Toma Aurelian Valentin Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Salut! Ași vrea să îmi fac avarii la motocicletă ne având din fabrică...îmi spuneți și mie va rog cine a făcut cum a făcut ? Precizez ca pacientul este o honda f4 din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 si eu sunt curios,ma abonez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 (editat) Il poti cumpara de ex de aici cu 27 de lei: http://www.motomike.eu/lini/category/1/article/531073/ Succes! Editat Iulie 1, 2015 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 La ce iti este util butonul de avarii la motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Il poti cumpara de ex de aici cu 27 de lei: http://www.motomike.eu/lini/category/1/article/531073/ Succes! posibil sa fie nevoie si de un releu. Cel standard nu stiu daca poate face sa blinkane toate semnalizarile odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 La ce iti este util butonul de avarii la motocicleta? Sa spui ''merci bo$$'' sau ''scuze bo$$''. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 /index.php?/topic/429526-lumini-avarie/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 posibil sa fie nevoie si de un releu. Cel standard nu stiu daca poate face sa blinkane toate semnalizarile odata daca pui consumator prea mare pe releul existent o sa palpaie in draci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 La ce iti este util butonul de avarii la motocicleta? Ca sa poti parca pe trecerea de pietoni am vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 (editat) Si eu cautam sa fac la hornet acu cativa ani, dar intre timp mi-am dat seama ca nu se justifica toate modificarile, tras fire, relee, buton. Pentru cat l-as folosi. Editat Iulie 1, 2015 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Mai bine pui un girofar portocaliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Se poate. Iti trebuie 2 diode ( peste 14v tensiune inversa ) un buton si niste fire . Se poate utiliza releul actual . Eu am trecut prin contact sa nu imi faca vreunul o gluma proasta. Voi cauta si schema pe care am folosit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Salut, Folosesti acelasi releu de semnalizare si un buton/switch pentru avarii, are 3 poli pentru conexiuni cu circuitul de semnalizare, astfel realizezi un nou circuit, cel de avarii. Circuitul este simplu, conectezi butonul de avarii in comutatorul de semnalizare exact ca in schema din attach. Prin apasare butonul inchide circuitul total de semnalizare pentru cele 4 lampi prin RS, iar la apasarea secundara se deschide. Atentie la punctele de conexiune/izolatie si lucru cu finete ! Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 In caz de franare brusca se mai folosesc avariile, ajuta foarte mult pe cel din spate, pacat ca la noi nu folosesc multi aceasta tehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Sau poti sa il cumperi gata facut cu releu ,cablaj,buton...etc,doar il montezi, uite aici link http://motorai.ro/accesorii-electrice-moto/hazard-warning-flasher--product--10034951?pageNr=4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 (editat) Sa spui ''merci bo$$'' sau ''scuze bo$$''.Pentru asta am maini. Oricum astea cu avariile in trafic sunt romanisme. Mai e si alt motiv? Editat Iulie 1, 2015 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Pentru asta am maini. Oricum astea cu avariile in trafic sunt romanisme. Mai e si alt motiv? Am scris mai sus, in alte tari pe autobanda se folosesc cand autostrada este aglomerata si trebuie sa franezi mai brusc, este un avertisment pentru cel din spate sa stie ca se intampla ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 (editat) Salut, Folosesti acelasi releu de semnalizare si un buton/switch pentru avarii, are 3 poli pentru conexiuni cu circuitul de semnalizare, astfel realizezi un nou circuit, cel de avarii. Circuitul este simplu, conectezi butonul de avarii in comutatorul de semnalizare exact ca in schema din attach. Prin apasare butonul inchide circuitul total de semnalizare pentru cele 4 lampi prin RS, iar la apasarea secundara se deschide. Atentie la punctele de conexiune/izolatie si lucru cu finete ! Numai bine, Schema ta trebuie completata cu modificarea conexiunii indicatorului de bord (daca eate doar unul) pentru ca asta de obicei se leaga intre capetele semnalizarilor astfel pe avarie nu ti se aprinde in bord. Eu mi-am schimbat becul cu unul cu led, am fost nevoit sa fac aceasta modificare (pus doua diode ) ca nu-mi indica semnalizarea decat intr-o parte. daca pui consumator prea mare pe releul existent o sa palpaie in draci... La sarcina mai mica face asa, cel putin ala clasic, la sarcina mare palpaie mai rar. Editat Iulie 1, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Am scris mai sus, in alte tari pe autobanda se folosesc cand autostrada este aglomerata si trebuie sa franezi mai brusc, este un avertisment pentru cel din spate sa stie ca se intampla ceva. Gata, m-ai convins. Utilitate maxima pe motocicleta, ce sa mai. Spor la bricolat si ai grija sa nu iei foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Gata, m-ai convins. Utilitate maxima pe motocicleta, ce sa mai. Spor la bricolat si ai grija sa nu iei foc. Ai circulat pe vreo autobanda in alta tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Doar cateva zeci de mii de km, cea mare parte cu masina - e drept. De ce? Ca motociclist, cand fac o franare de urgenta sunt preocupat sa caut trasa salvatoare intre masini. Ultima mea grija sunt avariile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Varianta de SUA la ZX-9R are și buton de avarii; singură diferență față de modelul EU este blocul de comandă stângă, adică existența butonului în sine. În rest funcționează pe aceeași instalație electrică și același releu de semnalizate. Mulți și-au făcut mod-ul ăsta doar prin schimbarea comenzilor de pe stânga fără nici cea mai mică problemă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Varianta de SUA la ZX-9R are și buton de avarii; singură diferență față de modelul EU este blocul de comandă stângă, adică existența butonului în sine. În rest funcționează pe aceeași instalație electrică și același releu de semnalizate. Mulți și-au făcut mod-ul ăsta doar prin schimbarea comenzilor de pe stânga fără nici cea mai mică problemă. Acest lucru il explic prin schema postata, acum nu stiu daca m-ai inteles?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Doar cateva zeci de mii de km, cea mare parte cu masina - e drept. De ce? Ca motociclist, cand fac o franare de urgenta sunt preocupat sa caut trasa salvatoare intre masini. Ultima mea grija sunt avariile. Oricum ajuta avariile chiar daca ai franat deja si mergi incet ii poti atentiona pe cei care vin din spate, nu o spun cu rautate sau alte chestii dar, era sa o patesc pe barba mea eram pe a 3-a banda (cu masina) trafic lent (Spania undeva langa Madrid) si ma uitam in oglinda cum venea unul drept in mine fara sa schiteze vreun gest de frana credema ca am pus avarii si i-am dat cu scartait de roti cat de in stanga am reusit, ala probabil ca a vazut avariile si a reusit sa franeze masina in timp iar de atunci oricand se aglomereaza treaba sau exista vreun pericol in fata mea si stiu ca o sa franez mai brusc bag avarii, asta pentru sanatatea mea si autovehicolul meu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toma Aurelian Valentin Postat Iulie 1, 2015 Autor Share Postat Iulie 1, 2015 Am înțeles de la un prieten ca este mult mai ușor cu un buton de avarii de vw golf 4 pentru ca ală are releu direct pe el...îi legi alimentarea și după doar tragi + de la semnalizări și gata....acum nu știu cât de adevărat o fii...dar o să încerc și revin cu poze și cum am făcut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.