Jump to content
Sign in to follow this  
Edward Marian Gavrilă

Accident Calarasi- Politia se scuza.

Recommended Posts

Pai chiar politia spune ca avea in jur de 180 iar in momentul impactului ar fi avut 110.Ai dreptate ,a ccelerat de la 180 la 110.Vezi in primele pagini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca testarea psihologica de permis se dadea pe bune tu te plimbai toata viata cu bicicleta

hahahahhaha, crezi?

dupa vreo 15 ani de biciclit semi pro, si vreo 30 per total de plimbat cu bicileta? asta dintr-un total de 36?

pai m-am cam plimbat toata viata cu bicicleta... si azi sunt la lucru cu bicicleta...

ai nimerit-o... bv!

 

apropo...

la psihologic au copiat unii dupa mine ca nu stiau ce sa faca pe acolo... de doua ori am patit asta...

aia cu ce sa se plimbe? cu rolele? :crack:

 

oricum, sunt curios si as vrea sa stiu de ce ai ajuns la aceasta concluzie...

 

MODALITATEA in care a fost efectuata opricea acelui tontalau / teribilist nu a fost ok. punct. nu asa se procedeaza...

nu ii iau apararea aluia care circula fara carnet... dar nu asa trebuia procedat.

oricum pe sutele de viitori motociclisti pe care i-am sfatuit de-a lungul vremii (si nu glumesc deloc) i-am avertizat ca obtinerea permisului nu este egala cu stinta de a te da cu motorul.

iti iei permisul si ... cucu. esti varza! dupa 1 an 2 .. pe acolo ai deja formate niste oarece abilitati. plasticul nu inseamna decat ca ai niste cunostiinte de baza si ca ai platit taxele le stat ca sa poti motocicli pe strada... atat!

deci, chiar daca avea permis... tot se putea infige in pateul ala care bloca strada! ca poate avea permis de o saptamana si .. franele pentru el nu "lucrau" ca in mana unia care stie ce sa faca cu ele...

si mai este targhet fixation / point fixation cum vrei sa-i zici... poate s-a taiat ca maioneza... etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahhaha, crezi?

dupa vreo 15 ani de biciclit semi pro, si vreo 30 per total de plimbat cu bicileta? asta dintr-un total de 36?

pai m-am cam plimbat toata viata cu bicicleta... si azi sunt la lucru cu bicicleta...

ai nimerit-o... bv!

 

apropo...

la psihologic au copiat unii dupa mine ca nu stiau ce sa faca pe acolo... de doua ori am patit asta...

aia cu ce sa se plimbe? cu rolele? :crack:

 

oricum, sunt curios si as vrea sa stiu de ce ai ajuns la aceasta concluzie...

 

MODALITATEA in care a fost efectuata opricea acelui tontalau / teribilist nu a fost ok. punct. nu asa se procedeaza...

nu ii iau apararea aluia care circula fara carnet... dar nu asa trebuia procedat.

oricum pe sutele de viitori motociclisti pe care i-am sfatuit de-a lungul vremii (si nu glumesc deloc) i-am avertizat ca obtinerea permisului nu este egala cu stinta de a te da cu motorul.

iti iei permisul si ... cucu. esti varza! dupa 1 an 2 .. pe acolo ai deja formate niste oarece abilitati. plasticul nu inseamna decat ca ai niste cunostiinte de baza si ca ai platit taxele le stat ca sa poti motocicli pe strada... atat!

deci, chiar daca avea permis... tot se putea infige in pateul ala care bloca strada! ca poate avea permis de o saptamana si .. franele pentru el nu "lucrau" ca in mana unia care stie ce sa faca cu ele...

si mai este targhet fixation / point fixation cum vrei sa-i zici... poate s-a taiat ca maioneza... etc.

 

la ce echipa te dadeai tu cu bicicleta semi pro?

cam cum si in ce calitate ai sfatuit tu sute de motociclisti de-a lungul vremii? cu ce ocazie?

cred ca nu stii ce inseamna target fixation, nu are legatura cu franarea sau lipsa ei, nu inseamna ca devii o leguma motorizata, inseamna doar ca te duci fix pe directia pe care te uiti si pentru a evita trebuie sa te uiti exact la locul prin care vrei sa eviti

ai sfatuit sutele de motociclisti si despre target fixation? fiindca daca da avem acum cateva sute de motociclisti care se cred mai destepti decat sunt

Share this post


Link to post
Share on other sites

bai copii.. unde scrie ca fost BARAJ?

politistul a pornit luminile pentru ca un om cu permis sa opreasca.

Ghinion, ala n-avea permis, asa ca nu stia. Se juca cu lucruri periculoase care-l depasesc.

+ incercarea sa fuga.

N-o mai ametiti ca nu a vazut din timp luminile ca nu am vazut NICI O INTENTIE de a incetini sau a opri

 

A primit ceea ce merita.

» Post actualizat in 27 Aug 2015 11:25

 

 

Nevinovatul, oprea, nu accelera. In cel mai rau caz, INCERCA sa opreasca

Nu scrie,dar se vede pe filmare ca a facut baraj. A blocat sensul de drum, ala cu viteza s-a infipt in masina politiei, a incercat s-o ocoleasca dar a acrosat-o,asa am facut si eu cand mi-a bagat masina n fata, atat ca nu aveam viteza mare si am evitat impactul. Daca aveam si eu suta si ceva la ora acuma eram mort, cu diferenta ca eram cu actele ok.

Nu intelegeti,stimati motociclisti de tastatura,ca daca franezi te duci taras in masina aluia si acolo iti rupi capul? poate ca nu mori, dar ramai nitel paralizat de la gat in jos....

Share this post


Link to post
Share on other sites

la ce echipa te dadeai tu cu bicicleta semi pro?

echipa? pai nu la echipa ca nu e fotbal, nici mistreteala si nici ciclism rutier...

 

cam cum si in ce calitate ai sfatuit tu sute de motociclisti de-a lungul vremii? cu ce ocazie?

pai, cam asta fac zilnic toata ziua... vorbesc cu motociclisti. incepatori, experimentati, de toate felurile.

 

cred ca nu stii ce inseamna target fixation, nu are legatura cu franarea sau lipsa ei, nu inseamna ca devii o leguma motorizata, inseamna doar ca te duci fix pe directia pe care te uiti si pentru a evita trebuie sa te uiti exact la locul prin care vrei sa eviti

pai si ce s-a intamplat acolo? in loc sa evite a intrat ata in obstacol...

lipsa de experienta la ghidon, poate...

probabil ca a incercat sa faca sa scape... si nu i-a iesit...

(daca ai destula experienta te poti uita la obstacol si sa-l ocolesti in acelasi timp... nu e musai sa faci point fixation)

 

 

 

 

 

ia sa vedem... asa de curiozitate...

cati aveti curajul sa recunosteti?

cati dintre cei care citesc / scriu pe aici ar fi fost morti azi daca condusul fara permis se pedepsea cu moartea?

» Post actualizat in 27 Aug 2015 12:03

Nu intelegeti,stimati motociclisti de tastatura,ca daca franezi te duci taras in masina aluia si acolo iti rupi capul?

nu tocmai...

daca stii sa franezi poti face multe cu levierul si pedala...

se poate frana si in cazuri limita extrem de bine.

dar depinde de rider / utilaj... gume, asfalt...

 

acuma datoria mea fata de mine este sa stiu sa controlez dihania care ma vrea mort cat mai bine.

datoria aluia care vrea sa ma opreasca este sa o faca in asa fel incat sa nu ma puna in pericol de moarte!

am oprit intotdeauna la semnalul politiei. ca nu-s tontalau! normal. oricum e o prostie sa fugi...

daca ce ai facut pana atunci e naspha, daca fugi e naspha x 3 daca te prinde. deci mai bine naspha decat mai rau decat naspha...

Share this post


Link to post
Share on other sites

echipa? pai nu la echipa ca nu e fotbal, nici mistreteala si nici ciclism rutier...

 

semipro inseamna ca cineva te plateste pentru asta, dar nu destul cat sa traiesti doar din asta (ala e profesionist)

deci cine te platea pe tine pentru datul cu bicicleta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

semipro inseamna ca cineva te plateste pentru asta, dar nu destul cat sa traiesti doar din asta (ala e profesionist)

deci cine te platea pe tine pentru datul cu bicicleta?

hmm, mama da ce exact suntem...

lucram in domeniu bicicletelor, ma dadeam zilnic, participam la concursuri...

eu zic ca se incadreaza la ce am scris.

dar ce sa facem altceva decat sa despicam ata in 4...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, mama da ce exact suntem...

lucram in domeniu bicicletelor, ma dadeam zilnic, participam la concursuri...

eu zic ca se incadreaza la ce am scris.

dar ce sa facem altceva decat sa despicam ata in 4...

 

adica amator? pai de ce nu zici asa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu intelegeti,stimati motociclisti de tastatura,ca daca franezi ....

 

 

Tu fiind ce?

Asa ai invatat tu ca la 180 nu se mai franeaza?, :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

adica amator? pai de ce nu zici asa

te simti mai bine?

am avut si putine sponsorizari...

ok, amator ca sa dormi mai bine la noapte...

 

dar discutam aici de fapt despre... altceva.

despre modul in care a fost efectuata oprirea.

si despre precedent.

ce a fost... nu se mai poate modifica.

insa ... daca modalitatea asta "surpriza" devine norma... nu e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era și cazul ca de la pagina 30 să înceapă discuțiile despre biciclete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

te simti mai bine?

am avut si putine sponsorizari...

ok, amator ca sa dormi mai bine la noapte...

 

dar discutam aici de fapt despre... altceva.

despre modul in care a fost efectuata oprirea.

si despre precedent.

ce a fost... nu se mai poate modifica.

insa ... daca modalitatea asta "surpriza" devine norma... nu e ok.

 

daca discutam de unul fara permis care a mierlit-o de ce ai adus tu in discutie cariera ta "semi pro" de biciclist?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca discutam de unul fara permis care a mierlit-o de ce ai adus tu in discutie cariera ta "semi pro" de biciclist?

din cauza ta? tu ai zis ca ar trebui sa ma dau cu bicicleta toata viata.

si ti-am zis ca asta si fac ... de toata viata... pana acum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cauza ta? tu ai zis ca ar trebui sa ma dau cu bicicleta toata viata.

si ti-am zis ca asta si fac ... de toata viata... pana acum...

 

aia era o ironie la adresa carentelor tale psihologice, nu stiu de ce ai luat-o ad literam

Share this post


Link to post
Share on other sites

aia era o ironie la adresa carentelor tale psihologice, nu stiu de ce ai luat-o ad literam

unde sunt carentele astea?

in faptul ca nu mi se pare ok METODA folosita care a pus in pericol viata aluia?

capacitatea de a empata mai nou pe lumea asta este o carenta psihologica?

faptul ca te ingrijorezi prin prispa experientei asupra modului in care-s vazuti motociclistii de faptul ca asemenea metode ar putea deveni la ordinea zilei?

hmmm... interesant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

on topic:

din ce pot eu sa imi dau seama din filmare si discutiile voastre:

1. motociclistul venea cu viteza mare, a apucat sa incetineasca pana pe la 110 sau cat o fi, din reflexul de a lasa din gaz si probabil speranta de a ocoli prin stanga

2. datorita afirmatiei de mai sus, cred cu tarie ca in momentul in care politistul a auzit motorul in departare si a decis sa iasa cu masina in strada inca nu avea cum sa-l vada pe motociclist, sau daca il vedea era suficient de departe incat sa nu-i poata anticipa viteza si sa-i dea posibilitatea fara echivoc de a opri in siguranta, deci nu a premeditat sub nici o forma sa se transforme in zid pe mijlocul drumului.

3. a fost un deznodamant nefericit la o intamplare banala.

Cat despre faptul ca era un singur politist, un singur motor, deja ma duce cu gandul la desenele animate cu strutul ala cu beep-beep, care reusea de fiecare data sa fenteze incercarile de a-l opri. De data asta n-a reusit. Si ar trebui sa fie invatatura de minte pentru toti vitejii care merg ca rachetele in locuri in care nu pot opri in siguranta in caz de obstacol, cu sau fara permis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2. datorita afirmatiei de mai sus, cred cu tarie ca in momentul in care politistul a auzit motorul in departare si a decis sa iasa cu masina in strada inca nu avea cum sa-l vada pe motociclist, sau daca il vedea era suficient de departe incat sa nu-i poata anticipa viteza si sa-i dea posibilitatea fara echivoc de a opri in siguranta, deci nu a premeditat sub nici o forma sa se transforme in zid pe mijlocul drumului.

pai, nu e ok. deloc in cazul asta...

 

"culpă - formă de vinovăţie care constă în faptul că infractorul prevede rezultatul faptei sale, dar nu-l acceptă, socotind fără temei că el nu se va produce (culpa cu prevedere) sau nu prevede rezultatul faptei sale, deşi trebuia şi putea să-l prevadă (culpa simplă)."

evident ca plasarea masinii de-a latul pe sosea poate sa duca la producerea de evenimente rutiere... care de altfel s-au si produs...

 

repet pentru a mia oara si nu mai scriu pe aici.. devine stresant!

TREBUIAU sa-l prinda pe ala! clar!

DAR modul in care l-au prins... nu bun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

si asta e o chestiune discutabila, depinde unde tragi linia

conform a ceea ce spui tu, daca politistul nu iesea cu masina, si doar el cu bagheta magica si i-o flutura alauia in fata, omu zicea pentru a mia oara "ce te fac iar gabore" si dadea un wheelie care se termina tragic, era tot culpa, nu?

si atunci, unde trag politistii linia daca e ok sa intervina sau nu?

e la fel cu discutile de prin state, e sau nu e justificat sa traga cu pistolul in suspect daca ala duce mana la spate sa scoata ceva, sau are un pistol cu bile sau mai stiu eu ce.

Stiu ca am exagerat putin cu exemplele, dar ideea ramane: a murit din caua ca a iesit politistul cu masina sau din cauza ca mergea prea tare si nu avea experienta?

va amintiti de filmarea aia cu duba care intra tare intr-o curba si vede masina cu radar, franeaza, derapeaza, se rastoara si moare? (si masina moare, dar ma refer evident la sofer)

p.s.

din nou, nu cred ca voia sa-l opreasca cu masina, voia sa-l determine sa opreasca.

Edited by raduprint01

Share this post


Link to post
Share on other sites

ultima postare pe topicul asta...

 

1. efectul prezentei pe carosabil a masinii de-a latul este produs.

2. nemotociclistul este mort.

 

conform a ceea ce spui tu, daca politistul nu iesea cu masina, si doar el cu bagheta magica si i-o flutura alauia in fata, omu zicea pentru a mia oara "ce te fac iar gabore" si dadea un wheelie care se termina tragic, era tot culpa, nu?

nu, atunci nu ar fi existat obstacolul pe drum care a dus la producerea evenimentului...

si atunci, unde trag politistii linia daca e ok sa intervina sau nu?

e ok sa intervina, trebuie sa intervina, aia e treaba lor, sa intervina.

Stiu ca am exagerat putin cu exemplele, dar ideea ramane: a murit din caua ca a iesit politistul cu masina sau din cauza ca mergea prea tare si nu avea experienta?

in aceasta speta se "judeca" evenimentul in sine nu principiul.

a murit pentru ca a lovit un obstacol aflat pe calea de rulare!

va amintiti de filmarea aia cu duba care intra tare intr-o curba si vede masina cu radar, franeaza, derapeaza, se rastoara si moare? (si masina moare, dar ma refer evident la sofer)

p.s.

din nou, nu cred ca voia sa-l opreasca cu masina, voia sa-l determine sa opreasca.

nu era blocat sensul de mers...

radaru' statea groaznic din punctul nostru de vedere... si perfect din punctul de vedere al bugetului statului... groapa aia neagra unde dispar bani multi...

dar corect. pe marginea drumului. si parca era si politist cu bastonul ala dungat... parca....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbim de un idiot care nu a reusit sa ocoleasca / franeze / evite, un obstacol care era vizibil si de pe luna intrat in campul vizual al motocicletei cu cel putin 6 secunde inainte de impact.

Politistul a iesit cu intentia de a-l opri. Daca in locul politiei se afla o ambulanta STATIONATA la un accident, efectul era acelasi. Nu mai vorbim daca era o caruta semnalizata cu un felinar sau un biciclist, sau un TIR care mergea cu 30km/h

 

Ca ala s-a omorat, un plus pentru societate si imi pare rau de politist

Share this post


Link to post
Share on other sites

" ARBEIT MACHT FREI "

 

era fotbalist, nu stia d-astea

Edited by prafrau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca citea poate ramanea cu ceva, Gigi asta nu a avut bafta:

"10.Renegatul.

Sa fie oare influenta filmelor cu James Bond atat de mare incat trebuie sa actionam la fel ca eroul din film de fiecare data cand iesim la drum?
Nu ma refer la stunturi si sarituri cu masina sau motocicleta> Ma refer la ideea de a avea o placuta de inmatriculare care se retrage la nevoie sub seaua motociletei pt a evita conflictul cu politia.

Sunt de acord ca politia romana mai are drum lung pana sa se incadreze in standardurile europene dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa aplice legea.Nu sunt sub nici o forma simpatizant al politiei romane dar in acelasi timp va aduc la cunostinta ca actiunile voastre de a prosti legea se refrang numai asupra voastra si a celor ce nu poarta nici o vina.

La fiecare iesire in grup sau plimbare cu motocicleta vad mai bine de jumatate din motociclisti purtand placutele de inmatriculare sub sea,intoarse pe dos,murdare cu ului sau noroi sau in unele cazuri chiar deloc.Ce nu realizati este faptul ca aceasta atitudine va duce la groapa. Probabil ca va intrebati de ce fac aceasta afirmatie ....

Sa va explic.Radarele ca si politia rutiera sunt 'acolo' pt a ne proteja pe noi si pe altii de noi.(asta pe langa a lua spagile de rigoare).De fiecare data cand Gigi iese cu numarul de inmatriculare pe dos pt a nu fi observat si ulterior tras la raspundere,Gigi isi permite ,sau cel putin asa isi imagineaza el ,ca poate face mai mult sau mai putin orice ii trece prin cap,pe motocicleta.Capul lui Gigi fiind unul foarte mic,nu are cum sa produca nimic constructiv, asadar Gigi trece pe sub radar cu 250km la ora pt ca nu are cum sa i se suspende carnetul. Cand Gigi trece pe rosu si il someaza politia Gigi fuge. Gigi scapa. Gigi e smecher si crede ca duce o viata buna. Gigi e de fapt un idiot.

Gigi nu realizeaza ca daca ar avea numarul de inmatriculare ca tot omul lipit de poponeata motocicletei ca de fapt isi face un favor.Nu isi mai permite sa evadeze.Nu isi mai permite sa treca pe rosu.Nu isi mai permite sa mearga nestingherit cu 300km la ora.Si pt ca nu isi mai permite,Gigi ramane in viata. Da, se mai intampla din cand in cand ca Gigi sa sara calul si sa isi fure cate o amenda, dar Gigi traieste ,doar pt ca nu isi mai permite.

Rau este ca Gigi nu are cum sa inteleaga,pt ca este foarte sigur pe el si stie ca e smecher.James Bond e smecher.James Bond intotdeauna are femei multe.Gigi trebuie sa fie smecher.Gigi vrea si el femei.Dar femeile se uita lung la Gigi si vad acelasi lucru ce vadem noi: Gigi este un idiot.

Idiotul continua sa treca pe rosu.Politia nu il poate prinde pt ca sunt la fel de prosti.Si pt ca nu il prind pe Gigi,stau la panda si te asteapta pe tine ,pe mine,pe noi ce nu credem in James Bond.Si pt ca intr-un final Gigi indirect mi-o trage mie, eu nu pot decat sa ii urez lui Gigi de bine si sa ii spun ca si Mos Craciun exista si sper ca sa il intalneasca odata si odata si sa ii dea cadou 5 ani. Atunci Gigi nu isi va baga numai placuta de inmatriculare 'sub poponeata'.
Bafta Gigi."

citat din topicul lui Oresti deschis in 2007 dar foarte la zi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal nu am nici un fel de mila si nici macar urari de bine pentru acel pusti. Daca parintii sau prietenii sau rudele stiau si macar unul din ei era cu capul pe umeri ii bloca motorul pana isi lua carnet , in cel mai rau caz , daca vedeau ca tot nu se opreste , ii dadeau foc, DAR banii de unde erau , nu tot de la ei ? Pustiul nu avea serviciu si nici bani de intretinere motor , benzina si restul ... deci de unde lua banii ?

Daca toti copilasii de la tara care merg fara carnet (e problema lor ce IQ au si daca au BAC-ul luat) ar sfarsi la fel , eu nu cred ca ar fi rau ! O schilodire pana pe la 35-40 de ani si scapam drumurile patriei de retarzi . Credeti ca numai la tara sunt astfel de specimene ? Se bazeaza ca politia cu Loganul nu-i prinde si merg multi ani , apoi daca nu ai carnet , ce amenzi sa iei ? Si cand esti prins ... nici nu se compara cu toate cat ai fi strans daca ai si mers cu carnet si motor pe numele tau.

Politistul a iesit doar jumatate de banda , deci daca pustiul stia sa mearga pe motor , il evita , soseaua avand doua benzi . Loganul a iesit complet pe carosabil abia in momentul impactului . Uitati-va la poza cu Loganul ca sa vedeti ca masina a fost lovita in lonjeron/roata , deci nici macar la 1 metru de botul masinii , asa ca politistul nu are nici o vina , daca pustiul vroia sa-l evite , il ocolea , dar ... nici frana , nici ocolire , nici nimic , a intrat ca un bolovan drept cu 110 km/h in botul iesit cu 1 metru pe carosabil. Macar frana daca punea , mai scadea din viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...