Effect20CM Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Salutare , poate s-a mai discutat acest aspect insa nu prea am gasit nimic pe forum sau pe net , tot ce am gasit au fost fraze gen "ce zice manualul producatorului " bun , la mine pe manual scrie ca uleiul sa fie schimbat la 10 mii km conform producatorului , acum...am auzit tot felul de variante ba la 5 mii ba la 7 ...nici nu stiu ce sa cred , mentionez ca am pus un motul 5100 10w40 in mobra mea . deci pana la urma la cat se face schimbul? Respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Scrie cate ceva si despre stiul tau de mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 La cât scrie în manual. Sau de ce crezi ca au scris aia acolo 10.000 km? Poți tu să îl schimbi mai repede, dar aia o poți lua ca valoare maximă . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 si va incepe balciul din nou... 1. unii vor zice ca poti sa pui de masina si sa-l schimbi la 10 000 plus ca nu e problema... 2. altii (si eu) vor zice ca mai bine intretii decat sa repari si sa schimbi la 5 000 ideal. hai 7 000 daca mergi cuminte. TU faci ce crezi ca e bine. astea sunt cele doua "scoli" ... » Post actualizat in 07 Jul 2015 11:13La cât scrie în manual. Sau de ce crezi ca au scris aia acolo 10.000 km? sincer nu stiu de ce... probabil ca cat sa iasa din garantie tine cu ulei de 10 k interval la schimb. dar cand are 15 ani... nu mai e nou. riscuri suplimentare... la cate uleiuri am schimbat... la 5 - 6 k erau cola... pepsi. curgeau ca apa... la 10 000 nu am vazut, adica am vazut zama neagra de consistenta apei .. dar nu pot zice ca avea sau nu 10 000 sau mai putin... daca mergi tare la 10 k uleiul ala este varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Eu am alta varianta : Pun calitativ m-ai slab adica repsol syntetico (10w40) si il schimb la 4000 ,is de parere ca ii fac m-ai bine motorului decat sa tin un motul 300v 7000 de km acuma asta e doar parerea mea poate gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 (editat) Treci mai intai pe la oftalmolog ca sa poti citi celelealte 13.900 de topicuri/postari pe care le-ai ratat (cred) din cauza vederii precare, Nu trebuie sa-mi multumesti. https://www.google.de/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=site:www.motociclism.ro+schimb+ulei Editat Iulie 7, 2015 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Eu am alta varianta : Pun calitativ m-ai slab adica repsol syntetico (10w40) si il schimb la 4000 ,is de parere ca ii fac m-ai bine motorului decat sa tin un motul 300v 7000 de km acuma asta e doar parerea mea poate gresesc 4k e prea putin. sau mergi in limitare extrem de des... daca mergi normal spre tare, 5 - 6 k e ff ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 (editat) si daca nu o sa treci cu siguranta dupa ,ce le gati de citit ))atatea amar de pagini ,pareri kilometri ,tipuri de elei etc ....doar ca paradoxal in romania gasesti o gramada de cazane chiar l-a unii ce aveau zeci de reply pe topicul cu pricina Editat Iulie 7, 2015 de teby05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Iulie 7, 2015 Autor Share Postat Iulie 7, 2015 Scrie cate ceva si despre stiul tau de mers stilul de mers este unul combinat , schimbat si in ture mari...la rosu...si mers normal , la 5-6 mii . multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 (editat) si va incepe balciul din nou... 1. unii vor zice ca poti sa pui de masina si sa-l schimbi la 10 000 plus ca nu e problema... 2. altii (si eu) vor zice ca mai bine intretii decat sa repari si sa schimbi la 5 000 ideal. hai 7 000 daca mergi cuminte. TU faci ce crezi ca e bine. astea sunt cele doua "scoli" ... » Post actualizat in 07 Jul 2015 11:13 sincer nu stiu de ce... probabil ca cat sa iasa din garantie tine cu ulei de 10 k interval la schimb. dar cand are 15 ani... nu mai e nou. riscuri suplimentare... la cate uleiuri am schimbat... la 5 - 6 k erau cola... pepsi. curgeau ca apa... la 10 000 nu am vazut, adica am vazut zama neagra de consistenta apei .. dar nu pot zice ca avea sau nu 10 000 sau mai putin... daca mergi tare la 10 k uleiul ala este varza. stai linistit ca nu incepe nici un balci...asta daca nu il produci tu.cand mai arati cu degetul, intoarce-l spre dumneata intai topicul cu ulei auto in moto era pt cei ce folosesc(pareri,impresii,date tehnice,argumente) ;ca unii precum dumneata l-au transformat intr-o porcaiala,asta e alta discutie inca o data spun:topicul era pt cei de folosesc si nu pt "datu cu parerea" in dulcele stil mioritic on topic : in functie de stilul de mers :off road,track days,predominant urban se schimba mai des in functie de calitatea uleiului:mineral,semi,full sintetic in functie de tipul motorului :cu ambreiaj umed,uscat nu exista o cifra magica la care se schimba uleiului;exista firme care fac analize ale uleiului uzat si in functie de asta si tipul motorului ti se recomanda schimbul uleiuluila un interval dat ps:2 marci diferite de ulei folosite in aceleasi conditii,in acelasi motor se vor comporta diferit,in sensul ca unul isi va pierde proprietatile mai repede decat celalalat in functie de bazele folosite,calitatea aditivilor,a detergentilor din acest punct de vedere este greu sa generalizezi... Editat Iulie 7, 2015 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 on topic : in functie de stilul de mers :off road,track days,predominant urban se schimba mai des Bai tata, unde dreaqu ai vazut tu in manualu' de KLE vreo indicatie in legatura cu schimbul de ulei care sa copntina ceva despre modificarea nr de km de schimbat in functie de stilul de mers?! Producatorul iti spune ce sa NU faci cu motorul ala. (gen mers pe rosu, etc) Daca NU faci ce zice el sa NU faci, bagi uleiul recomandat de el si schimbi la KM recomandati de el este perfect. Ca schimbi tu la 6000 sau la 10.000 nu mai conteaza. El cand ti-a spus cele de le ziceam a luat in considerare toate stilurile de mers. (ca de-aia a pus motorasu' ala si pe sport-touring si pe Enduro-touring si pe cruser si pe neked) Alte chestii de intretinere tin de modul de utilizare si de conditii (cum ar fi numarul de km la care trebuie inspectat/curatat filtrul de aer. Motiv pentru care zice si japonezu in carte asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 stilul de mers este unul combinat , schimbat si in ture mari...la rosu...si mers normal , la 5-6 mii . multumesc TInand cont ca mobra ta are o varsta,schimba-l la maxim 5000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Eu schimb o data pe an, sau la fiecare 4k-5k, care vine prima. Si la masina si la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Bai tata, unde dreaqu ai vazut tu in manualu' de KLE vreo indicatie in legatura cu schimbul de ulei care sa copntina ceva despre modificarea nr de km de schimbat in functie de stilul de mers?! Producatorul iti spune ce sa NU faci cu motorul ala. (gen mers pe rosu, etc) Daca NU faci ce zice el sa NU faci, bagi uleiul recomandat de el si schimbi la KM recomandati de el este perfect. Ca schimbi tu la 6000 sau la 10.000 nu mai conteaza. El cand ti-a spus cele de le ziceam a luat in considerare toate stilurile de mers. (ca de-aia a pus motorasu' ala si pe sport-touring si pe Enduro-touring si pe cruser si pe neked) Alte chestii de intretinere tin de modul de utilizare si de conditii (cum ar fi numarul de km la care trebuie inspectat/curatat filtrul de aer. Motiv pentru care zice si japonezu in carte asa. chiar daca nu scrie in manual imi place sa mai citesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bughy91 Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Eu am alta varianta : Pun calitativ m-ai slab adica repsol syntetico (10w40) si il schimb la 4000 ,is de parere ca ii fac m-ai bine motorului decat sa tin un motul 300v 7000 de km acuma asta e doar parerea mea poate gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Schimbal tu in fiecare primavara cu toate ca poate faci 2000 km 5000km sau15000 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Eu la masina il schimb la 15 000km, ca-n manual, numai ca ma apuca minim 1.5 ani intre schimburi. Masina are 160 000km, porneste la sfert, are compresie, demaraj, nu se aude motorul. De la 75 000 il aplic tratamentul asta. Chestia cu nu mai mult de 1 an e marketing pt cei ce le e frica de bau bau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 5000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 chiar daca nu scrie in manual imi place sa mai citesc... Si crezi ca ai citit tu ce n-a citit japonezu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Si crezi ca ai citit tu ce n-a citit japonezu'? Am citit ce nu a trecut japonezul in manual...voit sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 (editat) Uite,eu schimb tot la 6000 de fiecare data,Honda hornet pc36 din 2004. Niciodata cand am scos uleiul vechi nu a avut culoare transparenta,tot timpul era maroniu spre negru.Depinde mult si stilul tau de mers.Daca ii dai pana in limitator des, 6-7k eu zic ca e acceptbil. Eu folosesc Motul 7100 sintetic. Editat Iulie 7, 2015 de ovidiu22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 (editat) si va incepe balciul din nou... 1. unii vor zice ca poti sa pui de masina si sa-l schimbi la 10 000 plus ca nu e problema... 2. altii (si eu) vor zice ca mai bine intretii decat sa repari si sa schimbi la 5 000 ideal. Eu am inteles altfel bilciul : 1. unii vor zice sa-l schimbi cum zice manualul ca asa a gindit producatorul (acoperind majoritatea stilurilor de mers). 2. altii care sufla in iaurt si-l schimba cum este acesta de fierbinte. Neavind nici o legatura cu 10.000 sau 5.000km, deoarece ma gindesc ca la fiecare model poate diferi recomandarea producatorului. Editat Iulie 7, 2015 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Se schimba la sfarsit de sezon, sa nu stea peste iarna cu uleiul vechi ca se fac acizi sulfurosi din urma arderii si manca simeringuri si alte cele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Eu schimb la 2mii. Stii cum suna motoru ? Toarce ca pisica. Si are vreo 65mii km unu din ele... Deci in ritmul asta e clar ca o sa duca 200mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Sezi bland, ca nu mananca nimic uleiul vechi peste iarna ) A stat a mea 3-4 ani cu acelasi ulei folosit in ea (nepornita) si n-a mancat nimic... ai impresia ca uleiul ala mai sta pe sus? Se prelinge tot, usor, usor, in baie. Din ce am experimentat, cu Bel Ray semisintetic 15w50, pe la 6000 km incepe sa-si piarda din proprietati. Si nu culoarea sau transparenta conteaza, cat vascozitatea. Daca devine apos, degeaba e curat si frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.