Gixu. Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 dap. Ba da' esti fenomenal...Nu te rateaza nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Se strica motorul pentru ca in timpul in care este scanteia oprita el in continuare ii baga benzina in camera de ardere(se acumuleaza in exces) si atunci cand ii pui contactul ii da scantee si face o explozie cam mare zic eu , care chiar poate sa crape unul sau mai multi cilindrii , plus ca faci alte jocuri prin motor. Cel putin asa gandesc eu. pompa de ulei inca unge motorul iar amestecu este evacuat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 din cate stiu eu... de la chestia asta iti poate fierbe motorul... nu am vazut sa se lase cu pistoane zburate si alte prostii. oricum lasati figurile si nu le mai forjati. sun firebladuri, nu kawasaki. nu e de mirare ca m-a tinut pana acum 20.000 km de cand o am. si INCA NU STIU NUMARUL REAL DE KM AL MOTORULUI. nu am schimbat nimic la ea. merge ca in prima zi. bineinteles ca ar trebui schimbat rulmentul ala de la oala de ambreiaj. ma cam enerveaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 din cate stiu eu... de la chestia asta iti poate fierbe motorul... nu am vazut sa se lase cu pistoane zburate si alte prostii. oricum lasati figurile si nu le mai forjati. sun firebladuri, nu kawasaki. nu e de mirare ca m-a tinut pana acum 20.000 km de cand o am. si INCA NU STIU NUMARUL REAL DE KM AL MOTORULUI. nu am schimbat nimic la ea. merge ca in prima zi. bineinteles ca ar trebui schimbat rulmentul ala de la oala de ambreiaj. ma cam enerveaza. exact aceeasi problema o am si io cu rulmentul vietii..ma face cu nervii. ai idee cat costa rulmentul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 exact aceeasi problema o am si io cu rulmentul vietii..ma face cu nervii. ai idee cat costa rulmentul? hai sa ne uitam pe ronayers.... sunt 2... unu din fata si unu din spate. ala din fata e 10 dolari, si ala din spate e 50 de dolari. ACOLO. cat mai costa pana aici nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramy Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 ACOLO. cat mai costa pana aici nu stiu. Vorbeste cu @JAGI, el va poate aduce de pe ronayers. Ca idee, inmultiti si voi pretul cu 1.3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 (editat) din cate stiu eu... de la chestia asta iti poate fierbe motorul... nu am vazut sa se lase cu pistoane zburate si alte prostii. oricum lasati figurile si nu le mai forjati. sun firebladuri, nu kawasaki. nu e de mirare ca m-a tinut pana acum 20.000 km de cand o am. si INCA NU STIU NUMARUL REAL DE KM AL MOTORULUI. nu am schimbat nimic la ea. merge ca in prima zi. bineinteles ca ar trebui schimbat rulmentul ala de la oala de ambreiaj. ma cam enerveaza. la toate hondele face asa, este un rulment cu " ace " Editat Mai 16, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Am Reusit Sa Scot Si eu Honditza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Am Reusit Sa Scot Si eu Honditza... da ce sunt alea de pe carenele laterale?? picaturi? ai stropit carena cu apa..ai vopsit o si ai lasat apa sa se evapore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 da ce sunt alea de pe carenele laterale?? picaturi? ai stropit carena cu apa..ai vopsit o si ai lasat apa sa se evapore? uite aici care e "shcema" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 hai sa ne uitam pe ronayers.... sunt 2... unu din fata si unu din spate. ala din fata e 10 dolari, si ala din spate e 50 de dolari. ACOLO. cat mai costa pana aici nu stiu. hai ca am invatat ceva nou, nu stiam de acest site se pare ca nu ar fi scumpa interventia,dar parca zicea cineva ca daca il/ii schimbi dupa ceva kilometrii o sa fac a la fel..hmm ma mai gandesc. mersi mertane. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Da Ceva De Genul Cum A aratat stancu de cat cea ce face omul ala acolo e la suprafatza nu in relief... Eu le am in Relief.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 In curand va trebui sa-i fac schimbul de ulei si am nevoie de o parere avizata. Motul 7100 sau 300V, 10W40 sau 15W50? Acum am Castrol Power 1, e ok, dar vreau sa incerc si Motul. Pe F4i am fost foarte multumit de Motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Iau in considerare! Am sa-i bag 7100. Acum sa vad vascozitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 7100 exista doar 10w-40 si 20w-50. Eu zic ca alegerea e evidenta. Dap. M-am interesat si eu mai bine acum. 7100 10W40 va fi Thx de info... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 7100 e prastie rau uleiul ..uita'te la teste sa te convingi singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 sunt foarte concludente ..frecarea e frecare ..instrumentul masura e acelasi in toate testele .. unii tre sa vada cu okii lor sa creada ..io va cant asta de ani de zile ..fara sa am vreun interes comercial .. fiecare in final face ce vrea cu banii lui si ii keltuie cum crede mai inteligent va invit la 70ron pe litrul de motul v300 factory ..singurul care merge bine de la motul ..sau la alternativa cel putin atat de valida care costa 44ron ce alegeti? io am ales ani in urma oricum..am cerut intrumentul cu pricina ..sa mi'l trimita in tm ..sa fac si eu cu mana mea testele ..o sa pun si silkolene full sint pe banc sa vad cum mere ..si o sa documentez tot .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 o sa le fac pe toate in aceleasi conditii eventual voi incalzi cuva de ulei la 90-100 grade elementul ce se roteste ..se invarte in ulei inainte sa fie pusa presa pe el stii care e faza ..ca uneori si un test destul de rudimentar poate sa isi scoata in evidenta niste parametrii destul de evidenti vascozitatea influenteaza pana la un moment dat resultatul testului .. voi compara vascozitati identice ..sa vedem ce'o mai fi de comentat atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Nu stiu ce parere aveti voi, dar pe ce site-uri te uiti, pe forumuri din afara, e destul de laudat si multa lume il foloseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Cat omor si batai de cap pentru un ulei... Bagati nene Bunica semi sintetic...Merge de consuma..!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Cata bataie de cap cu schimbu' de ulei...Si anu asta e la mare cautare 300V-u D-aia o sa-mi pun alt ulei in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Eu sunt la al treilea motor cu Motorex 10W40 in el si nu am observat ceva negativ la acest tip de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 fortzza 300v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 io o sa bag 15w50 semisintetic de la motul sa vad cum e. pana acum am mers cu 10w40 si mi s-a parut ok dar cica pentru motoarele mai vechi e mai bine sa bag cu vascozitate mai mare, mai ales k merg mult prin oras. o sa o incerc si pe asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 CICA. Doar daca iti consuma ulei intro veselie ii pui mai gros. Iar asta pentru a masca uzurile aparute. Daca motorul nu consuma ulei, mergi pe vascozitatea recomandata. Motorul se va unge mai bine, va merge mai rece.. pai mie nu mi-a consumat nici gram anul trecut, zici sa raman tot pe 10w40??? sunt in ceata rau de tot si in 2 ore ma duc sa il schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.