Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O intrebare, poate cineva a facut sau stie sigur. Vreau sa imi cumpar o cheie pt motoreta,a mea fiind cam indoita si rezerva nu am. Pot sa iau alt model decat cel clasic ? Ma intereseaza strict partea cu cipul, daca pot muta cipul din a mea in cealalta? Lacasul cipului este la fel sau difera? Atasez si o poza. Ms.

» Post actualizat in 19 Jul 2016 11:38

Deci eu o am pe cea de langa cea rosie, cea din dreapta si as vrea sa mi iau model ca cea rosie.

post-92790-0-75641400-1468928218_thumb.jpg

Editat de Sinister
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva nevoie am un stop cu leduri cu semnalizari incluse, fumuriu, nou nemontat, doar ce mi a venit din afara dar acum 2 zile am vandut cbr 929 le, ca si pret vreau 200 lei fix ca atat m a costat

» Post actualizat in 20 Jul 2016 10:08

.

post-66972-0-11522600-1469009320_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare, poate cineva a facut sau stie sigur. Vreau sa imi cumpar o cheie pt motoreta,a mea fiind cam indoita si rezerva nu am. Pot sa iau alt model decat cel clasic ? Ma intereseaza strict partea cu cipul, daca pot muta cipul din a mea in cealalta? Lacasul cipului este la fel sau difera? Atasez si o poza. Ms.

» Post actualizat in 19 Jul 2016 11:38

Deci eu o am pe cea de langa cea rosie, cea din dreapta si as vrea sa mi iau model ca cea rosie.

De fel sunt marimi universale avand posibilitatea sa mai decupezi tu inauntru dupa cipul de origine, dar poti avea si ghinion sa nu intre.Sigur ai detalii la carcasa pt ce modele e compatibila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,sunt pe punctul de a achizitiona Fireblade-ul din imagini,an 2002,40.000 km,rog posesorii de 954 sa ma ajute cu cateva pareri,pro si contra,plusuri,minusuri,probleme specifice,inca nu sunt hotarat 100%,dar a fost dragoste la prima vedere :),asa ca m-ar ajuta mult postarile dvs sa iau o decizie,multumesc,cu respect!!

post-94742-0-05936300-1469638336_thumb.png

post-94742-0-39110500-1469638428_thumb.png

post-94742-0-87930900-1469638508_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce cunosc nu ar avea probleme decat la transmisie, mobra are de toate (acc,frane bune,manevrabila) in schimb pozitia pe mobra este foarte proasta pt mers touring.Este de asemenea si periculoasa, este o mobra scurta iar la orice denivelare mai mica se ridica fata.As alege pe frasu mai batran 929 de 10x.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce cunosc nu ar avea probleme decat la transmisie, mobra are de toate (acc,frane bune,manevrabila) in schimb pozitia pe mobra este foarte proasta pt mers touring.Este de asemenea si periculoasa, este o mobra scurta iar la orice denivelare mai mica se ridica fata.As alege pe frasu mai batran 929 de 10x.

 

Ce probleme la transmisie? Stiu ca probabil s-a mai scris despre 954 tot felul de chestii,dar sunt 400 si cv de pagini,nu pot sa le iau de la capat..multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzura prematura a lantului/intanzitorului, cel mai bine citesti paginile sau iti spune cineva care a avut-o mult timp, Mobra in cauza e inselatoare iar daca experienta ta este minima eu nu iti recomand acest model chiar daca arata si merge bine, nu este deloc pasnica, nu iti va ierta nici o greseala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma speria omul. Daca are montat amortizor de directie (de ghidon), 954 e una din cele mai perfecte motociclete. Extrem de manevrabila, usoara, frine puternice. Am avut 4 sezoane acest model, si-acuma im aduc aminte cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sfaturi astepti? Daca te crezi apt, o cumperi. Daca ai bani,o cumperi. Daca e buna, o cumperi. Daca nu,nu! Nu e nici racheta,nici nava spatiala. Ce vorbim? E un amarat de 954,probabil cu juma de viata dus,care la urmatorul proprietar crapa dim cauza ca mai are compresie 5. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi pe premisa asta,nu mai cumperi nici o mobra sh,ce facem,cumparam noi? Sa fim seriosi,observ ca ai 929 adica putin.mai veche decat 954 asta din 2002.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,nu stiu,tocmai d-asta intreb,sa aflu de la unii care au sau au avut 954 si stiu ce si cum,daca stiam,nu mai scriam aici aiurea

» Post actualizat in 28 Jul 2016 06:57

Nu,nu stiu,tocmai d-asta intreb,sa aflu de la unii care au sau au avut 954 si stiu ce si cum,daca stiam,nu mai scriam aici aiurea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complez la ce ti-a scris darco(rar gasesti mobre ss fara probleme/intretinute in ro), piese de schimb second nu o sa gasesti modelul s-a fabricat 1an si este o mica imbunatatire a 929 dupa care au trecut la 1000.Iar la ce a scris Jagi (sa nu te sperii) in opinia mea tot este o moto periculoasa si cam imprevizibila doar nu o cumperi sa mergi cu 90 si 2000rpm, iar daca ai de gand sa faci multi km cauta altceva, sa nu crezi ca daca e honda e cam la fel ca f4i care in opinia mea este o moto f buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

954 e o motocicleta fiabila. Ultima Fireblade făcută de Tadao Baba.

Chiar dacă distribuția face zgomot nu sare de la punct. Se schimba intinzatorul si s-a rezolvat. Oala de ambreiaj e zgomotoasă ca la toate hondele.

Cine vrea motocicleta care nu vobleaza isi ia chopper 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

954 e o motocicleta fiabila. Ultima Fireblade făcută de Tadao Baba.

Chiar dacă distribuția face zgomot nu sare de la punct. Se schimba intinzatorul si s-a rezolvat. Oala de ambreiaj e zgomotoasă ca la toate hondele.

Cine vrea motocicleta care nu vobleaza isi ia chopper

Desi de la o varsta cam papa cuzinetii daca nu e tinuta din scurt cu service-ul, folosesc aceeasi cuzineti de la primul tip de fireblade din 93 pana la 954 ... treaba serioasa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa iti răspund cu o întrebare: ce este de fapt o pereche de cuzineti?

Este ansamblul care reglează jocul radial în lagăr. Cum pot fi niște cuzineti mai performanti? Cred ca glumești 😊

Nu cred ca mai exista 954 tânără...desi, acum câțiva ani era una noua cu zero km de vânzare pe ebay. Mai cunosc una luata de nouă si care sta într-un magazin de piese auto în Crangasi, cu foarte putini km.

A mea,forjata pe circuit si pe stradă a avut nevoie doar de intinzator. Dar nu a mers cu motul si nici nu mi-am bătut joc de ea. Dacă a fost abuzată? Eu zic ca da 😊

Problema este ca la momentul actual nu stii ce cumperi.

» Post actualizat in 30 Jul 2016 06:56

 

Ce pret are un intinzator nou de 929 ca fapt divers? Ms.

Aprox 90 de euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa iti răspund cu o întrebare: ce este de fapt o pereche de cuzineti?

Este ansamblul care reglează jocul radial în lagăr. Cum pot fi niște cuzineti mai performanti? Cred ca glumești 😊

Nu cred ca mai exista 954 tânără...desi, acum câțiva ani era una noua cu zero km de vânzare pe ebay. Mai cunosc una luata de nouă si care sta într-un magazin de piese auto în Crangasi, cu foarte putini km.

A mea,forjata pe circuit si pe stradă a avut nevoie doar de intinzator. Dar nu a mers cu motul si nici nu mi-am bătut joc de ea. Dacă a fost abuzată? Eu zic ca da 😊

Problema este ca la momentul actual nu stii ce cumperi.

» Post actualizat in 30 Jul 2016 06:56

 

Aprox 90 de euro

LOL, nu inteleg ce te ataci asa, stiu si eu ce fac cuzinetii, tocmai am schimbat un set la al meu 929.

Nu a zis nimeni ca pot fi sau nu mai performati, doar ca de la primul 900 care era defapt 870cmc parca pana la 954 care pe langa cilindreea marita dezvolta mult mai multi cai s-au folosit aceeas cuzineti. Am scris clar, ii papa daca nu e tinuta din scurt cu service-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi am mai avut o discutie in care ai tras concluzii pripite...

nu te mai grabi ca nu dau turcii :)

te rog frumos sa te gandesti putin ce rol au acele piese in ansamblul motor. Din ce scrii pana acum se vede treaba ca nu prea ti-a fost explicata ungerea hidrodinamica in lagare. E o materie care incepea sa se studieze prin anul trei la politehnica si se aprofunda pana la studiul lagarelor cu lubrifiere gazodinamica.

Esentiale sunt cuplul si turatia.

Pentru lagarele motoarelor de turatie mare sunt foarte importante acceleratiile unghiulare care determina fluctuatii de sarcina pe arborele cotit si in lagare. Aici e calcaiul lui Ahile

Cheers!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...