Sari la conținut

apa in ulei?


napoleon
 Share

Postări Recomandate

Va salut. Am o nelamurire: tocmai am facut schimbul placutelor de frictiune la ambreiaj si am fost anuntat de mecanic ca a gasit multa spuma pe capacul interior. Am observat demult ca geamul de la nivelul de ulei prezinta o mazga pe interior dar am zis ca-i condens. M-am uitat in vasul cu antigel, era sub minim, am complectat pana la maxim aprox 200-250 ml, vasul era curat. Nivelul la ulei este la maxim, cum era si cand am facut schimbul , nu este mai mare. Am bagat o tura scurta azi si vad ca iar se face spuma pe interior (erau vre-o 3 grade). N-am fost atent vara daca face spuma sau nu. Intrebare: tot uleiul se face spuma daca intra apa acolo, sau numai pe peretii interiori apare? Ca la schimburile anterioare de ulei nu am vazut nimic suspect. Atasez si o poza. Ce ziceti?

post-41658-0-29152400-1451740653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt mecanic, dar după experienta mea pot spune că: poate fi de la condens, de la lichidul de răcire intrat în ulei sau poate de la faptul că ai amestecat doua tipuri de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Am o nelamurire: tocmai am facut schimbul placutelor de frictiune la ambreiaj si am fost anuntat de mecanic ca a gasit multa spuma pe capacul interior. Am observat demult ca geamul de la nivelul de ulei prezinta o mazga pe interior dar am zis ca-i condens. M-am uitat in vasul cu antigel, era sub minim, am complectat pana la maxim aprox 200-250 ml, vasul era curat. Nivelul la ulei este la maxim, cum era si cand am facut schimbul , nu este mai mare. Am bagat o tura scurta azi si vad ca iar se face spuma pe interior (erau vre-o 3 grade). N-am fost atent vara daca face spuma sau nu. Intrebare: tot uleiul se face spuma daca intra apa acolo, sau numai pe peretii interiori apare? Ca la schimburile anterioare de ulei nu am vazut nimic suspect. Atasez si o poza. Ce ziceti?

 

Da drumul putin la ulei, si vezi cum este. Daca este ok inseamna ca doar pe ochilul magic este asa, de la condens.

P.S. daca ai apa in ulei, nu mai faceai tu o tura, faceai motorul praf.

Editat de kalator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. daca ai apa in ulei, nu mai faceai tu o tura, faceai motorul praf.

Nu cred ca de la cateva picaturi de apa se ducea motorul... Nevasta-mea m-a sunat acum vreo 5-6 ani ca i s-a aprins becul in bord la masina, panicata ca ce face ea, e pe autostrada, mai are sute de km pana acasa, aoleu! Am intrebat cum arata becul, era cel de ulei, i-am zis ca e ulei in masina, unde sa-l gaseasca etc dar a incurcat sticlele si a pus sampon in loc de ulei (are circumstante atenuante, e blonda si adevarul e ca sticla de ulei si de sampon eram asemanatoare, era un pack pe care-l vinceau astia de la BMW cu toate ambalajele personalizate cu sigla si culoarea BMW). Nu am aflat decat mult mai tarziu, cand am vrut sa spal masina si am gasit sticla de sampon jumatate desi stiam ca era sigilata. Nu a patit nimic motorul, am vandut masina la 180.000 km si in afara de placute de frana nu am schimbat nimic la ea. Intamplarea face ca am vazut masina acum vreun an la service la BMW, era venita pentru revizie l-am salutat pe noul propietar si i-am spus ca aia a fost a mea (e un X3 cu pack M si un troliu pe care l-am montat eu, foarte usor de identificat), mi-a zis ca merge la fel de bine si ca nu aa avut nici o problema.

 

ps: am schimbat nevasta, urmatoarea va trebui sa stie ceva mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderera becului rosu la ulei, nu indica intodeauna lipsa ulei. Sa ajunga sa indice din cauza lipsei de ulei, sub minim, inseamna ca atunci era o problema, care nu o rezolzi cu o sticla de sampon, chiar din gresala. Imi pare dubios ca un X3 care are, cred, vreo 9 litri de ulei, sa ramana sub minim.

Eu oricum nu incurajez mersul unui motor in amestec de ulei+apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt impresii. Amestec de ulei exclus, folosesc numai Motul 5100, toate schimburile le fac numai cu uleiul asta. Mecanicul m-a si intrebat daca nu imi scade nivelul la antigel, dar pana acuma nu prea am urmarit chestia asta. Acuma o sa fiu cu ochiul pe borcanul ala. Daca ar intra antigel in ulei nu ar trebui sa creasca nivelul la ulei? Cel putin asa am patit cand mi-a intrat benzina in ulei (alta poveste).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal sa creasca nivelul la ulei daca intra alte lichide. purjeaza butin ulei din baie si vezi ce consistenta are. Este o mazga alba-crem sau este normal, uleilul. Pe joja de nivel cum arata uleiul? este simplu de verificat daca ai apa in ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestec de ulei exclus, folosesc numai Motul 5100, toate schimburile le fac numai cu uleiul asta.

 

asa scrie pe ambalaj dar nu stii de fapt ce ulei e in bidon :D

ce mare smecherie ?!? ... scoate uleiul si vezi cum arata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai garnitura de ciulasa arsa/crapata ori chiulasa deformata si iti ajunge antigelul in ulei. Mazga aia ca margarina se face de la antigel, nu de la apa - faptul ca ai completat si antigel ar trebui sa ii fie la mecanic f clar.

Semnele sunt clare, motorul trebuie desfacut, garnitura de ciulasa schimbata si sau ciulasa rectificata.

Ma mir ca nu ai primit un raspuns clar pina acum - daca isi lua cineva carnetul de conducere in ultimii 3-4 ani pe bune, stia sa iti spuna - asta e o intrebare in grile, sotia mea stia...

Bafta!

Editat de racataian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este doar condens!

Daca in ulei intra antigel sau apa,uleiul se transforma intr-o pasta cosistenta de culoarea cafelei cu lapte.

Asta inseamna ca este usor depistabila pe joja,sau pe acel ochi de vizitare nu ai fi vazut nimic in interior.

In plus pentru cei care cunosc arhitectura unui motor ar fi stiut ca presiunea in sistemul de ungere este mai mare fata de presiunea din cel de racire.Asta inseamna pentru cei care spun ca "s-a ars garnitura de chiulasa" ca un traseu de ulei sa comunice cu unul de apa...poate ne explica si noua cum a reusit sa intre antigelul la 0.9 max 1,1 bari,intr-un spatiu cu o presiune de 2 la 6 bari??? :rusinica:

Iar daca intradevar s-a ars garnitura de chiulasa,lucrul acesta se poate intampla intre camera de ardere de sunt presiuni foarte mari ,si un traseu de apa..deci presiune crescuta in sistemul de racire,supraincalzirea motorului,nefunctionarea acelui cilindru.

Singurul mod in care poate ajunge antigel in ulei este prin racitorul de ulei unde se sparge un traseu de apa fata de baia de ulei.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La orice motor presiune de pe circuitul de apa e mai mica decat in circuitul de ungere dar daca garnitura e arsa, antigelul intra. De la condens nu se face mazga aia galben/alba ca o margarina - antigelul fiert in ulei ajunge asa. Cum explicati ca a completat 250ml antigel?

Oricum daca ar fi condens dupa un drum lung ar trebui sa dispara ...

Asteptam rezultate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt impresii. Amestec de ulei exclus, folosesc numai Motul 5100, toate schimburile le fac numai cu uleiul asta. Mecanicul m-a si intrebat daca nu imi scade nivelul la antigel, dar pana acuma nu prea am urmarit chestia asta. Acuma o sa fiu cu ochiul pe borcanul ala. Daca ar intra antigel in ulei nu ar trebui sa creasca nivelul la ulei? Cel putin asa am patit cand mi-a intrat benzina in ulei (alta poveste).

daca iti intra antigel in ulei ,uleiul se face ca budinca, ca si consistenta.

» Post actualizat in 02 Jan 2016 21:09

ai niste furtune,cel putin unul care iese din capacul chilasei si merge in cutia filtrului de aer. ala e special pentru a aspira vaporii de condens din motor..verifica daca nu e rupt,gaurit sau a iesit de undeva. sau e opturat. motoarele sunt facute si pentru temperaturi scazute ca de aia au antigel ptr racire unele. asa ca nu ai facut o gresala sa mergi in perioada asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut la o husqvarna 610 garnitura ciupita ,mi-a intrat apa in ulei s-a facut o pasta maroni spre albicioasa,cand am desfacut busonul de umplere la ulei se vedea in interior pasta asta,plus ca motorul mergea foarte prost,abia am putut face cativa km.desfa busonul de la ulei ,pune uleiul intr-un vas curat,daca e negru si ok il pui la loc ,daca e ca o pasta albicioasa duci mobra la mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut nu sunt mecanic dar am si eu o parere despre ce ti se intampla. Sfatul meu este sa schimbi uleiul pui un ulei ieftin nu conteaza faci cativa km cu motorul si vezi daca mai apare acel condens sau mazga daca da parerea mea ca e dusa grnitura de chiuloasa stiu ca asa am patit si eu la masina mea, iar daca nu mai apare macar ai facut o curatare in interior cu alt ulei pe care il arunci sau il pastrezi in functie de calitatea celui schimbat. Iti urez multa bafta si sper sa fie doar un condens nesimtit ( mizerabil )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu cateva poze de dimineata. Precizez ca nu am pornit motorul, deci pozele sunt facute la rece. Eu zic ca uleiul asta este ok, nu mi se pare mai subtire sau apos, vascozitatea pare buna, nu-i crema sau ceva de genul. Pe busonul de umplere se vede spuma aia, sau ce-o fi, deci probabil este de la condens. Cineva zicea de un furtun obturat, o sa verific si asta, numai sa-l identific. Multumesc pt sugestii.

post-41658-0-97732800-1451815218_thumb.jpg

post-41658-0-27773000-1451815235_thumb.jpg

post-41658-0-55864200-1451815251_thumb.jpg

post-41658-0-61054600-1451815267_thumb.jpg

post-41658-0-39038600-1451815281_thumb.jpg

post-41658-0-26758000-1451815325_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...