emylyo Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 Aveti idee daca la 98-99 kitul de lant este 108-42-16?Ce parere aveti despre uleiul CASTROL rs superbike?Ma tenteaqza sa-l incerc in combinatie cu un filtru de ulei KN?Ce model de caucioaca aveti pe fata si sunteti f multumiti de cum se comporta la franare si mai ales pe curbe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Aveti idee daca la 98-99 kitul de lant este 108-42-16?Ce parere aveti despre uleiul CASTROL rs superbike?Ma tenteaqza sa-l incerc in combinatie cu un filtru de ulei KN?Ce model de caucioaca aveti pe fata si sunteti f multumiti de cum se comporta la franare si mai ales pe curbe? Eu am folosit la castrol r4 superbike. E un ulei f bun ,nu am avut ce sa-i reprosez. E in jurul a 550000/litru iar varful de gama de la Motul e pe la 600000litru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 bardahl, motul, castrol,shell..ai de unde alege in tm castrol il gasesc cel mai ieftin 10€ pe litru parca aici merg cu bardahl din fericire am janta de 17 pe fata ...deci merg cu Metzeler Rennsport atat strada cat si pista sunt cele mai pistaiole cauciucuri omologate ptr strada (depasite anul asta de Diablo Supercorsa si Metzler racetek K3)..mult superioare la diablo corsa III si metz M3 ..le michelin nici nu le iau in consideratie filtrul de ulei ..original sau aftermarket ..putin conteaza parerea mea am un K&N de aer de vanzare daca intereseaza pe cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 Bardahl?Nu am auzit de asa ceva.Pe 4 l de ulei am dat fix 208 lei=68euro.Full sintetic si 10w60.Ai idee cum trebuie setata suspensia originala ptr strada Mac?Suspensie fata up and down,spate reglajul compensatorului si al arcului de la cel pe gaz.Din pacate la cauciucuri nu am prea multe variante-Pirelli dragon,Metzeler sportec m1,m3,Michelin Pilot Sport,Dunlop Sportmax d205-206. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 bardahl e foarte bun ..putin cunoscut in lume, desi in italia un 30-40% din piata o are ..ajunge sa scrii bardahl in google si sa dai search mergi cu m3 daca ai posibilitate ..sunt superbe maine ma uit la suspensiile anterioare desi nu te ajuta prea mult deoarece vin setate in functie de greutate, cauciucuri si nr de km, starea suspensiilor ale mele au fost setate de un tehnic Andreani in pista iar pe spate am un amortizator WP care e total divers de cel de serie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 salutare tuturor, vreau sa achizitionez un cbr954rr din 2002 si as dori niste pareri ale voastre in legatura cu aceasta motocicleta... si "+"-uri si "-"-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 salut... motorul ala e cel mai reusit dupa parerea mea... adica ceva mai bun decat sc33. e foarte tare. cuplu din plin, fiabilitate etc etc. nu prea are minusuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 salutare tuturor, vreau sa achizitionez un cbr954rr din 2002 si as dori niste pareri ale voastre in legatura cu aceasta motocicleta... si "+"-uri si "-"-uri. cumpara'l fara a te preocupa prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 (editat) Modelul 954 este, dupa parerea mea, mai reusit la design decat 1000rr...iar la performante....un pic mai slabut, dar nu atat de mult incat sa iti para rau ca nu ti-ai luat 1000rr. In schimb, Fireblade-urile mi se par cele mai reusite motoare de viteza dpdv al mersului pe strada zi de zi. Am mers cu Yamaha R6 din 99, cu Ninja ZX6R din 2007...nici una nu se compara cu Firebalde-ul meu 929. Eu mi-as fi dorit enorm un 954, dar nu am avut banii necesari cand mi l-am luat pe al meu, si am luat un 929 din 2000, de care sunt super-multumit. Diferenta intre 929 si 954 este la greutate, bascula si suspensia spate, si evident, design (mai frumos la 954). Motorul este identic. Dar, sa fiu in locul tau, si sa am banii necesari, nici nu as ezita. Trebuie insa sa fii atent la ce cumperi, ca de altfel la orice mobra SH pe care o cumperi. Din cate am inteles, majoritatea Fireblade-urilor au probleme cu oala de la ambreaj, care pe la 50.000 Km ar trebuie schimbata. Sfatul meu sa mergi cu cineva, de preferat mecani bun, care sa il inspecteze inainte de a-l cumpara. Ca si ducati_rider am avut o problema la rulmentii de la jug, si i-am schimbat, folosesc ulei Motul full sintetic, filtru K&N. Cosumul la mine este 9-10 daca merg lejer, iar daca merg in ture, 10-11, si fiind acelasi motor ca la 954, nu cred ca este diferenta de consum. Multa bafta si asfalt uscat. Editat Iulie 9, 2007 de AllexxM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iulie 10, 2007 Autor Share Postat Iulie 10, 2007 Cam mare consumul totusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 destul de mare ..desi injectia e cunoscuta ptr consumul ridicat in comparatie cu carburatoarele. diferentele intre 954 si 929 sunt minime ..doar design si 25 cmc in plus, in rest e aceeasi moto cat despre comparatia cu 1000rr la performante ..e destul in urma. ca si performante in pista vorbesc, un 954 vine surclasat de un 600RR (nu neaparat ultimul model) nu sunt basme..e realitatea care se vede in pista destul de des la toate honda day la care am fost. marea parte migreaza de la 900-1000 spre motoarele de 600 fiind mai fluide si cu o ciclistica superioara ..obtin timpi mai buni ptr ce tre sa faci tu ..e o moto optima cu putine probleme doar pozitia pasagerului e foarte sacrificata ..dar era de asteptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 una este circuitul si alta este strada....... bineinteles ca pe circuit una de 600 (care este mult mai usoara si ingusta) scoate timpi mai buni....... ( nu intra in discutie motoare V) pe strada una de 900-1000 bate bine un 600 la liniute, drumuri etc....... daca ar fi sa fac un drum mai lung as pleca sigur cu una de 900-1000 decat cu una de 600....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 una este circuitul si alta este strada....... bineinteles ca pe circuit una de 600 (care este mult mai usoara si ingusta) scoate timpi mai buni....... ( nu intra in discutie motoare V) pe strada una de 900-1000 bate bine un 600 la liniute, drumuri etc....... daca ar fi sa fac un drum mai lung as pleca sigur cu una de 900-1000 decat cu una de 600....... sincer pe mine putin ma intereseaza cine ajunge in linie dreapta la 250 ..putin conteaza ptr mine cel putin .. momentan nu imi iau 600 deoarece merg si in strada cu pasager ..si un 600 nu are cuplul cu care m'am obisnuit ps la liniutele de pe centura ..aproape ca nu erau diferente intre 600 si 900 ..si le'am tot incercat ..daca avea maxim o moto inainte cea de 900 .. probat si 929 cu 893 ..aproape la egal .. apoi gsxr 600 diversi ani ..k3, k5 ..diferente minime pana pe la 200-220 .. ptr cel care a ajuns la 60oooKM..stai linistit ..cu grijile necesare, poti sa dublezi km la cbr'ul tau in germania multi au ajuns la 150.000 KM fara probleme, schimband doar lantul de distributie. imp e sa ii faci service'ul la timp, ulei bun si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 ma bucur ca pot fi de ajutor intr'un fel sau altul ..e motorul de care m'am indragostit .. ma tem ca am sa tradez destul de curand ..poate anul asta il mai tin ...apoi migrez spre un 750 si o ciclistica mai rafinata vazand ca as vrea sa renunt de tot la mersul in strada. nu urmaresc puterea ..deoarece cand ai prea multa ..incetezi a te distra, ci o greutate cat mai mica, frane cat mai bune. asta e primul fireblade pe l'am avut :: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 nice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 Pe care pista face 600rr pe 954rr, poate pe Amckart? Pe un circuit mare n-are sansa decit daca pilotul de 954 e beat muci. Eu i-am schimbat raportul la pinioane din 16-42 la 15-43 si ma bat de la egal la egal cu un 600 pe Amckart. Numai cu a 2-a tot circuitul si nu ramine in urma la iesirea din acele de par. Atentie, nu confundati abilitatile pilotului cu performantele motocicletei. Am avut 600RR ,sub 5000 de ture e baba, n-are cuplu iar pina ajungi la 5000 pierzi timp. La un an dupa ce am vindut-o pe 600 m-am intilnit pe Cheia cu noul propietar cu care sint prieten, si am facut schimb de moto pt vreo 20 de km. Concluzia: nu-mi mai placea de 600, iar prietenului ii placea mai mult de 954 ca avea cuplu si, culmea, se lasa mai usor pe curbe . Si eu am constatat ca 954 se lasa mai usor la aplecari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 cam in toate pistele din italia ..Mugello esclusa un 600rr face timp mai bun decat un 954 .. daca ai stii cati renunta la 1000rr deoarece sunt mai rapizi si se distreaza mai mult cu 600'le fiind mai usor de consus, pot sta pe curbe la turatii mai mari si deschid mult inainte avand o putere inferioara. ti'o spun eu, deoarece cunosc o multime care au facut saltul inapoi. in strada discursul nu'si are sensul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Ce mi-as dori sa avem si noi aici pistele din Italia, pina atunci s-ar putea ca 1000rr sa fie Bunica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Ce mi-as dori sa avem si noi aici pistele din Italia, pina atunci s-ar putea ca 1000rr sa fie Bunica. mai mult decat bunica, probabil moto de epoca imp e sa ai bani si sa iti permiti sa vizitezi pistele vecine romaniei costurile sunt destul de bunicele din cate mi'au zis baietii care au fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 (editat) care din urmatoarele caucioace sunt mai potrivite pt fireblade 98-99 ??? Bridgestone - BT012 F 130/70 ZR16 Front Bridgestone - BT012 R 180/55 ZR17 Rear Bridgestone - BT014 F 130/70 ZR16 Front Bridgestone - BT014 R 180/55 ZR17 Rear Metzeler - Sportec M-1 130/70 ZR 16 M/C (61W) TL Front Metzeler - Sportec M-1 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL (B)Rear Pirelli - Diablo Front 130/70 ZR 16 M/C (61W) TL Pirelli - Diablo Rear 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL Michelin - 130/70 ZR16 61W Pilot Sport Front Michelin - 180/55 ZR17 73W Pilot Sport Rear Metzeler - Front 130/70 ZR 16 M/C (61W) TL Sportec M3 Metzeler - Rear 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL Sportec M3 Avon - Azaro ST AV45 130/70 ZR16 (61W) Front Avon - Azaro ST AV46 180/55 ZR17 (73W) Rear Continental - Contiforce (130/70 ZR16 (61W)) Front Continental - Contiforce (180/55 ZR17 (73W)) Rear Dunlop - D208F RR ( 130/70 ZR16 (61W) )Front Dunlop - D208 RR ( 180/55 ZR17 (73W) )Rear Editat Iulie 18, 2007 de Ducati_RIder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barthez Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 care din urmatoarele caucioace sunt mai potrivite pt fireblade 98-99 ??? Bridgestone - BT012 F 130/70 ZR16 Front Bridgestone - BT012 R 180/55 ZR17 Rear Bridgestone - BT014 F 130/70 ZR16 Front Bridgestone - BT014 R 180/55 ZR17 Rear Metzeler - Sportec M-1 130/70 ZR 16 M/C (61W) TL Front Metzeler - Sportec M-1 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL (B)Rear Pirelli - Diablo Front 130/70 ZR 16 M/C (61W) TL Pirelli - Diablo Rear 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL Michelin - 130/70 ZR16 61W Pilot Sport Front Michelin - 180/55 ZR17 73W Pilot Sport Rear Metzeler - Front 130/70 ZR 16 M/C (61W) TL Sportec M3 Metzeler - Rear 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL Sportec M3 Avon - Azaro ST AV45 130/70 ZR16 (61W) Front Avon - Azaro ST AV46 180/55 ZR17 (73W) Rear Continental - Contiforce (130/70 ZR16 (61W)) Front Continental - Contiforce (180/55 ZR17 (73W)) Rear Dunlop - D208F RR ( 130/70 ZR16 (61W) )Front Dunlop - D208 RR ( 180/55 ZR17 (73W) )Rear Am avut pirelli diablo si mi-a placut spatele mai ales, umpic cam alunecos e rece dar statea bine pe curbe si destul de rezistent. Acum am Michelin Pilot Sport si e o guma super moale, bag mana in gaz si ma uit cum lasa o urma de zeci de metrii comparativ cu pirelli, intru pe curbe si la fel ramane urma pe asfalt, e foarte moale, foarte stabil. Atat pentru wheelie cat si pentru stoppie michelin e net superior( vorbesc doar ca o comparatie intre cele 2, altceva nu am testat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 daca iti permiti, cred ca cea mai buna cu 16 pe fata este metzler M3, ultima evolutie din grupul Pirelli-Metzler durata 6-8000km, si un grip optim, chiar si in pista daca veai janta de 17 pe fata iti recomandam cu caldura Metzeler Rennsport, mult mai sportiva decat celelalte gume stradale, dar nu atat de buna pe asfalt umed mult superioara pilot power..etc ... in italia michelin e un faliment total..ultima in preferintele motociclistilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 merci de raspunsuri... si eu tindeam catre metzeler din pura curiozitate pt ca nu am avut niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 azi am primit cadou un tren de metzeler M3 cu 1000KM parcursi pe un 1000 RR. cand montez janta pe spate de 6" de la 954 montez si cauciucurile iar maine fac rost de niste codite R1 si R6 ca sa le adaptez in locul coditei originale care mi se pare prea mare si groasa...hmmmm abia astept (tot gratis si astea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 coditele sunt de R1 03 si suzu K4 poze dupa ce ajung in timisoara deoarece acum nu mai am timp sa fac modificari la motor..tre doar sa il radiez..si in tara cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.