un_aiurit Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Eu am schimbat cateva mufe cu unele water proff ,si saptamana trecuta am schimbat pistonul la ktm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 am montat butoiasele de lichid de frana si ambreiaj, montat furtune frana metalice, si am schimbat becul ca s-a ars. era sa ma duc sa iau un bec nou, da' mi-am adus aminte ca am carena fata si farul in balcon, pe care am philips blue vision, si am pandurit de acolo. nu stiu ce bec aveam inainte, da' asta zici ca-i soare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Am usurat mobra cu ~200g. Ma manca de mult sa vizionez pinionul, asa ca am dat capacul jos si am scos de acolo o lopata de namol cu ocazia asta. Surpriza placuta,: pinionul e cu cauciuc, si arata inca bine, piulita e lata (nu stiu daca exista si mai inguste, dar auzisem de niste dude cu ele la FZ6) si la locul ei. A, si am pus un releu de semnalizare pt LED - comandasem unul "plug & play" care mergea binisor, mai ales cu becuri, insa cu LED se cam grabea cu motorul in ture, asta desi incarcarea e OK. Acum l-am schimbat cu unul cu 3 pini normali, n-am mai avut cu 2 in stoc asa ca am tras in plus un fir de masa. Asta si tzacane, imi place mai mult decat mut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 De vreo 2 zile m-am apucat sa o curat ca la carte, ceruit, sa termin ce mai aveam de facut. Asta ca sa imi dau cu tesla in bile la prima iesire, cand se va face 'ca porcu'. Am ajuns la frane si nu imi placea ca erau murdare si nici nu avusesem ocazia sa le desfac sa vad starea pistonaselor si placutelor, desi frana multumitor. Am curatat si deblocat bobinele de la discuri si m-am apucat de am desfacut si etrierii, inlocuit cateva garnituri de praf (de la pistonasele mici - doar 1 din 4 era ok). Bagat pistonasele la loc dupa curatare, ansamblat, testat si noua veche jucarie pt. aerisit si asta a fost. Dat cate un pic de nickel anti-seize. pe suruburile pe la care se va mai umbla pe viitor si un pic de loctite albastru pe cele unde se umbla rar. Am bagat si un dejet cu vaselina sub mansonul fata si asta a fost pe ziua de azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 I-am montat proiectoarele la vaca, cu releu si comanda doar pe pozitie si suportul de telefon pe ghidon (plus Loobmanul lui Gri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 nu-i chiar buna analogia, e bun un suport de telefon pe ghidon. daca ai handsfree vezi si cin' te suna/suni mai repede pe cineva, la o excursie mai pui un gps... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Mai intru pe motociclism.ro cand ma plictiseste peisajul ) E pt gps colegu'... mobra asta o scot doar la drumuri in afara orasului si, mai ales in afara tarii, mai e nevoie de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 De vreo 2 zile m-am apucat sa o curat ca la carte, ceruit, sa termin ce mai aveam de facut. Asta ca sa imi dau cu tesla in bile la prima iesire, cand se va face 'ca porcu'. Am ajuns la frane si nu imi placea ca erau murdare si nici nu avusesem ocazia sa le desfac sa vad starea pistonaselor si placutelor, desi frana multumitor. Am curatat si deblocat bobinele de la discuri si m-am apucat de am desfacut si etrierii, inlocuit cateva garnituri de praf (de la pistonasele mici - doar 1 din 4 era ok). Bagat pistonasele la loc dupa curatare, ansamblat, testat si noua veche jucarie pt. aerisit si asta a fost. Dat cate un pic de nickel anti-seize. pe suruburile pe la care se va mai umbla pe viitor si un pic de loctite albastru pe cele unde se umbla rar. Am bagat si un dejet cu vaselina sub mansonul fata si asta a fost pe ziua de azi. Eee uite o aerisire profi,cu pompa vid. Sunt service-uri de "renume" care folosesc si acum un furtun de marimea unui deget. Intrebare:Ai scos si pistonasele ca sa le gresezi sau n-a fost nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 - in week-end am pus baterie noua pe Cagiva nevestii + schimb ulei+filtru - aseara am facut acelasi lucru si la VTR-ul meu, numai ca bateria noua a dat chix...la aprox o ora dupa ce i-am bagat acidul am pus-o motoreta si nu a putut intoarce motorul.....la voltmetru imi arata 12,ceva...la ampermetru abia a miscat acul, pe langa asta, cand pus mana pe ea frigea in draci, abia puteai sa tii mana pe ea => tre' s-o duc inapoi, ca nu-i buna. Am pornit VTR-ul cu vechea baterie de pe Cagiva, pe care o credeam dusa dar a invartit bine mititca (8A, VTR-ul "cere" 10A), si pana imi iau alta merg cu asta de 8A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 In prospectul bateriilor care vin uscate si acidul separat scrie clar ca, dupa ce o umpli si astepti (minim 20 min parca), masori tensiunea. Daca e sub o valoare (12.nu mai stiu cat) o pui la incarcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Eee uite o aerisire profi,cu pompa vid. Sunt service-uri de "renume" care folosesc si acum un furtun de marimea unui deget. Intrebare:Ai scos si pistonasele ca sa le gresezi sau n-a fost nevoie? Mi-am adus niste smecherii de cand am fost plecat dar e si pacat ca unele nici nu am apucat sa le folosesc si 99% o sa ajung sa le dau la preturi de nimic si pe ele Am scos si pistonasele, pt. linistea mea, verificat garniturile, curatat pistonasele doar cu lichid de frana si am folosit niste vaselina speciala cand le-am bagat la loc. Nimic special. Totusi parca materialul lor e cel obisnuit, tin minte cand verificasem la zx9r ca era cu totul alt material, mult mai ok, iar etrierii erau nissin: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 In prospectul bateriilor care vin uscate si acidul separat scrie clar ca, dupa ce o umpli si astepti (minim 20 min parca), masori tensiunea. Daca e sub o valoare (12.nu mai stiu cat) o pui la incarcat. am asteptat o ora inainte sa-i pun capacul... am masurat si tensiuna si era ok dupa ce am pus-o pe mobra si a dat chix, la vreo 15 minute am zis sa-i masor si amperii...abia a ridicat putin acul de la 0...si trebuia sa urce pana la 10 Ah, in shimb la voltaj statea bine. tot pe 12.3, pe langa asta era ff fierbinte am mai facut baterii uscate, una chiar cu 2 zile inainte pe Cagiva, acelasi procedeu si nu am avut problemele astea... ca sa nu mai zic ca mobra a pornit cu un YTX9 (8Ah) pe care o credeam terminata, o dadusem jos asta toamna de pe Cagiva nevestii crezand ca e dusa, ca facuse figuri, pe care am tinut-o in casa si doar atat, n-am incarcat-o sau ceva, stiind ca o sa pun una noua in primavara. Daca VTR-ul a pornit cu o baterie obosita de 8Ah statuta din Noiembrie si una de 10Ah abia activata la apasarea butonului nu a rotit motorul si s-au stins becurile din bord...e o problema, nu vreau sa insist cu ea ca nu vreau sa-mi fwta ceva pe la mobra, merg s-o schimb PS: bateria e BS Baterry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 dupa ce am pus-o pe mobra si a dat chix, la vreo 15 minute am zis sa-i masor si amperii...abia a ridicat putin acul de la 0...si trebuia sa urce pana la 10 Ah, in shimb la voltaj statea bine. tot pe 12.3, pe langa asta era ff fierbinte Cred ca faci o confuzie, nu ai masurat bine. 10Ah inseamna ca bateria poate sa furnizeze 10A timp de 1h, 5A timp de 2h, 100mA timp de 100h in fucntie de sarcina de la borne, si fara sa fie incarcata. Pentru a masura capacitatea trebuie pus la borne un consumator de parametri stiuti (o rezistenta de putere de ex) si masurat periodic. http://www.reuk.co.uk/Measuring-the-Capacity-of-a-Battery.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 @MotoRocker Schimb-o cit mai repede ..... eu am uitat de una si a iesit din garantie, e busita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Ok, uitam de amperaj...nici eu nu eram sigur de masuratoarea aia totusi repet: cand am apasat butonul nici macar nu putea invarti motorul (se chinuia) pana cand martorii din bord se stingeau...ca si cum e baterie veche moarta, dusa de tot! Cand puneam volmetru pe ea -> 12.3, 12.4, pe langa asta era si f fierbinte PS: bornele erau stranse bine a fost primul lucru pe care l-am verificat Bateria veche de pe Cagiva vroiam s-o pun la redresat cu speranta ca poate ma pot folosi de ea pana o schimb pe asta, nu-mi inchipuiam ca o sa mearga, am incercat la plesneala inainte s-o pun la redresat si mi-a pornit mobra....YTX9 nefolosita de 7 luni si cu semne de oboseala cand am dat-o jos, deci nu pot decat sa trag concluzia ca asta noua YTX12 e fwtwta din fabrica Si la YTX9 aia noua, luata pt Cagiva, n-am intalnit nicio problema de genul...am pus acidul, am asteptat o ora, am pus capacul, am pus-o pe mobra: contact-buton-pornit la sfert...baterie Bosch de 150 de lei... nu vreo fita @MotoRocker Schimb-o cit mai repede ..... eu am uitat de una si a iesit din garantie, e busita. ma duc maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Vezi ca 12.3v e putin... ar trebui sa ai spre 12.6-12.8v. E normal sa nu invarta la voltajul asta... nu toate bateriile isi cresc voltajul asa mult la activare. Incinsa cred ca era din cauza ca nu-si terminase activarea, poti incerca sa o pui pe redresor sa se incarce complet si dupa aceea sa o masori, sa vezi ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) Asta-i ca fata virgina, cu masina, si care se 3.14sha benzina! 10Ah inseamna ca bateria poate sa furnizeze 10A timp de 1h, 5A timp de 2h, 100mA timp de 100h in fucntie de sarcina de la borne, si fara sa fie incarcata. Editat Iunie 2, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Vezi ca 12.3v e putin... ar trebui sa ai spre 12.6-12.8v. E normal sa nu invarta la voltajul asta... nu toate bateriile isi cresc voltajul asa mult la activare. Incinsa cred ca era din cauza ca nu-si terminase activarea, poti incerca sa o pui pe redresor sa se incarce complet si dupa aceea sa o masori, sa vezi ce face. ideea e ca nu era calduta ca YTX9-ele activat cu doua zile in urma....ci frigea de abia puteai tine mana pe ea si trecusera deja aproape 2 ore de la turnarea acidului, dupa ce am vazut ca nu invarte ce sa mai pui la incarcat ca frigea in draci, in prospect zice sa n-o (mai) incarci daca se incalzeste, sa astepti sa se raceasca...asa ca am lasat-o-n pace ca era deja 1 noaptea si pornise deja cu hreapca aia de YTX-9 veche a doua zi era deja rece... - m-a speriat putin cat de fierbinte era, mi-era sa nu plesneasca in casa (acum o am in masina), stiu de supapa aia de siguranta pe care o are, but still, mi-au trecut multe baterii prin mana si moto si auto, niciuna n-a fost atat de fierbinte nici la activare, nici la incarcare, nici in exploatare am coborat acum la masina, am verficiat tensiunea - 12,35... am reciti si prospectul zice ca tre' sa aiba 12,8 atfel pusa la incarcat - o s-o pun diseara la incarcat, cu grija sa nu se incalzeasca... maine sunt la magazin cu mobra oricum, ori sa o schimb ori sa sa validez incarcarea/garantia ...tre sa am grija incalzitul asta...poate imi boscaie acidul in parcare cand sunt la munca sau imi fwte ceva la instalatie bleah, si ce frumos a mers YTX9 pe langa asta va tin la curent ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Azi am castigat 5 cai la roata dupa ce am facut curat in garaj... zeci de paianjeni au ramas sinistrati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 am mesterit pe marginea drumului.... a sarit borna de plus in mers... wtf! injuraturi, belit deste, lipsa scule necesare, etc. naspha.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Azi am castigat 5 cai la roata dupa ce am facut curat in garaj... zeci de paianjeni au ramas sinistrati... adica cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Nu stiu, dar eu as ceda bucuros aia 5 cai castigati daca s-ar incumeta cineva sa-mi faca ordine si curatenie in garaj! Care garaj e un fel de pestera lui Ali Baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 va tin la curent ) Am dus bateria inapoi in seara aia...ca nu gasisem redresor. Au pus-o pe redresor urmand sa ma intorc a doua zi cu mobra...si ei erau de acord ca bateria nu trebuia sa se incinga asa tare si ca desi e specificat in garantie ca la activare e posibil sa aiba tensiune sub 12.8 si tre' incarcata, nu s-au lovit de asta pana acum la firma asta de baterii... Bateria nu s-a incins in incarcare, la volmetru arata 13 volti, am pus-o pe mobra, a pornit la bine, mobra incarca bine, am validat si garantia....am mai verificat pe cursul zlei de 3-4 ori sa nu se incinga bateria pe mobra, e ok. 2 ani daca tine asa e binisor Daca am probleme cu ea pe viitor va anunt in rest, mi-am luat un stander de spate (finaly...ca era chin cu cricu lateral, mai ales dupa ce inainte aveam cric central si la CB-ul fetii si la Banditul meu) si un BelRay Superclean, tre' sa ma bag la un spalat si uns de lant la ambele mobre. Pe viitor vreau sa incerc pasta de lant de la Motul, sa vad daca sta bine pe lant si unge bine, ca aplicare pare mai buna ca sprayul. Inafara de asta tre' sa fac rost de o mufa H4 mai de calitate...Cagiva a avut la un moment dat montata o masca cu 2 becuri, cand a revenit la farul original, clasic-rotund cu un bec, italianul sau mecanicul lui nu s-a mai sinchisit sa monteze mufa H4 inapoi, asa ca a cositorit firele direct pe fasungul becului, acum ca s-a ars faza lunga a becului, eu ca sa-l schimb tre' sa-i montez o mufa H4.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Nu stiu, dar eu as ceda bucuros aia 5 cai castigati daca s-ar incumeta cineva sa-mi faca ordine si curatenie in garaj! Care garaj e un fel de pestera lui Ali Baba I could do it... for money. » Post actualizat in 05 Jun 2016 08:38 adica cum? Adica la misto mai... te simti mai bine cu un garaj ordonat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 italianul sau mecanicul lui nu s-a mai sinchisit sa monteze mufa H4 inapoi, asa ca a cositorit firele direct pe fasungul becului, HA! Ce tarani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.