sebibv Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Salut, Stiu ca mai sunt topicuri asemanatoare, si le-am citit pe unele insa vreaus a va povestesc ce am facut. De la inceput trebuie sa precizez ca nu am mers niciodata pe motocicleta (in afara de scoala). Asadar, am un Cb500 din 94 pe care o tin la un amic in garaj. Acolo nu este foarte frig pentur ca are sic entrala insa azi cred ca erau vreo 4-5 grade. Ca sa incep cu inceputul. a) am cumparat moto de la sermoto. Cand mi-au adus-o nu a pornit. Tipul zicea ca e inecata pentur ca a transportat-o fara sa ii inchida robinetuld e benzina. I-a scos bujiile, le-a incalzit, le-a curatat si a luat-o inainte de anul nou am fost si am incercat sa o pornesc. A luat-o mai greu insa a pornit. Am lasat-o vreo 10 minute sa mearga pana s-a incalzit apoi am luat bateria si am adus-o in casa. Acum vreo saptamana am pus-o la incarcat pe un redresor de la lidl c) azi m-am dus sa incerc sa o pornesc (da, e o jucarie cu care ma joc si eu acum. NU am reusit. Cred ca am facut multe greseli: - am deschis socul si daca am vazut ca nu o ia, am tras de acceleratie (de fapt cred ca am icnercat de prima data sa o ajut cu acceleratia) - a avut 2 incercari de a porni insa in final i-am omorat bateria (nine, nu sa nu se mai aprinda farul...insa demarorul nu mai tragea deloc bine) - mirosea destul de bine a benzina. Ceea ce cred ca trebuie sa mai stiti: - prima data cred ca a pornit cu robinetul de benzina inchis. Nu stiu ce am facut cu el...ori o fi defect...bucata mare de palstic arata pozitia lui, nu? - cand am pornit-o atunci am tras si de acceleratie (am inteles ca nu trebuia sa o fac) - cand au adus-o avea foarte putina benzina. I-am facut plinul cu menzina de la Petr NU ma pricep deloc la mecanica (stiu cateva notiuni teoretice). Vreau sa va intreb: 1. peste vreo 2 zile am sanse sa o pornesc (se evapora benzina?) 2. daca o sa cumpar 2 bujii am vreo sansa sa le nenorocesc? 3. ce cheie de bujii imi trebuie? Cel care mi le-a scos a bagat...guma de mestecat in cheie ca sa poata sa le extraga din "gaura" lor (adica nu e ca la dacia veche sa pui mana pe ele) Am facut exact cum stiam ca faceam la dacia veche...la ea...trageam socul la jumatate, apasam de 3 ori acceleratia si dadeam la demaror cu acceleratia calcata putin. Daca nu o lua din prima, iincercam de vreo 2-3 ori si o lua. Daca nu reuseam nicicum, o lasam si incercam a 2-a oara. O singura data a fost nevoie de incalzitul bujiilor (am citit insa ca nu le face bine). Din pacate, moto fiind la cineva in garaz nu pot sa il deranjez prea mult sau sa ma duc sa stau acolo 2 ore ca desfac carenele, sa suflu in bujii, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Habar n-am de cat e cheia de bujii la cb500... 16, 18 sau 21. Bujiile se pot arde si curata cu peria de sarma, nu patesc nimic. Fiecare "vechitura" are "personalitatea" ei... mai exact uzura sau reglajele. In mod normal ar trebui sa lasi robinetul pe PRI cateva minute, ca sa curga benzina in carburatoare (goale dupa ce au stat mai mult timp), tragi socul la jumatate si incerci pornirea. Daca nu vrea, tragi putin mai mult socul si iar incerci. Daca ai 3-4 incercari, deja probabil ai innecat motorul si bujiile sunt ude, nu o sa mai porneasca. Daca l-ai innecat, scoti bujiile, le arzi si le cureti si, inainte de montaj, dai la automat cu ele scoase de vreo 2 ori, ca sa arunce benzina din cilindru. Las-o totusi in pace, pana ai de gand sa iesi cu ea. O pornesti degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Carburatie fiind, daca nu e reglata la marele fix, plus ceva componente uzate, bujii, filtru aer, poate creea probleme pe timp rece. Trebuie o anumita tehnica care o deprinzi odata cu trecerea timpului, vezi pe unde tii socul ca sa o ia din prima, etc. Bujiile... posibil sa fie cheie tubulara de... 16? Cu un furtunas scurt bagat pe ele dupa ce le.ai desurubat si le.ai scos usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Eu pot sa iti spun care este protocolul de pornire la honda (iar in manual specifica clar ca INDIFERENT de temperatura):, pasul 1: tragi socul la maxim pasul 2: actionezi demarorul FARA A ACCELERA. In momentul in care actionezi acceleratia intra mai mult aer deci nu o ajuti, o incurci. Daca nu ai curent ca lumea nu iti porneste (chiar daca iti invarte demarorul). Ia cu niste cabluri de pornire si ajut-o cu bateria de la o masina. Daca ai inecat-o ai o sansa in plus facand urmatoarea chestie: inchizi socul, tragi acceleratia la maxim (si o tii asa) i dai la automat. daca o ia inchizi rapid acceleratia. Daca nu dupa 5-10 secunde incerci din nou cu socul tras. Daca nici asa nu o ia sfatul meu este ca prima masura sa schimbi bujiile cu altele noi. Sufla filrul de aer (daca nu ai bani acum sa il schimbi) si ai sanse mari sa iti mearga asa. Binenteles exista si nefasta posibilitate sa fie probleme mai grave. In sensul asta ai putea face un test de compresie si daca nu e ok sa le dai inapoi motoreta celor de la sermoto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Ianuarie 27, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2016 (editat) O sa mai fac o incercare peste cateva zile.... Ma gandeam ca e o cheie de bujii cu magnet sau ceva mai smart cu care sa scot bujiile. Am amnualul de la Haynes si o sa vad ce zic de cheia de bujii. Aici ma descurc. In acest caz vin cu rumatoarele probleme: daca ar fi o problema de compresie, cat de grav este? Se rezolva prin segmentare? Cam cat ar costa? Chestia e ca Sermoto nu cred ca ar lua moto inapoi. Au vandut-o fara garantie din cauza unui zgomot la "oala". Mi-au zis ca nu au chef sa o serviseze in acea perioada pentru ca au moto mai scumpe de care vor sa se ocupe. Au zis ca daca nu o vand asa, se ocupa de ea prin ian-feb cand sunt mai liberi si apoi cresc pretul. Daca a fost cacealma nu stiu. Cert este ca m-a costat un pic sub 900 EUR cu autentificare si RAR. Ce bujii imi recomandati sa imi cumpar? Geo, stiu ca ai dreptate ca nu rezolv nimic daca o pornesc acum dar...stii cum e...vrei sa vezi cum se aude motorul. Acum ma roade.... Sa schimb bujiile cred ca sunt in stare (daca reusesc sa le si scot din locasul lor...). Oricum, e planuita o revizie in primavara insa tot trebuie sa o pornesc. Ce marca de bujii sa iau? 3-4 incercari? Am vreo 15 cred...i-am omorat bateria..Ideea e ca nici in decembrie nu a pornit din prima sau a 2-a...a luat-o din a 3-a sau a 5-a. LE: se pare ca bujiile sunt de 16 mm (hexagonul) si distanta trebuie sa fie de 1 mm. Editat Ianuarie 27, 2016 de sebibv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Cheile de bujii au un cauciuc in interior, ca sa tina bujia cand tragi cheia, sa iasa cu totul. Acelasi lucru il face furtunul de care zicea catranel. Zgomotul de la oala ambreiajului e comun la Honda, nu iti face probleme, merge mult si bine asa. Pana la compresie (rezolvare care te costa destul de mult, doar un set de garnituri e ~500 lei), mai ai filtrul de aer, bujiile, curatarea si reglarea carburatoarelor, precum si verificarea jocului supapelor si reglajul lor, daca e cazul (se regleaza din nou carburatoarele). Sunt chestii uzuale de intretinere, nu cred ca e cazul sa te gandesti sa dai mobra inapoi, cel putin daca nu sunt probleme grave. Eu folosesc NGK la ambele mobre, iti recomand sa iei ce zice in manual producatorul. Nu te arunca la Iridium, daca se recomanda normale, dai banii degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 (editat) Ai inecat-o rau. Cum zici ca nu te prici la mecanica, singurul sfat potrivit e sa te duci la cineva care se pricepe. Tre' uscate bujiile si invartit un pic motoru fara ele ca sa iasa vaporii de benzina. Daca e cazu' schimbi bujiile. Dupa ce ai deznecat-o o lasi dreaqu in pace pana cand poti sa iesi cu a pe strada, n-o freci aiurea toata iarna cu porniri de 5 minute. In primavara te duci la acelasi om priceput sa-ti verifice bateria. Daca e cazul iei baterie noua. Apoi incerci sa o pornesti: - verifici sa ai plinu' facut - deschizi robinetul de benzina pe ON - tragi socul maxim - dai la automat fara sa mai atingi nimic altceva de pe mobra - cand o ia o lasi sa se tureze pana pe la 4000 rpm si apoi bagi usor socul, nu de tot, ci atat cat sa ramana turatia pe la 2000 rpm - te apuci sa te echipezi. Pana iti pui tu casca, manusile si te urci pe mobra ar trebui sa se fi incalzit suficient cat sa stea la relanti fara soc; deci bagi socul de tot si pleci. Daca nu o ia il chemi iar pe baiatul de mai sus, ala care se pricepe la mobre, sa vada ce are. Repet, faci astea cand poti sa iesi cu ea pe strada. Asta inseamna sa fie afara minim 10 grade si uscat, avand in vedere ca esti incepator. Editat Ianuarie 27, 2016 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 P.S. Butonul rosu din dreapta trebuie sa fie pe ON! Nu de alta dar am mai vazut pe cineva cu "probleme" la pornire de genul acesta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Salut Asculta ce zic colegii, mai bine o pornesti cu cineva care se pricepe. Si te ajuta mult o baterie noua si bujii noi. Si eu am trecut prin aceeasi experienta acum ceva ani, cu diferenta ca aveam suficiente cunostinte teoretice, un "user manual" Honda original gasit sub sa si trusa de scule originala (deci si cheie de bujii). Neaparat sa faci treaba asta cand e mai cald, si cu un schimb de ulei pregatit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Ianuarie 27, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2016 (editat) Kollar, In mod sigur ai dreptate. Clar e inecata bine. Se pare ca bujiile sunt CR8EH-9....si nu sunt deloc ieftine iar aici spune ca distanta e 0.8-0.9 mm. Vad ca exista cheie magnetica: https://www.moto24.ro/produse/reparatii-intretinere-electrice/scule/louis--cheie-bujii-16-mm.html Ok, o sa o las atunci moarta...pentru la primavara. Va multumesc tuturor pentru sfaturi. PS: schibul de ulei este in plan, la fel ca schimbul de antigel, schimbul anvelopelor, filtrelor.... Editat Ianuarie 27, 2016 de sebibv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Baterie buna, incarcata = baterie noua. Nu se schimba la prima descarcare. E 35-40 lei o bujie... nu e o avere. Totusi mai bine dai 15 lei pe un set de lere si verifici distanta la ale tale. Curatate si reglate si ai rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Ianuarie 27, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2016 Lere am, bateria pare a fi buna, oricum am pus-o la incarcat. Oricum, usor usor o sa incep sa ma bag si eu in motor. Probabil ca mai incolo pot macar sa desfac bujiile, sa le incalzesc si apoi sa incerc sa pornesc. Am vazut cum se face si nu sunt antitalent la tehnica, doar ca in motoare nu prea m-am bagat (nu am avut motiv). Asa era si cu vechea Dacie. Cine nu o cunostea, o ineca imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 mama ei de cheie magnetica cea mai sfanta solutie: un furtun moale si gros in carne care intra usor pe izolatorul bujiei. Folosesti cheia ca sa slabesti si sa dai strangerea finala - restul se face cu furtunul. (vezi daca ai avut dacia si nu Oltcit? acolo asta era solutia pt a scoate bujiile fara efort. Furtunul de la butelie era magic). Bonus este faptul ca eviti bulirea filetelor atunci cand pui bujia - firtunul nu transmite cuplu semnificativ pt a astrica ceva. Daca inneci mobra pe carburatie este o procedura simpla pt a rezolva: bagi socul tragi gazul in blana si il tii asa, nu ii dai drumul Dai la demaror in ture de 5 secunde cu intervale de un minut intre ele - 3 - 5 runde - depinde cat de grav ai comis Dai drumu la acceleratie si reiei procedura de pornire - inclusiv socul tras. Pe frigul asta e bine sa ajuti bateria cu cabluri de la una de masina - ai sanse sa fie necazuri la procedura de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Sfatul meu e sa folosesti totusi bujii noi, nu mai ai treaba cel putin 20.000 km. Daca e buna bateria actuala nu are sens sa cumperi una noua. Si un filtru de aer ar fi bun, alaturi de acel schimb de ulei + filtru (uleiul tau e usor contaminat cu benzina dupa incercarile esuate de pornire). Cu astea ar trebui sa o poti porni fara probleme si sa faci primii km de acomodare. Apoi restul (ulei furca, joc supape, pneuri, antigel etc). Arunca un ochi si pe cabluri (ambreiaj si acceleratie mai ales) sa nu ai surprize ulterior. O sa porneasca, si cu un minim de intretinere va porni mereu la prima cheie; a mea are aprox 78.000 km, cumparata cu 24.000 (reali sau nu), tot CB 500 din 94. Sper sa trec suta de mii Lere am, bateria pare a fi buna, oricum am pus-o la incarcat. Oricum, usor usor o sa incep sa ma bag si eu in motor. Probabil ca mai incolo pot macar sa desfac bujiile, sa le incalzesc si apoi sa incerc sa pornesc. Am vazut cum se face si nu sunt antitalent la tehnica, doar ca in motoare nu prea m-am bagat (nu am avut motiv). Asa era si cu vechea Dacie. Cine nu o cunostea, o ineca imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Ianuarie 27, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2016 /index.php?/topic/675743-probleme-pornire-cb-500/ intre timp am mai citit ceva. Da, o sa cumpar si bujii. Filtre, ulei, dupa cum am spus o sa vada la primavara. Cine stia ca e asa scump sportul asta? Pe mine acum ma omoara si echipamentul (imi lipsesc doar pantalonii care vor veni prin martie). Va multumesc inca o data tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_74 Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 O sa mai fac o incercare peste cateva zile.... Ma gandeam ca e o cheie de bujii cu magnet sau ceva mai smart cu care sa scot bujiile. Am amnualul de la Haynes si o sa vad ce zic de cheia de bujii. Aici ma descurc. In acest caz vin cu rumatoarele probleme: daca ar fi o problema de compresie, cat de grav este? Se rezolva prin segmentare? Cam cat ar costa? Chestia e ca Sermoto nu cred ca ar lua moto inapoi. Au vandut-o fara garantie din cauza unui zgomot la "oala". Mi-au zis ca nu au chef sa o serviseze in acea perioada pentru ca au moto mai scumpe de care vor sa se ocupe. Au zis ca daca nu o vand asa, se ocupa de ea prin ian-feb cand sunt mai liberi si apoi cresc pretul. Daca a fost cacealma nu stiu. Cert este ca m-a costat un pic sub 900 EUR cu autentificare si RAR. Ce bujii imi recomandati sa imi cumpar? Geo, stiu ca ai dreptate ca nu rezolv nimic daca o pornesc acum dar...stii cum e...vrei sa vezi cum se aude motorul. Acum ma roade.... Sa schimb bujiile cred ca sunt in stare (daca reusesc sa le si scot din locasul lor...). Oricum, e planuita o revizie in primavara insa tot trebuie sa o pornesc. Ce marca de bujii sa iau? 3-4 incercari? Am vreo 15 cred...i-am omorat bateria..Ideea e ca nici in decembrie nu a pornit din prima sau a 2-a...a luat-o din a 3-a sau a 5-a. LE: se pare ca bujiile sunt de 16 mm (hexagonul) si distanta trebuie sa fie de 1 mm. Am un set de chei de bujii pentru Honda.16'' ,18'' si 21''.Cand am avut Honda am cautat de am innebunit.Sunt noi,,o singura data am folosit cheia ca mi-am vandut motorul.25 EURO e setul,atat am dat pe ele,atat vreau.Nu fac bisnita.In cazul ca intereseaza pe cineva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Nu da 30 lei pe o tubulară simplă. Mergi în târg duminică şi ai să găseşti o cheie de bujii la 10 lei. Cumperi bujii noi, verifici jocul supapelor, cureţi şi reglezi carburatoarele, înlocuieşti filtrul de aer, verifici conductele de admisie şi alimentare cu combustibil, verifici tensiunea bateriei la câteva ore după ce ai deconectat-o de la încărcător, schimb ulei şi filtru la un interval recomandat. Dacă toate acestea sunt realizate, nu vei avea probleme în pornirea şi rularea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_74 Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 (editat) Nu da 30 lei pe o tubulară simplă. Mergi în târg duminică şi ai să găseşti o cheie de bujii la 10 lei. Cumperi bujii noi, verifici jocul supapelor, cureţi şi reglezi carburatoarele, înlocuieşti filtrul de aer, verifici conductele de admisie şi alimentare cu combustibil, verifici tensiunea bateriei la câteva ore după ce ai deconectat-o de la încărcător, schimb ulei şi filtru la un interval recomandat. Dacă toate acestea sunt realizate, nu vei avea probleme în pornirea şi rularea motorului. Eu nu as fi asa sigur ca merge la Honda o cheie tubulara din piata...dar,ma rog....distractie cat casa daca rupi bujia in chiulasa...cauta o cheie imprumut pana una-alta... Editat Ianuarie 28, 2016 de Geo_74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Ianuarie 28, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2016 Tipul de care va spineam a desfacut cu o cheie obisnuita... Doar ca a avut nevoie de... Guma de mestecat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Incarci baterie, mai stai pana se mai incalzeste afara, si cand chiar ai putea sa iesi la o tura cu mobra. Incerci pornire fara soc, daca nu porneste tragi socul gradual. La unele e foarte usor sa le ineci, trebuie sa inveti cum e in timp. Robinetul sa fie pe on, daca are pozitia de pri trebuie sa o pui un pic pe pri la prima pornire dupa mult timp, to prime the carburettors. Daca nu merge, scoase si curatate bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 No offence, mai bine o lasi asa pana chiar ai de gand sa iesi cu ea. Ai sa ii pui baterie si bujii noi dar frecand-o asa cu porniri de 10 minute la relanti mai rau faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Salut. si eu am innecat o a doua oara in viata, eu o sa o las asa pana la primavara.iti recomand si tie sa faci la fel pana in momentul in care chiar o sa poti sa iesi cu ea sa mergi (nu pe loc sa invarti roata pe cric ) ci in sarcina altfel nu o sa se autocurete bujiile). Sau schimba i/curata bujiile, eventual bateria da i cheie sa vezi ca o ia si ... las o asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Ianuarie 28, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2016 Ca sa ma calmez cred ca o sa imi cumpar cheie si bujii...dar o sa le tin in cutie ca sa le schimb la primavara.... Oricum, mici surubareli cred ca e cel mai bine sa fac pe o moto mai ieftina. Daca o sa vreau peste 2-3 ani alta macar chestii de baza ar trebui sa invat ceva pe asta. » Post actualizat in 28 Jan 2016 18:57@Geo Mi-amc umarat o cheie de ma moto24 (nu o aveau pe aceea de la Louis). Seamna asta cu cea originala? » Post actualizat in 03 Feb 2016 18:51UPDATE: Cheia de mai sus nu prea ajuta la CB500...surprinzator sau nu...nu este suficient de lunga. Ramane o mica parte in afara (vreo 10 mm), asa ca poate s-ar putea pune o cheie de...20 probabil pe exterior, insa e destul de complicat. In fine, azi am incercat sa o pornesc...niciun semn, asa ca am scos bujiile, le-am uscat (nu le-am incalzit tare...ci astfel incat sa poti tine mana pe partea ceramica), le-am curatat, si am dat de vreo 2-3 ori la demaror fara bujii. Am incercat sa pornesc fara soc...nu am reusit, apoi am tras socul la jumatate....a inceput sa dea semne de pornire. Am ami insistat de vreo 2 ori insa degeaba. Cand parea ca porneste, am tras un pic acceleratia si a pornit.... De data asta am lasat-o sa mearga....apoi am tinut-o si un pic turata (la vreo 4.000 pana cand a inceput apa sa creasca). Am zis un "doamne-ajuta" si apoi am oprit-o promitandu-mi ca nu o mai pornesc pana prin martie, cand voi putea iesi la 1-2 ture scurte, ca apoi sa prind curaj sa merg pana la service. » Post actualizat in 16 Feb 2016 18:21Update 2: Astazi am facut prima mea tura cu motocicleta (prima tura din vitata mea, fara instructor). A fost....greu. Cred ca am mers vreo 10-12 km insa mi-a placut. De pornit a pornit la prima incercare (e drept ca a fost foarte cald) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.