Gixu. Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 michelin pilot sport am si eu ceva de zis.....1 Ultimul accident le-am avut cu ele.... Blokat fatza..Rup prea repede aderentza... 2 dupa un burn qut sa dus draq si a ajuns la atze.... Mai mult de 2mii nici nu te gandesti sa faci cu cauciucurile astea... Sunt FOarte moi si de pomana...!! Atunci inseamna ca mie mi-au dat altele...am 4 mii cu ele si sunt inca ok,prea ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Atunci inseamna ca mie mi-au dat altele...am 4 mii cu ele si sunt inca ok,prea ok pe fatza tot pilot sport ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 faptul ca ai blocat fata spune multe ..fara suparare dar invata sa conduci si sa franezi unul dintre noi cu 929 are 8500km cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spideru Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Un pont ieftin, ai anvelopa spate uscata, sau tocita. Motoreta ta are efectiv sub 60CP la roata, maxim. Daca dai gaz, derapeaza si puteai ramine linistit la R6. SENZATIA ASTA AM TRAIT-O SI EU CIND M-AM LUAT DUPA RECLAMA DE LA EUROSPORT DE APARUSE PILOT POWER 2CT. Mai si gresim, asta e. Ai dreptate..mai si gresim...cred ca ai gresit quote-ul, pt ca 954 are mai mult de 60 de CP la roata si nici R6 nu am avut vreodata... Si da pe Pilot Power este un pic tail-happy 954, deoarece este o guma ce intra in temperatura mai greu (cel putin pe vremea asta), plus faptul ca honda in general are centrul de greutate un pic diferit fata de restul si chiar se simte diferit... (si am mers cu vreo cateva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spideru Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Ce am zis e valabil pe strada...cu asfaltul prost, cu nisip, praf, pietricele si ce mai gasim pe jos. Cum se comporta pe pista.....e alta treaba...aia las profesionistii sa-si faca treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 pute ti sa mi spune ti cati km imi mai raman de parcurs dupa ce se aprinde becul de benzina? cineva acolo poate sa mi raspunda la intrebarea asta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 cineva acolo poate sa mi raspunda la intrebarea asta?! Rezerva e in jur de 3,5 L, cam asa, la F4i asa era, acum fa un calcul si tu, cu regula de 3 simpla 100 Km......8 L X Km......3,5 L ----------------- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) la 954 cel putin 30 de km pe rezerva la 929 sau 919 cel mult 25 Depinde si de mers... daca mergi in rosu nici sa nu te gandeti ca ajungi la aceste numere Editat Martie 7, 2009 de Dilidache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Rezerva e in jur de 3,5 L, cam asa, la F4i asa era, acum fa un calcul si tu, cu regula de 3 simpla 100 Km......8 L X Km......3,5 L ----------------- la 954 cel putin 30 de km pe rezerva la 929 sau 919 cel mult 25Depinde si de mers... daca mergi in rosu nici sa nu te gandeti ca ajungi la aceste numere multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 pe fatza tot pilot sport ai? Da...le-am luat set Sunt super multumit de ele...am fost anu trecut pe cateva trasee nu tocmai gigea si s-au comportat super Le-am dus pana in muchie fara nici o buba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
14mad Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Sa ma laud si eu:D.Ii un SC 33 din 97,dynojet 4,filtru aer K&N....o bruta,ce mai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Sa ma laud si eu:D.Ii un SC 33 din 97,dynojet 4,filtru aer K&N....o bruta,ce mai ...si zici ca musca tare, ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Arata Marfa rau....Asteptam poza cu Intregul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 si atat? glumeam, sunt si eu curios cum o sa arate cu totul exista mult mai bun am vazut niste teste f interesante facute de o revista ..cu telemetrie: masurau temperatura gumei, timpii in pista si alte kestii 2ct le'au numit TURISTICE cateva secunde in urma fata de restul competitiei: supercorsa pro, dunlop, rennsport cel mai ok s'a clasat diablo corsa 3 care are sc2 pe margini. foarte tare si racetec k3. pentru voi din motive ca vreti km multi ..tre sa mergeti pe gume mai dure ..sau sa fiti dispusi sa platiti gumele de calitate tip Qualifier rr (gp racer endurance pe margini si mai tare pe centru), racetec k3, diablo corsa 3 sau diablo rosso 3compound si ala. curios ..de o luna doar 2 clienti la noile power one 3ct despre conti sport atack ce parere ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Ai dreptate..mai si gresim...cred ca ai gresit quote-ul, pt ca 954 are mai mult de 60 de CP la roata si nici R6 nu am avut vreodata... Si da pe Pilot Power este un pic tail-happy 954, deoarece este o guma ce intra in temperatura mai greu (cel putin pe vremea asta), plus faptul ca honda in general are centrul de greutate un pic diferit fata de restul si chiar se simte diferit... (si am mers cu vreo cateva). Hai si tu! Toata lumea stie ce putere are 954. Ideea era simpla, mergi pe opinci ,nu ai putere sa te-mpinga. Hai sa aud pe cineva care a luat afirmatia mea cu 60CP mot a mot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) JAGI, deci PP2CT e slab la aderenta? Atunci ce recomanzi pentru tractiune, stabilitate pe curbe, etc? (compromisul "perfect", din experienta ta) PS: Mie pe 600F4 mi se par foarte bune. E drept ca nici nu rup motorul in doua nici pe linie dreapta nici pe curbe.. Sa zicem ca pe la inceputuri eram majoritatea saraci si puneam si noi cauciucurile cit mai ieftine(si poate proaste). La un moment dat am avut ceva bani si am pus un set nou. Obisnuiti fiind cu cele proaste am zis ca am luat cele mai bune anvelope. Mai apoi ne-am luat dupa reclame si bani avind destui am luat ce e la moda. Intimplator la mine nu s-a nimerit. Istoria mea: Dunlop D208, Pirelli Corsa , Mich Pilot Power, Michelin Pilot power 2CT(atunci cind a iesit Hayden campion si se dadea in draci pe eurosport reclama cu 2CT . Acum 2 ani mi-am luat la o oferta oarecare 2anv spate si una fata cu 350$$, Mich Power Race PR4(Soft), cu intentia de a merge numai pe Amckart cu ele, ca daca le rulam prin oras ramineam fara ele. Ghiciti cit am mai mers cu 2CT prin oras dupa ce m-am dat cu Power Race Soft? FOARTE PUTIN. Am renuntat sa mai folosesc " opincile stradale", am zis ca daca mi-am luat motor de 130CP la roata, atunci sa-i pot asterne pe asfalt, plus ca daca e sa si frinez de urgenta, sanatatea (viata) nu are pret. Power race soft m-au tinut 3000km , mers normal pe strada(spatele), fata a rezistat peste 5000, adica un sezon. Asta e, unii ne permitem sa dam bani mai multi pe anvelope mai moi dar cistigam la siguranta. Oricum, am mers pe strada cam cu toate cauciucurile soft si in afara pistei nu conteaza producatorul. Importanta e anvelopa fata, cu ea ne oprim in caz ca apare ceva absolut neprevazut. Uitati-va la accidente, majoritatea spun ca le-a fugit fata, oare de ce? Editat Martie 8, 2009 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S_I_G Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Salut la toata lumea ! Am si eu nevoie de o fisa si de plasticele de sub carena fata (cele care tin semnalizarile) la un cbr 900 rr din 99 ma poate ajuta cineva ??? 0765399185 un beep un msg ceva si sun eu inapoi. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Salut la toata lumea ! Am si eu nevoie de o fisa si de plasticele de sub carena fata (cele care tin semnalizarile) la un cbr 900 rr din 99 ma poate ajuta cineva ??? 0765399185 un beep un msg ceva si sun eu inapoi. Multumesc anticipat http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module...roup/LOWER_COWL daca ai nevoie call me. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module...roup/LOWER_COWL daca ai nevoie call me. http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module...roup/UPPER_COWL el are nevoie de piesa 7 si piesa 8 din linkul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 daca aveti nevoie de piese de FIREBLADE 929 an 2000 lasati un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 are cineva xenon pe 954 din 2003?ce tip de bec aveti?mi e mi a zis k am nevoie de 3 H7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 are cineva xenon pe 954 din 2003?ce tip de bec aveti?mi e mi a zis k am nevoie de 3 H7 1 h7 pentru scurta si 2 h7 pentru lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 1 h7 pentru scurta si 2 h7 pentru lunga. Mersi, avaem emotii ca , comanda era deja data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Mersi, avaem emotii ca , comanda era deja data ce bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.