Sari la conținut

Alegere: F800GS Adv sau R1200GS + F650GS Dakar


Postări Recomandate

Hehe, in sfasit!

 

Deocamdata am facut, ieri dupamasa, maxim 20km. Greu de descris senzatia...(din pacate are si niste parti mai "amare", dar care se vor rezolva, insa).

Deocamdata poze, impresii dupa primii 100km.

 

 

post-79922-0-03229000-1427534602_thumb.jpg

post-79922-0-74232800-1427534650_thumb.jpg

post-79922-0-64541900-1427534860_thumb.jpg

post-79922-0-23259200-1427535152_thumb.jpg

post-79922-0-72070200-1427535179_thumb.jpg

post-79922-0-97936400-1427535207_thumb.jpg

post-79922-0-03296200-1427535224_thumb.jpg

Editat de blorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 167
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hehe, in sfasit!

 

Iti doresc sa te bucuri din plin de ea! ;)

» Post actualizat in 28 Mar 2015 09:43

(din pacate are si niste parti mai "amare", dar care se vor rezolva, insa).

Care-s alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvarea le va sterge complet. Deocamdata le pastrez pentru mine si, sincer, sper sa ramana asa.

Doar o eventuala nerezolvare le va face publice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos si bucuros!

 

In alta ordine de idei, spune omule care-s neajunsurile mobrei. Asta e rolul forumului pana la urma, schimbul de experienta. Mobra nu tre' sa fie nici rusine, nici motiv de lauda :)

Ce are? Parbriz naspa? Suspensii naspa? Nu-ti place cutia de viteze? etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra e excelenta - cel putin ceea ce am ”gustat” pana acum! Vremea e naspa, am fost si voi fi mai mult plecat prin delegatii zilele astea, deci mai usor cu plimbatul. Iar in weekend ploua iar...

Partile mai amare nu erau legate de mobra, defel, au disparut! Case closed.


» Post actualizat in 01 Apr 2015 10:17

Tinand cont de cat de putin am mers, plus emotia unui agregat nou, plus patru luni de stat pe tusa, feelingul e cam diferit de Dakar. Am mers prea putin si prea soft ca sa probez diferentele in plus, dar am simtit altfel de diferente:

 

Lipseste zvacul de cuplu, nu mai merge tinuta doar din gaz la turatie mica, trebuie ambreiaj+turatie mai mare. Trebuie deprins, altfel da in nas.

E mai grea cu vreo 50kg si mai masiva. Iarasi de deprins.

Dakarul e ca un tantar, agil si nervos.

Adv-ul e mai barzaune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipseste zvacul de cuplu, nu mai merge tinuta doar din gaz la turatie mica, trebuie ambreiaj+turatie mai mare. Trebuie deprins, altfel da in nas.

Pt ca are mai multi cilindrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se balbaie ca monocilindrul dar i se opreste motorul. Pe asfalt inveti imediat sa controlezi asta si da, are motorul mai "elastic", accepta o plaja de turatii mai mare. Dar, incepand cu forestierele si pana la offroad propriu zis, cu bicilindrul nu vei mai putea folosi turatiile joase pt ca ii lipseste cuplul acolo. Patinezi mult mai des ambreiajul. Eu compar XTZ660 cu XRV750 si aceleasi senzatii cred ca sunt si intre F650 vechi si F800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rupe-i mansoanele , crezi ca asta mai mare de 800 poate un Slatina-Timis.? :))

 

Sigur!!!! Abia astept sa dea un pic de caldura! Cel mai sigur pe 18, la Poker Run...

 

Maine/poimaine kilometram ceva?

 

Mai grea cu 50 kg????????????????

 

Da, cam asa spun cifrele...191kg la ”ud” Dakarul, 229 Adv chel, plus scut si crashbar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e alta clasa de mobreta bicilinsrica aia.... nemtii au calatorit in timp si au descoperit minunea. au reinventat KLE -ul dupa 20 de ani .............

Comportamentul echilibrat ala dakarului, impreuna cu performantele foarte decente la toate capitolele (ce e drept fara a excela ) ma face sa il tin in continuare si garantat nu va pleca de la mine.

Ar trebui sa ii iau un ghidon mai tzapan ca cel original e macaroana........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra e excelenta .....

E mai grea cu vreo 50kg si mai masiva.

 

Sa vezi tu atunci fericire pe un forestier usor dar cu vreo 1-2 cm de noroi sau chiar un macadam usor dar cu niste pietre mai mici care insa se misca usurel pe alocuri. Pe alocuri, pe unde va trebui sa treci tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, peste ceva vreme va fi asa cum spui... Deocamdata, un an-doi, pas offroad.

 

 

Atunci de ce ti-ai luat mobra de adventure?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

```

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ca sa pot merge pe unde vreau, pe orice fel de drum, fara sa fiu limitat de motocicleta.

2. Pentru ca, pur si simplu, imi place.

Editat de blorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ca sa pot merge pe unde vreau, pe orice fel de drum, fara sa fiu limitat de motocicleta.

 

 

Ba din pacate , motorul acesta, la greutatea lui, chiar asta o sa faca. O sa te limiteze la asfalt sau poate ceva macadam usor. Nu de alta, dar daca o sa-l scapi pe jos cind dai de un sleau sau un pic de noroi, o sa te coste reparatiile o galeata de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi, acum, păcatele mele, dacă tot nu e bun de nimic, tre' să-l vând...

Sau îl păstrez și-l fac de ocară!

 

Sau, cel mai bine, aplic doar punctul 2.

Editat de blorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba din pacate , motorul acesta, la greutatea lui, chiar asta o sa faca. O sa te limiteze la asfalt sau poate ceva macadam usor. Nu de alta, dar daca o sa-l scapi pe jos cind dai de un sleau sau un pic de noroi, o sa te coste reparatiile o galeata de bani.

motorul intradevar are uneva la 38kg peste un 650, insa daca iei in calcul 7-8 l in plus de combustibil si cate si mai cate accesorii pe care oricum le mai pui si pe un 650, cum ar fi crash baruri sau cutii si top-case, proiectoare, etc lucrurile se mai apropie. Motorul e destul de capabil si in offroad, cu conditia sa si stii s-o faci - aici e mai nasol ca-ti trebuie ceva experienta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta se capătă invartind roata, ceea ce fac deja!

Next step e un curs de 2 zile in Germania, cu instructorii de la BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in locul tau, as uita de instructorii BMW, adică de banii aia as face ceva cu suspensia fată, as pune niste cramponate pe ea, si as invârti roata chiar si pe loc[e foarte fun uneori]. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici ca nu merita?

Problema e ca e mai simplu când iri arata cineva ce și cum, pe principiul "fă ca mine", pe mobra lui.

De unul singur parca nu prea merge.

E adevărat, poți descoperi și singur apa caldă, dar e mai safe sa afli cum se face, înainte de a face o prostie. Părerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu tine doar ca ia, mai bine, niste instructori KTM in Austria. E mai aproape, sunt mai buni si te scot si pe coclau, nu doar pe un poligon cat juma de teren de fotbal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar că instructorii aia de la KTM o sa-l dea cu KTM-uri nu ? Si din umila mea experientă, nu tot ce faci cu un 450 EXC, poti reproduce si cu o ditai vaca cum e 800GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi, acum, păcatele mele, dacă tot nu e bun de nimic, tre' să-l vând...

Sau îl păstrez și-l fac de ocară!

 

Sau, cel mai bine, aplic doar punctul 2.

 

 

 

Motorul e foarte bun...iar tu cu doua zile de "lectii" la BMW in Germania nu vei putea face cat poate el...

 

Ai dreptate, aplica doar punctul 2...

 

 

 

 

```

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu înțeleg de unde vine tot nihilismul ăsta: ba ca e prea grea mobra si ma limiteaza, ba ca nu am experiența necesara, ba ca nu merita sa dau banii pe cursuri, ba ca aia, ba ca cealalta...

 

E, oare, legat de atitudinea "Gica contra", care se manifesta și fata de cei care vând cate ceva: ba e prețul prea mare, ba ca e naspa produsul,ba ca altul vine mai ieftin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...