Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

uite am io un 929 care suna bestial cu un akrapovic.

da nu stiu cum sa uploadez un filmulet ca sa va demonstrez.

la relantiu nu suna cine stie ce,nu ti atrage atentia, dar in ture e criminala,mai ales la 7000 de ture si pe revenire.

de la giurgiu pana la bucuresti imi face urechile varza :ok:

 

 

baga pe youtube :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci de informatiile pt Rizoma!

Am rezolvato oarecum cu montarea saibei...

Isi revine singura dar mai greu de cat ar trebui!

Acu o sa incerc si cu cablurile...dar daca le lungesc nu o sa am acea pauza cand trag de acceleratie?? :ok:

Pai nu le dai decat suficienta lejeritate cat sa nu stranga... nu le desface chiar atat cat sa aiba joc, ci doar 2 mm, cat sa nu stranga! Bafta! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am akrapovic pe 954, suna ok, e din titan, la relanti nu suna asa de profund ca unul de carbon dar peste 7000rpm e criminal. ma gandesc s-o scurtez un pic.... just for fun, dar mi-e frica ca atunci cand voi merge vara drumuri mai lungi o sa-mi crape schubertul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta e cu akrapovicu,tot totan e si a mea,iti face varza urechile la drum lung si fara s o mai scurtezi,seara pin giurgiu nici nu ti mai zic de cate ori ma opreste politia si ma ameninta cu R.A.R>-ul.da s o mai si scurtezi.

sa iasa nitel soarele si fac un filmulet sa vedeti cum urla si l pun pe net

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata am rezolvat-o cu mansoanele RIZOMA

am desfacut si la cabluri dar degeaba, problema era de la ghidon era mai gros din cuza vopselei care se oxidase pe dedesubt ,am luat smirghel si am inlaturat-o,am dat cu un pic de silicon si gata acum este ca inainte

pot sa dau si eu rafe in pasaj la unirii :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata am rezolvat-o cu mansoanele RIZOMA

am desfacut si la cabluri dar degeaba, problema era de la ghidon era mai gros din cuza vopselei care se oxidase pe dedesubt ,am luat smirghel si am inlaturat-o,am dat cu un pic de silicon si gata acum este ca inainte

pot sa dau si eu rafe in pasaj la unirii :(

Eu cand le-am montat din start am dat pana la teava curata , a trebuit sa iau cu smirgel si din plasicul din interiorul mansonului

La mine preblema a aparutin momentul cand am montat partea cu demarorul....

Tine undeva.... am pilit, am uns dar perfect nu ii nici acum....

O sa incerc faza cu cablurile dar parca mi-e greu sa dau toare jos sa ajung la injectoare....nici nu m-am uitat daca nu e reglaj si sus....

Toate cele bune.....

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma batea gandul sa imi fac si eu cadou niste rizoame ..cred ca in final ma aleg cu niste perizome ..tanga la italieni. nu ma asteptam sa fie asa mare bataie de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie nu-mi place yoshimura, nici macar pe 1000rr. imi place akra pe zx10r sau zx9r. uhaaaaaaaaaa

ahhh, si sti ce imi mai place? termignoli si Ajko. super sunete

 

 

Termignoli am eu evacuare complecta ( galerii + finala ) si nu mie se pare cine stie ce!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma batea gandul sa imi fac si eu cadou niste rizoame ..cred ca in final ma aleg cu niste perizome ..tanga la italieni. nu ma asteptam sa fie asa mare bataie de cap.

Nu e cine stie ce bataie de cap... in cuvinte pare mult, dar in practica e destul de simplu.

 

Acuma schimb un pic subiectul: Fratii mei, va rog sa ma ajutati! Motorachele meu face o figura nu tocmai simpatica: dupa ce il pornesc, se incalzeste asa cum trebuie, plec cu el din loc si aproximativ in 5 minute incepe sa traga numai in 3 pistoane, dupa care moare de tot - in mers. Dupa acesta schema nu mai vrea sa porneasca normal sub nici o forma. Insa daca incerc sa il pornesc cu socul tras (chiar numai un pic) porneste instantaneu si merge perfect.

La inceput facea chestia asta o singura data, si credeam ca e din cauza ca nu l-am lasat sa intre in temperatura suficient. Acum, insa, face chestia asta periodic (adica daca fac o tura mai lunga, o face aproximativ din 20 in 20 de minute). Precizez ca tocmai am schimbat bujiile si cu cele noi face exact la fel, deci nu cred ca e o problema de aprindere, ci de carburatie.

Intrebarea mea este: CE NAIBA ARE????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cine stie ce bataie de cap... in cuvinte pare mult, dar in practica e destul de simplu.

 

Acuma schimb un pic subiectul: Fratii mei, va rog sa ma ajutati! Motorachele meu face o figura nu tocmai simpatica: dupa ce il pornesc, se incalzeste asa cum trebuie, plec cu el din loc si aproximativ in 5 minute incepe sa traga numai in 3 pistoane, dupa care moare de tot - in mers. Dupa acesta schema nu mai vrea sa porneasca normal sub nici o forma. Insa daca incerc sa il pornesc cu socul tras (chiar numai un pic) porneste instantaneu si merge perfect.

La inceput facea chestia asta o singura data, si credeam ca e din cauza ca nu l-am lasat sa intre in temperatura suficient. Acum, insa, face chestia asta periodic (adica daca fac o tura mai lunga, o face aproximativ din 20 in 20 de minute). Precizez ca tocmai am schimbat bujiile si cu cele noi face exact la fel, deci nu cred ca e o problema de aprindere, ci de carburatie.

Intrebarea mea este: CE NAIBA ARE????

 

 

ai niste carburi de vanzare. ia schimbale cu alea poate nu o sa mi faca. si vezi benzina. verifica furtunele etc etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde ai cumparat bujiile? am luat si eu un set si dupa 100km le-am aruncat. erau contrafacute. atentie mare, luati macar de la louis daca nu sunteti siguri de sursa de unde provin.

 

poze cu "csenonu" pe 954....

http://www.bikepics.com/pictures/1240156/

http://www.bikepics.com/pictures/1240160/

http://www.bikepics.com/pictures/1240162/

 

fara sa vreau am postat deodata cu alexutzzz pozele pe bikepics... a se vedea diferenta..... :(

http://www.bikepics.com/honda/cbr900/03/pics.asp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, asa e. am pozitii albe de la philips, dar o sa pun niste leduri. sa sti ca am scapat ieftin, 65 de euro am dat pe toata chestia asta si am montat-o singur (fapt de care sunt ft mandru) in doar 20 de min.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, voi va dotati mobrele cu tot felul de acareturi,o adevarata pasiune!!! Am o nelamurire: cu ce sint mai bune minerele Rizoma in afara ca arata bine? Poate i-mi pun si eu niste Rizome. Sint curios citi dintre posesorii de Fireblade de aici au placute de frina Nissin,sint destul de scumpe. La Serres era un amic bun care a luat cu el o pereche de discuri wawe Galfer, mi le-a imprumutat si am constatat ca nu merg frinele ca lumea. Ideea e ca un set de frine bune este alcatuit din discuri,placute,conducte si pompa.Am constatat ca daca schimb discurile trebuie sa schimb si placutele. Oare daca schimbi placutele nu tre sa schimbi si discurile? Eu zic ca da! Ma mai intreb citi dintre voi cei de aici puteti pleca dimineata la 10 grade pe o roata fara sa incalziti deloc cauciucul spate? A mea poate, nu va zic ce cauciucuri are ,va las sa ghiciti, poate Mertan stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu fi rau, eu am inceput sezonul prin a schimba tot, inclusiv uleiul din telescoape si lichidul de frana. la consumabile bag tot ce e mai bun, fac un resesrch serios pana sa aleg ceva. intervalele de service sunt scumpe iar de ex xenonul il am sa ma vada mai bine cei care vor sa ma omoare, si merg ft mult seara pe motor, mai ales vara si crede-ma, ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, voi va dotati mobrele cu tot felul de acareturi,o adevarata pasiune!!! Am o nelamurire: cu ce sint mai bune minerele Rizoma in afara ca arata bine? Poate i-mi pun si eu niste Rizome. Sint curios citi dintre posesorii de Fireblade de aici au placute de frina Nissin,sint destul de scumpe. La Serres era un amic bun care a luat cu el o pereche de discuri wawe Galfer, mi le-a imprumutat si am constatat ca nu merg frinele ca lumea. Ideea e ca un set de frine bune este alcatuit din discuri,placute,conducte si pompa.Am constatat ca daca schimb discurile trebuie sa schimb si placutele. Oare daca schimbi placutele nu tre sa schimbi si discurile? Eu zic ca da! Ma mai intreb citi dintre voi cei de aici puteti pleca dimineata la 10 grade pe o roata fara sa incalziti deloc cauciucul spate? A mea poate, nu va zic ce cauciucuri are ,va las sa ghiciti, poate Mertan stie.

Manerele Rizoma, pe langa faptul ca arata exceptional, sunt fiabile si cel putin mie imi confera o dozare foarte preciza a acceleratiei, datorita aderentei foarte bune la manusa.

Eu am discuri Braking Wave, furtune cu imbracaminte metalica si placute adecvate si franeaza de se ingroapa in asfalt. Pompa a ramas originala, dar nu simt nevoia alteia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu spun ca fiecare isi pune pe mobra ce simte el nevoia, eu nu pun pc, ca n-am de ce, pun cauciucuri bune pentru ca am nevoie, pun un double bouble pentru ca sunt si inalt si merg si mult bagat in motor, pun un lant si pinioane bune pentru ca stiu ce inseamna un lant prost si uzat. si lista ar putea continua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ..fiecare disc merge bine cu anumite placute.

eu pe blade'ul lui hellics am pus furtune, discuri wave si placute brembo. ulterior placute braking si tin sa spun ca franele erau exceptionale.

despre nissin ..booh ..on intreaga italie foloseste altceva ..asa ca m'am orientat si eu in functie de ei. Brembo, SBS, Carbone Lorraine si Braking. e suficient.

fara kkturi de lucas si Ferodo ..bani aruncati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...