Sari la conținut

I.T.P. la atas?


m72story
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Mi-a expirat ITP-ul si domnul de la Fundeni mi-a zis ca pentru atas doar la R.A.R..

Voi aveti ideie daca este adevarat? Mi-ar fi convenit unul ceva mai aproape prin sectorul 4 sau 5.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te trimit la rar pt ca cei cu stati itp nu au stand de franare pt atas. Nici Rar-ul nu are, dar au un dispozitiv pe care il tine un nene in brate, in atas, cu care face teste de franare din mers. Imi scapa numele lui, dar ai prins ideea cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si tu cu search cand ai asa intrebari ca subiectul nu e nou. In Bucuresti ITP-ul cu atas il faci la Tavi 0722609071

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... dar au un dispozitiv pe care il tine un nene in brate, in atas, cu care face teste de franare din mers. Imi scapa numele lui, dar ai prins ideea cred

Decelerometru. La mine cu aşa ceva au verificat frânele. Din punctul meu de vedere - o mare prostie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,

cred ca eu m-am lamurit, acum sper sa ii lamuresc si pe ei,

M-ul nu are frana pe atas iar cele de pe motocicleta sunt cum sunt....

Cand i-am facut cartea Nenea de la R.A.R nu a avut nici cea mai mica curozitate .

La cea mai mica frana atasul te duce pe contrasens datorita inertiei.

Cat despre decelerometru....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decelerometru. La mine cu aşa ceva au verificat frânele. Din punctul meu de vedere - o mare prostie.

Nenea care tine in brate aparatul are tendinta datorita inertiei sa se deplaseze in fata. Asa ca ce masoara de fapt. Aparatul ar trebui sa fie fixat de atas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accelerometru nu e totuna cu decelerometru. În principiu funcţionează cam la fel dar sunt diferite.

Prin ce daca functioneaza la fel si au aceeasi unitate de masura, trebuie sa le tii cu verdele-n sus?

deceleratia e acceleratie negativa.

Tot acceleratie e si se determina prin masurarea fortei de inertie. Alea de prin smartfonuri nu stiu daca tu esti pe + sau - ci pot detrmina forta de inertie si directia.

Cineva mai sus a spus ca nu e corect ca acest aparat sa fie tinut in brate de cel care sta in atas ca ala se plimba in atas find impins de inertie. Hai sa fim seriosi ce conteaza o deplasare de 10-15 cm la o distanta de franare de 7m pe durata careia se manifesta inertia, 2%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cablu modificat din frână de mână de auto şi la ambreiaj şi la frâna faţă. De când le-am pus, nu mi s-au mai rupt niciodată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci trebuie sa torni pe saboti material de frictiune ca de auto, apoi se va duce sanie din cauza anvelopelor :D, cand vei avea si anvelope risti sa indoi furca.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cablu modificat din frână de mână de auto şi la ambreiaj şi la frâna faţă. De când le-am pus, nu mi s-au mai rupt niciodată.

 

Cu ce ai prins capatul cablului sau l-ai cositorit ? Ma intereseaza un sistem, ceva care sa reziste, sa nu se smulga, pentru cablul de la atas...eventual o poza, mersi

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am si facut, nici nu prea aveam altceva la indemina.

Sper sa nu ma certe nimeni pentru poze.

attachicon.gif20150315_121446.jpgattachicon.gif20150315_124516.jpg

Eu am întors mustăţile cu 180* ca să nu alunece cositorul de pe ele. Nu că aşa cum ai făcut tu ar aluneca, dar dacă sunt întoarse, e mai sigur. În plus, ca o modalitate de urgenţă la drum, când nu ai cositor la îndemână, se strâng într-o piuliţă de spiţă de bicicletă şi ţin până acasă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu piulita mi-a mai spuso si un prieten, eu ma gindeam si la ceva sisteme de stringere cu surub ( tot ca la bicicleta dar mai sanatoase )....dar pina la urma am optat tot pentru cositorit....ca-i din batrini :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Chestia cu piulita mi-a mai spuso si un prieten, eu ma gindeam si la ceva sisteme de stringere cu surub ( tot ca la bicicleta dar mai sanatoase )....dar pina la urma am optat tot pentru cositorit....ca-i din batrini :)

O varianta mult mai simpla,este sa-i faci nod la cablu,il prinzi in menghina si tragi tare pana se strange nodu,asa moare!

Editat de motosebi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...