Sari la conținut

Postări Recomandate

Dupa ani si ani de Aprilia eu as alege ......tot Aprilia . Motocicleta care-ti place de cate ori o vezi aia e pentru tine . Daca o iei dupa multe comparatii si calcule nu o sa fii fericit cu ea . Poate sa mearga ceas . Degeaba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hai sa fie cineva de partea BMW-ului.

Eu mi-am luat un F650 Clasic din 96 in 2011.

Sunt foarte multumit: am cumparat bine intretinuta.

In afara de schimbat consumabilele am avut interventii minore: mutat releul de incarcare de sub sa (pt. ca nu avea ventilatie suficienta si nu incarca cum trebuie), schimbat contactul (partea mecanica numai) si schimbat pompa de apa.

Urmeaza sa rezolv problema bendixului - ceea ce este la fel o boala a F650-ului.

In rest nici o vorba rea despre motor.

Si un coleg a spus o vorba buna: conteaza BMW-ul cand i-l vinzi mai departe - daca vrei.

Eu pot sa spun parere numai despre BMW dar un bun prieten motociclist a incercat ambele si a optat pt. F650.

Bafta la alegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi observ ca acuza bendixul ca ar fi o boala . Asa pot fi acuzate si cauciucurile ca sunt o boala a motocicletelor , ca se tocesc , uleiul are o boala ca se uzeaza , kitul de lant , placutele de frana , becurile , bateria , bujiile etc toate sunt o asa zisa boala a motoicletelor . Va revelez un mister : sunt asa numitele consumabile domnilor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exagerezi. Dupa logica si cadrul (sasiul) e consumabil, ca la o anumita uzura se duce naibii.

Nu e totuna sa mergi sute de mii de kilometri si sa nu ai probleme cu pornirea sau sa mergi cu frica in san ca te lasa unde ti e lumea mai draga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu prea am mai citit pe forumuri la alte tipuri de moto ca s-ar plange de bendix.

Poate nu am fost eu atent?

S-ar putea.

In orice caz nici eu n-as putea sa consider bendixul ca fiind un consumabil. Atunci de ex. si contactul este un "misterios" consumabil??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu prea am mai citit pe forumuri la alte tipuri de moto ca s-ar plange de bendix.

Poate nu am fost eu atent?

S-ar putea.

In orice caz nici eu n-as putea sa consider bendixul ca fiind un consumabil. Atunci de ex. si contactul este un "misterios" consumabil??

Nu e chiar bendix.

Un arculet e de vina,dar se repara intinzandu-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa te mai uiti si in gradina Honda: Domi, Vigor, SLR. Sunt motoare foarte fiabile. Am un SLR de 5 ani si nu am schimbat decat filtru de aer, si nici ala nu era de schimbat. L-am pus vreo 2 ani la vanzare la un pret de ma durea sufletul, ca eu stiu ce motor e, dar iarna asta m-am razgandit. Nu e el prea potrivit pentru off, dar asta voi face cu el. I-am luat cauciucuri noi, baterie, handguard. Si la tara cu el. Are itp pana in martie 2016, iar asigurare nu ii mai fac. Evident ca nu il mai vand :)

Daca te uiti la vreun Dominator, sa mergi cu cineva care se pricepe. Daca proprietarul l-a folosit off road fara sa il ingrijeasca, e posibil sa aiba carente. Domi, Vigor, Slr sunt printre cele mai simple modele moto. Nu se strica prea usor. Sunt usor de intretinut. Sunt modele vechi, care nu se mai fabrica de ani, cel putin nu cu numele asta. Se fabrica insa Honda FMX 650 care este acelasi motor cu SLR si VIGOR, cu cateva modificari...mai ales de design si suspensii-roti, in rest acelasi motor... Sunt modele ceva mai stradale, insa.

In general, monocilindrul de 650, ca e bmw, aprilia, honda, suzuki ori yamaha, are o ciclistica foarte buna si este protrivit unui incepator. Te vei indragosti de sunetul lor. Am si un chopper, dar ca un monocilidru nici harleyul nu suna mai bine :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad ce legatura are ciclistica cu faptul ca e monocilindru, iar F650 chiar nu are o ciclistica stralucita, oricat de mono e :)

In alta ordine de idei, subscriu la ideea cu motoarele cat mai simple, la mine urmatorul va fi sigur cu racire pe aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad ce legatura are ciclistica cu faptul ca e monocilindru, iar F650 chiar nu are o ciclistica stralucita, oricat de mono e :)

In alta ordine de idei, subscriu la ideea cu motoarele cat mai simple, la mine urmatorul va fi sigur cu racire pe aer.

Nu am calarit F650, dar am discutat cu posesori. Erau foarte incantati de motor. Am inteles ca si vibratiile sunt ceva mai mici la viteze de peste 110 la ora.

Insa VIGOR-ul, SLR-ul, KLE-ul si mai ales DR-ul sau tenere sunt biciclete cu motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut.

Dupa 4-500 de km intr o zi, imi furnicau ore intregi mainile de la vibratiile suportate.

Si nu e F ul motor de mers peste 110 constant, cu aia 40 si ceva de caluti.

E motor de 90 la ora, acolo e si consumul bun, sub 4,5 la suta (cu Transalpul nu exista sub 5, mai curand 5,5 real).

Si cat de incantati puteau fi de un motor cu frane aproximative, sincer, nu stiu.

Nu m as mai intoarce la asa ceva.

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a placut F-ul si este bun pt cine nu a mai avut motor, ca sa poata aprecia o achizitie viitoare mai performanta. Greu peste 110, din cauza vibratiilor si protectiei proaste. Pt vibratii o sa modificata si mansoane mai buretoase, dar parbriz mai bun nu exista, mai ales daca treci de 175. Daca te obisnuiesti cu neajunsurile, un super motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am trecut de la Hornet la F650gs și nu am decât cuvinte de lauda... Este el BMW și piesele sunt scumpe dar merita... Nu pot sa îl compar cu aprilia pentru ca nu stiu nimic de aprilia, dar pot sa spun ca e super din toate punctele de vedere. Am mers și peste 110 cu el și este ok, doar ca se simte lipsa de putere. Totul depinde de ce vrei de la el. Partea nasoala la el este ca dacă vrei sa faci chestii elementare la el trebuie sa demontezi jumătate din motor (schimbat ulei, baterie, etc..), nu stiu ce au gândit nemții când l-au făcut, dar te obișnuiești :)

 

În concluzie, orice ai alege este bine, totul depinde de cat de mult îți place ție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima mea motoreta a fost o aprilia pegaso 650 ie. Si da, e ceva cunoscut ca au o sensibilitate la bendix (la mai toata partea de pornire de fapt) si la releu. Aceleasi probleme sunt si la F650. In rest o motoreta foarte tare.

 

Acum am trecut la Kawasaki KLE500, un pic mai nou dar un downgrade in ceea ce priveste alimentarea: pegaso era pe injectie (dupa 2001) asta e pe carburatie (2005). Ah doamne si deja regret cuplu ala mare pe care il ai de la 1200-1500 de ture de zici ca-i CRDI / TDI :) dar pe de alta parte cu monocilindru la 7mii ai ajuns pe rosu, cu asta de la 7 mii incepe sa traga :))

 

Oricum, avand in vedere ca nu iti iei ceva nou, iar ambele motorete sunt similare, mai mult conteaza cum a fost intretinuta, starea motoretei, increderea in vanzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea nasoala la el este ca dacă vrei sa faci chestii elementare la el trebuie sa demontezi jumătate din motor (schimbat ulei, baterie, etc..), nu stiu ce au gândit nemții când l-au făcut, dar te obișnuiești :)

 

În concluzie, orice ai alege este bine, totul depinde de cat de mult îți place ție.

 

Pentru schimbul bateriei, ai de desfăcut doar 6 șuruburi.

Iar pt schimbul de ulei ai de dat jos o carenă și scutul.

 

Dacă vrei să vezi un motor greu de servisat, ar trebui să asiști la schimbul de ulei la un 9x0. Nu mai zic dacă, doamne ferește vrei să schimbi bujiile. Cu toate astea, nu am auzit vre un proprietar de KTM să-și schimbe mobra din cauza asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte adevarat, livreaza cuplul intr o plaja foarte ingusta de turatie, de aceea senzatia subiectiva e ca e brutala.

Intr un fel, are un efect on off, sau merge cu full cuplu, sau deloc.

Evident ca bicilindricele noastre "sprintene" nu mai dau aceeasi senzatie, dar poti, in aceeasi treapta de viteza, accelera de la 2500 la 8000 de ture fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca bicilindricele noastre "sprintene" nu mai dau aceeasi senzatie, dar poti, in aceeasi treapta de viteza, accelera de la 2500 la 8000 de ture fara probleme.

 

Asta nu e o masura a cuplului deosebit la turatii joase, ci a "elasticitatii" motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca probabil are vreo 148 de mii... daca e ingrijita si se aude bine si nu trage hais sau cea, ia mobra si spera sa nu aiba defecte ascunse bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are 44.000 ( despre Funduro zic) si e din 96. Ultimii 2 ani am facut sub 3000 km si uite asa trece timpul si ea nu are kilometraj mare. Nu inteleg ce va tot mirati ca exista si asa ceva. Daca suna si merge bine, ia-o. Nu o sa regreti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...