m72story Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Salutare, Mi-a expirat ITP-ul si domnul de la Fundeni mi-a zis ca pentru atas doar la R.A.R.. Voi aveti ideie daca este adevarat? Mi-ar fi convenit unul ceva mai aproape prin sectorul 4 sau 5. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 nu PENTRU atas dar CU atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Te trimit la rar pt ca cei cu stati itp nu au stand de franare pt atas. Nici Rar-ul nu are, dar au un dispozitiv pe care il tine un nene in brate, in atas, cu care face teste de franare din mers. Imi scapa numele lui, dar ai prins ideea cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 (editat) da si tu cu search cand ai asa intrebari ca subiectul nu e nou. In Bucuresti ITP-ul cu atas il faci la Tavi 0722609071 Editat Martie 4, 2015 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 ... dar au un dispozitiv pe care il tine un nene in brate, in atas, cu care face teste de franare din mers. Imi scapa numele lui, dar ai prins ideea cred Decelerometru. La mine cu aşa ceva au verificat frânele. Din punctul meu de vedere - o mare prostie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Martie 5, 2015 Autor Share Postat Martie 5, 2015 Multumesc, cred ca eu m-am lamurit, acum sper sa ii lamuresc si pe ei, M-ul nu are frana pe atas iar cele de pe motocicleta sunt cum sunt.... Cand i-am facut cartea Nenea de la R.A.R nu a avut nici cea mai mica curozitate . La cea mai mica frana atasul te duce pe contrasens datorita inertiei. Cat despre decelerometru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Decelerometru. La mine cu aşa ceva au verificat frânele. Din punctul meu de vedere - o mare prostie. Nenea care tine in brate aparatul are tendinta datorita inertiei sa se deplaseze in fata. Asa ca ce masoara de fapt. Aparatul ar trebui sa fie fixat de atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 accelerometre sunt montate acum si in (banalele) telefoane smart, mai si inregistreaza. Putem sa ne facem statie ITP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Accelerometru nu e totuna cu decelerometru. În principiu funcţionează cam la fel dar sunt diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 deceleratia e acceleratie negativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Accelerometru nu e totuna cu decelerometru. În principiu funcţionează cam la fel dar sunt diferite. Prin ce daca functioneaza la fel si au aceeasi unitate de masura, trebuie sa le tii cu verdele-n sus? deceleratia e acceleratie negativa. Tot acceleratie e si se determina prin masurarea fortei de inertie. Alea de prin smartfonuri nu stiu daca tu esti pe + sau - ci pot detrmina forta de inertie si directia. Cineva mai sus a spus ca nu e corect ca acest aparat sa fie tinut in brate de cel care sta in atas ca ala se plimba in atas find impins de inertie. Hai sa fim seriosi ce conteaza o deplasare de 10-15 cm la o distanta de franare de 7m pe durata careia se manifesta inertia, 2%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Aş vrea eu să văd comunistă cu ataş care atunci când frânezi te aruncă-n bot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 (editat) Ai fi uimit daca ai incerca sa pui un cablu si camasa bune (de ex de ambreiaj de la ceva moto contemporan) la frana fata. Diferenta fata de un cablu "de pi stoc" e enorma. Editat Martie 9, 2015 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Eu am cablu modificat din frână de mână de auto şi la ambreiaj şi la frâna faţă. De când le-am pus, nu mi s-au mai rupt niciodată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 (editat) atunci trebuie sa torni pe saboti material de frictiune ca de auto, apoi se va duce sanie din cauza anvelopelor , cand vei avea si anvelope risti sa indoi furca. Editat Martie 10, 2015 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 ...iar atunci, în sfârşit, voi pica şi eu în bot şi se va putea constata utilitatea decelerometrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Eu am cablu modificat din frână de mână de auto şi la ambreiaj şi la frâna faţă. De când le-am pus, nu mi s-au mai rupt niciodată. Cu ce ai prins capatul cablului sau l-ai cositorit ? Ma intereseaza un sistem, ceva care sa reziste, sa nu se smulga, pentru cablul de la atas...eventual o poza, mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Fa cateva "mustati" capatului sufei si apoi toarna cositor peste. Nu o sa mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Asa am si facut, nici nu prea aveam altceva la indemina. Sper sa nu ma certe nimeni pentru poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dci26 Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 itp la atas nu trebuie la R.A.R neaparat poti face aici: http://www.conceptcarservice.ro/itp.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Asa am si facut, nici nu prea aveam altceva la indemina. Sper sa nu ma certe nimeni pentru poze. 20150315_121446.jpg20150315_124516.jpg Eu am întors mustăţile cu 180* ca să nu alunece cositorul de pe ele. Nu că aşa cum ai făcut tu ar aluneca, dar dacă sunt întoarse, e mai sigur. În plus, ca o modalitate de urgenţă la drum, când nu ai cositor la îndemână, se strâng într-o piuliţă de spiţă de bicicletă şi ţin până acasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Chestia cu piulita mi-a mai spuso si un prieten, eu ma gindeam si la ceva sisteme de stringere cu surub ( tot ca la bicicleta dar mai sanatoase )....dar pina la urma am optat tot pentru cositorit....ca-i din batrini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motosebi Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) Chestia cu piulita mi-a mai spuso si un prieten, eu ma gindeam si la ceva sisteme de stringere cu surub ( tot ca la bicicleta dar mai sanatoase )....dar pina la urma am optat tot pentru cositorit....ca-i din batrini O varianta mult mai simpla,este sa-i faci nod la cablu,il prinzi in menghina si tragi tare pana se strange nodu,asa moare! Editat Mai 6, 2015 de motosebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.