Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut am mai postat eu ceva timp aici niste poze cu ceberica al meu am facut un slide si vreau sa stiu parerea voastra daca va place

 

http://uk.youtube.com/watch?v=6LzfH9Ew7p4

 

Astept parerile voastre :P

 

Superb clipu'! ;)

 

 

Mertane, hai sa ne combinam cu mobrele. Mai pui tu 500 de euroi si iti dau Horneta, contra RR-ului. Te bagi?

:rolleyes:

 

Te-a luat doru' si mai tare cand m-ai vazut pe mine azi pe Blade? :lool:

:nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... ce sa zic... de cand am vandut-o am mai progresat un pic la capitolul tehnica de calarie si mi-e dor de POWER!

 

Frumoasa hornetica ai mestere :rolleyes: succes la vanzarica .

Multumesc, barosane! Si amazoana ta arata bine! Spor la asfalt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pt posesorii de blade, un pic stupida intrebarea dar asta este. Am si eu un blade din '97 si un prieten are tot blade din '98. Din cate stiu eu...are acelasi motor aceeasi capacitate cilindrica etc,diferentele sunt de ordin estetic. La al meu ('97) nu-i pot ridica nici cum fata de la pamant pe cand cel din '98 se ridica foarte usor. Nu ca as vrea sa fac stunturi sau figuratii,dar ma gandesc ca daca e aceelasi motor ar trebui sa sa comporte la fel.

 

voi ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate nu bagi tu mana in gaz cum trebuie, sau celalalt pilot e mai priceput

se poate ca raportul final al transmisiei sa fie divers, mai scurt in cazul celui care se ridica mai usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la 5mii ture 900rr'ul se ridica fara probleme in treapta 1

in 2 cu ambreiaj samd

repet: poate nu bagi mana in gaz cand si cat trebuie

oricum nu aia e imp ..imp e sa stii sa te dai bine cu ea

de vrei stunt pui raport scurt pe spate si se ridica si in a 3'a din gaz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i vorba ca vreau sa fac wheelie-uri sa impresionez pitzipoane sau ceva de genu, dar mi se pare ciudat k nu se comporta apriximativ la fel k si cea a prietenului meu... care o ridica de pe la 5000 de ture cum a zis si mac, am incercat pe la 30-40 km/h... in reste motorul merge bine nu are probleme. Ma gandesc ca poate trebuie reglate si sincronizate carburatoarele sau ceva de genu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca motorul merge bine, nu se ineaca, nu da probleme dimineata pe frig la pornire, nu scoate fum, nu cred ca ai motive sa te preocupi

 

 

Deci....DA, nu nu nu in concluzie nu-mi fac probleme... merci pt timpul acordat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca motorul merge bine, nu se ineaca, nu da probleme dimineata pe frig la pornire, nu scoate fum, nu cred ca ai motive sa te preocupi

 

 

Am o intrebare pt tine,am pierdut unu-l dintre cele doua suruburi care se afla intre saua din fata si aia din spate stii?acolo unde agati plasa de prins casca!!

intrebarea mea este daca exista de cumparat altceva sau chiar original

Unde as putea gasii??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i vorba ca vreau sa fac wheelie-uri sa impresionez pitzipoane sau ceva de genu, dar mi se pare ciudat k nu se comporta apriximativ la fel k si cea a prietenului meu... care o ridica de pe la 5000 de ture cum a zis si mac, am incercat pe la 30-40 km/h... in reste motorul merge bine nu are probleme. Ma gandesc ca poate trebuie reglate si sincronizate carburatoarele sau ceva de genu.

 

Faceti un schimb de motoare si vezi diferenta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puiule esti din tm vad

pe unde umbli de nu te'am vazut pana acum

am inteles de care zici

nu prea am idee ..in cel mai rau caz te trimit la un strungar bun sa iti faca unul identic la un pret de nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puiule esti din tm vad

pe unde umbli de nu te'am vazut pana acum

am inteles de care zici

nu prea am idee ..in cel mai rau caz te trimit la un strungar bun sa iti faca unul identic la un pret de nimic

 

 

iti multumesc mult,spune-mi unde sa ma duc la strungar

Si cu iesitu-l .prin oras mai pe afara,cum pot si eu ca nu prea am asa de mult timp,cu serviciul

Acum ca vine si iarna :P dar daca faceti vre-o iesire sa ma anuntati si pe mine ok?

 

Si inca ceva ,pot sa-mi bag in motor MOTUL Doble Layer 10w40 daca e bun la ce pret si unde il pot gasii mersi :ok:

 

puiule esti din tm vad

pe unde umbli de nu te'am vazut pana acum

am inteles de care zici

nu prea am idee ..in cel mai rau caz te trimit la un strungar bun sa iti faca unul identic la un pret de nimic

 

 

iti multumesc mult,spune-mi unde sa ma duc la strungar

Si cu iesitu-l .prin oras mai pe afara,cum pot si eu ca nu prea am asa de mult timp,cu serviciul

Acum ca vine si iarna :lol: dar daca faceti vre-o iesire sa ma anuntati si pe mine ok?

 

Si inca ceva ,pot sa-mi bag in motor MOTUL Doble Layer 10w40 daca e bun la ce pret si unde il pot gasii mersi :D

 

spune-mi te rog daca ai idee,vreau sa imi ridic toba pe langa sa!!

Unde pot sa ma duc sa sudez in inox?

Dau o bere cand ne intalnim :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm asta nujtu

iti tre si teava in inox + sudor calumea daca vrei sa faci o treaba ca la carte

de motul double layer nu am auzit

doar de 7100, 5100 si v300 factory line care e modelul de top de la motul

strungarul e in piata traian sub oficiul postal 3, e o poarta ..intri in curte si cobori la subsol

e un mosulet tare priceput care lucreaza gratis aproape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare pt tine,am pierdut unu-l dintre cele doua suruburi care se afla intre saua din fata si aia din spate stii?acolo unde agati plasa de prins casca!!

intrebarea mea este daca exista de cumparat altceva sau chiar original

Unde as putea gasii??

surubul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare pt posesorii de blade, un pic stupida intrebarea dar asta este. Am si eu un blade din '97 si un prieten are tot blade din '98. Din cate stiu eu...are acelasi motor aceeasi capacitate cilindrica etc,diferentele sunt de ordin estetic. La al meu ('97) nu-i pot ridica nici cum fata de la pamant pe cand cel din '98 se ridica foarte usor. Nu ca as vrea sa fac stunturi sau figuratii,dar ma gandesc ca daca e aceelasi motor ar trebui sa sa comporte la fel.

 

voi ce parere aveti?

 

E diferenta intre motoare. Pe dinafara sunt lafel , dar pe dinauntru e o alta treaba. Cuplu la 919 98-99 e disponibil mai de jos decat la 919 96-97, din cate stiu eu. Rapoartele de la cutia de viteze sunt diferite.

 

"1998

If incoming of Thunderace in 1996 scared bosses of Honda , incoming of R1 in 1998 shocked them completly . YZF-R1 was one of the most classified model in modern history, photo of grey colored prototype bike were made already in summer 1997. Only few months before YZF introducion.

Yamaha developing department was forced to make something really radical. Honda knew about new Yamaha many months and it reflected on the new 1998 Fireblade. Fireblade went through much bigger changes than Honda originally planned. First time after introducion in 1992 eppeared on the market serious competitor. Weight of Fireblade decreased on 179 kg rebuild was engine (according Honda 80% of parts), had more comfortable behavior, but increase of HP was minimal - 2 HP on 130 HP.

 

Reaction of engine was better thanks to the new and bigger carburator."

 

"Gearbox was slightly adjusted, which caused an increase in the top speed of about 6 km/h. Also engine cooling was improved, frame was lightened ( about 4 kg ) and also was improved stability by lowering of fork offset. The fork was changed, new bail arm had higher torsion stiffness and diameter of front rotor was increased from 296 to 310 mm. Also were used new four piston brakes. Look was changed thanks to a new headlight and remodeled hood. In comparison with previous model Honda improved model at least 10 %, but it wasnt enough. The world was captured by R1 fever. Blade riders fast forgot on RR when they saw the new R1. Yamaha engaged by modern look and although it was only 2 kg lighter then Fireblade looked liket would be lighter at least 50%. In streight competition R1 wasn't clear winner. Wasn't so stable, didn't turn so easily and in lower speed falling into the curves too much, but it didn't avoid RR from second position. "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...