lessy Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 nu are nimeni un motor pt cbr 929 de vanzare? sau unde as putea gasi? 0754614525 daca in loc de motor 929 pun un motor de 954 de ce mai am nevoie sa schimb? injectoarele , galeria,sau cableje electrice??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Salutari , Craciun fericit tuturor va doresc si toate cele bune in primul rand !! Ce as dori sa va intreb , poate cunoasteti unii . Isi merita acesti bani 954RRul asta http://www.kapaza.be/fr/motos/honda-cbr-900-rr-954-sc50-80194695.htm ??? Care ar fi sansa ca acesti km sa fie reali .. E destul de greu de crezut ca un motor de 12 ani de acum are 16400 km, dar presupunand ca motorul e impecabil din toate punctele de vedere 3800 tot pare mult, daca mai pui in calcul si drumul eventual taxe si alte cheltuieli. Totul se reduce la ce intelege proprietarul prin "mai putem discuta referitor la pret" sau cum se traduce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefkw Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 hmmm , locuiesc aici cam asta ar fi un + Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 hmmm , locuiesc aici cam asta ar fi un + Daca locuiesti prin zona, atunci o "audienta" pe viu vorbeste mult mai tare decat un numar in bordul motocicletei. Mereu am incercat sa nu judec o motocicleta din poze, daca mai multi ar urma acest sfat sectiunile de vanzari ar fi mult mai...placute Poate ca in danemarca sau de unde era anuntul prin negociabil oamenii inteleg mai mult de 100 de euro taiat din pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Eu as prefera la banii aia un R1 2003, sau un R1 2004 mai putin aratos. Am avut 954 impecabil, fara nici o problema, am mers 4 sezoane pe el dar R1 e net superior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Depinde si pentru ce il vrea cine-l cumpara, acum pe tine te inteleg ca esti fan R1 si pe buna dreptate, este un motor remarcabil dar eu spre exemplu sunt un caz deosebit, asa cum poate e si baiatul de mai sus. Eu am avut un buget, atat mi-am permis, si initial voiam ceva de 600cc, imi plac sportivele, dar voiam si un motor care sa consume mai putin, cu o pozitie mai ingaduitoare, si din moment ce nimic de 600cc nu m-a incantat am optat pentru 954. Un alt motiv a fost pentru ca eu din prima clipa cand am vazut un 954 a fost dragoste la prima vedere...estetic vorbind, si acest lucru depinde de fiecare persoana in parte. Deci o alegere buna nu inseamna neaparat motocicleta cu cea mai buna performanta dupa parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 2013-12-23 23.11.39.jpg 2013-12-23 23.12.11.jpg 2013-12-23 23.12.56.jpg 2013-12-23 23.13.02.jpg 2013-12-23 23.13.21.jpg Si ca sa lamuresc si pe alti nedumeriti ca mine, dupa ce am eliminat eroarea 34, motorul se simte mai lin cand deschid gazul.. nu mai smunceste. Mentionez ca nu mai am pe mobra nici servomotorul nici clapetele din galerii sau airbox. Per total, se merita sa scapi de eroare. Caut piesa din poza.. Nu stiu exact cum se numeste dar pot sa zic ca face parte din galeriile de evacuare. Are cineva si nu-i trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Da, este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefkw Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Multumesc frumos de sfaturi baietii , un 2014 cu realizari pe toate planurile, plin de bucurii si fara incidente va doresc !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 na belea, m-am apucat de-am spalat filtru de aer BMC si cand sa-l ung, hop, nu mai gasesc sprayul de uns....alternative? e bun sprayul de uns filtrul de aer de la motoreta enduro? sau cum zicea cesar...ulei de mecaniste fine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Normal ca e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) Atentie cat ulei dai pe filtru. Nu trebuie nici mult nici putin - nu stiu cum sa explic altfel Editat Ianuarie 22, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Are cineva de vanzare o oglinda stock ptr 954? cea din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Da, am noua daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Buna. Am atasat o poza pe care apar 5 buc de suruburi, cele 2 buc care apar in partea de sus sunt identice, sunt de la carena centrala de jos, cu alea am cele mai mari probleme. Multumesc Hai, nu fi rautacios cu saracul de JAGI, doar stii ca el a fost preocupat tot timpul, cum sa faca cebereul mai usor, asa ca probabil la asamblare a pus inapoi doar suruburile absolut necesare, restul au ajuns collateral damage Buna Jagi, te rog frumos sa nu uiti de mine, vezi daca cumva ai suruburile, si scrie-mi cat ma costa. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 M-am uitat, am citeva , dar le folosesc la prinderea carenelor race, indiferent de marca moto, au acel umar care impiedica capul surubului se preseze si sa sparga carenele de fibra. Avusesem mai multe, dar le-am dat unui amic care a venit cu o Honda, si-i lipseau destule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 M-am uitat, am citeva , dar le folosesc la prinderea carenelor race, indiferent de marca moto, au acel umar care impiedica capul surubului se preseze si sa sparga carenele de fibra. Avusesem mai multe, dar le-am dat unui amic care a venit cu o Honda, si-i lipseau destule. Ok. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Salut, stie cineva ceva de motocicleta asta? e prajit oare motorul? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=556777&selpic=0&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Buna Am nevoie de idei si sugestii de la cei destepti. Honda CBR 929rr Am filtru de aer sport (K&N), si finala titanium LeoVince, pe care l-am si scurtat de la 50cm, la 32 de cm. Motorul merge frumos si in relantina, si din cate vad trage destul de linear, dar a crescut consumul de benzina dupa scurtarea finalei, ceea ce este logic. Exista o varianta sa pun motorul pe un tester sau dyno care sa rescrie map-ul sa fie optimal pt aceste conditii? Sau asta se poate face numai cu power commander? Nu imi permit, si nici nu vreau sa-mi cumpar. Daca exista, unde se poate si cat costa? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Unele ECU-uri au eeprom-ul reprogramabil, nu stiu daca e si la 929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Unele ECU-uri au eeprom-ul reprogramabil, nu stiu daca e si la 929 Nu este programabil la 929 Singura solutie este un alt dispozitiv, gen power comander,bazzas,rapidbike,etc cu care sa modifici harta de benzina. Dar,taierea finalei nu aduce cresterea consumului de combustibil. Tie iti consuma mai mult datorita dereglari sistemului de injectie,componente defecte,sau a stilului de mers care l-ai folosit dupa ce ai un sunet mai mare la acceleratie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Nu este programabil la 929 Singura solutie este un alt dispozitiv, gen power comander,bazzas,rapidbike,etc cu care sa modifici harta de benzina. Dar,taierea finalei nu aduce cresterea consumului de combustibil. Tie iti consuma mai mult datorita dereglari sistemului de injectie,componente defecte,sau a stilului de mers care l-ai folosit dupa ce ai un sunet mai mare la acceleratie!! Motorul mai mult ca sigur ca este in regula. Dar m-ai pus pe ganduri cu stilul de pilotaj, pt ca as minti daca as spune ca nu-mi place sa ascult cum suna finala scurtata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexanducu Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Buna seara, As avea doua intrebari legate de un 929 daca ma puteti ajuta: 1) am tot cautat zilele acestea o lista simpla cu piese necesare si modificarile aduse motocicletei pentru incepatori de stunt-uri si nu am gasit nimic clar si simplu. (pt inceput as dori sa controlez bine mersul pe o roata la viteze mici) 2) tocmai ce am dat jos toate carenele de pe el (vreau sa le revopsesc, sa le tin de bune pt ITP-uri bla bla)... de unde pot lua set de suruburi pt tot ce inseamna carene? am observat ca baietii din service-uri au cam incurcat suruburile mele cu altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Buna seara, As avea doua intrebari legate de un 929 daca ma puteti ajuta: 1) am tot cautat zilele acestea o lista simpla cu piese necesare si modificarile aduse motocicletei pentru incepatori de stunt-uri si nu am gasit nimic clar si simplu. (pt inceput as dori sa controlez bine mersul pe o roata la viteze mici) 2) tocmai ce am dat jos toate carenele de pe el (vreau sa le revopsesc, sa le tin de bune pt ITP-uri bla bla)... de unde pot lua set de suruburi pt tot ce inseamna carene? am observat ca baietii din service-uri au cam incurcat suruburile mele cu altele http://www.ebay.com/itm/120747341023?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Editat Februarie 26, 2014 de borosz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianpit Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Buna ziua, Ma intereseaza, si pe mine un capac alternator (cu garnitura) pentru un CBR 954 RR. Multumesc, Marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.