la plesneala inainte s-o pun la redresat si mi-a pornit mobra....YTX9 nefolosita de 7 luni si cu semne de oboseala cand am dat-o jos, deci nu pot decat sa trag concluzia ca asta noua YTX12 e fwtwta din fabrica

 

Si la YTX9 aia noua, luata pt Cagiva, n-am intalnit nicio problema de genul...am pus acidul, am asteptat o ora, am pus capacul, am pus-o pe mobra: contact-buton-pornit la sfert...baterie Bosch de 150 de lei... nu vreo fita

 

 

@MotoRocker Schimb-o cit mai repede ..... eu am uitat de una si a iesit din garantie, e busita.

 

ma duc maine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca 12.3v e putin... ar trebui sa ai spre 12.6-12.8v. E normal sa nu invarta la voltajul asta... nu toate bateriile isi cresc voltajul asa mult la activare. Incinsa cred ca era din cauza ca nu-si terminase activarea, poti incerca sa o pui pe redresor sa se incarce complet si dupa aceea sa o masori, sa vezi ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i ca fata virgina, cu masina, si care se 3.14sha benzina! :D

10Ah inseamna ca bateria poate sa furnizeze 10A timp de 1h, 5A timp de 2h, 100mA timp de 100h in fucntie de sarcina de la borne, si fara sa fie incarcata.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca 12.3v e putin... ar trebui sa ai spre 12.6-12.8v. E normal sa nu invarta la voltajul asta... nu toate bateriile isi cresc voltajul asa mult la activare. Incinsa cred ca era din cauza ca nu-si terminase activarea, poti incerca sa o pui pe redresor sa se incarce complet si dupa aceea sa o masori, sa vezi ce face.

 

 

ideea e ca nu era calduta ca YTX9-ele activat cu doua zile in urma....ci frigea de abia puteai tine mana pe ea si trecusera deja aproape 2 ore de la turnarea acidului, dupa ce am vazut ca nu invarte ce sa mai pui la incarcat ca frigea in draci, in prospect zice sa n-o (mai) incarci daca se incalzeste, sa astepti sa se raceasca...asa ca am lasat-o-n pace ca era deja 1 noaptea si pornise deja cu hreapca aia de YTX-9 veche

 

a doua zi era deja rece... - m-a speriat putin cat de fierbinte era, mi-era sa nu plesneasca in casa (acum o am in masina), stiu de supapa aia de siguranta pe care o are, but still, mi-au trecut multe baterii prin mana si moto si auto, niciuna n-a fost atat de fierbinte nici la activare, nici la incarcare, nici in exploatare

 

am coborat acum la masina, am verficiat tensiunea - 12,35... am reciti si prospectul zice ca tre' sa aiba 12,8 atfel pusa la incarcat - o s-o pun diseara la incarcat, cu grija sa nu se incalzeasca...

 

maine sunt la magazin cu mobra oricum, ori sa o schimb ori sa sa validez incarcarea/garantia ...tre sa am grija incalzitul asta...poate imi boscaie acidul in parcare cand sunt la munca sau imi fwte ceva la instalatie

bleah, si ce frumos a mers YTX9 pe langa asta
va tin la curent :))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...