Sari la conținut

Neutru - doar cu motorul oprit


sebibv
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Mi-am achizitionat un CB500, din 94. Buget redus, incepator, in fine. L-am achizitionat cu 730 EUR + 700 de lei RAR-ul si autentificarea.

Vanzatorul mi-a spus ca are un zgomot la ambreiaj, zgomot care dispare cand este actionat ambreiajul. Asa si este. Problema este ca nu reusesc sa scot motocicleta pe punctul neutru decat daca opresc motorul.

 

Marea mea grija acum este sa nu cumva sa fie ceva probleme in cutia de viteze. De intrat in viteze intra frumos (exceptand zgomotul ambreiajului, zgomot care se aude cand motocicleta e pe neutru).

 

Oare ce poate fi? Ambreiajul doar? Adica s-ar rezolva teoretic prin schimbarea kitului de ambreiaj sau pot fi probleme mai grave, in cutia de viteze? Mecanicul de acolo mi-a spus sa nu ma gazardez sa cumpar un kit nou, pentur ca s-ar putea sa fie probleme doar cu arcurile. Voi ce parere aveti?

 

V-as ruga totusi sa nu postati comentarii de genul: la banii astia ce mai vrei, mai bine mai puneai ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am avut si eu CB 500 din 94 sau 95 (nu mai tin minte precis, ca l-am vandut acum 6 ani) si am schimbat oala de ambreiaj, printre altele; nu ajunsese in halul asta sa nu mai iasa din viteze, dar modelul din anii 1994-1995 a avut cateva defecte uzuale: de lantul de distributie si oala de ambreiaj am auzit cel mai des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti foarte la inceput si nu prea ai mers pe motoreta, poate e si partial o chestiune de obisnuinta pana simti mai bine schimbatorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu cred, pentur ca daca opresc motorul o bag foarte usor pe neutru.

Ce nu crezi? Ca esti incepator? Eu cred. Si zic sa stai linistit, o sa te obisnuiesti si o sa mearga mult mai bine.

A, inca ceva: tu incerci s-o scoti pe neutru dupa ce te opresti pe loc sau in mers?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te vei obişnui să schimbi în jos pe măsură ce se reduce viteza şi să scoţi din viteză înainte de oprire, aşa merge mai uşor.

Chiar cu un ambreiaj reglat corect e normal să iasă greu pe loc dacă uleiul e rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 -Esti incepator! Nici eu citeodata nu reusesc să o scot pe 0 cu ambreajul apasat si cu moto pe loc, se blocheaza intr-o treapta ...... atunci eliberez un pic ambreajul cit sa cupleze cutia fara sa plec de pe loc - si ma lasa pina la 0.

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles...ma asteptam sa fiu praf, dar nici chiar asa. De regula, la scoala, nu aveam mari probleme sa o duc pe 0. Dar, ambreiajul nu avea probleme, uleiul era cald (instructorul le incalzeaza pentru noi inainte sa ne urcam) iar afara erau 15-20 de grade, nu 4-5 ca ieri.

 

Va multumesc pentur sfaturi. Ma apuc de acte acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Kawasaki nu intre in a 2-a cand nu e in miscare moto, e mai usor sa gasesti neutral asa.

Poate sa fie si o combinatie de facutori, uzura, reglaj, experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles...ma asteptam sa fiu praf, dar nici chiar asa. De regula, la scoala, nu aveam mari probleme sa o duc pe 0. Dar, ambreiajul nu avea probleme, uleiul era cald (instructorul le incalzeaza pentru noi inainte sa ne urcam) iar afara erau 15-20 de grade, nu 4-5 ca ieri.

 

Va multumesc pentur sfaturi. Ma apuc de acte acum.

Stai linistit, nu e vorba ca esti praf. Colegii mei de munca sunt motociclisti vechi si cu greu gasesc neutralul la mobra mea pe loc. Mie imi iese din prima. Dar am 7 ani si peste 100.000 km cu ea.

O sa te obisnuiesti si o sa mearga. Ca sfat suplimentar: nu mai iesi pe temperaturi scazute cat esti incepator. Risti s-o dai pe jos sau si mai rau. Stiu ca nerabdarea e mare, dar incearca sa o invingi. Ai rabdare pana la primavara.

Motoreta aia a ta e o chestie foarte fiabila si foarte greu distructibila. Stiu una cu 100.000 km la bord. N-are nicio problema tehnica. Si a fost motoreta de incepatoare. Deci nu cred sa aiba nici a ta vreo problema. Ia-o usor, intretine-o cum trebuie si o sa te tina mult si bine.

» Post actualizat in 03 Nov 2015 09:17

La Kawasaki nu intre in a 2-a cand nu e in miscare moto, e mai usor sa gasesti neutral asa.

Corect

» Post actualizat in 03 Nov 2015 09:17

Te vei obişnui să schimbi în jos pe măsură ce se reduce viteza şi să scoţi din viteză înainte de oprire, aşa merge mai uşor.

Corect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ies cu ea....am mers doar cu tipul care a adus-o un pic....ca sa vedem cum schimba vitezele, si dupa ce am rezolvat cu actele am mers vreo 20-30 de metri si apoi am bagat-o in garaj. Nu am iesit pe strada cu ea pentru ca imi este frica, desi, asa este, tentatia e extrem de mare. Nu am echipament (doar un Nolan si niste manusi moto fara protectii hard)....deci nu am ce cauta in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ies cu ea....am mers doar cu tipul care a adus-o un pic....ca sa vedem cum schimba vitezele, si dupa ce am rezolvat cu actele am mers vreo 20-30 de metri si apoi am bagat-o in garaj. Nu am iesit pe strada cu ea pentru ca imi este frica, desi, asa este, tentatia e extrem de mare. Nu am echipament (doar un Nolan si niste manusi moto fara protectii hard)....deci nu am ce cauta in trafic.

Bravo. Pana la primavara ar fi bine sa completezi echipamentul, sa ii faci o revizie si apoi, cand or fi temperaturi decente, sa incepi sa mergi cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mi-am achizitionat un CB500, din 94. Buget redus, incepator, in fine. L-am achizitionat cu 730 EUR + 700 de lei RAR-ul si autentificarea.

Vanzatorul mi-a spus ca are un zgomot la ambreiaj, zgomot care dispare cand este actionat ambreiajul. Asa si este. Problema este ca nu reusesc sa scot motocicleta pe punctul neutru decat daca opresc motorul.

 

Marea mea grija acum este sa nu cumva sa fie ceva probleme in cutia de viteze. De intrat in viteze intra frumos (exceptand zgomotul ambreiajului, zgomot care se aude cand motocicleta e pe neutru).

 

Oare ce poate fi? Ambreiajul doar? Adica s-ar rezolva teoretic prin schimbarea kitului de ambreiaj sau pot fi probleme mai grave, in cutia de viteze? Mecanicul de acolo mi-a spus sa nu ma gazardez sa cumpar un kit nou, pentur ca s-ar putea sa fie probleme doar cu arcurile. Voi ce parere aveti?

 

V-as ruga totusi sa nu postati comentarii de genul: la banii astia ce mai vrei, mai bine mai puneai ceva...

 

Am pățit ceva asemănător (intra foarte greu în N cu motorul pornit) s-a rezolvat cu schimb complet de ambreiaj (plăci, arcuri, oală). Ciudat e că de obicei se uzează mai repede plăcile și ar fi trebuit să simți cum patinează ambreiajul. Dar poate că au fost schimbate plăcile în trecut și acum a venit rândul oalei ...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Kawasaki nu intre in a 2-a cand nu e in miscare moto, e mai usor sa gasesti neutral asa.

Poate sa fie si o combinatie de facutori, uzura, reglaj, experienta.

Stai foarte bine eu nu pot schimba numai in miscare de la 2 catre 5 si invers am 2 motoare si la fel se comporta

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...