TNG Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 Este perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in46sane Postat Septembrie 25, 2016 Share Postat Septembrie 25, 2016 Este perfect! Multumesc mult pentru răspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 (editat) Daca tot sunteți detinatorii de 900 rr, caci si eu sunt. sparg tacerea cu vreo 2 poze » Post actualizat in 27 Sep 2016 23:49 Prima poza il promovez pe post de walpaper » Post actualizat in 27 Sep 2016 23:53 Editat Septembrie 27, 2016 de lessy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oFF Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 Salutare, mi s-a prajit statorul, are cineva vreun SH de vanzare sau rebobinatul poate fii o solutie fiabila ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 este o solutie, dar nu neaparat fiabila. mai bine pui altu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oFF Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 (editat) In primavara am luat unul SH si s-a prajit acum cateva zile, asa ca am stat si m-am gandit, iau unul nou si aia e! Editat Septembrie 29, 2016 de oFF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 am ceva piese race pt honda cbr 929 :toba,carene de curse,scarite ,amortizor de ghidon,crashpaduri,mobra are carte de Ro dar a fost radiata din circulatie,provin de pe o motocicleta care are o problema la treapta 3 ,nu ma ocup cu asa ceva,nu este a mea,doar am zis sa anunt si aici poate sunt doritori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 (editat) Deci se dezmembrează? Sau si intreg? Asa ca idee, cam la ce pret asa intreaga? » Post actualizat in 30 Sep 2016 17:31 Pret asa intreaga? Asa aproximativ Editat Septembrie 30, 2016 de lessy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moldo_09 Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Ce pret au carenele daca se vand separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 revin cu pret/uri dupa ce vorbesc cu proprietarul,nu stiu ce face de nu-mi raspunde,scz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Blondaaaa ))) Amortizoru e la fel daca nu stiai M-am razgandit.numa bateria si permisu lipseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 suportul de amortizor de directie nu-i acelasi la milimetru, e o mica diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Asta nu e o problema. Daca pretul e convenabil... Omul care a desfăcut 5000 de furci... » Post actualizat in 01 Oct 2016 17:57 Amortizorul de ghidon se potriveste pe 954? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Sunt deja 2topicuri pe tema asta! Macar aici sa nu incepem cu tema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 (editat) Test psihologic la "angajarea" pe forum, cand se da? Ia prajitule, niste lucrari stricate de altii, mai priceputi, refacute inginereste, pt ca piese pt modelul asta vechi nu se mai fabrica. Spor la invartit roata cu cotetzul ala al tau! Si nu-ti trebuie AM de ghidon, pussy! :D Editat Octombrie 5, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Deja târziu.... Este o gaura mare in gard.... defapt nici nu este gard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 (editat) Asa e cand in capul lui, omul e mare cursier, dar la curbe pune talpile (x2) pe jos... Toba sparta, leduri, manetuze kiNa Sanatate si virtute! Editat Octombrie 5, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 doar la 7+2 mai e o gaura`n gard ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin cbr Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Sal baieti am o honda si am o problema un ajutor daca se poate.am un 954 an 2003.motoru porneste foarte bine si la rece si la cald.cand sunt in treapta 2 sau a 3 la 9500 de ture sa ma duc spre rosu la turati parca cineva o strange de gat.nu mi se aprinde nici un martor in bord.va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Verifica volum si presiune la pompa de benzina pentru inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Sa mai verifici ca un punct secundar si "exupul" de la evacuare ca servomotorul trage de cablurile(intregi) cum trebuie in turatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin cbr Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Cum sa trag ce cabluri sa nu fie poate sugrumate sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin cbr Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Ms pt sfat onda.daca eram mecanic oare mai intrebam ce sa fac sau la ce ma astept sa intampin.logic nu.noi o parte din oameni mai muncim si pe santier nu numai mecanici.doar ca pasiunea motocicletei e la fel..fiecare cupara cum isi permite moto.daca imi luam noua sigur nu aveam probleme as repede.dar pasiunea e indiferent de moto ani si restu.multumesc persoanelor care miau dat un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 @Florin cbr desfaci carena de pe partea stanga si jos, fix sub motor unde ai evacuarea o sa gasesti o rotita cu 2 cabluri( https://i.ytimg.com/vi/t6Ha7poBA5E/maxresdefault.jpg ). Porneste motorul, lasa-l sa se incalzeasca si in timp ce-l turezi, uita-te cu atentie ca acele cabluri se misca (deschid si inchid clapeta din interior). E asa.... o diagnoza pe genunchi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Octombrie 14, 2016 Share Postat Octombrie 14, 2016 Am un disc de frana spate 929 / 954 aproape neuzat de vanzare la bani țigări in caz ca e interesat cineva » Post actualizat in 14 Oct 2016 11:16 Cam complicat va fi de reglat ala...mai ales ca omul nuprea stie ce e acolo. Plus ca si in airbox e actionat o clapeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.