Sari la conținut

Aprilia Mana Gt 850cm


AMP
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor, sunt bucuros ca am reusit sa-mi iau al doilea motor Aprilia Mana GT. Stiu, la noi nu sunt apreciate italiencele ,dar mie imi place. E din 2012, e touring,are cutie de viteze automată CVT, 850 cm cubi, posibilitate schimbare viteze din buton pe ghidon sau pedala , 3 hărti motor Rain, Touring sau Sport , toba sport Carbon , 76 CP , ABS fata si spate pe 2canale si 51.000km alergati. Stiu ca se numara pe degetele de la o mana posesorii de astfel de Aprilia la noi , astept semne de la ei. Am incercat-o 5km si am fost surprins ca m-am adaptat imediat . E o placere sa te dai la ea. M-am îndrăgostit instantaneu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ai ales un model exotic si rar, cu tot ceea ce decurge de aici, piata SH aproape inexistenta, preturi in consecinta si revanzare destul de grea si in pierdere.

Nu ti-ai dori sa polizezi o asa motocicleta, in afara de faptul ca ai casco sau banii pentru aceste evenimente neplacute nu sunt o problema.

Daca toate acestea nu te intereseaza nu-ti ramane decat sa te bucuri de ea si s-o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Finule din fericire la munca conduc un Ford Mondeo cu cutie automata, e o placere. Sunt obisnuit.:)

» Post actualizat in 15 Feb 2016 20:05

Cristian1 cand ajung prin Cj te caut, sigur am ce invata de la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si o poza cu "Fetele lui tata !" din pacate de aia neagra mai batrana cred ca divortez maine.😢

» Post actualizat in 15 Feb 2016 20:08

Nu s-a incarcat din prima...

» Post actualizat in 15 Feb 2016 20:40

Ai ales un model exotic si rar, cu tot ceea ce decurge de aici, piata SH aproape inexistenta, preturi in consecinta si revanzare destul de grea si in pierdere.

Nu ti-ai dori sa polizezi o asa motocicleta, in afara de faptul ca ai casco sau banii pentru aceste evenimente neplacute nu sunt o problema.

Daca toate acestea nu te intereseaza nu-ti ramane decat sa te bucuri de ea si s-o stapanesti sanatos!

. Multumesc Luv, imi asum pierderea la revanzare, sper sa nu ajung acolo prea repede. In rest e placerea condusului fara grija ambreiajului si a schimbatorului de viteze mai ales in aglomeratia din oras.

post-75106-0-88866300-1455566896_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai c-am reusit sa trimit o foto de pe tableta.

Frumoasa motocicleta.

Chiar, asta e scuter sau motocicleta? Cum ar trebui catalogata? Intreb asta dpdv al cutiei.

Arata ca o motocicleta are ciclistica unei motociclte ( unghi de fuga, suspensii, centru de greutate,pozitie ) dar transferul puterii catre roata spate este ca la un scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa motocicleta.

Chiar, asta e scuter sau motocicleta? Cum ar trebui catalogata? Intreb asta dpdv al cutiei.

Arata ca o motocicleta are ciclistica unei motociclte ( unghi de fuga, suspensii, centru de greutate,pozitie ) dar transferul puterii catre roata spate este ca la un scuter.

Nu-i scuter din ce inteleg are cutie numai ca se schimba automat sau de la buton, nu suna a drujba auzi cand schimba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa motocicleta.

Chiar, asta e scuter sau motocicleta? Cum ar trebui catalogata? Intreb asta dpdv al cutiei.

Arata ca o motocicleta are ciclistica unei motociclte ( unghi de fuga, suspensii, centru de greutate,pozitie ) dar transferul puterii catre roata spate este ca la un scuter.

 

imi permit o analogie ca sa iti raspund la intrebarea asta, Harley-urile (si nu numai) care au transmisie pe curea ar putea fii scutere nu? ca asa au scuterele transmisia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa foc italianca Marius! Sa o calaresti mult si bine, sa te bucuri de ea!

 

Deasemeni iti urez un calduros "bine ai venit" in comunitatea posesorilor de italience!

 

Anul asta trebuie sa iesim musai la niste ture prin tara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate iesim mai multi anul asta cu italiencele sa ne vedem,ce zici Cipri?

 

Cu mare placere Cristi.

 

Noi intentionam o drumetie prin mai (sau aprilie daca o sa fie foarte cald....dar trebuie sa fie ~20 grade) de 3-4 zile prin tara, pe drumuri asfaltate de munte, cu "cazare" la cort (de principiu), votka si gratare, cat mai aproape de natura.

Dupa asta, sigur mai urmeaza altele, e pacat sa nu le plimbam...

 

Tinem aproape.

Ciprian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti, sper sa colindam anul aceasta print tara si anul viitor pe afara .

Daca pungulita si timpul o va permite, stii ca tinta este o tura de 5-6000 km prin Alpi....ar fi superb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu,pe Rain ai 52 de cp,pe Touring ai 76 de cp si pe Sport ai 95 de cp.

 

De unde ai scos datele referitoare la modul sport? Peste tot se gaseste la specificatii un 75-76 de cai pentru acest model. Nu de alta, dar ma gandeam si eu acum ceva vreme sa inlocuiesc Futura cu Mana GT, dar caii putere au fost factorul decisiv sa nu iau asa ceva (merg tot timpul cu pasager si bagje, astfel ca mi se par cam putini cai)

 

Pentru initiator: sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde ai scos datele referitoare la modul sport? Peste tot se gaseste la specificatii un 75-76 de cai pentru acest model. Nu de alta, dar ma gandeam si eu acum ceva vreme sa inlocuiesc Futura cu Mana GT, dar caii putere au fost factorul decisiv sa nu iau asa ceva (merg tot timpul cu pasager si bagje, astfel ca mi se par cam putini cai)

 

Pentru initiator: sa o stapanesti sanatos!

 

 

Specificatii de pe site-ul de prezentare Topspeed pt modelul din 2012:

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/aprilia/2012-aprilia-mana-850-gt-abs-ar124709.htmlnk capacity 16 litres.

 

Sumar:

Specifications: year: 2012 make: Aprilia Model: Mana Engine: V2, four-stroke Horsepower @ RPM: 75 @ 8000 Torque @ RPM: 54 @ 5000 Displacement: 839.30 cc Editat de cip789
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AMP

Sa ne spui si noua daca pe un traseu indentic, consuma mai mult in varianta automata VS varianta manuala.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Frumoasa 'talianca, s-o stapanesti sanatos!

Cand am condus mana 850-ul unui vecin cautam ambreiajul la fiecare semafor. Dupa ce m-am obisnuit putin cu ea am fost chiar incantat de transmisia CVT :)

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...