yoyo_man Postat Ianuarie 1, 2016 Share Postat Ianuarie 1, 2016 Da, ca săracii de ei se ocupa de fapt cu agricultura și ocazional mai vând cate o motocicleta. Nu au cum sa își dea seama ca e ceva în neregula cu ele când le intermediază Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Ianuarie 1, 2016 Share Postat Ianuarie 1, 2016 Ce fac ei este samsareala, nu au cum sa castige daca baga bani in mobre, consumabilele sunt scumpe, daca ar schimba tot la fiecare motor se duc in cap nu mai castiga nimic, asa traiesc cu speranta ca sa nu crape vreun motor intr-un an )) Intradevar aranjeaza mobrele foarte bine estetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 Da, ca săracii de ei se ocupa de fapt cu agricultura și ocazional mai vând cate o motocicleta. Nu au cum sa își dea seama ca e ceva în neregula cu ele când le intermediază Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 unele clase de mobre sunt predispuse la utilizari intensive / abuzive. Avand in vedere faptul ca totul costa - exista un punct in care trebuie sa faci o super oferta.......... In tarile civilizate manopera e foarte scumpa, de aia se vand la preturi mici agregatele care necesita interventii majore. Un astfel de agregat se evalueaza cu mare atentie pentru ca pretul lui este deat de banii cash care ii dai + banii care trebuie sa ii bagi in el sa il tii pe linia de plutire. Samsarii aici fac banii - te fac sa crezi ca nu ai nimic de bagat in el si il ofera la pretul de agregat revizuit..... Cand iei asa ceva trebuie sa te uiti la toate detaliile, mai ales la modelele predispuse la utilizari intensive. Daca ai garantie la motor si face ca asta - mergi si o dai inapoi fara discutie. altfel e pacat de banii si nervii tai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 E din 2010, nu credea ca se strica asa usor, sunt unele din anii 90 care merg si astazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 E din 2010, nu credea ca se strica asa usor, sunt unele din anii 90 care merg si astazi. Poate sa fie si din 2015,daca nu ai grija de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 E din 2010, nu credea ca se strica asa usor, sunt unele din anii 90 care merg si astazi. Daca nu cunosti problemele la R6 2006+, poti lua o mare teapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky Sparky Postat Ianuarie 2, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2016 Ei se lauda ca dau 1 an garantie pe motor. Ar trebui sa ii suni sa discuti cu ei. Daca ai sa cauti pe forum ai sa vezi ca foarte multe persoane s-au plans de ei. Bafta sa o rezolvi cumva. multam,sper sa il vad iar pornit cale lunga oricum. motorul a cedat dupa 3 luni,ei stiau ce vand ... » Post actualizat in 02 Jan 2016 19:08 Intrebare: cilindrii sunt corp comun cu carterul sau ce?Ii sschimbi doar pe ei...restul vad ca faci bine ce faci. salut. cilindrii sunt monobloc,dintr-o singura bucata din cate am inteles .... am citit si am aflat ca cilindrii au un tratament de nicasil,un tratament foarte scump. pt un cilindru de reconditionat ar ajunge undeva la 200 euro » Post actualizat in 02 Jan 2016 19:18 De curiozitate, cat ai platit pentru motocicleta? Nu e un comentariu cu scop rautacios, doar ca si pe mine ma bate gandul de un R6 2008+ si eram curios in ce zona de pret ti-au adus ei. salut,am dat undeva la 5300 euro ...neinmatriculata. » Post actualizat in 02 Jan 2016 19:22 Te rog sa imi spui ca gresesc si nu ai cumparat acel r6 2010 cu cadrul imbracat in carbon si gume de pista doar ca era cel mai ieftin !!!!!! Sunt niste gunoaie,au acum o motocicleta care acum 2 ani era pista,a fost refuzata de mine si cumparata pe 3600e apoi vanduta in 1 luna catre Sermoto cu aprox 3000e si acum este vanduta cu GARANTIE 1AN. Este vorba de acea yamaha r6 2006 neagra cu "jnr" la numar,toba 2Brothers,Pc. Am avut o impresie buna despre ei pana in vara asta cand prioritizeaza tepele indiferent de recenzii. nu gresesti,aia e mobra. cea imbracata cu carbon etc... mie mi-au zis ca a fost data in circuit dar 1-2 mii de km ceea ce ar fi trebuit sa mearga fara probleme,nu sa cada dupa 3 luni.am dat mai multi bani pt ca am zis mai bn sa mai dau cativa banuti si sa nu am probleme sa ma bucur de ea si na bucurie .... » Post actualizat in 02 Jan 2016 19:25 La auto am bucsat cu fonta mai multe blocuri cu Nikasil, prima oara prin '99 la BMW E39 523, masina de 3 ani atunci la care nu se baga nimeni, abia l-am convins pe cel care imi facea atunci prelucrarile sa o faca pe raspunderea mea, era ~5000$ un shortblock nou, sh nu gaseai (decat poate la fel de dus). A mers mult si bine cu camasi, segmenti noi si garnituri. Stiu motoare de curse lucrate la fel, au puteri si ture f mari, deci ar trebui sa mearga si la mobra. In Bucuresti nu as merge decat la Rune - au utilajele si omul de la Caprita, am facut zeci de motoare la el si am fost 100% multumit. Dar subscriu la ce au scris colegii ref la garantie! Am cautat si eu mobra vreo 2 luni si am vazut anunturile lor in care invariabil scrie "garantie, test compresie la cerere". Nu i-am contactat din cauza celor +450km care ma despart de ei si cele cateva sute de € diferenta intre bugetul meu si pretul lor la modelul pe care mi l-am dorit. Later edit: acum vad ca ai si pistoanele ciufulite, deci se complica rau treaba... Pare sa fi avut ceva detonatii dupa ce se vede. e cam improbabila treaba cu camasa de fonta ... apar uzuri premature la turatii mari,coeficientii de caldura si dilatare sunt altii ... merge dar nu stiu cam cat ar tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Pai da stimabile, uniti intre ei, ca doar e 4 in linie, masina, moto, doar nu e motor de barca cu cilindrii separati, desi parca a trecut ceva vreme de cand am vazut si asa ceva. Dar, sunt corp comun cu carterul sau ce te tine sa schimbi doar CILINDRII? Poate ma insel, dar pe net la un search am gasit ceva piese, insa calitatea slaba a conexiunii ma impiedica sa vad detalii, dar nu inteleg logica pt. Care motorul ar fi compus altfel decat carter,bloc cilindri,chiulasa.nu?. Deci pe scurt, tu ai corpul cilindrilor bulit (nu am retinut pe ce cilindru era zgariat, nu conteaza) si vrei sa inlocuiesti cilindrii? Eu as zice sa cauti cilindrii pe ebay si dupa sa vb cu unul dontre colegii care aduc, ex. Garcya, Nael. Varianta se aplica daca motorul asta nu e ceva SF. » Post actualizat in 03 Jan 2016 00:59 E clar, nu se aplica. E vb de genul asta de motor huh? Omul cat traieste invata... Am mai invatat ceva, sa nu mai imi treaca prin cap sa vreau yamaha ) http://www.yamahapart.com/page/ onepieceplatedcylindercrankcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Daca te uitai bine in link-ul pe care l-ai pus ai fi vazut ca nu are corpul de cilindri separat,asa ca trebuie sa cumperi carcasa superioara a blocului motor,unde sunt si cilindri,carcasa inferioara pentru ca sunt in pereche prelucrate,cuzinetii,pistoane si secmenti,garnituri motor,si la cat sunt de ciufulite" pistoanele posibil sa te gandesti si la biele,supape,poate chiar chiulasa... Incearca un calcul la costuri(chiar daca sunt preturi in dolari),tot pe acelasi site,si o sa ai o surpriza sa vezi ce inseamna reconstruirea acelui motor. Si sa stii ca nu este un motor SF... » Post actualizat in 03 Jan 2016 04:33 Ps.Pentru initiatorul topicului,sfatul meu tehnic, este sa cauti un motor SH.Iese din discutie reconstruirea lui. Legat de situatia generala nu ma pot pronunta,pana la urma suntem oameni si cred ca se gaseste o formula amiabila de intelegere legat de garantie. Singura dilema a mea este ca: Avand in vedere pregatirea tehnica,nu inteleg cum nu ai sesizat ca este ceva in neregula cu motorul tau si l-ai lasat sa functioneze cu bataia si zgomotul ala??? Pentru ca a fost zgomote acoloinainte de dezastrul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 (editat) http://www.ebay.com/itm/Yamaha-YZFR6-R6-2008-2014-Engine-Motor-Components-3K-Miles-Guaranteed/301804554134?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131003132420%26meid%3D788c796126614d0aa976e1e4eed8f9c5%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D252157961393 Scump, dar e o varianta la 3600 de mile! Editat Ianuarie 3, 2016 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Sunt si variante mai ieftine. Ca mecanic moto si eu inclin spre inlocuirea motorului integral, acel motor merita refacut doar daca era folosit la pista si piesele care se montau erau high performance... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Asa e tng, deabia dupa ce am postat s.a incarcat si linkul ala, la 10 minute, si m.am dumirit de asta am si postat rectificarea cu linkul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpha28 Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 (editat) Imi pare rau sa aud ca ai patit ca si mine si nu ai apucat sa te bucuri prea mult de motor.Nu o sa intru in detalii dar iti recomand cu multa caldura pe "Olteanu" (el este cel care mi-a reparat motorul, si de aproape 2 ani si toarce ca "nou" ) /index.php?/topic/716404-probleme-motor-yamaha-r6-2007/ Editat Ianuarie 3, 2016 de Alpha28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 1. Vorbeste cu JAGI (Bogdan pe numele sau real - nu il cunosc personal dar ii urmaresc postarile de ceva vreme si am vazut ca stie despre ce vorbeste si pare un om pasionat). DA DA la el sa te duci...vb cu individul de mai sus si a crezut ca sunt incepator si cand i-am cerut sa imi activeze niste optiuni din diagnoza (sa bifeze cateva casute,max 5 min ) MI-A CERUT 150EURO. O diagnoza NOUA costa 200 DOLARI. Trageti VOI conluziile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 (editat) DA DA la el sa te duci...vb cu individul de mai sus si a crezut ca sunt incepator si cand i-am cerut sa imi activeze niste optiuni din diagnoza (sa bifeze cateva casute,max 5 min ) MI-A CERUT 150EURO. O diagnoza NOUA costa 200 DOLARI. Trageti VOI conluziile. Ce inseamna "sa activeze cateva casute in diagnoza" ?Oare nu vorbesti de o resoftare a calculatorului cu anumite optiuni? Daca este asa,eu spun ca este pretul corect,uneori chiar foarte mic. Editat Ianuarie 4, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 DA DA la el sa te duci...vb cu individul de mai sus si a crezut ca sunt incepator si cand i-am cerut sa imi activeze niste optiuni din diagnoza (sa bifeze cateva casute,max 5 min ) MI-A CERUT 150EURO. O diagnoza NOUA costa 200 DOLARI. Trageti VOI conluziile. de ce nu ai bifat tu optiunile acasa singur ca tot nu esti incepator ? » Post actualizat in 04 Jan 2016 08:02 te-ai injosit rau de tot daca ai ajuns sa-l rogi asta .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 cel mai probabil era vorba de o resoftare si acela este pretul corect. olteanu merita tot respectul. olteanu nu l poate ajuta pe baiat pentru ca nu are cartere de rj15. il poate ajuta cu ceva maruntisuri ( pistoane si biele daca este cazul) si cu montajul dupa achizitia pieselor care trebuiesc comandate noi, asta daca linia este buna. cel mai usor tinand cont de lista lunga de probleme este motorul sh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 (editat) Pretul ar trebui facut in functie de ce vrei sa iti faca la calculator. Daca vrei doar sa iti schimbe un parametru (ex. temp de pornire a ventilatoarelor), 150e e cam multicel. Daca intradevar, vrei sa umbli la diagrame si alte briz-brizuri, banii sunt ok Editat Ianuarie 6, 2016 de aka` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 @aka Riscurile nu le mai pui ? daca se buleste calculatorul in momentul acela cand vrei sa modifici doar un parametru pt care sa zicem ca lua 100lei ,Bogdan era bun de plata si trebuia sa cumpere un calculator nou pt client,nu ? ( nu intentionez sa fiu avocatul lui si nici nu vreau asta insa vreau sa si ganditi inainte de a da din tastatura ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 DA DA la el sa te duci...vb cu individul de mai sus si a crezut ca sunt incepator si cand i-am cerut sa imi activeze niste optiuni din diagnoza (sa bifeze cateva casute,max 5 min ) MI-A CERUT 150EURO. O diagnoza NOUA costa 200 DOLARI. Trageti VOI conluziile. Era un banc odata cu unu care mere la mecanic, vine mecanicu se uita, da 3 lovituri de ciocan si gata. Si ii cere 300 lei. Si zice tipul 300 de lei pentru 3 lovituri de ciocan? Care ar fi fost 10 lei lovitura? Si zice mecanicu: Da , 30 lei 3 lovituri , restu e pentru ca a stiut unde sa le dea. De genul asta e si cu diagnoza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 @aka Riscurile nu le mai pui ? daca se buleste calculatorul in momentul acela cand vrei sa modifici doar un parametru pt care sa zicem ca lua 100lei ,Bogdan era bun de plata si trebuia sa cumpere un calculator nou pt client,nu ? ( nu intentionez sa fiu avocatul lui si nici nu vreau asta insa vreau sa si ganditi inainte de a da din tastatura ) Nu stiam ca se mai adauga pe langa manopera si o taxa de risc :-) In fine, eu am zis parerea mea, nu trebuie sa fiti impulsivi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 de ce nu ai bifat tu optiunile acasa singur ca tot nu esti incepator ? » Post actualizat in 04 Jan 2016 08:02 te-ai injosit rau de tot daca ai ajuns sa-l rogi asta .. Chiar o sa dau 200$ si va scot protectiile,modific temperatura,actvat quickshifter,etc(astea sunt optiunile de diagnoza) si o sa va mint si eu ca resoftez si pun harti si ca am dat 1500$ pe kit (cel mai ieftin ) si nu o sa cer mai mult de 100ron doar ca sa stric pretul. Da atat e pretul pt. toti merg pe aceeasi teapa....stiu un idiot care a dat 300ero pe teapa asta si a plecat fericit )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Nu înțeleg de unde atâta ranchiună Tu ești client - ceri un serviciu, el este prestatar - oferă un serviciu. Dacă nu te înțelegi cu el la prețul cerut pentru serviciul oferit, cauți în altă parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 (editat) Chiar o sa dau 200$ si va scot protectiile,modific temperatura,actvat quickshifter,etc(astea sunt optiunile de diagnoza) si o sa va mint si eu ca resoftez si pun harti si ca am dat 1500$ pe kit (cel mai ieftin ) si nu o sa cer mai mult de 100ron doar ca sa stric pretul. Da atat e pretul pt. toti merg pe aceeasi teapa....stiu un idiot care a dat 300ero pe teapa asta si a plecat fericit )) Daca imi permiti am sa fac si eu cateva precizari : 1.In primul rand ceea ce spui tu ca vei face la moto nu are nici o treaba cu diagnoza 2.La tipul tau de ecu nu se poate modifica nici macar un bit in soft, fara sa stergi prima data tot ce este in ecu,adica tot softul. Asta presupune ca tu sa ai acel fisier bin (softul) extras din ecu si salvat.In felul acesta poti modifica un anumit parametru,dupa care il rescrii total cu modificarea facuta. 3.Ca sa poti sa extragi acel fisier bin la modelul tau trebuie sa ai un ecu sa-l distrugi pana ajungi la memorie si procesor. Dupa care trebuie sa ai "sculele" cu care poti extrage acel fisier,|Dupa ce ai scos acea informatie trebuie sa o "traduci" adica sa scrii o definitie sa intelegi unde sunt hartile de benzina,avans,valoare ventilatoare etc.etc Acum sa zicem ca ai si fisierul bin si definitia ,deci softul tau este gata modificat (sau cum ai spus tu, bifat cateva casute), si vrei sa-l scrii in ecu. Dar nu este chiar asa usor ca ai nevoie de o interfata,anumite mufe si legaturi la ecu..dar si sa stii pe ce pini sa comunici cu ecu. Sa nu mai spun ca exista si riscul cum a spus CMD, ca ecu sa nu mai raspunda la o supra scriere.. Per total aceste "lucruri" costa..si costa destul de,mult,asta daca vrei sa mai porneasca moto dupa aceea... Daca nu vrei sa cumperi sculele si sa faci tu asta,atunci vei apela la cineva care a investit,riscat,invatat, sa faca asta. Momentan in RO sunt foarte putini oameni care fac asta,si care uni dintre ei au investit destul de multi bani, si nici macar nu s-a gandit la un profit,atata timp cat nici banii bagati nu si ia scos.. Sau trimiti ecu in alta tara si-l vei softa acolo, cu mai multi bani sau doar cu o bere. Sper ca am lamurit putin subiectul, vazut din ambele parti. Cu respect TNG! Editat Ianuarie 6, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.