Sari la conținut

RADARE PISTOL!


ianachim
 Share

Postări Recomandate

serbia nu e mai cu mot ca noi ca si concepte :)

 

In satate e mult mai fain - in zone importante - scoli, gradinite, lucrari - orice amenda se dubleaza :) In rest - limitele sunt puse de asa natura incat atunci cand intri pe curbe cu un pickup truck la 10 mile pe ora peste limita iti trebuie skill sa stai pe sosea uscata. Pe ud - nici o sansa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am trecut printr-un orasel in Serbia acum 3 ani de zile. Inainte de urcarea in rampa a soselei, era un indicator care semnala prezenta unei scoli in zona, iar viteza maxim de 10 km pe acea portiune de drum. In varful rampei, era un politist cu radarul pistol...am mers cu 8 km/h si nu s-a intamplat nimic :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca avem autostrazi?

Da și nu. Dacă merg Lyon - Paris, da iau autostrada și merg relaxat. Însă eu ajung la 800km / săpt în zona lyoneză unde nu am ce autostradă să iau, sau până s-o iau ajung pe periferic la destinație. În Franța, "civilizația" este de fapt frica de amenzi, nu știu cum e în UK. Aici orice prostie faci taxa e 90 euro: vorbit la telefon, viteză, șpriț, mers peste limitări de ore/gabarit o piruetă mai nestandard peste linia continuă.

Eu unul prefer pistolarii care te mai iartă ( am trecut cu 58 kmh pe lângă pistolarii motocicliști ) spre deosebire de camera care te ia și la 51 kmh.

O altă chestie, mi se pare că pistolarii francezi îi cam preferă pe cei din OPEC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

O altă chestie, mi se pare că pistolarii francezi îi cam preferă pe cei din OPEC.

 

Super tare!😅

Si ai nostrii au preferintele lor .In principal cei din provincie vineaza numere de Bucuresti , iar bucurestenii vineaza spagi cit mai mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu draga. Daca masori spatial inaltimea unei mese cu ruleta bine intinsa dar pusa stramb (inclinat) vei "masura" mai mult spatiu. Incearca!

Iar cum viteza = spatiul parcurs / timp... Astea... vectoriale depasesc militianul :crack:

» Post actualizat in 13 Feb 2016 17:24

Concret, daca masa are 1 m inaltime si tu "masori" cu ruleta inclinata la 45 de grade vei "masura" si "inregistra" 1,41 m, respectiv cu 41% mai mult spatiu parcurs de ochii tai pe ruleta. Si viteza cu 41% in plus :)

» Post actualizat in 13 Feb 2016 17:36

Daca tot masori stramb, mai conteaza ca o faci cu ruleta, cu sublerul digital, cu laserul sau cu microunde in efect Doppler? :crack:

 

Aparatul de măsurare a vitezei, inclusiv cel laser, calculează timpul pe care îl petrece „în zbor” un impuls plecat de la aparat până la obiectul în mișcare și înapoi. Cu minim două asemenea măsurări la intervale de timp prestabilite poți determina viteza acelui obiect față de aparat. Dacă în ecuație nu intervin terțe elemente (gen puncte de reper) ci doar aparatul și obiectul aflat în mișcare, atunci toate pseudo-explicațiile cu înălțimea mesei și umbra vitezei pe azimutul vectorial la pătrat miros pătrunzător a bullshit. Dacă un autoturism circulă cu 200 la oră pe o pistă circulară, un aparat „radar” situat în centrul cercului va înregistra că autoturismul stă pe loc. Astfel, orice abatere de la co-liniaritate este întotdeauna în avantajul șoferului, nu invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Elvetia am luat anu trecut un pistol. Eu eram cu masina si "el" cu mobra:) Ascuns dupa copaci. Se poate si in alte tari sa stea la panda.

Cu pistoale mai putin. Dar sunt radare in remorci auto. acu vreo 2 saptamani era una ascunsa dupa un semn de circulatie.

Cred ca am mai pus pozele astea aici .

post-66943-0-45831600-1457005126_thumb.jpg

post-66943-0-06952500-1457005121_thumb.jpg

 

 

Alt gen de radare care am auzit doar de vreun an : iti masoara distanta fata de masina din fata :) a fost un caz anul trecut . Amenda 1300 chf pentru ca nu a pastrat mai mult de 2 secunde pe autostrada . Sau ceva de genul .

 

Is curios daca o sa bageasa ceva si in Ro ce o sa se intample.

 

Numa bine

Editat de derkleine
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparatul de măsurare a vitezei, inclusiv cel laser, calculează timpul pe care îl petrece „în zbor” un impuls plecat de la aparat până la obiectul în mișcare și înapoi. Cu minim două asemenea măsurări la intervale de timp prestabilite poți determina viteza acelui obiect față de aparat. Dacă în ecuație nu intervin terțe elemente (gen puncte de reper) ci doar aparatul și obiectul aflat în mișcare, atunci toate pseudo-explicațiile cu înălțimea mesei și umbra vitezei pe azimutul vectorial la pătrat miros pătrunzător a bullshit. Dacă un autoturism circulă cu 200 la oră pe o pistă circulară, un aparat „radar” situat în centrul cercului va înregistra că autoturismul stă pe loc. Astfel, orice abatere de la co-liniaritate este întotdeauna în avantajul șoferului, nu invers.

Fix asa gandisem si eu, merci! :cheers: Dar venisera expertii sa-mi dea cu masa in cap, dupa care au tacut brusc (posibil sa-si fi dat seama ce si cum).

Chiar sunt curios la moto cum procedeaza, am vazut ca in general masoara din fata, si sunt mari sansele la un moment dat sa-l vezi si din spate sa nu mai aiba ce masura ca sa aiba si numar. Dovada in cazul asta care e? O poza cu o mobra din fata?! Eu am pinlock fumuriu, moaca slabe sanse sa mi-o pozeze, cum se face dovada ca eu/mobra mea am/a fost?

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de radare pe langa Frumusani(drumul spre Oltenita) patruleaza un logan cu radar care apare cumva din vale ma refer la intrarea in Frumusani dinspre Oltenita ca sa nu fie vazut dupa care se reintoarce in acelasi punct si da au autorizatie sa te ia si din mers:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham, ce prostie...

sa interzici viteza este ca oricare alta prohibitie incercata si nereusita.

NU se va reusi niciodata.

toata lumea va merge frumos in zonele in care stie ca e radarul...

si tare unde crede ca este liber, atent totodata sa se prinda din datele culese din mediul inconjurator (cum circula altii, flashuri, zone cunoscute ca a fi pretabile la radar, aparate detectoare, statii, aplicatii pe mobil... etc) cand sa o lase moale.

 

in rest... poveste de adormit copii. NIMENI nu merge 50 / 90 / 130 ...

Editat de jerry_mcrie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix asa gandisem si eu, merci! :cheers: Dar venisera expertii sa-mi dea cu masa in cap, dupa care au tacut brusc (posibil sa-si fi dat seama ce si cum).

Chiar sunt curios la moto cum procedeaza, am vazut ca in general masoara din fata, si sunt mari sansele la un moment dat sa-l vezi si din spate sa nu mai aiba ce masura ca sa aiba si numar. Dovada in cazul asta care e? O poza cu o mobra din fata?! Eu am pinlock fumuriu, moaca slabe sanse sa mi-o pozeze, cum se face dovada ca eu/mobra mea am/a fost?

Ei știu bine ce știu, nu mă îndoiesc că au cunoștințe solide de fizică; au perfectă dreptate în raționamentele lor, doar că rezultatul e exact pe dos :) . Ca în bancul: un ascultător întreabă: „E adevărat că lui Ivan Ivanovici i s-a dat drept premiu o Volgă?“, iar Radio Erevan îi răspunde: „Da, e adevărat! Cu două mici precizări: nu era o Volgă, ci o bicicletă, şi nu i s-a dat, ci i s-a luat!“ Până la urmă, cea mai importantă e viteza cu care stai :wacko:

Cât despre luatul din față fără număr, apoi din spate fără viteză: dacă filmarea e continuă, constituie probă că tu ai fost cel care a avut viteză mare chiar dacă la momentul respectiv nu te puteau identifica. Iar căutatul cu privirea de civili ascunși prin stații sau mascați de diferite decoruri te distrage de la condus. Am un prieten care se opune cu înverșunare să folosească un detector de radar explicându-mi că el e întotdeauna atent și vede mașinile de poliție de departe; ei, chiar acum câteva zile am trecut noaptea printr-un sat cufundat în beznă iar spre mijlocul satului a început detectorul să orăcăie ca posedat de cele rele. Când am trecut prin dreptul unui camion staționat pe trotuar, din spatele lui s-au aprins două proiectoare albe de plafon și, din MCV-ul care stătea pe trotuar complet în întuneric, mascat și de camion și de beznă, a sărit un polițist direct pe banda I. L-a oprit pe unul care venea în spatele meu, dar m-am gândit instant cum ar fi prevăzut asta amicul care desconsideră detectoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar căutatul cu privirea de civili ascunși prin stații sau mascați de diferite decoruri te distrage de la condus.

mda... zi o singura persoana care conduce masina / motor si nu sta atent sa vada daca nu cumva se vede ... ceva care sa para "periculos"...

stam cu ochii in ceasul de km, scanam permanent dupa radar... face parte din condusul de zi cu zi.

si normal ca ne distrage de la condus dar asta este sistemul in care existam si asa se procedeaza. altfel conducem pe limite ... si daca trebuie sa facem jumate de tara ajungem a doua zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

căutatul cu privirea de civili ascunși prin stații sau mascați de diferite decoruri te distrage de la condus

Si frecatul statiei, si detectorul, si GPS-ul cu POI "radar" te distrage de la condus. Foarte periculos, sint o gramada de panselute pe drum care abia asteapta sa-ti faca bucuria.

Eu adopt alta strategie: limitele sint 50/90/100/130? foarte bine, eu merg 70/100/120/150 maxim, astfel nu risc carnetul si nici amenda nu e vreo sperietura groaznica.

Chiar daca sint inregistrat si eventual oprit si amendat, avind in vedere ca merg aproape permanent peste viteza legala se cheama ca 1-2 amenzi pe an sint chiar ieftinache.

Ca fapt divers, mergind astfel nu am mai luat amenda de viteza de 5 ani.

Evident, la flash-uri sau presimtiri sumbre o bag in limite, ca nu-s masochist.

Tot evident, se poate merge asa daca nu sint radare fixe, cu alea e cam belita treaba daca nu le cunosti, devine nerentabil intr-un drum de 200km.

Operatorul uman doar de plictiseala va opri un agarici care merge +20km/h cind are pe taraba zeci de zmei cu +40km/h ...

Nu politia sau starea drumurilor genereaza viteza foarte mica de tranzit prin Romania, ci soferii, colegii nostri de drum ... ba habar n-au ca pe DN1 limita e 70km/h in localitate, ba nu stiu ca pe E-uri se poate merge cu 100km/h, ba blocheaza banda 2 pe A-uri mergind cu 110km/h, ba tot felul de alte nazdravanii de gen (aseara o idioata de CT stationa banda 1 pe DN1 sensul spre Ploiesti, astepta o alta idioata care uitase sa ia ceva din Lidl-Otopeni - urlete, claxoane, coada de sute de masini in urma ei ... nimic, ea era ferma pe pozitie, blocind banda ... plm, ce sa mai zici).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Balaurele

Corect. Poti masura spatiul parcurs de acel obiect (relativ) fata de aparat. Intre doua impulsuri de masura.

Cu o mica conditie: obiectul sa se deplaseze direct spre aparat, nu "umbra" lui :)

De altfel poti folosi si un telemetru ca sa masori distanta dintre un aparat si un perete. Doar ca daca in loc sa masori distanta perpendicular pe perete o masori stramb vei pune concluzia "militieneasca" ca peretele e ceva mai departe. Sau ca masa ar fi mai inalta, sau ca spatiul parcurs de obiect intre doua impulsuri este mai mare.

Important este sa stii cum sa masori stramb si sa judeci la fel :)

» Post actualizat in 05 Mar 2016 18:38

P.S. Am castigat un proces cu militianul pe tema asta. Definitiv si irevocabil.

Doar ca judecatorul (o ea) nu a vrut sa-mi acorde si despagubiri pentru cheltuielile de judecata, adica de transport in alta localitate. Ca nu cumva sa creeze si un precedent juridic in detrimentul militianului, coleg de salarizare si parazit gresitor de stat :)

in sistemul juridic romanesc nu exista "precedent juridic"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi zi așa, că ai câștigat un proces de conștiință :) pe tema asta. Dacă tu ai elaborat explicația care a convins-o pe judecătoare, atunci explică-ne și nouă curioșilor ăstorlalți - care, deși nu suntem specializați în fizică, suntem totuși destul de tehnici și, zic eu, mult mai ușor pricepători decât o femeie judecător - de la a mic de mână cum stă treaba: contextul, ce a măsurat polițistul, apoi argumentele tale așa cum le-ai expus judecătoarei. Altfel, (aproape) nimeni nu înțelege ce vrei să spui, ci doar cel mult că vrei să epatezi profanii cu termeni specifici, cum o putem face și noi ceilalți în psihiatrie, chimie alimentară sau drept. Dacă a elaborat-o altcineva decât tine, atașează aici documente, schițe, ceva din care să înțeleagă și cineva care acum un sfert de secol era foarte bun la geometria în spațiu și la fizică, chiar dacă ulterior a apucat-o pe alte căi. Umbra obiectului pe ce plan? Dar, mai întâi, de ce vorbim de umbră și de planuri iar nu doar de obiect și aparatul de măsurare a vitezei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca era proiectia mobilului pe axa dintre el si kistol. Never mind, daca un expert judiciar scrie in raport ca "motociclistul e vinovat, ar fi putut frana ca sa evite accidentul" - asta la neacordare de prioritate la intersectia cu drumul pe care se deplasa mobristul, ce pretentii poti avea? Si expertul in cauza e (sau cel putin era) "agreat" de bpr Bucuresti...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu motociclistul vinovat că nu a frânat când circula pe drumul cu prioritate sper că a fost scrisă de frații Grimm, sau că nu e decât o glumă proastă, că altfel ar fi noaptea minții. Nu poți aduce un expert judiciar care să certifice că ziua e întuneric, noaptea strălucește soarele și Pământul e plat, iar judecătorul să decidă pe baza acestei expertize. Or o fi fost același expert cu proiecția pe azimut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi fost bine sa fie de Grimm, dar am vazut cu ochii mei raportul pe masa altui expert care facea contra-expertiza solicitata, nu mai retin exact daca de asigurator sau motociclist! Dar sigur ala de a scris primul raport nu stie ce e ala azimut, ar baga auto corect instant si ar scrie "adi mutu". Eu m-am ciocnit de el in alta ipostaza decat de expert judiciar si nu mi-as fi putut inchipui, nici in cele mai negre cosmaruri, ca personajul indeplineste acest rol. De fapt asa am ajuns sa vad raportul, vorbeam discutii cu celalalt expert si a venit cumva vorba de individ, atunci a zis "il cunosti? Stai sa-ti arat ceva!". Nu vreau sa dau nume aici, nu e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cam ave-ti dreptate in privinta nemtilor dar sa nu uitam ca sunt si o natie foarte indoctrinata si din motivul asta sunt extrem de periculosi pe drumurile din afara patriei lor pentru ca sunt inprevizibili. Va dau numai exeplul cu mersul dezinvolt pina vad un semn de reducere a vitezei , pentru ca se intra in zona de constructii , moment in care frineaza idiot de puternic .

 

2.Cind vorbim de linii continue trasate aiurea , avem optiunea sa ne plingem de lipsa autostrazilor sau de existenta a citorva retarzi care merg extrem de incet, dar ne convine mai mult sa ne plingem de autostrazi.

aveti*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca militienii nu folosesc si radarele-pistol stramb (atat la propriu cat si la figurat) dupa cum le era si este obiceiul (astfel incat sa altereze masuratorile), ar fi cinstit.

Pentru ca doar prea putini stiu ca intre componenta vectoriala a vitezei vehiculului pe directia longitudinala a drumului si proiectia acesteia pe directia oblica a "radarului" stramb orientat apare factorul 1/cos alfa, militianul "masurand" astfel mai mult decat viteza reala.

La cantare este taman invers, amplasate inclinat fata de orizontala, acestea masoara mai putin decat greutatea reala.

Ce sa-i faci, nu pot fi toti militienii ingineri :baldy:

Si nici toti inginerii militieni! :)

» Post actualizat in 07 Mar 2016 20:24

 

Si frecatul statiei, si detectorul, si GPS-ul cu POI "radar" te distrage de la condus. Foarte periculos, sint o gramada de panselute pe drum care abia asteapta sa-ti faca bucuria.

Eu adopt alta strategie: limitele sint 50/90/100/130? foarte bine, eu merg 70/100/120/150 maxim, astfel nu risc carnetul si nici amenda nu e vreo sperietura groaznica.

Chiar daca sint inregistrat si eventual oprit si amendat, avind in vedere ca merg aproape permanent peste viteza legala se cheama ca 1-2 amenzi pe an sint chiar ieftinache.

Ca fapt divers, mergind astfel nu am mai luat amenda de viteza de 5 ani.

Evident, la flash-uri sau presimtiri sumbre o bag in limite, ca nu-s masochist.

Tot evident, se poate merge asa daca nu sint radare fixe, cu alea e cam belita treaba daca nu le cunosti, devine nerentabil intr-un drum de 200km.

Operatorul uman doar de plictiseala va opri un agarici care merge +20km/h cind are pe taraba zeci de zmei cu +40km/h ...

Nu politia sau starea drumurilor genereaza viteza foarte mica de tranzit prin Romania, ci soferii, colegii nostri de drum ... ba habar n-au ca pe DN1 limita e 70km/h in localitate, ba nu stiu ca pe E-uri se poate merge cu 100km/h, ba blocheaza banda 2 pe A-uri mergind cu 110km/h, ba tot felul de alte nazdravanii de gen (aseara o idioata de CT stationa banda 1 pe DN1 sensul spre Ploiesti, astepta o alta idioata care uitase sa ia ceva din Lidl-Otopeni - urlete, claxoane, coada de sute de masini in urma ei ... nimic, ea era ferma pe pozitie, blocind banda ... plm, ce sa mai zici).

Om cu capu' pe umeri si permis in buzunar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia să vezi cum e în Serbia, unde au restricții de 30 în toate zonele în care sunt școli/grădinițe, pe 1-2 km și acolo stau cu pistoalele!

Restricția în localități e 50, în afară 80 și pe autostradă 120. Am văzut și restrciții de 20, în zone cu curbe priculoase.

Cu polițiștii nu prea te poți înțelege, iar riscul asumat e mersul la bulău.

 

Consecința: Majoritatea covârșitoare respectă limitele de viteză.

 

Frate, vorbești din cărți. În primul rând, aici in Serbia, poliția nu oprește motoare. Nu pentru că nu poate sau nu are cu ce, nici măcar nu încearcă. Și singurii care respectă limitele de viteză sunt posesorii de Yugo sau alte vechituri care oricum nu pot merge mai tare de 70 la oră.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, vorbești din cărți. În primul rând, aici in Serbia, poliția nu oprește motoare. Nu pentru că nu poate sau nu are cu ce, nici măcar nu încearcă. Și singurii care respectă limitele de viteză sunt posesorii de Yugo sau alte vechituri care oricum nu pot merge mai tare de 70 la oră.

Daca locuiesti in Serbia de ce nu le spui colegilor ce se poate intampla daca "za policija" te opreste cand depasesti viteza legala cu 30km+ si asta se intampla si in weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...