fredy_rock86 Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 http://www.pandurul.ro/Ultima%20ora/2015-08-18/Motociclist+in+stare+grava+la+spitalul+din+Targu+Jiu S-a intamplat la Polovragi, un motociclist cu Harley Davidson a cazut intr-o prapastie dupa ce a pierdut controlul din cauza vitezei. Nu cunosc alte detalii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 sanatate colegului! fierul se repara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 un motociclist cu Harley Davidson a cazut intr-o prapastie dupa ce a pierdut controlul din cauza vitezei. Harley + viteza + curbe nu e cea mai fericita combinatie. Motoretele alea sunt facute sa mearga mai mult pe drum dreapt, nu pe curbe. Sanatate suferindului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Bikerii care l-au ajutat spun că drumul e cam denivelat în curba aia. A pierdut pur și simplu contactul cu șoseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saw Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Harley + viteza + curbe nu e cea mai fericita combinatie. Motoretele alea sunt facute sa mearga mai mult pe drum dreapt, nu pe curbe. Off: Spui asta dupa ce ai mers pe cateva modele de Harley si le-ai simtit ciclistica in curbe, nu? Nu sunt motociclete de 200km/h, dar poti rascheta scaritele in voie cu ele pe curbe. On: Ma bucur ca a scapat doar cu traumatism costal. A avut noroc daca a cazut in rapa si s-a ales doar cu atat... Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Harley + viteza + curbe nu e cea mai fericita combinatie. Motoretele alea sunt facute sa mearga mai mult pe drum dreapt, nu pe curbe. Sanatate suferindului. Ai gandit mult,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Off: Spui asta dupa ce ai mers pe cateva modele de Harley si le-ai simtit ciclistica in curbe, nu? Nu sunt motociclete de 200km/h, dar poti rascheta scaritele in voie cu ele pe curbe. On: Ma bucur ca a scapat doar cu traumatism costal. A avut noroc daca a cazut in rapa si s-a ales doar cu atat... Sanatate! era sa intre unul in mine intr-o curba prin bulgaria tocmai fiindca rascheta scarite si l-a aruncat spre mine care eram pe contrasens nu cred ca avea 30 de grade inclinatie cred ca scopul in general e sa nu raschetezi nimic, daca raschetezi ceva inseamna ca ai intrat prea tare in curba daca raschetezi la prima groapa o sa agati ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 care eram pe contrasens Eu cred că eşti reporter de ştiri şi eşti obişnuit să vorbeşti "în clişee". Dacă erai pe contrasens erai în culpă, ai grijă la limba de lemn, nu toţi stâlpii sunt "de înaltă tensiune". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Eu cred că eşti reporter de ştiri şi eşti obişnuit să vorbeşti "în clişee". Dacă erai pe contrasens erai în culpă, ai grijă la limba de lemn, nu toţi stâlpii sunt "de înaltă tensiune". bine, acum eram in offside Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Chopperele nu e pentru curbe. Chopperele e pentru mers lejer, cascat gura, pr pr pr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacii Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Sanaate colegului !Dupa comenturile celor din zona, cica din cauza denivelarilor .Bine ca e doar atat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saw Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 era sa intre unul in mine intr-o curba prin bulgaria tocmai fiindca rascheta scarite si l-a aruncat spre mine care eram pe contrasens nu cred ca avea 30 de grade inclinatie cred ca scopul in general e sa nu raschetezi nimic, daca raschetezi ceva inseamna ca ai intrat prea tare in curba daca raschetezi la prima groapa o sa agati ceva Nu am zis ca asta e un "scop"... Orice motocicleta, rider, conditii de drum au o limita. Important e sa nu le depasim sau sa le cautam cand suntem pe drumurile publice. Dar, desigur, putem presupune ca: 1. Harley-ul (care e vazut ca o singura motocicleta - gama intreaga presupune variatii de culoare) e facut pentru drumuri drepte. Din cand in cand, in conditii optime poate sa fie inclinat si in curbe. Nu mult insa. 2. Un rider care nu a fost in stare sa aprecieze viteza cu care putea sa intre intr-o curba in bulgaria este emblematic pentru o anumita marca sau stil de motociclete. Care e oare procentul de accidente in care sunt implicate choppere sau Harley-uri? Eu presupun ca e mai mic decat al multor altor categorii. Un singur lucru e cert: neadaptarea vitezei la conditiile de drum e platita scump. Bine ca nu a lovit si pe altcineva si ca nu e grav! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Chopperele nu e pentru curbe. Chopperele e pentru mers lejer, cascat gura, pr pr pr. si la prima curba ce faci, te dai jos de pe ea, treci de curba, si apoi urci inapoi in sa ?)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 si la prima curba ce faci, te dai jos de pe ea, treci de curba, si apoi urci inapoi in sa ? )) Io asa fac . Si uite ca inca n-am zgariat asfaltul Asta cand ma trezesc cand nu iau curba dormind:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 cica din cauza denivelarilor Deci tot din cauza vitezei. Neadaptarea vitezei la conditiile de drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Era vreun hardtail? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Cred ca e prima data cand intr-o stire d-asta de cacao aparuta intr-un ziar local e precizata marca motocicletei. Bineinteles ca poza este doar o ilustratie, luata cine stie de pe unde. Poate nici n-a fost Harley ci a fost IJ chopperit. De unde stiti? Ca fapt divers, se poate si pe cruiser sa iei curbe. Vi se pare o surpriza asa de mare? Daca ne luam dupa statistici mai multe vitezane se fac praf pe curbe decat cruisere. Asta inseamna ca vitezanele nu pot lua curbele? Tine de pilot si de conditiile speciale de la fata locului (poate a fost pietris pe jos, poate au raschetat astia de la drumuri asfaltul si au facut un sant, poate a fost o denivelare, poate a fost o balega, sunt o gramada de poate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Cred ca e prima data cand intr-o stire d-asta de cacao aparuta intr-un ziar local e precizata marca motocicletei. Bineinteles ca poza este doar o ilustratie, luata cine stie de pe unde. Poate nici n-a fost Harley ci a fost IJ chopperit. De unde stiti? Ca fapt divers, se poate si pe cruiser sa iei curbe. Vi se pare o surpriza asa de mare? Daca ne luam dupa statistici mai multe vitezane se fac praf pe curbe decat cruisere. Asta inseamna ca vitezanele nu pot lua curbele? Tine de pilot si de conditiile speciale de la fata locului (poate a fost pietris pe jos, poate au raschetat astia de la drumuri asfaltul si au facut un sant, poate a fost o denivelare, poate a fost o balega, sunt o gramada de poate) +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 In zona sunt cateva denivelari nasoale, dar sunt presemnalizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Motociclistul venea ca mașina din imagine. Surpătură, trambulină, curbă, vale, spital. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Motociclistul venea ca mașina din imagine. Surpătură, trambulină, curbă, vale, spital. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biu Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Motociclistul respective este prietenul si membrul clubului nostru. Conducea un Street Glide 2015. nu stim inca foarte concret in ce conditii s-a intamplat acidentul; se pare insa ca neadaptarea vitezei la conditiile de traffic (ar spune un Politist) sau mai simplu, a intrat in curba, a dat intr-o groapa si de aici istorie. Nu stim prea sigur ptr ca am reusit sa vorbim cu el doar o singura data la 30 min dupa accident. A fost dus la spital si este in afara oricarui pericol. Au fost facute toate analizele, are cateva coaste rupte si doar atat. probabil si unele zgarieturi dar nimic rupt (picior, mana, organe interne). In spital i se asigura asistenta medicala la un nivel foarte bun; 2 verisoare ale lui sunt asitente medicale in acel spital. Motocicleta ajunge in Bucuresti in seara asta pe o platform. Cam asta este stire si sunt convins ca ma intelegeti daca va rog sa ne oprim cu barfa aici s sai ii dorim multa sanatate, sa se puna pe picioare repede si sa-si repare motocicleta curand! Daca chiar vreti sa ramaneti cu ceva invatat din aceasta stire, ok, adaptati viteza la conditiile de trafic. Multumesc!PS: Un Harley merge pe curbe asa cum putin motociclete de viteza le-am vazut pe strazile din Romania. Cu respect pentru fenomenul moto, Biu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 ”Un motociclist a fost rănit grav în urma unui accident produs din cauza denivelărilor de pe Drumul Național 67, din zona Polovragi. Victima a pierdut controlul, din cauza asfaltului care prezintă mari diferențe de nivel. În plus, zona nu este semnalizată corespunzător. Această situație periculoasă persistă de mai mult timp, fără ca Secția Drumurilor Naționale Târgu Jiu să întreprindă ceva concret pentru repararea porțiunii cu denivelări.” Se vede și din poză că nu e niciun semn. Poate o fi mai jos dar asta le dreptate cei de la http://gorjexclusiv.ro/accident-produs-din-cauza-denivelarilor/ Există niște norme care precizează la ce distanță de locul periculos se instalează un indicator de avertizare. Așa că, adaptați viteza la condițiile de trafic și așteptați-vă și la capcane (la propriu). Apropo, are și omoplatul fracturat așa că n-a scăpat chiar ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 As putea pune pariu ca motociclistul nostru a intalnit si un indicator "drum cu denivelari" si unul cu limitare de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracon Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Iar eu pot pune pariu ca cel mai lung drum al tau a fost pana la Arc unde ai mancat o shaorma de la Spring si te-ai intors fericit acasa ca esti motociclist.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.