Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

michelin pilot sport am si eu ceva de zis.....

1 Ultimul accident le-am avut cu ele.... Blokat fatza..Rup prea repede aderentza...

2 dupa un burn qut sa dus draq si a ajuns la atze....

Mai mult de 2mii nici nu te gandesti sa faci cu cauciucurile astea... Sunt FOarte moi si de pomana...!!

 

:cheers: Atunci inseamna ca mie mi-au dat altele...am 4 mii cu ele si sunt inca ok,prea ok :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

faptul ca ai blocat fata spune multe ..fara suparare dar invata sa conduci si sa franezi

unul dintre noi cu 929 are 8500km cu ele :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pont ieftin, ai anvelopa spate uscata, sau tocita. Motoreta ta are efectiv sub 60CP la roata, maxim. Daca dai gaz, derapeaza si puteai ramine linistit la R6. SENZATIA ASTA AM TRAIT-O SI EU CIND M-AM LUAT DUPA RECLAMA DE LA EUROSPORT DE APARUSE PILOT POWER 2CT. Mai si gresim, asta e.

Ai dreptate..mai si gresim...cred ca ai gresit quote-ul, pt ca 954 are mai mult de 60 de CP la roata si nici R6 nu am avut vreodata... :lol:

Si da pe Pilot Power este un pic tail-happy 954, deoarece este o guma ce intra in temperatura mai greu (cel putin pe vremea asta), plus faptul ca honda in general are centrul de greutate un pic diferit fata de restul si chiar se simte diferit... (si am mers cu vreo cateva).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am zis e valabil pe strada...cu asfaltul prost, cu nisip, praf, pietricele si ce mai gasim pe jos. Cum se comporta pe pista.....e alta treaba...aia las profesionistii sa-si faca treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cineva acolo poate sa mi raspunda la intrebarea asta?!

 

Rezerva e in jur de 3,5 L, cam asa, la F4i asa era, acum fa un calcul si tu, cu regula de 3 simpla :lol:

 

100 Km......8 L

X Km......3,5 L

-----------------

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 954 cel putin 30 de km pe rezerva la 929 sau 919 cel mult 25

Depinde si de mers... daca mergi in rosu nici sa nu te gandeti ca ajungi la aceste numere

Editat de Dilidache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezerva e in jur de 3,5 L, cam asa, la F4i asa era, acum fa un calcul si tu, cu regula de 3 simpla :lol:

 

100 Km......8 L

X Km......3,5 L

-----------------

 

 

la 954 cel putin 30 de km pe rezerva la 929 sau 919 cel mult 25

Depinde si de mers... daca mergi in rosu nici sa nu te gandeti ca ajungi la aceste numere

 

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe fatza tot pilot sport ai?

 

Da...le-am luat set :lol: Sunt super multumit de ele...am fost anu trecut pe cateva trasee nu tocmai gigea si s-au comportat super :D Le-am dus pana in muchie fara nici o buba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Foto-0001-1.jpg

si atat? :)

glumeam, sunt si eu curios cum o sa arate cu totul

 

exista mult mai bun

am vazut niste teste f interesante facute de o revista ..cu telemetrie: masurau temperatura gumei, timpii in pista si alte kestii

2ct le'au numit TURISTICE cateva secunde in urma fata de restul competitiei: supercorsa pro, dunlop, rennsport

cel mai ok s'a clasat diablo corsa 3 care are sc2 pe margini.

foarte tare si racetec k3.

pentru voi din motive ca vreti km multi ..tre sa mergeti pe gume mai dure ..sau sa fiti dispusi sa platiti gumele de calitate tip Qualifier rr (gp racer endurance pe margini si mai tare pe centru), racetec k3, diablo corsa 3 sau diablo rosso 3compound si ala.

 

 

 

 

curios ..de o luna doar 2 clienti la noile power one :D 3ct

despre conti sport atack ce parere ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate..mai si gresim...cred ca ai gresit quote-ul, pt ca 954 are mai mult de 60 de CP la roata si nici R6 nu am avut vreodata... :lol:

Si da pe Pilot Power este un pic tail-happy 954, deoarece este o guma ce intra in temperatura mai greu (cel putin pe vremea asta), plus faptul ca honda in general are centrul de greutate un pic diferit fata de restul si chiar se simte diferit... (si am mers cu vreo cateva).

 

Hai si tu! Toata lumea stie ce putere are 954. Ideea era simpla, mergi pe opinci ,nu ai putere sa te-mpinga. Hai sa aud pe cineva care a luat afirmatia mea cu 60CP mot a mot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI, deci PP2CT e slab la aderenta? Atunci ce recomanzi pentru tractiune, stabilitate pe curbe, etc? (compromisul "perfect", din experienta ta)

 

PS: Mie pe 600F4 mi se par foarte bune. E drept ca nici nu rup motorul in doua nici pe linie dreapta nici pe curbe..

 

Sa zicem ca pe la inceputuri eram majoritatea saraci si puneam si noi cauciucurile cit mai ieftine(si poate proaste). La un moment dat am avut ceva bani si am pus un set nou. Obisnuiti fiind cu cele proaste am zis ca am luat cele mai bune anvelope. Mai apoi ne-am luat dupa reclame si bani avind destui am luat ce e la moda. Intimplator la mine nu s-a nimerit. Istoria mea: Dunlop D208, Pirelli Corsa , Mich Pilot Power, Michelin Pilot power 2CT(atunci cind a iesit Hayden campion si se dadea in draci pe eurosport reclama cu 2CT . Acum 2 ani mi-am luat la o oferta oarecare 2anv spate si una fata cu 350$$, Mich Power Race PR4(Soft), cu intentia de a merge numai pe Amckart cu ele, ca daca le rulam prin oras ramineam fara ele. Ghiciti cit am mai mers cu 2CT prin oras dupa ce m-am dat cu Power Race Soft? FOARTE PUTIN. Am renuntat sa mai folosesc " opincile stradale", am zis ca daca mi-am luat motor de 130CP la roata, atunci sa-i pot asterne pe asfalt, plus ca daca e sa si frinez de urgenta, sanatatea (viata) nu are pret. Power race soft m-au tinut 3000km , mers normal pe strada(spatele), fata a rezistat peste 5000, adica un sezon. Asta e, unii ne permitem sa dam bani mai multi pe anvelope mai moi dar cistigam la siguranta. Oricum, am mers pe strada cam cu toate cauciucurile soft si in afara pistei nu conteaza producatorul. Importanta e anvelopa fata, cu ea ne oprim in caz ca apare ceva absolut neprevazut. Uitati-va la accidente, majoritatea spun ca le-a fugit fata, oare de ce?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea ! Am si eu nevoie de o fisa si de plasticele de sub carena fata (cele care tin semnalizarile) la un cbr 900 rr din 99 ma poate ajuta cineva ??? 0765399185 un beep un msg ceva si sun eu inapoi. Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Importanta e anvelopa fata, cu ea ne oprim in caz ca apare ceva absolut neprevazut. Uitati-va la accidente, majoritatea spun ca le-a fugit fata, oare de ce?

that makes sense, good point! 10x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea ! Am si eu nevoie de o fisa si de plasticele de sub carena fata (cele care tin semnalizarile) la un cbr 900 rr din 99 ma poate ajuta cineva ??? 0765399185 un beep un msg ceva si sun eu inapoi. Multumesc anticipat

 

 

http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module...roup/LOWER_COWL

 

daca ai nevoie call me.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...