Sari la conținut

Capra pt.coclauri, neinmatriculata, incepator pe moto..


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Daca e neimatriculabila, nu are voie cu ea pe drumuri de tara publice.

Singurele neinmatriculabile sunt cele de competitie Moto GP si motocross.

La obiect: Yamaha DT 125, dar e inmatriculabila.

De ce nu vrea inmatriculabila? N-are bani de permis sau vrea sa bea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De inmatriculat o inmatriculezi o data, RCA il platesti o data, ITP il faci o data. Impozitul e 8 lei pe an. Dar nu faci puscarie.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca macar odata te aventurezi prea departe de casa si trebuie sa iesi putin pe asfalt ca sa ajungi la o benzinarie, macar odata ratacesti drumul si o iei pe un forestier pana la primul satsi apoi pe asfalt pana la baza, macar odata nu poti sa faci o urcare pe noroi si abandonezi track-ul ca sa te reintorci pe un forestier sau pe asfalt. Mie, in 4 ani, mi s-a intamplat de cel putin 10-15 de ori sa ies pe asfalt, iar cea mai lunga iesire a fost de 25 km. Deci faza cu inmatriculatul nu e chiar in plus. Poate sa-si ia ceva ce a fost radiat de la financiar, eventual, dar nu radiat de la politie, ca in caz de necazuri sa plateasca doar amenda si nu sa aiba dosar penal.

Cat despre pret, e prea putin 700 euro. E ca si cum ai vrea stradala buna la 500 euro, in care sa nu mai investesti in urmatorul an. O sa gaseasca doar jafuri, neinmatriculate, cu probleme la pornire, la rulmenti, etc. Eventual se poate uita dupa un 2T gen Yamaha DT 125/250, vorba lui Andrei, sau dupa un Suzuki DR350 in 4T.

Un pret corect ar fi 1200-1500 euro. La acesti bani poate gasi ceva bun, si KTM-uri EXC 125-250 (2T), EXC400 (4T), ceva GasGas-uri de prin 2000, Yamaha WR250 sau WR400, Honda CRF250X sau CRF450X, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate omul nu vrea enduro de plăcere ci utilitar, vrea sa meargă până pe deal la oiţele lui şi e prieten cu şeful de post, aşa e normal să caute un jaf ieftin pe care să-l abandoneze dacă se strică fără să-i pară rău de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yz 125 dar mai rezistente sunt motoarele in 4t si atunci trebuie sa urci un pic in cm adica 250 si cum ziceau si baietii mai sus,poate gaseste una cu numere care are si far si semnale si poate sa iasa si pe sosea ca doar nu o duce cu platforma din curte la cimp.daca are un sef depost mai destept il asteapta la poarta si ii cere actele ,ca banuiescca nu are casa in cimp sau in padure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum zicea si colegul Mihai,recomand Suzuki Dr 350 in 4t,am unul si pot spune ca e perfect pt enduro si duce si hard enduro.Consumul e infim,te rogi sa se goleasca rezervorul si pe langa asta suporta si "trante".Singura problema ar fi greutatea nu exagerat de mare,undeva pe la 130 kg,dar eu am 183 si 83 de kg si ma descurc cu el,plus ca al meu are si pornire la pedale,dar se poate cumpara si cu pornire la buton preturile fiind in jur de 800 euro exemplarul.

Bafta la alegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum zicea si colegul Mihai,recomand Suzuki Dr 350 in 4t,am unul si pot spune ca e perfect pt enduro si duce si hard enduro.Consumul e infim,te rogi sa se goleasca rezervorul si pe langa asta suporta si "trante".Singura problema ar fi greutatea nu exagerat de mare,undeva pe la 130 kg,dar eu am 183 si 83 de kg si ma descurc cu el,plus ca al meu are si pornire la pedale,dar se poate cumpara si cu pornire la buton preturile fiind in jur de 800 euro exemplarul.

Bafta la alegere!

Subscriu,se poate pune rezervor mai mare,de 16 l,daca vrea.O mobra robusta,nu degeaba o prefera oierii australieni,inclusiv pe fie-sa,drz 400.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu intr-o tura m-am intalnit cu un cioban care a avut la stana 10 ani IJ si acum zicea ca a trecut pe cb 500. Inainte de asta, daca imi ziceai ca se plimba vrun cioban cu motocicleta dupa vaci si oi, in Romania, aveam mari dubii.

 

Si el zicea ca nu le inmatriculeaza ca se deplaseaza doar pe deal cu ea si nu iese pe asfalt.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca avea de motocicleta, dar cred ca avea de masina(avea o Vitara cu crampoane) cu care se plimba si in Vatra Dornei. Daca vrei iti spun pe ce varf de munte il gasesti sa il intrebi daca are de motocicleta. Pe mine m-a invitat la un bulz ciobanesc, dar nu am mai apucat sa ajung din pacate. Si chiar era fix intr-un varf de munte, nu ii trebuia carnet acolo.

 

Era om de munte, cu bun simt care a mers cu motocicleta mai mult decat o mare parte din forumul asta, chiar daca doar pe munte. Minim de 15 ani. Zicea ca se cam resimte de la frig.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

In descrierea initiala am omis din graba un aspect, omul spune ca nu are A.ul! Asta complica datele problemei, i.am spus si eu ca risca mult pentru ca va fi tentat sa iasa din camp din varii motive, etc. I.am recomandat deasemenea sa cumpere una inmatriculata! Tot de un Dr350 pomenea si el..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea doar plimbari pe dealuri,nu Hard,isi poate lua Dr de 350 sau 600-650,Honda XR,Yamaha TTR,multe altele,in 4 timpi,preferabil circulata pe sosea pe dincolo(adica adusa de afara). Nu vad de ce sa o inmatriculeze daca vrea sa se dea pe coclauri. Eu ma dau prin "natura" din 2004,am facut mii si mii de km. Stau langa padure,ma plimb de dimineata pana seara fara sa ating asfaltul. Am zeci de vecini/prieteni care tot neinmatriculate le au,de Motocross. De ani buni ne dam nonstop ,nu a avut nimeni treaba cu noi.La munte ,daca merg,o iau in remorca,si acolo o dau jos si ma dau cat e ziua de lunga(cu benzina in rucsac...rezerva). Daca vreau sa merg sa ma dau pe pista de Motocross de la Copsa Mica,tot prin padure merg pana acolo. Am 11 km pe asfalt,trebuie sa trec Mediasul(5 km),cu masina fac cam 25 minute pana acolo,cu motorul prin padure ,pe scurtatura,fac cam 12-15 minute.

 

Daca prietenul tau vrea sa se dea mai Hard,atunci cu 800 euro isi ia un ciur in care baga sutele de euro in continuu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un TE610/1995, exact ca modelul asta. Greutatea te da pe spate daca te bagi mai la hard, dar la soft enduro e excelenta.

Greutate cam ca un DR350 sau un TTR600, 130kg, nu e de speriat daca nu faci rauri sau urcari grele. Problema e pornirea, tre sa ai tehnica pentru a o porni (cel ce a luat-o de la mine a vandut-o instant pentru ca nu stia sa o porneasca).

De asemenea, acest model are o hiba la aprindere, iti duce bujia in 2-3 iesiri. Daca nu ii schimbi bujia frecvent, ramai cu ea in padure, nu o mai pornesti.

In rest, ca fiabilitate e foarte buna, cu o singura mentiune: lantul de distributie se schimba la fiecare 10.000 km (am vazut destui carora li s-a rupt lantul de distributie si au facut praf motorul pentru ca le-a fost lene sa citeasca intervalele de service din manual).

 

Iar la urcari lungi, cuplul e extraordinar, bagi intr-a doua si ea merge singura la deal.

 

Cu piesele e, intr-adevar, o problema. Nu mai gasesti, nu mai aduce aproape nimeni.

 

Deci.....mai bine un DR350 sau un TTR600, pe alea cel putin le pornesti mai usor :D

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modele problematice Huski astea... multe probleme cu ele... A fost un TTr de 600 cu pornire la buton pe OLX adus de afara,cu Brif german,din 2006,ca nou arata,la 1200 euro,avea vreo 7000 km,dar s-a dat,vad ca nu mai e anuntul. Cu 1000 euro cred ca il scoteai.

Trebuie urmarit constant,ca apar multe okazii. mai bune,daca vrea soft,sa isi caute ceva mai nou si Netras de el in teren(circulat doar pe sosea),si o sa il tina ani buni fara nici o reparatie (dar nu de Motocross,de enduro,gen TTR). Astea de care s-a tras ani de zile prin paduri sunt majoritatea terminate ! Asa stiu si io in jur de 1000 euro Crossuri,dupa 2004 fabricate,dar.... baga astia banii in ele cu galeata... Is tot la reparat! 4-5 iesiri,si iar e bucati :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi se pare aberant pretul. Acum a dat un prieten un Suzuki de 250 de cross cu 1300 euro ,din 2005,cu totul bagat nou in el !

 

DR-ul de 350 si 650 sunt mai reusite

Are un prieten unul de 650 inmatriculat,pe numele lui,la Medias,stare foarte buna,vroia 1000 euro parca pe el,neumblat la el,putin folosit in tara,el il are de cativa ani,dar nu prea il scoate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...