crazyzly Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Hai sa fie cineva de partea BMW-ului. Eu mi-am luat un F650 Clasic din 96 in 2011. Sunt foarte multumit: am cumparat bine intretinuta. In afara de schimbat consumabilele am avut interventii minore: mutat releul de incarcare de sub sa (pt. ca nu avea ventilatie suficienta si nu incarca cum trebuie), schimbat contactul (partea mecanica numai) si schimbat pompa de apa. Urmeaza sa rezolv problema bendixului - ceea ce este la fel o boala a F650-ului. In rest nici o vorba rea despre motor. Si un coleg a spus o vorba buna: conteaza BMW-ul cand i-l vinzi mai departe - daca vrei. Eu pot sa spun parere numai despre BMW dar un bun prieten motociclist a incercat ambele si a optat pt. F650. Bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Multi observ ca acuza bendixul ca ar fi o boala . Asa pot fi acuzate si cauciucurile ca sunt o boala a motocicletelor , ca se tocesc , uleiul are o boala ca se uzeaza , kitul de lant , placutele de frana , becurile , bateria , bujiile etc toate sunt o asa zisa boala a motoicletelor . Va revelez un mister : sunt asa numitele consumabile domnilor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Ma rog . Big mama e cu okii pe mine asa ca parca cred ca nu mai zic altceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Eu nu prea am mai citit pe forumuri la alte tipuri de moto ca s-ar plange de bendix. Poate nu am fost eu atent? S-ar putea. In orice caz nici eu n-as putea sa consider bendixul ca fiind un consumabil. Atunci de ex. si contactul este un "misterios" consumabil?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Eu nu prea am mai citit pe forumuri la alte tipuri de moto ca s-ar plange de bendix. Poate nu am fost eu atent? S-ar putea. In orice caz nici eu n-as putea sa consider bendixul ca fiind un consumabil. Atunci de ex. si contactul este un "misterios" consumabil?? Nu e chiar bendix. Un arculet e de vina,dar se repara intinzandu-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Eu zic sa te mai uiti si in gradina Honda: Domi, Vigor, SLR. Sunt motoare foarte fiabile. Am un SLR de 5 ani si nu am schimbat decat filtru de aer, si nici ala nu era de schimbat. L-am pus vreo 2 ani la vanzare la un pret de ma durea sufletul, ca eu stiu ce motor e, dar iarna asta m-am razgandit. Nu e el prea potrivit pentru off, dar asta voi face cu el. I-am luat cauciucuri noi, baterie, handguard. Si la tara cu el. Are itp pana in martie 2016, iar asigurare nu ii mai fac. Evident ca nu il mai vand Daca te uiti la vreun Dominator, sa mergi cu cineva care se pricepe. Daca proprietarul l-a folosit off road fara sa il ingrijeasca, e posibil sa aiba carente. Domi, Vigor, Slr sunt printre cele mai simple modele moto. Nu se strica prea usor. Sunt usor de intretinut. Sunt modele vechi, care nu se mai fabrica de ani, cel putin nu cu numele asta. Se fabrica insa Honda FMX 650 care este acelasi motor cu SLR si VIGOR, cu cateva modificari...mai ales de design si suspensii-roti, in rest acelasi motor... Sunt modele ceva mai stradale, insa. In general, monocilindrul de 650, ca e bmw, aprilia, honda, suzuki ori yamaha, are o ciclistica foarte buna si este protrivit unui incepator. Te vei indragosti de sunetul lor. Am si un chopper, dar ca un monocilidru nici harleyul nu suna mai bine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Nu vad ce legatura are ciclistica cu faptul ca e monocilindru, iar F650 chiar nu are o ciclistica stralucita, oricat de mono e In alta ordine de idei, subscriu la ideea cu motoarele cat mai simple, la mine urmatorul va fi sigur cu racire pe aer. Nu am calarit F650, dar am discutat cu posesori. Erau foarte incantati de motor. Am inteles ca si vibratiile sunt ceva mai mici la viteze de peste 110 la ora. Insa VIGOR-ul, SLR-ul, KLE-ul si mai ales DR-ul sau tenere sunt biciclete cu motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Mi-a placut F-ul si este bun pt cine nu a mai avut motor, ca sa poata aprecia o achizitie viitoare mai performanta. Greu peste 110, din cauza vibratiilor si protectiei proaste. Pt vibratii o sa modificata si mansoane mai buretoase, dar parbriz mai bun nu exista, mai ales daca treci de 175. Daca te obisnuiesti cu neajunsurile, un super motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Eu am trecut de la Hornet la F650gs și nu am decât cuvinte de lauda... Este el BMW și piesele sunt scumpe dar merita... Nu pot sa îl compar cu aprilia pentru ca nu stiu nimic de aprilia, dar pot sa spun ca e super din toate punctele de vedere. Am mers și peste 110 cu el și este ok, doar ca se simte lipsa de putere. Totul depinde de ce vrei de la el. Partea nasoala la el este ca dacă vrei sa faci chestii elementare la el trebuie sa demontezi jumătate din motor (schimbat ulei, baterie, etc..), nu stiu ce au gândit nemții când l-au făcut, dar te obișnuiești În concluzie, orice ai alege este bine, totul depinde de cat de mult îți place ție. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Prima mea motoreta a fost o aprilia pegaso 650 ie. Si da, e ceva cunoscut ca au o sensibilitate la bendix (la mai toata partea de pornire de fapt) si la releu. Aceleasi probleme sunt si la F650. In rest o motoreta foarte tare. Acum am trecut la Kawasaki KLE500, un pic mai nou dar un downgrade in ceea ce priveste alimentarea: pegaso era pe injectie (dupa 2001) asta e pe carburatie (2005). Ah doamne si deja regret cuplu ala mare pe care il ai de la 1200-1500 de ture de zici ca-i CRDI / TDI dar pe de alta parte cu monocilindru la 7mii ai ajuns pe rosu, cu asta de la 7 mii incepe sa traga ) Oricum, avand in vedere ca nu iti iei ceva nou, iar ambele motorete sunt similare, mai mult conteaza cum a fost intretinuta, starea motoretei, increderea in vanzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Partea nasoala la el este ca dacă vrei sa faci chestii elementare la el trebuie sa demontezi jumătate din motor (schimbat ulei, baterie, etc..), nu stiu ce au gândit nemții când l-au făcut, dar te obișnuiești În concluzie, orice ai alege este bine, totul depinde de cat de mult îți place ție. Pentru schimbul bateriei, ai de desfăcut doar 6 șuruburi. Iar pt schimbul de ulei ai de dat jos o carenă și scutul. Dacă vrei să vezi un motor greu de servisat, ar trebui să asiști la schimbul de ulei la un 9x0. Nu mai zic dacă, doamne ferește vrei să schimbi bujiile. Cu toate astea, nu am auzit vre un proprietar de KTM să-și schimbe mobra din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Ok, dar ai putea sa ii zici 'impresie' in loc de 'poveste'. Asa ai impresia, ca trage de jos si trage violent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Evident ca bicilindricele noastre "sprintene" nu mai dau aceeasi senzatie, dar poti, in aceeasi treapta de viteza, accelera de la 2500 la 8000 de ture fara probleme. Asta nu e o masura a cuplului deosebit la turatii joase, ci a "elasticitatii" motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 ... deci monocilindrele au cuplu mai mare jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Pantea Postat Martie 23, 2015 Autor Share Postat Martie 23, 2015 O intrebare. Am gasit un BMW F650 cu 48k km din 99 la 1350 EUR foarte foarte bine ingrijit. Is multi km pentru banii astia? » Post actualizat in 23 Mar 2015 15:27sau daca merita luata la 48k km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Stai linistit ca probabil are vreo 148 de mii... daca e ingrijita si se aude bine si nu trage hais sau cea, ia mobra si spera sa nu aiba defecte ascunse bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 A mea are 44.000 ( despre Funduro zic) si e din 96. Ultimii 2 ani am facut sub 3000 km si uite asa trece timpul si ea nu are kilometraj mare. Nu inteleg ce va tot mirati ca exista si asa ceva. Daca suna si merge bine, ia-o. Nu o sa regreti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Eu unul nu regret faptul ca mi-am luat Pegaso. Poate doar in privinta consumului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Eu unul nu regret faptul ca mi-am luat Pegaso. Poate doar in privinta consumului... Ce inseamna consum ridicat la tine? Eu spre exemplu,nu prea am apucat sa ma bucur prea tare de pegso(aveam acelasi model ca al tau),dar in oras nu sarea de 9 si in afara statea cam la 6. Stiu faza cu smenul din carburator,dar daca nu alergai,eu zic ca e un motor destul de decent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Nu stiu cat e consumul la Aprilia dar pot sa-ti spun consumul la BMW-urile mele (unul al sotiei): Cu membrane carburator noi, galerie admisie noua, pusa la punct din toate punctele de vedere, F 650 Funduro consuma 4,1 l/100km la o viteza de croaziera 120-140 km/h cu top case si side-case full - plus greutatea mea 90 kg. Celalalt, BMW 1200 GS, tot asa, full bagaje, consuma 5,5 l/100 km. Nu va bucurati, ca eu consum combinat de 10 l/100 km, cu doua moto tot timpul, ca Jeep-ul ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 (editat) Foarte bun consumul la Funduro, ba chia as zice incredibil. Sunt mobre [tot monocilindre, tot in jur de 650] cu injectie, care nici nu viseaza la consumul ăsta[si asta fară sidecase-uri]. Editat Aprilie 11, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Pantea Postat Aprilie 28, 2015 Autor Share Postat Aprilie 28, 2015 (editat) Ce parere aveti de Suzuki XF650 Freewind? Daca au racirea pe aer/ulei e dezavantaj? sau nu are are asa mare importanta. Editat Aprilie 28, 2015 de Ionut Pantea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Hmm deci mai nou, comparăm mobre din categorii diferite. Nice. Și mai interesant, ne luăm după părerea unor femei, în materie de tehnică, si mai par și începătoare. Dar ce să zic, are loc pt ruj, clar e câștigătoare. Dacă avea si oglindă centrală să te poți machia in mers, era cea mai tare dar mâna au lăsat loc pt îmbunătățiri la modelul 2018. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 N-am zis că Strada ar fi naked. Roată față de 17 si enduro (de orice fel) n-au nici o legătura, in opinia mea. Chiar și roata de 19 mie mi se pare o chinuiala la enduro. Nu mă consider misogin ci realist, însă nu are legătură cu topicul. Dacă ai fi citit pdf-ul pe care l-ai atașat, ai fi constatat că scrie acolo de ruj, nu a fost ideea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.