Sari la conținut

Caut Ax Cu Came Cu Pinion Cu Tot


B.B.
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

uite ce am gasit eu in motor: Linioste si pace... nici o zgarietura pe cilindru, nici un segment rupt, totul e ok...

in prima poza boltul prezinta urme de uzura acolo unde sta biela pe el (pat urme de gripaj, rezolutie prea mica sa vad bine). Otelul pare putin inalbastrit langa prima dunga de uzura. Scoate boltul din piston, baga-l in biela si vezi daca are joc. Daca are bucsa de bronz vesi sa nu aiba joc si sa nu fie rotita (bielele cu bucse de brons au gauri de ungere, daca se roteste nu se mai unge). Daca e cu colivie si role si pare ceva suspect la aspectul rolelor sau are joc schimba colivia (daca nu sunt prea uzate boltul si biela) cele mai multe motoare de motocicleta aici se distrug si cand se rupe boltul sau crapa colivia face varza restul motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in prima poza boltul prezinta urme de uzura acolo unde sta biela pe el (pat urme de gripaj, rezolutie prea mica sa vad bine). Otelul pare putin inalbastrit langa prima dunga de uzura. Scoate boltul din piston, baga-l in biela si vezi daca are joc. Daca are bucsa de bronz vesi sa nu aiba joc si sa nu fie rotita (bielele cu bucse de brons au gauri de ungere, daca se roteste nu se mai unge). Daca e cu colivie si role si pare ceva suspect la aspectul rolelor sau are joc schimba colivia (daca nu sunt prea uzate boltul si biela) cele mai multe motoare de motocicleta aici se distrug si cand se rupe boltul sau crapa colivia face varza restul motorului

 

pana acum m-am certat cu taranii din bloc la care era bagat switchul in priza, ca s-au imbatat si l-au scos (si-au adus aminte ca nu le-am dat bani pe curent :eek: ) Ei oricum n-au internet...

Am sunat la aia si stiti voi... Anu Nou.. LA multi Ani si toate cele bune.... "Pai scoateti firul de la ei si puneti-l la dvs" "-usor de zis, da cutia e la etaju II si eu stau la parter..." "- ,, pai sa vedem ... trimitem pe cineva..."

 

Am tras eu fir, am gasit o sursa de router prin casa.... si gata........ :crack: Am internet! Bine ca am reusit sa desfac dracul ala de cutie.... Era inchisa cu surub si nu cu lacat........tubulara de 13......asa ma distrez eu de ajun de AN NOU... :hug:

 

In sfarsit. biela are bucsa, nu colivie... boltul a iesit destul de greu cand l-am scos, nu mi s-a parut a avea joc.. maine ma uit mai bine, pun si mana pe un subler........

 

Csman, motorul de Minsk e Puzzle pe langa asta.....destepti sunt japonezii astia... nici macar nu am zgariat garniturile.......tubulara de 14, inelara de 12, tubulara de 10 si gata freeeeee piston! Ce dracu e asa de greu? Mi-a luat cam 15 min sa-l scot... Capacul chiulasei era scos oricum din motive de culbutori... eram curios si mi-era teama de zgarieturi... de la ultima isprava fara ulei... vreau sa schimb si semeringurile la supape daca tot am dat jos... sper sa gasesc...

Supapele arata bine si ele dar nu am "special tool" ca sa le desfac.... caut.

LA MULTI ANI Tuturor, si anul care vine sa faceti tot atati km cati imi doresc eu! Sa ne vedem cu bine la anul! :crack: :crack: :crack: :cheers: :P :blink:

:crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boltul normal ca a iesit greu - tine in piston, nu in biela unde lucreaza tu tre sa vezi cat joca re biela pe zona aia in care freaca.

cea mai simpla metoda de verificat supapele (nu le scoate ca la ochi nu vezi nimic, poate doar daca sunt duse extrem de grav) le lasi inchise (cu culbultorii scosi e foarte bine) si torni benzina in chiulasa, vezi daca se scurge dincolo.

 

 

segmentii se verifica scotandu-i de pe piston si asezandu-i in cilindru in partea de sus (unde cilindrul e cel mai larg) NU ITI RECOMAND SA FACI ASTA daca nu ai segmerenit de schimb - exista riscul sa rupi unul si o dai de gard dupa aia. Pistonul se verifica la uzura in felul urmator: il bagi in cil fara segmenti si nu tre sa alunece singur pana jos (tre sa il impingi cu o forta de peste 5 kgf parca adica nitel peste 45 newtoni la piston nou :crack: ). Oricum, daca avea compresie lasa pistonul si segmentii impace in etapa asta, pana ai unele noi.

Sper ca ai memorat pozitia pistonului cand l-ai scos de pe biela, la motoarele cuy racire pe aer dilatarea nu e uniforma, ai grija sa nu il pui invers ca o sa fie nasol. Ai grija sa pui bine sigurantele la bolt ca sa nu plangi.

 

 

P.S. BEAU CONTINUU DE LA 6 FARA CEVA - DECI STAPANESC GENIUL MECANICULUI RUS :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

segmentii i-am scos si i-am pus la loc.... sunt f. lati, aproape 6-7 mm... cam greu de rupt..si sunt f. flexibili.. distanta la capete e sub 1mm cand sunt stransi..

 

pistonul are sageata pentru prosti deasupra... oricum stiu pe ce parte a motocicletei eram cand l-am scos... am dat afara o singura siguranta... cam greu sa-l pun pe dos.... imi vine sa rad ca atunci cand m-am uitat in cilindru ma uitam dupa ferestre :crack: ... ciudat sa nu aiba... proba cu benzina pe chiulasa am facut-o, nu se scurge...

 

maine masor boltul... am datele in manualu ... vad si eu cum stau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sublerul are precizie de +/- 0.1mm mult prea slab pt ce ai tu acolo, mai ales ca e sub forma de santuri uzura aia si foarte probabil nu e uniforma pe circumferinta. Ideal ar fi un micrometru cu ceva varfuri dar nu exista (cel mai apropiat e ceasul comparator cu care sa te plimbi in lungul boltului, cu el prins in strung).

Pune boltul in biela, sa ajunga in zona de lucru si vezi cum se aseaza, apoi vezi daca mai sunt aliniate gaurile din bucsa cu alea de pe biela

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu manual de dr 600 pls.

Si inca o intrebare cat au costat culbutorii?

popa84silviu@yahoo.com

 

nu mai dau sfaturi ca nu sunt in masura....

 

 

 

manualul ti-l pot trimite pe messenger.. ID - vezi la profil

manualul de Suzuki DR600

3a_Motorwartung_Teil_1.pdf

3b_Motorwartung_Teil_2.pdf

3c_Motorwartung_Teil_3.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata. She is aliiiiiiiiiiiiiiiiveeeeeeeeeeeeeee!!!

 

Uraaaaaaaaaaaaaa.... in seara asta ma dau......... :crack: :crack: :cheers:

 

 

tot urmaresc topicu asta si ii chiar foarte interesant.spune ce ai mai facut?ce s-a intamplat cu motorul?vrem detalii :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

tot urmaresc topicu asta si ii chiar foarte interesant.spune ce ai mai facut?ce s-a intamplat cu motorul?vrem detalii :crack:

ce detalii? ieri l-am asmblat la loc, am montat culbutorii si motorul a pornit... asta e. dar se pare ca exista alta problema, rotorul generatorului este sarit de pe punct, deoarece totusi nu porneste asa cum ar trebui. ieri am discutat cu mecanicul, si mi-a spus ca ultima oara cand am dus-o la el (tot asa nu pornea de loc) asta avea... sarise aprinderea de la punct... marcajul pentru punerea la punct a distributiei este tot pe rotor, si daca acesta este decalat chiar si 2-3 grade, iti dai seama ce fel merge... adica nu merge...

azi demontez rotorul sa vad carei treaba cu pana lui.. are o pana pe ax... nr 1 in poza de mai jos... daca aia s-a stricat... rotorul a plecat la plimbare...

post-7046-1167799879_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e exact aprinderea de DR, dar daca pe interiorul rotorului exista magneti, e posibil ca acestia sa se fi desprins si deplasat. De aici si faptul ca pocnea in carburator. Scanteia era data prea devreme.

 

Asta este, de exemplu, un defect destul de frecvent la Husqvarnele cu aprindere Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e exact aprinderea de DR, dar daca pe interiorul rotorului exista magneti, e posibil ca acestia sa se fi desprins si deplasat. De aici si faptul ca pocnea in carburator. Scanteia era data prea devreme.

 

Asta este, de exemplu, un defect destul de frecvent la Husqvarnele cu aprindere Ducati.

magnetii nu au nimic... stiu sigur, am desfacut... e stricata pana din poza.. stiu sigur, a mai avut probleme acolo.. problema este ca nu pot sa desfac... am indoit deja vreo 3 tije de otel cu care rotesc tubulara/// mi-e sila sa o imping pana la mecanic doar sa dea magnetoul jos.. :crack:

am dat jos surubul........uuufffffff

pana nici nu se vede pe canalul ei... acuma imi trebuie un "special tool" ca sa dau afara magnetoul de tot de pe ax.. adica o presa.. are mecanicul, ma duc la el sa i-o cer..

daca tot e palpitant... eu va povestesc.. poate mai repara cineva DR-uri la nevoie, fara sa dea o caruta de bani... operatiunea facuta de mine acum costa 500 de mii la orice atelier..+ timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de azi dimineata ma chinui (cu intermitente) sa dau jos magnetoul. Am gasit o presa cu 2 gheare cu care apuc de spatele magnetoului si surub mare pe mijloc, dar pe masura ce strang dracia se inclina si sare... chestia e ca are surubul f. gros si nu se sprijina calumea pe surubul din mijloc. am incercat de vreo 10 ori si nu si nu... misc motocicleta din loc si dracul ala de magnetou nu iese... daca gasesc o piulita mare..mare poate fac o presa originala... adica cum e cea din manual... cu aia nu mai are scapare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU mai dai sfaturi bine faci tine pentru tine si nu mai scrie nimic si stai toata ziua cu motoru desfacut!

 

nu inteleg ce vrei sa spui... daca vrei sa vorbim.. intra pe messenger.

 

asta imi trebuie... are cineva?

post-7046-1167839060_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o piesa fixata pe con o poti scoate ciocanind FOARTE USOR cu coada de la ciocan in ea, la rotund. putina rabdare si face minuni.

pune o poza, poate ma prind si iti dau o metoda mai exacta. in principiu la o presa cu 2 gheara spre interior poti folosi o curea sa le tii stranse pe piesa care o scoti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o piesa fixata pe con o poti scoate ciocanind FOARTE USOR cu coada de la ciocan in ea, la rotund. putina rabdare si face minuni.

pune o poza, poate ma prind si iti dau o metoda mai exacta. in principiu la o presa cu 2 gheara spre interior poti folosi o curea sa le tii stranse pe piesa care o scoti

Nu-l mai prosti cu prese cu ghiare ca riste sa F magnetii,si cu batai nu iasa la DR600 ,e foarte strans.Sa- si faca scula pe strung.(trebuie un material tare.

Editat de karpatenwolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-l mai prosti cu prese cu ghiare

asta am vazut ca foloseste din postul lui si intra-devar dauneaza la magneti.

prin metoda 2 iese dar cu foarte multa rabdare = mai bine facut piesa la strung

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta am vazut ca foloseste din postul lui si intra-devar dauneaza la magneti.

prin metoda 2 iese dar cu foarte multa rabdare = mai bine facut piesa la strung

 

pai nu folosesc ca nu merge...

 

 

 

ghearele sunt mari, prinse in spatele lui... intelegi... nu am nici o treaba cu magnetii...care sunt in interior..

 

intr-adevar e foarte bine intepenit..

deci.. piesa 2 trebuie scoasa de pe ax... surubul l-am scos cu greu...

post-7046-1167886968_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal !

 

este chiar atit de greu sa intelegi ca orice in afara unei prese iti dauneaza tie sau motorului?

tie la bani si motorului la piese (ansamble)

daca pui ciocanul pe el esti tu de vina pt stricaciunile provocate ... nu trebuie sa-ti apara imediat .....

vorbeste si tu cu un strungar sa vina sa-si ia cotele eventual ii mai dai o bere si fa-ti o presa!

e mult mai ieftin decit un rotor !!!

sa nu uit !..... multi ti-au spus ca axa cu came si tachetii au mers fara ulei ... asta e si parerea mea ai verificat pompa de ulei si canalele care vin la axa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scos ala... a iesit pana la urma... si nu era miscat de pe punct... l-am scos degeaba...

 

 

 

am dus motocicleta la mecanic... i-a facut cateva reglaje (la tacheti) si motocicleta a pornit... gata

 

the end...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...