Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

auzi... noi astia muritorii de rand, cam ce tre sa facem, la ce religie si zei tre sa ne inchinam sa avem sotie/iubita ca tine?? :alcy: :tempted:

 

Awww, thanks! Dar nu cred ca sunt singura femeie pasionata de motoare, poate doar printre putinele care tolereaza incurajeaza hoarding-ul de motoare in sufrageria/casa proprie :)))

Toate bune si frumoase pana cand ajungi sa muti motorul ca sa bagi ceva in frigider, not cool...

 

P.S.

motociclistii au un singur zeu, zeul vitezei, nu?

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toti au 1.90m la 70kg de muschi, cu ochi albastri si desigur blonzi .... sa se inteleaga cu "zmeul" vitezei! :crack:

surferi? Aquaman? :))))

 

on topic: "reparatiile" continua, gasit inlocuitor pentru mufa topita, thank God, credeam ca ziua asta e data naibii...mi-e ciuda pe soarele de afara, macar de ploua, stiam o treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, dar vorbesc destul de biné si am tastatura AZERTY.

Si atunci de unde intrebarea daca mi l-am facut singur? In Romanica se admite sa spui de exemplu "imi fac un costum" chiar daca nu esti croitor.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine nea Pruteanu, sa stii ca pentru a face un ITP presupune o "metereala" prealabila gen verificat presiune, far, semnalizare, curatenie generala, ce mai vrei tu. Asta mie imi cere juma' de zi.

Da am ajutat la ITP pentru ca era un singur operator si ii era cam frica sa apese pe frana spate iar el sa-si tina echilibrul doar pe stangul asa ca mi-am pus senzorul pe laba piciorului si am apasat eu, pentru frana fata la fel m-a rugat sa apas frana spate ca sa fie mobra stabila cand ii face testul. Cel de la RAR, cand am fost obligati sa repetam testul, in gluma i-a sugerat ca trebuia sa-mi faca reducere la taxa :D

Esti multumit acu ca facui ceva la ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reparat "senzorul" de rezerva la vaca azi, adica inlocuit termistorul (470 ohmi - 2 lei). Si tras cablajul principal pt proiectoare, cu releu si siguranta, montat buton pe ghidon, weekendul viitor urmeaza sa pun mufele la proiectoare si sa ma leg la un plus pe contact. Plus un fir separat, pt priza usb si voltmetru, care vor fi si ele puse pe releu si contact.

post-69984-0-21914800-1463940805_thumb.jpg

post-69984-0-98917800-1463940807_thumb.jpg

post-69984-0-44172700-1463940810_thumb.jpg

post-69984-0-71870000-1463940814_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n afara de problema evidenta cu "uiti priza pornita si iti consuma bateria", mai vedeti o problema la planul asta?

 

De asemenea cam ce piese se duc mai repede odata ce pui consumatori suplimentari pe mobra? (e.g. un telefon sau o tableta la incarcat)

 

La Bandit aveam mereu montata o priza direct de borne, fara siguranta si n-am avut probleme, priza luata de la Louis

Ca waterproofment: firul de la borne iesea prin capacul bateriei, capac ce la Bandit functiona si ca un mini recipient de bagaje sub sa, eh...in "cadita" aia statea mufa de bricheta cu capacul ala etans, iar cand vroiam bagam incarcatorul, care avea fir destul de lung si-l scoteam pe sub rezervor pana la tankbag undea aveam telefonul/GPS-ul... daca opream undeva si lasam telefonul la incarcat in "cadita" aia (capacul bateriei) totul era safe, ca era sub sa, si saua nu merge scoasa fara cheie.

Intr-o noapte am incarcat 2 telefoane de la gol la plin fara sa am mobra pornita si nu am avut probleme niciodata cu bateria. Priza nu ai cum sa o uiti "pornita" - daca nu ai nimic infipt in ea nu ai consum.

Inca am priza dar nu am montat-o pe VTR ca inca n-am avut nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am montat butoiasele de lichid de frana si ambreiaj, montat furtune frana metalice, si am schimbat becul ca s-a ars. era sa ma duc sa iau un bec nou, da' mi-am adus aminte ca am carena fata si farul in balcon, pe care am philips blue vision, si am pandurit de acolo. nu stiu ce bec aveam inainte, da' asta zici ca-i soare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am usurat mobra cu ~200g. Ma manca de mult sa vizionez pinionul, asa ca am dat capacul jos si am scos de acolo o lopata de namol cu ocazia asta. Surpriza placuta,: pinionul e cu cauciuc, si arata inca bine, piulita e lata (nu stiu daca exista si mai inguste, dar auzisem de niste dude cu ele la FZ6) si la locul ei.

A, si am pus un releu de semnalizare pt LED - comandasem unul "plug & play" care mergea binisor, mai ales cu becuri, insa cu LED se cam grabea cu motorul in ture, asta desi incarcarea e OK. Acum l-am schimbat cu unul cu 3 pini normali, n-am mai avut cu 2 in stoc asa ca am tras in plus un fir de masa. Asta si tzacane, imi place mai mult decat mut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo 2 zile m-am apucat sa o curat ca la carte, ceruit, sa termin ce mai aveam de facut. Asta ca sa imi dau cu tesla in bile la prima iesire, cand se va face 'ca porcu'. Am ajuns la frane si nu imi placea ca erau murdare si nici nu avusesem ocazia sa le desfac sa vad starea pistonaselor si placutelor, desi frana multumitor. Am curatat si deblocat bobinele de la discuri si m-am apucat de am desfacut si etrierii, inlocuit cateva garnituri de praf (de la pistonasele mici - doar 1 din 4 era ok). Bagat pistonasele la loc dupa curatare, ansamblat, testat si noua veche jucarie pt. aerisit si asta a fost. Dat cate un pic de nickel anti-seize. pe suruburile pe la care se va mai umbla pe viitor si un pic de loctite albastru pe cele unde se umbla rar. Am bagat si un dejet cu vaselina sub mansonul fata si asta a fost pe ziua de azi.

post-59293-0-60641600-1464430088_thumb.jpg

post-59293-0-95985000-1464430275_thumb.jpg

post-59293-0-17645500-1464430282_thumb.jpg

post-59293-0-48926500-1464430288_thumb.jpg

post-59293-0-07372900-1464430293_thumb.jpg

post-59293-0-16745900-1464430297_thumb.jpg

post-59293-0-51584100-1464430302_thumb.jpg

post-59293-0-76590700-1464430306_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am montat proiectoarele la vaca, cu releu si comanda doar pe pozitie si suportul de telefon pe ghidon (plus Loobmanul lui Gri :D )

post-69984-0-22555300-1464466211_thumb.jpg

post-69984-0-00301000-1464466218_thumb.jpg

post-69984-0-92325900-1464466226_thumb.jpg

post-69984-0-70889700-1464466235_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i chiar buna analogia, e bun un suport de telefon pe ghidon. daca ai handsfree vezi si cin' te suna/suni mai repede pe cineva, la o excursie mai pui un gps...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intru pe motociclism.ro cand ma plictiseste peisajul :)) E pt gps colegu'... mobra asta o scot doar la drumuri in afara orasului si, mai ales in afara tarii, mai e nevoie de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...