aalpine1 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 sbs rulz, e la fel ca nissin-ul dar mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Braking si Nissin is marfa dar Brembo rullz Altele nu am incercat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Are cineva o guma SH de 16 in stare cat de cat buna? Vreau si eu in vama de 1 mai si gumele noi ajung mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 foto sesion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lonely rider Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 nenea da seile...seile sunt gata k mor de curiozitate ai 2-3 luni de cand tot ne ameninti cu seile alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Stai sa zic si eu doua de consum Dupa cum Stiu Asta daca nu Gresesc sc33 are 18.5l in talon scrie 25 de unde nustu... Am facut Plinul Si Am mers 174 km... sa oprit motorul si am trecut pe rezerva fuga la peco... Traseu... A2 km66 si inapoi deci 132 km A2 restul bucuresti... In rest TOate bune si Frumoase... Ne Auzim pe la Mare de 1.. Eu in seara asta am plecat... Nu ma duc cu moto ca sunt cu serviciul... in mamaia la sunrise... Care treci prin mamaia nu ezita sa faci o vizita...!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 /index.php?...p;#entry1849527 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 io-n oras fac plinu', dau km pe zero si stiu ca pe la un 150km tre sa se-aprinda becu'. so daca are 18l, si rezerva e de 3 (parca) ia un 10%. afara sa zic un 180km pana la bec. se simte vis-a-vis de-un 919, da deh... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 io-n oras fac plinu', dau km pe zero si stiu ca pe la un 150km tre sa se-aprinda becu'. so daca are 18l, si rezerva e de 3 (parca) ia un 10%. afara sa zic un 180km pana la bec. se simte vis-a-vis de-un 919, da deh... Nu neaparat,daca merg f cuminte cere rezerva pe la 170+km,recordu e de 178...in general la 150 km sau inainte trec pe rezerva. La drum lung Bucuresti-Veliko Tarnovo cu cateva popasuri si etape sustinute de 140-200 am intrat pe rezerva dupa 240 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) Urmeaza schimb de ulei...ce sa bag? 10w40,15w50? Motull 7100 sau merita 300v? Sau repsol supersport full sintentic. Ma gandeam sa pun +0.5 ulei ca o cam ard pe o roata si sa nu am probleme. Am auzit din ceva surse.....ca 954 si 929 ar avea ceva probleme cu ungerea in wheelie stiti ceva? Editat Aprilie 28, 2009 de alexutzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 punei motul, 300v e scump si nu se merita (cine zice ca se merita sa ne explice dpdv tehnic !) , 250g intra in filtru iar restu de 250g pe care il pui in motor sunt bineveniti pe viraje sau uilii , honda nu are prob cu uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 io-n oras fac plinu', dau km pe zero si stiu ca pe la un 150km tre sa se-aprinda becu'. so daca are 18l, si rezerva e de 3 (parca) ia un 10%. afara sa zic un 180km pana la bec. se simte vis-a-vis de-un 919, da deh... Rezervorul are 18L ; consum mixt 6L/100km adica 250km+50(rezerva) ; consum sportiv 8L/100km adica 180km+50(rezerva) consum drum lung 5L/100km adica 300km+50(rezerva) pe rezerva merg "frumos". Astea mai sus cu filtru de aer schimbat anual , carburatoare sincronizate anual si la acelasi mecanic , carburant de la Petrom(carrera 95) si fara pasager.Am 893 din 94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Oook. am si eu o intrebare pentru posesorii de 954 cu furca stock (betzigash exclus. ): cu ce setari de preload, compression & rebound mergeti pe strada? stiu ca setarea stock este de 2 ture inapoi fata de strans full, insa mi se pare putin cam moale.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Rezervorul are 18L ; consum mixt 6L/100km adica 250km+50(rezerva) ; consum sportiv 8L/100km adica 180km+50(rezerva) consum drum lung 5L/100km adica 300km+50(rezerva) pe rezerva merg "frumos". Astea mai sus cu filtru de aer schimbat anual , carburatoare sincronizate anual si la acelasi mecanic , carburant de la Petrom(carrera 95) si fara pasager.Am 893 din 94. lafel ca tine si eu. numai ca unii cu cred. "E PROSTI" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 buna...intrebare..cand turez motorul pana la limitator imi scote umpic de fum negru ..ar trebui sa mi fac griji..sau e de la vreun filtru , trebe sa bag aditivi sau din cauza uleiului.mentionez k motorul a stat aproape un an nepornit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 1. schimbi uleiul cu un ulei BUN 2. mergi pana se aprinde becul de rezerva si mai mergi inca 20km, iar apoi fa'i plinul 3. toarna'i in rezervor aditiv de curatare injectoare, pentru motoare cu benzina (preferabil un LiquiMoly, daca gasesti). Vezi sa respecti proportiile, in general un bidonas de aditiv trateaza cam 80l, asa ca tu sa pui cam 1/4. Cand se aprinde ledul de rezerva mai faci un plin si apoi poti testa. In general chestia cu fumul si mersul aiurea e de la stat, benzina veche, chestii trestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 1. schimbi uleiul cu un ulei BUN2. mergi pana se aprinde becul de rezerva si mai mergi inca 20km, iar apoi fa'i plinul 3. toarna'i in rezervor aditiv de curatare injectoare, pentru motoare cu benzina (preferabil un LiquiMoly, daca gasesti). Vezi sa respecti proportiile, in general un bidonas de aditiv trateaza cam 80l, asa ca tu sa pui cam 1/4. Cand se aprinde ledul de rezerva mai faci un plin si apoi poti testa. In general chestia cu fumul si mersul aiurea e de la stat, benzina veche, chestii trestii Uleiul e schimbat am sa incerc cu aditivi,ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 PS: Asta e produsul de care iti spuneam. Vad ca trateaza pana la 70l de benzina, asa ca pune si tu 1/4, cum spuneam.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) PS: Asta e produsul de care iti spuneam. Vad ca trateaza pana la 70l de benzina, asa ca pune si tu 1/4, cum spuneam.. sper sa gasesc pe la Oradea sau imprejuri mi, motorul tau a facut la fel sau mia sti cazuri?un mecanic mi a zis k manaca umpic de ulei Editat Aprilie 28, 2009 de monster madness Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Schimba-i uleiul, filtrul si benzina iar apoi da-i blana pe autostrada Sa vezi ce bine iti merge dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 de mers merge perfect...doar k ..am obs fumul ala cand am fost la o nunta si la m ambalat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Oook.am si eu o intrebare pentru posesorii de 954 cu furca stock (betzigash exclus. ): cu ce setari de preload, compression & rebound mergeti pe strada? stiu ca setarea stock este de 2 ture inapoi fata de strans full, insa mi se pare putin cam moale.. as avea si io aceeasi curiozitate pt 929, daca stie cineva.. ma intereseaza o setare pt mers mai sportiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 io-n oras fac plinu', dau km pe zero si stiu ca pe la un 150km tre sa se-aprinda becu'. so daca are 18l, si rezerva e de 3 (parca) ia un 10%. afara sa zic un 180km pana la bec. se simte vis-a-vis de-un 919, da deh... si la mine la fel. mac, mersi pt gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugix Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Salut, un alternator (stator) de 929 rr SC44 are cineva , in Bucuresti? e destul de urgent. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 si la mine la fel.mac, mersi pt gume. 1. ce gume ti'ai luat? 2. cu ce setari mergi la suspensie? mercic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.