tavibasca Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Sal all pot sa va zic ca este misto rau 800 echipat cu Anakee alea alea m-am inatlnit cu Blorin azi la Banat Car dupa ce la preluat super misto...Blorine cat mai multi km si sa facem o ieseala impreuna.....si astept tel cu ce am vb.!Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente ! Am fost incantat sa cunosc un OM ca tine si sper sa ne vedem curand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Martie 28, 2015 Autor Share Postat Martie 28, 2015 (editat) Hehe, in sfasit! Deocamdata am facut, ieri dupamasa, maxim 20km. Greu de descris senzatia...(din pacate are si niste parti mai "amare", dar care se vor rezolva, insa). Deocamdata poze, impresii dupa primii 100km. Editat Martie 28, 2015 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Hehe, in sfasit! Iti doresc sa te bucuri din plin de ea! » Post actualizat in 28 Mar 2015 09:43 (din pacate are si niste parti mai "amare", dar care se vor rezolva, insa). Care-s alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Martie 28, 2015 Autor Share Postat Martie 28, 2015 Rezolvarea le va sterge complet. Deocamdata le pastrez pentru mine si, sincer, sper sa ramana asa. Doar o eventuala nerezolvare le va face publice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 S-o stapanesti sanatos si bucuros! In alta ordine de idei, spune omule care-s neajunsurile mobrei. Asta e rolul forumului pana la urma, schimbul de experienta. Mobra nu tre' sa fie nici rusine, nici motiv de lauda Ce are? Parbriz naspa? Suspensii naspa? Nu-ti place cutia de viteze? etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 1, 2015 Autor Share Postat Aprilie 1, 2015 Mobra e excelenta - cel putin ceea ce am ”gustat” pana acum! Vremea e naspa, am fost si voi fi mai mult plecat prin delegatii zilele astea, deci mai usor cu plimbatul. Iar in weekend ploua iar... Partile mai amare nu erau legate de mobra, defel, au disparut! Case closed. » Post actualizat in 01 Apr 2015 10:17Tinand cont de cat de putin am mers, plus emotia unui agregat nou, plus patru luni de stat pe tusa, feelingul e cam diferit de Dakar. Am mers prea putin si prea soft ca sa probez diferentele in plus, dar am simtit altfel de diferente: Lipseste zvacul de cuplu, nu mai merge tinuta doar din gaz la turatie mica, trebuie ambreiaj+turatie mai mare. Trebuie deprins, altfel da in nas. E mai grea cu vreo 50kg si mai masiva. Iarasi de deprins. Dakarul e ca un tantar, agil si nervos. Adv-ul e mai barzaune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Rupe-i mansoanele , crezi ca asta mai mare de 800 poate un Slatina-Timis.? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Mai grea cu 50 kg???????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Lipseste zvacul de cuplu, nu mai merge tinuta doar din gaz la turatie mica, trebuie ambreiaj+turatie mai mare. Trebuie deprins, altfel da in nas. Pt ca are mai multi cilindrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Cu cat are mai multi cilindri, cu atat ar trebui sa fie mai usor de tinut la turatii mici fara ambreiaj si sa suporte accelerari de acolo. Clar ca nu are cresterea brusca de cuplu pe o plaja ingusta de turatie pe care o are un monocilindru, dar asta eu o vad ca pe un avantaj, e mult mai usor de controlat la viteze mici, nu are efect on/off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Nu se balbaie ca monocilindrul dar i se opreste motorul. Pe asfalt inveti imediat sa controlezi asta si da, are motorul mai "elastic", accepta o plaja de turatii mai mare. Dar, incepand cu forestierele si pana la offroad propriu zis, cu bicilindrul nu vei mai putea folosi turatiile joase pt ca ii lipseste cuplul acolo. Patinezi mult mai des ambreiajul. Eu compar XTZ660 cu XRV750 si aceleasi senzatii cred ca sunt si intre F650 vechi si F800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Ai dreptate cu ce zici. Eu compar mono cu V2, F650 carburatie vs Transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 3, 2015 Autor Share Postat Aprilie 3, 2015 Rupe-i mansoanele , crezi ca asta mai mare de 800 poate un Slatina-Timis.? ) Sigur!!!! Abia astept sa dea un pic de caldura! Cel mai sigur pe 18, la Poker Run... Maine/poimaine kilometram ceva? Mai grea cu 50 kg???????????????? Da, cam asa spun cifrele...191kg la ”ud” Dakarul, 229 Adv chel, plus scut si crashbar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 e alta clasa de mobreta bicilinsrica aia.... nemtii au calatorit in timp si au descoperit minunea. au reinventat KLE -ul dupa 20 de ani ............. Comportamentul echilibrat ala dakarului, impreuna cu performantele foarte decente la toate capitolele (ce e drept fara a excela ) ma face sa il tin in continuare si garantat nu va pleca de la mine. Ar trebui sa ii iau un ghidon mai tzapan ca cel original e macaroana........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Mobra e excelenta ..... E mai grea cu vreo 50kg si mai masiva. Sa vezi tu atunci fericire pe un forestier usor dar cu vreo 1-2 cm de noroi sau chiar un macadam usor dar cu niste pietre mai mici care insa se misca usurel pe alocuri. Pe alocuri, pe unde va trebui sa treci tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 6, 2015 Autor Share Postat Aprilie 6, 2015 Da, peste ceva vreme va fi asa cum spui... Deocamdata, un an-doi, pas offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 (editat) Da, peste ceva vreme va fi asa cum spui... Deocamdata, un an-doi, pas offroad. Atunci de ce ti-ai luat mobra de adventure? ``` Editat Aprilie 7, 2015 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 7, 2015 Autor Share Postat Aprilie 7, 2015 (editat) 1. Ca sa pot merge pe unde vreau, pe orice fel de drum, fara sa fiu limitat de motocicleta. 2. Pentru ca, pur si simplu, imi place. Editat Aprilie 7, 2015 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 1. Ca sa pot merge pe unde vreau, pe orice fel de drum, fara sa fiu limitat de motocicleta. Ba din pacate , motorul acesta, la greutatea lui, chiar asta o sa faca. O sa te limiteze la asfalt sau poate ceva macadam usor. Nu de alta, dar daca o sa-l scapi pe jos cind dai de un sleau sau un pic de noroi, o sa te coste reparatiile o galeata de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 10, 2015 Autor Share Postat Aprilie 10, 2015 (editat) Păi, acum, păcatele mele, dacă tot nu e bun de nimic, tre' să-l vând... Sau îl păstrez și-l fac de ocară! Sau, cel mai bine, aplic doar punctul 2. Editat Aprilie 10, 2015 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Ba din pacate , motorul acesta, la greutatea lui, chiar asta o sa faca. O sa te limiteze la asfalt sau poate ceva macadam usor. Nu de alta, dar daca o sa-l scapi pe jos cind dai de un sleau sau un pic de noroi, o sa te coste reparatiile o galeata de bani. motorul intradevar are uneva la 38kg peste un 650, insa daca iei in calcul 7-8 l in plus de combustibil si cate si mai cate accesorii pe care oricum le mai pui si pe un 650, cum ar fi crash baruri sau cutii si top-case, proiectoare, etc lucrurile se mai apropie. Motorul e destul de capabil si in offroad, cu conditia sa si stii s-o faci - aici e mai nasol ca-ti trebuie ceva experienta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 Experienta se capătă invartind roata, ceea ce fac deja! Next step e un curs de 2 zile in Germania, cu instructorii de la BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Eu in locul tau, as uita de instructorii BMW, adică de banii aia as face ceva cu suspensia fată, as pune niste cramponate pe ea, si as invârti roata chiar si pe loc[e foarte fun uneori]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 Zici ca nu merita? Problema e ca e mai simplu când iri arata cineva ce și cum, pe principiul "fă ca mine", pe mobra lui. De unul singur parca nu prea merge. E adevărat, poți descoperi și singur apa caldă, dar e mai safe sa afli cum se face, înainte de a face o prostie. Părerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.