Old School Rider Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Salutare! Ma confrunt cu o problema cam ciudata.Am un Kawa Vn800 ,pentru ca dadea semne de oboseala,in februarie i-am reconstruit motorul cu piese noi unde a fost nevoie.Pistoane,segmenti,axe cu came,garnituri si altele.Ei,din clipa cand l-am pornit am observat ca desi merge brici,zgomotul de evacuare era mai..brut,mai subtire ...si e greu de explicat ,dar nu se mai auzea "ta-dam ta-dam" cum face un chopper, ci tac tac tac tac (fiecare cilindru pe rand). Am zis ca dupa rodaj va reveni la sunetul initial ,dar are deja 2000 de km facuti si tot suna ca un enduro monocilindru cu 2 cilindri. Aveti idee ce ar putea fi ? Editat Mai 13, 2015 de Old School Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Din cate stiu eu (si s-ar putea sa fiu complet pe langa) sunetul specific e dat de o usoara desincronizare a carburatoarelor, verifica in manualul de service cum se face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) carburatia Editat Mai 13, 2015 de med_tuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Are un singur carburator. Da rateuri in filtru de aer la accelerari bruste in gol? Da rateuri pe decelerare? Editat Mai 13, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 VN-ul are un singur carburator?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Intrebare banala: esti sigur ca merg ambii cilindri? Bujiile ce spun, cum arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 @Gnraloo: Daca are deja 2000 de km facuti, nu crezi ca proprietarul si-ar fi dat seama ca merge intr-un cilindru ? Eu ma gandesc ca da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 13, 2015 Autor Share Postat Mai 13, 2015 Salutare! De cand am luat-o din service dupa reparatia capitala,dadea rateuri,nu am avut timp sa ma ocup de asta pana ieri.Tonalitatea sunetului scos pe evacuari s-a schimbat radical. Ieri am adjustat carburatorul,nu mai da rateuri,merge frumos,numai ca tonalitatea sunetului e tot aceeasi. Marele deranj este ca efectiv nu mai suna ca un chopper,suna ca un monocilindru PAC PAC PAC PAC.Si da,ambii cilindrii merg cum trebuie. Din moment ce nu am facut nimic la tobe,trag concluzia ca schimbarea tonalitatii pleaca chiar din explozie si segmenti.Fiind noi si avand acum etansare foarte buna (compresie 11,fata de 6 cat era inainte de reparatie) ,din acest motiv zgomotul s-a modificat cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Un reglaj la supape ai facut? Esti in limitele declarate? Sunetul este constant de cand ai luat motorul sau s-a acutizat/diminuat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 eu zic ca din ghidon e problema.. cauta atent ca sigur ai un mic tzacanit pe-acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Poate acesta e sunetul normal cu ambii cilindri generând acelaşi sunet iar ţie ţi-e dor de sunetul acela inegal când motorul "şchiopăta", Ce nu înţelege lumea e că motorul în v lucrează la fel ca twinul şi boxerul, pistoanele ajung simultan la PMS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Eu as zice ca e din distributie treaba si din aprindere. Deschiderea supapelor si momentul scanteii. Mai trebuie si distanta intre electrozi sa fie cea din manual pentru motorul respectie - sa nu aibe intarzieri sau intensitati diferite. Cauta in cartea motorului care-i reglajul la tacheti-pastile -ceo-o fi acolo. Si cautat cand da scanteia la PMI. Daca ai consum bun, putere buna, vibratii reduse inseamna ca motorul merge bine; ca nu suna cum vrei asta e. Reglajele difera de la un motor V la altul in functie de unghiul dintre cilindri - intervale diferite de - ardere/detenta Cel mai bine consultat manualul motorului - atentie conteaza anul de fabricatie - sa vezi ce valori ai la reglajele astea. Uite ceva informatii: http://www.cyclefish.com/RoadCaptain/blog/1311/ » Post actualizat in 13 May 2015 10:59 Eronat! Sunt mai multe configuratii ! Literatura: http://www.dinamoto.it/dinamoto/index_eng.html Uite la transalp: cercul albastru e varful de forta majora - motor rotund Si mai rotund la boxer - fortele se anuleaza. Poate acesta e sunetul normal cu ambii cilindri generând acelaşi sunet iar ţie ţi-e dor de sunetul acela inegal când motorul "şchiopăta", Ce nu înţelege lumea e că motorul în v lucrează la fel ca twinul şi boxerul, pistoanele ajung simultan la PMS. Editat Mai 13, 2015 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Dupa constatarea diferentei de sunet, ai contactat service-ul ? Ti-ai facut o programare eventual sa comparati suntetul cu o alta moto cu acelasi motor/evacuari in aceleasi imprejurari sa confirmati impreuna diferenta de sunet ? Dupa ce faci asta poti cere explicatii / potantiala cauza / defect da sau nu si investigatii amanuntite. Bafta. Editat Mai 13, 2015 de icey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) simplu.totul e din distributie.la VN se poate pune in 2 feluri.unul se aude tac,tac,tac,tac cam ca un mono si unul se aude tac tac,tac tac...ca un Harleu.cind e pusa ca la Harleu e putin mai vioi motorul si fuge putin mai tare...mergi la mecanic nu la schimbatori de piese. Editat Mai 13, 2015 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Adică modifici cu un dinte doar la unul din cilindri ca să meargă inegal? Văd că ai învăţat să scrii în boscheţi aşa că nu mă mir.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Hmmm poate acuma sta la ralanti la turatia care trebuie. Stii ca si V2-urile suna pac-pac-pac dupa o anumita turatie, nu iti mai dai seama de "galop". vezi daca poti sa ajustezi ralantiul sa fie mai scazuta turatia daca revine sunetul de cal in calduri. Editat Mai 13, 2015 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Poate acesta e sunetul normal cu ambii cilindri generând acelaşi sunet iar ţie ţi-e dor de sunetul acela inegal când motorul "şchiopăta", Ce nu înţelege lumea e că motorul în v lucrează la fel ca twinul şi boxerul, pistoanele ajung simultan la PMS. I-auzi ce pasarica ai scos, imi spui si mie la V cum pot fi ambele pistoane la PMS cand bielele sun pe acelasi bolt? Salutare! De cand am luat-o din service dupa reparatia capitala,dadea rateuri,nu am avut timp sa ma ocup de asta pana ieri.Tonalitatea sunetului scos pe evacuari s-a schimbat radical. Ieri am adjustat carburatorul,nu mai da rateuri,merge frumos,numai ca tonalitatea sunetului e tot aceeasi. Marele deranj este ca efectiv nu mai suna ca un chopper,suna ca un monocilindru PAC PAC PAC PAC.Si da,ambii cilindrii merg cum trebuie. Din moment ce nu am facut nimic la tobe,trag concluzia ca schimbarea tonalitatii pleaca chiar din explozie si segmenti.Fiind noi si avand acum etansare foarte buna (compresie 11,fata de 6 cat era inainte de reparatie) ,din acest motiv zgomotul s-a modificat cumva. Ca sa te convigi daca face PAC-PAC-PAC-PAC sau PAC-PAC---PAC-PAC poti face o captare de sunet si pe urma editare. Sau pune un fisier audio cu ralantiul si te lamuresc (poti si video cu sunet nu ma deranjeaza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Mai 13, 2015 Autor Share Postat Mai 13, 2015 Baieti,usor usor,nu e de cearta.nici macar nu este ceva urgent,o sa-i dau eu de cap pana la urma,o sa va pun si o filmare cand am timp sa auziti cum suna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Adică modifici cu un dinte doar la unul din cilindri ca să meargă inegal? Văd că ai învăţat să scrii în boscheţi aşa că nu mă mir.... da-mi un numar de telefon pe privat sa vorbim despre/de tufe..(in continuare nu am sa te jignesc). este vorba doar de un decalaj intre...lasa.una este sa pui cilindrul fata la punct ,invirti pina ajunge cil spate la punct si spui cil spate la punct si una este sa pui la punct intai cil spate la punct ,invirti (mai putin pina ajunge cil fata la punct) si pui cil fata la punct. gata va las in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Este posibil sa fie decalata distributia cilindrului din spate fata de cilindrul fata, dar se simte si o mica lipsa de putere! » Post actualizat in 13 May 2015 20:36, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Este posibil sa fie decalata distributia cilindrului din spate fata de cilindrul fata, dar se simte si o mica lipsa de putere! » Post actualizat in 13 May 2015 20:36 , Cat de decalate sa fie supapele de evacuare ( ca de acolo se aude "bum") ca sa acopere 55 de grade cat e V-ul la VN800 in asa fel incat sa auzi cate o bubuitura la 360grade si pauza de 360, in loc de un ecart de 305 grade si pauza de 415 ? Pai fiecare 27,5 grade fiecare, una inainte si una dupa. Crezi ca ar mai merge jucaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Eu as zice ca e din distributie treaba si din aprindere. Deschiderea supapelor si momentul scanteii. Mai trebuie si distanta intre electrozi sa fie cea din manual pentru motorul respectie - sa nu aibe intarzieri sau intensitati diferite. Cauta in cartea motorului care-i reglajul la tacheti-pastile -ceo-o fi acolo. Si cautat cand da scanteia la PMI. Daca ai consum bun, putere buna, vibratii reduse inseamna ca motorul merge bine; ca nu suna cum vrei asta e. Reglajele difera de la un motor V la altul in functie de unghiul dintre cilindri - intervale diferite de - ardere/detenta Cel mai bine consultat manualul motorului - atentie conteaza anul de fabricatie - sa vezi ce valori ai la reglajele astea. Uite ceva informatii: http://www.cyclefish.com/RoadCaptain/blog/1311/ » Post actualizat in 13 May 2015 10:59 Eronat! Sunt mai multe configuratii ! Literatura: http://www.dinamoto.it/dinamoto/index_eng.html Uite la transalp: cercul albastru e varful de forta majora - motor rotund Si mai rotund la boxer - fortele se anuleaza. Bravo Raducule si eu merg pe aceiasi varianta prezentata de tine.E posibil sa "scanteiasca" mai devreme sau mai tarziu pe unul din cilindri.Sa vada care se incalzeste mai repede si ala sa-l ia primul la puricat.Joc la supape peste limite(-sau +) sau decalaj cu un dinte la axul cu came. Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Cat de decalate sa fie supapele de evacuare ( ca de acolo se aude "bum") ca sa acopere 55 de grade cat e V-ul la VN800 in asa fel incat sa auzi cate o bubuitura la 360grade si pauza de 360, in loc de un ecart de 305 grade si pauza de 415 ? Pai fiecare 27,5 grade fiecare, una inainte si una dupa. Crezi ca ar mai merge jucaria? Merge, numai ca atunci cand accelerezi se simte o lipsa de putere! » Post actualizat in 14 May 2015 05:01 In mod normal dupa reparatie se pune prima data cilindrul din fata la punct apoi invartit x grade si pus si cilindrul din spate! La fel de bine se poate pune si X grade+360 grade! Motorul va functiona dar nu la fel de bine! Editat Mai 14, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Noroc Cata Long time no see cum zic strainii Merci, merci Uite explicatie de la meserias, asculta ca stie ce zice, face treaba nu buna ci foarte buna Bre, n-am mai trecut pe acasa de nu mai stiu cand... Bravo Raducule si eu merg pe aceiasi varianta prezentata de tine.E posibil sa "scanteiasca" mai devreme sau mai tarziu pe unul din cilindri.Sa vada care se incalzeste mai repede si ala sa-l ia primul la puricat.Joc la supape peste limite(-sau +) sau decalaj cu un dinte la axul cu came. Salutari Asta nu as crede-o. Bine, nici nu stiu configuratia distrubutiei, nu zic nu, dar am o retinere. Daca nu e el./ hidraulica nu vad cum sa ai 2 posibilitati de asezare. simplu.totul e din distributie.la VN se poate pune in 2 feluri.unul se aude tac,tac,tac,tac cam ca un mono si unul se aude tac tac,tac tac...ca un Harleu.cind e pusa ca la Harleu e putin mai vioi motorul si fuge putin mai tare...mergi la mecanic nu la schimbatori de piese. Editat Mai 14, 2015 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 I-auzi ce pasarica ai scos, imi spui si mie la V cum pot fi ambele pistoane la PMS cand bielele sun pe acelasi bolt? Dacă e un singur bolţ sunt eu în eroare. V twin cu un singur bolţ sunt făcute aşa de dragul vibraţiilor şi sunetului de galop. http://www.motorcycleforums.net/forum/paddock/39746-any-advanteges-single-crank-pin-v-twin.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.