mac Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 ma batea gandul sa imi fac si eu cadou niste rizoame ..cred ca in final ma aleg cu niste perizome ..tanga la italieni. nu ma asteptam sa fie asa mare bataie de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 mie nu-mi place yoshimura, nici macar pe 1000rr. imi place akra pe zx10r sau zx9r. uhaaaaaaaaaa ahhh, si sti ce imi mai place? termignoli si Ajko. super sunete Termignoli am eu evacuare complecta ( galerii + finala ) si nu mie se pare cine stie ce!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 ma batea gandul sa imi fac si eu cadou niste rizoame ..cred ca in final ma aleg cu niste perizome ..tanga la italieni. nu ma asteptam sa fie asa mare bataie de cap. Nu e cine stie ce bataie de cap... in cuvinte pare mult, dar in practica e destul de simplu. Acuma schimb un pic subiectul: Fratii mei, va rog sa ma ajutati! Motorachele meu face o figura nu tocmai simpatica: dupa ce il pornesc, se incalzeste asa cum trebuie, plec cu el din loc si aproximativ in 5 minute incepe sa traga numai in 3 pistoane, dupa care moare de tot - in mers. Dupa acesta schema nu mai vrea sa porneasca normal sub nici o forma. Insa daca incerc sa il pornesc cu socul tras (chiar numai un pic) porneste instantaneu si merge perfect. La inceput facea chestia asta o singura data, si credeam ca e din cauza ca nu l-am lasat sa intre in temperatura suficient. Acum, insa, face chestia asta periodic (adica daca fac o tura mai lunga, o face aproximativ din 20 in 20 de minute). Precizez ca tocmai am schimbat bujiile si cu cele noi face exact la fel, deci nu cred ca e o problema de aprindere, ci de carburatie. Intrebarea mea este: CE NAIBA ARE???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Nu e cine stie ce bataie de cap... in cuvinte pare mult, dar in practica e destul de simplu. Acuma schimb un pic subiectul: Fratii mei, va rog sa ma ajutati! Motorachele meu face o figura nu tocmai simpatica: dupa ce il pornesc, se incalzeste asa cum trebuie, plec cu el din loc si aproximativ in 5 minute incepe sa traga numai in 3 pistoane, dupa care moare de tot - in mers. Dupa acesta schema nu mai vrea sa porneasca normal sub nici o forma. Insa daca incerc sa il pornesc cu socul tras (chiar numai un pic) porneste instantaneu si merge perfect. La inceput facea chestia asta o singura data, si credeam ca e din cauza ca nu l-am lasat sa intre in temperatura suficient. Acum, insa, face chestia asta periodic (adica daca fac o tura mai lunga, o face aproximativ din 20 in 20 de minute). Precizez ca tocmai am schimbat bujiile si cu cele noi face exact la fel, deci nu cred ca e o problema de aprindere, ci de carburatie. Intrebarea mea este: CE NAIBA ARE???? ai niste carburi de vanzare. ia schimbale cu alea poate nu o sa mi faca. si vezi benzina. verifica furtunele etc etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Dopeman ar trebuii sa pui si pozitii albe. Si eu am in cap xenon dar bugetul este limitat deocamdata. Ce bec are pe faza scurta?Ce ai pus tu are 6000k nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Super ok pretul,stiu ca e destul de usor de montat. De unde ai cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Mai baieti, voi va dotati mobrele cu tot felul de acareturi,o adevarata pasiune!!! Am o nelamurire: cu ce sint mai bune minerele Rizoma in afara ca arata bine? Poate i-mi pun si eu niste Rizome. Sint curios citi dintre posesorii de Fireblade de aici au placute de frina Nissin,sint destul de scumpe. La Serres era un amic bun care a luat cu el o pereche de discuri wawe Galfer, mi le-a imprumutat si am constatat ca nu merg frinele ca lumea. Ideea e ca un set de frine bune este alcatuit din discuri,placute,conducte si pompa.Am constatat ca daca schimb discurile trebuie sa schimb si placutele. Oare daca schimbi placutele nu tre sa schimbi si discurile? Eu zic ca da! Ma mai intreb citi dintre voi cei de aici puteti pleca dimineata la 10 grade pe o roata fara sa incalziti deloc cauciucul spate? A mea poate, nu va zic ce cauciucuri are ,va las sa ghiciti, poate Mertan stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 gata... ma duc la somn. maine plec la examen. sa imi tineti pumnii firebledistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Mai baieti, voi va dotati mobrele cu tot felul de acareturi,o adevarata pasiune!!! Am o nelamurire: cu ce sint mai bune minerele Rizoma in afara ca arata bine? Poate i-mi pun si eu niste Rizome. Sint curios citi dintre posesorii de Fireblade de aici au placute de frina Nissin,sint destul de scumpe. La Serres era un amic bun care a luat cu el o pereche de discuri wawe Galfer, mi le-a imprumutat si am constatat ca nu merg frinele ca lumea. Ideea e ca un set de frine bune este alcatuit din discuri,placute,conducte si pompa.Am constatat ca daca schimb discurile trebuie sa schimb si placutele. Oare daca schimbi placutele nu tre sa schimbi si discurile? Eu zic ca da! Ma mai intreb citi dintre voi cei de aici puteti pleca dimineata la 10 grade pe o roata fara sa incalziti deloc cauciucul spate? A mea poate, nu va zic ce cauciucuri are ,va las sa ghiciti, poate Mertan stie. Manerele Rizoma, pe langa faptul ca arata exceptional, sunt fiabile si cel putin mie imi confera o dozare foarte preciza a acceleratiei, datorita aderentei foarte bune la manusa. Eu am discuri Braking Wave, furtune cu imbracaminte metalica si placute adecvate si franeaza de se ingroapa in asfalt. Pompa a ramas originala, dar nu simt nevoia alteia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 depinde ..fiecare disc merge bine cu anumite placute. eu pe blade'ul lui hellics am pus furtune, discuri wave si placute brembo. ulterior placute braking si tin sa spun ca franele erau exceptionale. despre nissin ..booh ..on intreaga italie foloseste altceva ..asa ca m'am orientat si eu in functie de ei. Brembo, SBS, Carbone Lorraine si Braking. e suficient. fara kkturi de lucas si Ferodo ..bani aruncati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 care e diferentza dintre tobele de aluminiu,carbon si titan? (inafara de faptul ca difera greutatea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Pe fata am discuri normale cu placute brembo si furtune + pompa franeaza super. Pe spate am disck wave placute brembo + pompa si furtune ( precizez leam luat ocazie ca atfel nu investeam pe spate fara rost! ) si franeaza super si spatele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 spatele cam la toate motoarele reusesti sa il blochezi pe franare ..e pea putin important oricum. ar fi culmea ca un 929 cu 330mm discuri pe fata sa nu franeze bine. eu maxim pot pune pe suzu 320mm ..ma bate gandul, dar sa imi vand inainte discurile originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 eu de ex nu am reusit nici cum sa-mi reglezi frana spate pe 919. iar pe 954 am reusit sa stric spatele punand niste placute no name, sau cum ar zice mac cacao-uri. deja am emotii cand o sa trebuiasca sa schimb pe fata, in prezent are o frana fenomenala dar sunt sigur ca talentul meu de-a pune idiotenii pe motor isi v-a arata din nou fatza. astept recomandari. vreau frane bune, merg mult pe trasee montane si franez destul la limita si tare. cu spatele ajut destul de rar. Parerea mea este ca daca nu mergi pe pista, sau nu faci 'sport de performanta', frana spate exista numai sa te ajute. Este important, eu il folosesc mai tot timpul, incep sa franez cu fata si ajut cu spatele, ca nu strica. Eu l-am reglat sa stea in pozitia in care sa nu-l activez din greseala daca misc piciorul pe scarita. Dar sa nu dea Dumnezeu, sa fim nevoiti vreodata, sa ne oprim numai cu ajutorul ei, ca atunci am belit p..la !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 fireblade varianta ruseasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 /index.php?showtopic=194682 mancamiar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 (editat) Sal nu stiti cam pe la ce preturi se invarte o chestie din aia ce arata in ce viteza esti?nu stiu voi cum faceti dar eu unul niciodata nu stiu in ce viteza is Editat Aprilie 5, 2008 de Balicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 cam 70-75€ ..daca vrei imi spui are si led gearshift draceeeeeeeeeeeeeeee asta da motor, nu blade'ul ala cu care te tot lauzi tu ahahahahahahah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 poti sa ne areti ce tip e? cum arata? 70€ daca nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 daca mai vrea si altcineva ..sa se anunte ..si dau o comanda mai mare .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 la motoarele care au cablu de kilometraj merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 exista adaptor ptr cablu din cate am vazut ..pot sa ma interesez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 m am interesat si eu,e mult mai scump ,poate am vaz io de la alta firma. si conectarea iar e cu probleme.ca e destul de complicat, tine seama de turatia motorului ca sa si dea seama in ce viteza esti... cand va montati sa ma anuntati si pe mine,sa vad si io cum lucreaza. poate ma razg si mi pun si io dc e doar 75 de E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 e interesanta treaba intr-un fel... dar pe circuit nu ai nevoie de asta(pt cine e reisar). dar nu vad cum este adaptor pentru cablu. adica eu scot cablu si nu o se mai miste vitezometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 el n are treaba cu cablul de kilometraj,el functioneaza pe baza turatiei motorului.m am uitat io pe un site mai acum ceva vreme,si e destul de greu de setat. il bagi in viteza 1,el memoreaza turatia pt vit 1. bagi a 2 .... bagi a 3... cava de genu. dasta sunt curios sa vad si io la cineva montat.sa vad cum lucreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.