Vizitator Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 S-o stapanesti sanatos. E frumoasa. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Faina. Spune mi te rog ce s a schimbat dupa ce ai inlocuit amortizorul? De unde l ai luat si cat l ai platit? E nou,nu? Ma bate gandul sa fac si eu treaba asta. Ms Motocicleta avea doar 24 de mii de mile cand am luat-o. dar avea probleme la suspensia spate, reboundul era nasol rau de tot, nu revenea destul de repede la denivelari mici si rapide, asa ca am fost nevoit sa o schimb. E de aici: http://www.nitron.co.uk/catalogue_main.php?catID=12502 Am ales varianta de baza ca o folosesc momentan doar pe strada asa ca nu merita sa investesc mai mult, e undeva pe la 400 de lire. http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74085 Se misca extraordinar, se simte cum cauciucul spate interactineaza cu asfaltul, cauciucul spate e folosit aproape pana la capat (chicken strip undeva pe la 5 mm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 (editat) Am inteles. Eu am cu suspensia de fabrica sub 5mm pana la margine. Avand in vedere ca este destul de scump, anul acesta o las asa, poate o vand, poate nu. Vedem la anu. Ms! Daca suspensia ta stock e buna, atunci nu merita sa iti iei varianta de baza, nu e nici o diferenta majora. Ai vazut in poza cat de nasol aratea cea originala de pe motorul meu. Mertia sa mergi cu asta: http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74087 sau sata: http://www.nitron.co.uk/catalogue_item.php?catID=12502&prodID=74084 Si daca ai vre-un mecanic seriso prin zona, poti sa o reconditionezi pe cea originala. Editat August 17, 2016 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Hmmm,am un prieten cu un 929,si de când la luat,salivez de pe ohlins ul lui de pe motor.nu e cu motoare,i-am propus să facem schimb,dar el mai vrea 50euro, eu momentan nu dau bani,mai aștept.banuieste el ca e ceva la mijloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Zii ca ii dau eu 50 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Nu nu voi combina eu cumva,chiar daca dau inca 50euro,si trimit in bucuresti la o revizie. Buna va fi pe pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 Am si eu un pitic pe cap... A schimbat cineva rapoartele transmisiei în așa fel incat să faca un 929/954 mai fasneata pe accelerație? Nu doresc sa am.top speed 150, ci doar să păcălesc cuplul un pic mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 Jagi a afirmat pe undeva ca un -1 +1 ar fi cel mai optim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Am si eu un pitic pe cap... A schimbat cineva rapoartele transmisiei în așa fel incat să faca un 929/954 mai fasneata pe accelerație? Nu doresc sa am.top speed 150, ci doar să păcălesc cuplul un pic mai jos. Ideal, 954 merge cu -1 +3. Am avut. La inceput am pus -1 stoc, apoi -1 +2, si dupaia, in sfirsit -1+3. La start, bate tot, inclusiv s1000rr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Cu -1/+3 s-ar putea sa se trezeasca cu un high-side de minim 3 metri inaltime. Mai e si dezavantajul faptului ca va fi 15-45. Pt mine cel mai bine a functionat 15/44. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Cu -1/+3 s-ar putea sa se trezeasca cu un high-side de minim 3 metri inaltime. Mai e si dezavantajul faptului ca va fi 15-45. Pt mine cel mai bine a functionat 15/44. Cind ii cresti demarajul, normal ca poti face high-side. Si frumoasa, si desteapta, si virgina. Asta ne dorim toti, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Vladau Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 Salut baieti, Am mai postat si la rubrica cumparari fara succes, m-am gandit ca poate aici am mai mult succes. Caut un capac stator HONDA 954, poate are cineva ratacit pe undeva. Mai am timp pana la primavara , dar daca gasesc mai repede e si mai bine, as prefera sa nu fie spart. Multumesc, aa si daca tot sunt la acest subiect , caut si un cadru de bord, la fel nesudat ca asa il pot face pe al meu il rupi si il sudezi. Spor la motociclit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 (editat) Salut baieti, Am mai postat si la rubrica cumparari fara succes, m-am gandit ca poate aici am mai mult succes. Caut un capac stator HONDA 954, poate are cineva ratacit pe undeva. Mai am timp pana la primavara , dar daca gasesc mai repede e si mai bine, as prefera sa nu fie spart. Multumesc, aa si daca tot sunt la acest subiect , caut si un cadru de bord, la fel nesudat ca asa il pot face pe al meu il rupi si il sudezi. Spor la motociclit. Ia uite http://www.ebay.com/itm/Upper-Front-Fairing-Stay-Bracket-For-HONDA-CBR-954-900-CBR900RR-954RR-2002-2003-/331792258548?fits=Make%3AHonda&hash=item4d405c15f4:g:uAcAAOSwG-1W0T74&vxp=mtr Editat Septembrie 2, 2016 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo_gaby200 Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Caut o cutie de viteze pentru un 919 RR SC33 din '98...daca cineva are sau cunoaste pe cineva...va rog lasa-ti un PM sau un telefon va rog 0760315991... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Cutie stiu eu la un prieten.vb cu el amu seara. Capac stator de la 929am.amu e identic sau nu...cred ca sa discutat pe undeva dar nu mai tin minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Cel de 929 nu se potriveste la 954 din cauza ca difera locul gaurilor de la stator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Salutare, Am gasit pe ebay capacul asta de alternator: http://www.ebay.co.uk/itm/New-Cover-Stator-Crankcase-For-HONDA-CBR954-CBR900-CBR954RR-2002-2003-/191452926934?hash=item2c937bd3d6:g:2K0AAOxy1JBSQ~eZ Credeti ca ar fi ceva probleme cu el? Am tot cautat pe la dezmembrari si astea de 954 sunt mai rare ca floarea de colt. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Vladau Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Daca ar fi adevarat cred ca cumpar vreo 3 4 capace. o sa dau comanda de unul. sa vad care-i treaba si daca e ok o sa mai cumpar vreo 2 . Ca la mine nu e mare urgenta trebuie sa il cumpar pana in primavara. pica ft putin pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 /index.php?/topic/741669-cumparcaut-honda-cbr-954/ » Post actualizat in 19 Sep 2016 08:22 In caz ca are cineva un 954 de vanzare » Post actualizat in 19 Sep 2016 10:37 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=627229&selpic=5&zoom=1#foto Ce parere aveti de moto din cauza? Pare pus laolalta bine » Post actualizat in 19 Sep 2016 10:42 In afara de far crapat si scarita stanga sudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moldo_09 Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Ce imi sare in fata imediat e facptul ca nu e an de fabricatie 2004!(model fabricat 2002-2003) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Bine amu. Poate prima inmatriculare in 2004 si nah ca de obicei e si anul de fabricatie ).am observat si eu.far crapat...poate a prins un porumbel.dar scarita?! E un indiciu.trebuie sunat oricum si vorbit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in46sane Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 Va salut!Am un fireblade din 92' SC 28, de curand m-a lasat releul de incarcare plus baterie facuta praf,Le-am schimbat pe amandoua iar acum imi incarca 14...14.2 la 1300 - 1500 de ture plus far aprins.Este prea mult, risc sa se strice ceva?Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 Este perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in46sane Postat Septembrie 25, 2016 Share Postat Septembrie 25, 2016 Este perfect! Multumesc mult pentru răspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 (editat) Daca tot sunteți detinatorii de 900 rr, caci si eu sunt. sparg tacerea cu vreo 2 poze » Post actualizat in 27 Sep 2016 23:49 Prima poza il promovez pe post de walpaper » Post actualizat in 27 Sep 2016 23:53 Editat Septembrie 27, 2016 de lessy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.