bogdan_harea Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 (editat) Noi sa fim sanatosi si iarna scurta. Editat Ianuarie 6, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 (editat) Cu elefantu in desert. Africa Eco Race.Pozele alea ii cam dau dreptate lui Cristache.... Editat Ianuarie 6, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Pozele alea ii cam dau dreptate lui Cristache.... Amin ^ 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Pozele alea arata ca motocicleta aia, la cat este de masiva, poate multe. Dar poate in mana lui David Fretigne, fost campion mondial de enduro, fost participant la Dakar, care a calarit in mai multe randuri dunele din Sahara si Atacama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Pozele alea arata ca motocicleta aia, la cat este de masiva, poate multe. Dar poate in mana lui David Fretigne, fost campion mondial de enduro, fost participant la Dakar, care a calarit in mai multe randuri dunele din Sahara si Atacama. Fretinge != mortals end of story, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 stii ca eu, cristache, tu, majoritatea ne calificam in categoria "mortals" Stii ca si aia care sunt "imortals" se chinuie ca sa scoata pozele/videourile alea. De obicei pe bani. Iar elefantul cu pricina, e la limita decentei dpdv al greutatii. Adica sa fim seriosi doar Honda au reusit performata [de loc de neglijat] de a pune in vanzare o mobra [la categoria despre care discutam , cel putin in viziunea lor ] care sa fie mai grea decat elefantul cu pricina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Fretinge != mortals end of story, Pai cel din poze este Fretigne. Pozele sunt de ieri, de la Africa Eco Race. Ieri s-a anulat proba speciala, din cauza vremii, asa ca omul a iesit sa se dea pe dune.. » Post actualizat in 06 Jan 2015 23:33 Stii ca si aia care sunt "imortals" se chinuie ca sa scoata pozele/videourile alea. De obicei pe bani. Iar elefantul cu pricina, e la limita decentei dpdv al greutatii. Adica sa fim seriosi doar Honda au reusit performata [de loc de neglijat] de a pune in vanzare o mobra [la categoria despre care discutam , cel putin in viziunea lor ] care sa fie mai grea decat elefantul cu pricina. Elefantul cu pricina, in varianta racing, a fost usurat cu vreo 30kg: http://www.moto-station.com/article79478-touratech-travel-event-2014-une-yamaha-xtz-1200-super-t-n-r-la-sauce-fr-tign.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Elefantul cu pricina, in varianta racing, a fost usurat cu vreo 30kg: http://www.moto-station.com/article79478-touratech-travel-event-2014-une-yamaha-xtz-1200-super-t-n-r-la-sauce-fr-tign.html Chiar si asa, e prea grea. Cam faci hernie sa o tot ridici...Nu uita ca mai ai si "ceva" bagaje... Si nu mai aduceti in discutie motoare mari, ca nu toti suntem campioni la rally si alte sporturi, sa ne dam cu orice elefant, vaca si alte animale d-astea mari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 (editat) Stii ca si aia care sunt "imortals" se chinuie ca sa scoata pozele/videourile alea. De obicei pe bani. Iar elefantul cu pricina, e la limita decentei dpdv al greutatii. Adica sa fim seriosi doar Honda au reusit performata [de loc de neglijat] de a pune in vanzare o mobra [la categoria despre care discutam , cel putin in viziunea lor ] care sa fie mai grea decat elefantul cu pricina. Merite incontestabile are si BMW care a scos ADV-ul mai greu cu cateva kg decat elefantu. Deci, daca vrei, poti. » Post actualizat in 07 Jan 2015 06:48 Chiar si asa, e prea grea. Cam faci hernie sa o tot ridici...Nu uita ca mai ai si "ceva" bagaje... Si nu mai aduceti in discutie motoare mari, ca nu toti suntem campioni la rally si alte sporturi, sa ne dam cu orice elefant, vaca si alte animale d-astea mari... La genul asta de curse daca cazi nu te mai ridici (sau o faci cu elicopteru), iar "bagajele" sunt in masina de asistenta. Editat Ianuarie 7, 2015 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 La genul asta de curse daca cazi nu te mai ridici (sau o faci cu elicopteru), iar "bagajele" sunt in masina de asistenta. Corect, dar discutia era despre Adventure si ce planuri avem pt anul acesta... Deci?...Ce avem de gand? ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Chiar si asa, e prea grea. Cam faci hernie sa o tot ridici...Nu uita ca mai ai si "ceva" bagaje... Si nu mai aduceti in discutie motoare mari, ca nu toti suntem campioni la rally si alte sporturi, sa ne dam cu orice elefant, vaca si alte animale d-astea mari... Exact asta incercam a sugerez intr-unul din posturile anterioare, anume ca motocicleta poate, dar poate in mainile unui pilot de performanta. Pentru majoritatea dintre noi, cum spuneai si tu, raman doar drumuri mai batatorite. In ceea ce priveste planurile moto adventure, pe 2015, mi-as dori o tura a Carpatilor, pe drumuri de munte, forestiere, etc. Partea proasta este ca, prin natura meseriei, vara lucrez, plus ca am si obligatii de alta natura, astfel ca este mai dificil sa gasesc o fereastra de timp suficient de mare pentru asa ceva. Nu ar fi imposibil, insa... Alta dificultate ar fi sa gasesc si parteneri, pentru o astfel de plimbare. In rest, iesiri scurte, de 1-2 zile, in functie de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Merite incontestabile are si BMW care a scos ADV-ul mai greu cu cateva kg decat elefantu. Deci, daca vrei, poti. Ce relevanta are ce spui tu aici? Mere cu pere... Daca "elefantu" este ST, atunci se compara direct cu GS care are cu 20kg mai putin... si stii bine asta. Daca insa vrei sa bati campii, conform site-urilor oficiale un ST are 257 kg (ala cel mai "chel", nu ZE care are 265 sau WC) iar GS Adventure are 260 kg, insa in conditiile in care Adv are 7L in plus in rezervor si o tona de crashbar-uri in standard (nu am mai cautat si alte diferente). Nu pot intelege la ce te ajuta sa faci astfel de afirmatii inutile care pot fi imediat si simplu probate. Chiar si daca e iarna, macar zi ceva interesant » Post actualizat in 07 Jan 2015 14:44 Si nu mai aduceti in discutie motoare mari, ca nu toti suntem campioni la rally si alte sporturi, sa ne dam cu orice elefant, vaca si alte animale d-astea mari... pai daca omu' care a deschis topicul din asta are, ce sa faca? Problema este, ca intotdeauna, de la interpretarea termenului "adventure"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Se vorbea de top greutate nu de dotari. Merele si perele in acest caz, tot la "adventure" intra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Fereasca Dumniezo' sa spuna cineva ceva rau despre elefantii de la bembe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Se vorbea de top greutate nu de dotari. Merele si perele in acest caz, tot la "adventure" intra. Normal e sa compari ST1200 cu GS 1200 nu cu GSA ala e o varianta. [iar GS 1200 pe aer aer undeva la 220 kg adica cat un VStrom de 650] Daca nu as activa pe forumul asta de ceva ani, as crede ca esti un pic "biased", dar in cazul de fata, stim cu totii ca esti hater. Chiar cel mai mare pe care-l cunosc, doar ca incercarea de a denatura faptele este lame. Cred ca esti in stare de mai mult daca te straduiesti un pic. » Post actualizat in 08 Jan 2015 08:47 Fereasca Dumniezo' sa spuna cineva ceva rau despre elefantii de la bembe... Elefantii sunt elefanti indiferent de marca si in opinia mea nu prea au treaba cu terenul accidentat. Doar ca unii sunt mai supraponderali decât altii. Si daca tot vrei ceva comparabil la capitolul putere, poti sa te uiti la un rinocer de la KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Normal e sa compari ST1200 cu GS 1200 nu cu GSA ala e o varianta. [iar GS 1200 pe aer aer undeva la 220 kg adica cat un VStrom de 650] Daca nu as activa pe forumul asta de ceva ani, as crede ca esti un pic "biased", dar in cazul de fata, stim cu totii ca esti hater. Chiar cel mai mare pe care-l cunosc, doar ca incercarea de a denatura faptele este lame. Cred ca esti in stare de mai mult daca te straduiesti un pic. » Post actualizat in 08 Jan 2015 08:47 E valabil si pt. tine exact acelasi lucru...stai linistit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Iarasi va certati care motocicleta e mai buna...mai bine spuneti care trasee, tari, regiuni sunt mai bune si de ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 E valabil si pt. tine exact acelasi lucru...stai linistit.... Ce e valabil si pt mine? Ca sunt un hater BMW ? Asta chiar nu mi s-a mai spus. » Post actualizat in 08 Jan 2015 10:21 Iarasi va certati care motocicleta e mai buna...mai bine spuneti care trasee, tari, regiuni sunt mai bune si de ce... Una dintre cele mai bune mobre e aia pe care o ai. Despre tari regiuni ......ce sa zic toate alea pe care nu le-ai vazut inca si destul de multe dintre cele pe care deja le-ai vizitat, astea insa cumva ajung pe locul 2. Hai sa mai iesim la o bere/suc/ciorba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 ERU, degeaba te faci ca nu intelegi, tu esti un hater Vstrom, se stie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 ERU, degeaba te faci ca nu intelegi, tu esti un hater Vstrom, se stie.... In primul rând nu o lua personal. In al doilea rând Vstrom e un model iar BMW o marca. In al treilea cred ca interpretezi gresit spusele mele. VStrom e o mobra ok de sosea. Nu are nici o treba cu enduro sau cu adventure. Asta nu consider ca ma face pe mine hater, ci pe cei care considera mobra asta Enduro Touring orbiti de marketing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 In primul rând nu o lua personal. In al doilea rând Vstrom e un model iar BMW o marca. In al treilea cred ca interpretezi gresit spusele mele. VStrom e o mobra ok de sosea. Nu are nici o treba cu enduro sau cu adventure. Asta nu consider ca ma face pe mine hater, ci pe cei care considera mobra asta Enduro Touring orbiti de marketing. Esti haios.... - In primul rand nu o iau personal, pt. ca treaba cu mobrele e ca aia cu femeile: unii prefera cu par lung, altii cu par blond, altii cu nas ascutit, altii cu tate mari, iar altii sa fie trecute de prima tinerete. - In al doilea rand Vstrom e o poezie, iar BMW o ghicitoare. - In al treilea rand Vstrom e tot atat de Enduro Touring pe cat e si BMW (650, 800, 1200), deci mai mult Touring decat Enduro (se stie)...... restul sunt povesti cu femei (pardon cu motociclete) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Esti haios.... - In primul rand nu o iau personal, pt. ca treaba cu mobrele e ca aia cu femeile: unii prefera cu par lung, altii cu par blond, altii cu nas ascutit, altii cu tate mari, iar altii sa fie trecute de prima tinerete. - In al doilea rand Vstrom e o poezie, iar BMW o ghicitoare. - In al treilea rand Vstrom e tot atat de Enduro Touring pe cat e si BMW (650, 800, 1200), deci mai mult Touring decat Enduro (se stie)...... restul sunt povesti cu femei (pardon cu motociclete) Esti de doua ori haios. Dar nu-mi dau seama daca tu le spui la bâza sau chiar te iei in serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Ati reusit sa duceti pe copca si topicul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Ati reusit sa duceti pe copca si topicul asta Macar de v-ar da cineva bani, dar voi o faceti pe degeaba, in slujba atingerii adevarului suprem...pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.