Sergiu 30 Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 (editat) Tocmai tu ai spus nu esti mare specialist si te-ai orientat dupa parerile altor "specialisti" care cu siguranta aveau Honda sau aveau altceva inafara de Kawasaki. Sa presupunem ca tu nu prea le ai cu motocicletele si vii la mine de exemplu care am vechime si sunt "specialist" si eu iti spun ca "ia-ti Kawasaki ca e cea mai tare si mai buna ca Honda"... Atunci ai lua parerea mea ca un sfat venit de la o persoana care se pricepe si atunci nu ai mai zice ca sunt partinitor. Ia intreaba-l pe DOPEMAN sau oricare care a avut Kawasaki cum te simti pe ele si cat de "dulce" e pozitia in sa. La faza cu care poate sa faca o excursie mai lunga aici cam te-ai pripit. Tu crezi ca zx7 e motor din moto gp? O simpla pozitie de drum nu e totul. Si mie imi plac Hondele imi plak toate motoarele nu sunt partinitor dar DOPEMAN a avut inainte de Fireblade Kawasaki Ninja. Nu stiu de ce a trebuit tu sa te bagi acum cand eu aveam treaba cu DOPEMAN? Sau ti-e frica ca am sa til convertesc? El e cel mai in masura sa iti faca o comparatie intre 900 rr si zx7r. De el nu poti zice ca e partinitor ca le-a avut sau are pe amandoua. Discuta cu el despre asta si daca iti va spune ca sa simtit mai bine pe NINJA inseamna ca asa e. Daca din ce va spune va reiesi ca Honda 900 rr e mai bengoasa ma retrag in umbra. Si daca va trebui sa pun bani de la mine tot ii iau un zx7r din nou. Tine minte ca prima iubire nu se uita niciodata. Sunt convins ca 900 rr e o alegere de moment. Nu am venit pe topic sa fac diferente intre 900 rr si zx7 doamne fereste. Nu am condus niciodata 900 rr si nu imi pot da cu parerea. Dar tu vad ca iti poti da cu parerea despre Kawasaki dupa vorbele unor "specialisti". Numa bine. P. S. La cum a sunat mesajul tau nu cred ca sunt mai partinitor ca tine. Editat Mai 25, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BladeMaster900RR Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 A facut cineva verificarea calutilor la DYNOTEST sa vadacam cati cai si cati magari mai au babele astea pe care le avem si ne chinuim sa le imbracam frumos? Salut, eu am facut la a mea in anul 2001 sĂ a iesit 127,2 CP. Multe salutari BladeMaster Edy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BladeMaster900RR Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 eine mobre genau wie meine...... Genau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 mai pista ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 (editat) Sergiu: 1. Eu nu am spus ca m-am luat dupa x sau y cand mi-am cumparat motorul, ba mai mult am spus ca m-am dat cu toate pana sa il cumpar....dar asta o aflai daca citeai cu atentie ce am scris. 2. Eu nu sunt omul care sa ma iau doar dupa ce zice o singura persoana, fie acea persoana si Valentino Rossi. Cei cu care am discutat sunt motoristi vechi, si le-au cam calarit pe toate. Si ca si dopeman, au subliniat lipsa de fiabilitate a motoarelor kawasaki. Si cum eu nu cumparam un motor nou.....nu prea mi-as fi dorit sa dau 5000 euro pe un motor care sa il folosesc sezonul asta si in iarna sa il bag in reparatii capitale . 3. Crede-ma ca eu vroiam sa imi iau un zx7 sau un zx9, inainte de a afla despre problema lor de fiabilitate, iar modelul zx10 2005 este preferatul meu....dintre toate super-sportivele japoneze...deci fii tu sigur ca nu sunt partinitor.... ...dar tie iti place sa faci pe victima, si acest lucru il afirm dupa o lectura amanuntita a forumului in care ai postat de nenumarate ori fara motiv contra Honda, chit ca nu isi avea rost postul, sau chit ca nu aveai dreptate (dau exemple "voi cu honda", "honda cea mai periata de presa:, etc). Oricum, eu sper sa nu ma intelegi gresit, nu am nimic cu tine si nici cu kawa, doar cu faptul ca intervii in multe posturi pentru a sustine kawa, chiar atunci cand nimeni nu spune nimc rau de ei. 4. Incearca sa citesti cu atentie ce scrie lumea, ca nu de putine ori ai interpretat gresit posturile altora. Eu am spus ca nu sunt mare specialist in motoare sau un mare pilot, dar asta nu inseamna ca sunt o bata, sau cel mai prost motorist de pe fata planetei. Daca tu te consideri mare specialist si pilot, e OK, poate chiar esti. Eu unul nu ma consider unul super-bun, ci doar un pasionat...dupa cum a spus si dopeman....Si stai linistit, ca nu ai de ce sa "mi-l" furi mie....nu imi apartine mie si nici firmei Honda, singur isi alege motorul...si dupa cum vezi a ales Honda, si , poate surprinzator pentru tine, din aceleasi motive pe care le-am avut si eu. Asa, ca o mica paranteza, de ce unul dintre cei de la KawaMotors (Bucuresti) a renuntat la zx10 si a trecut la R1 2007?? Eh, nu te ambala, te zgandaresc si eu .... 5. Am avut de ales intre zx9r si cbr900rr, ambele din 99 si am ales cbr-ul. Am ales-o pentru ca e fiabila si pentru istoria ei. I rest my case. 6.Eu m-am bagat in discutia TA cu dopeman? Tu te-ai bagat pe topicul detinatorilor de CBR, unde a postat si omul noua achizitie....si bagi iarasi sentimentalisme cu kawa...Dar daca tu consideri ca eu m-am bagat aiurea, imi cer scuze, nu vreau sa te supar mai rau decat esti tu suparat in general... 7. Mi-ai zis sa intreb pe cei care au avut kawa cum te simti pe ele .....dar din pacate si-au luat suzuki sau honda.. . Din nou, stii motivul... 8. O simpla pozitie de drum nu e totul? Hmm, bine, atunci te provoc sa mergi 200 de km picior peste picior.... Tocmai pentru ca nu avem motoare de MotoGP spun ca e super importanta pozitia pe motor..asta doar in cazul in care nu te plimbi pe motor cam 1 ora pe zi....atunci poti sa stai si pe ghidon...dar eu unul nu ma mai dau jos de pe motor pana cand nu zapada...asa ca atunci cand faci peste 100km zilnic iti spun eu ca iei in considerare si pozitia pe motor, mai ales in oras, unde te freaca aglomeratia. Dar poate tu ai alta parere. Scuze pentru offtopic tuturor, asta e ultimul meu post in disputa asta, si ii las dreptul la ultimul cuvant lui sergiu. Asfalt uscat tuturor. Editat Mai 26, 2007 de AllexxM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Simplu: honda rulz pt ca 1. e fiabila 2. tine mult 3. usor de demontat / remontat la loc 4. carenele se dau instant jos 5. se gasesc piese pe toate drumurile as putea continua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Tocmai tu ai spus nu esti mare specialist si te-ai orientat dupa parerile altor "specialisti" care cu siguranta aveau Honda sau aveau altceva inafara de Kawasaki. Sa presupunem ca tu nu prea le ai cu motocicletele si vii la mine de exemplu care am vechime si sunt "specialist" si eu iti spun ca "ia-ti Kawasaki ca e cea mai tare si mai buna ca Honda"... Atunci ai lua parerea mea ca un sfat venit de la o persoana care se pricepe si atunci nu ai mai zice ca sunt partinitor. Ia intreaba-l pe DOPEMAN sau oricare care a avut Kawasaki cum te simti pe ele si cat de "dulce" e pozitia in sa. La faza cu care poate sa faca o excursie mai lunga aici cam te-ai pripit. Tu crezi ca zx7 e motor din moto gp? O simpla pozitie de drum nu e totul. Si mie imi plac Hondele imi plak toate motoarele nu sunt partinitor dar DOPEMAN a avut inainte de Fireblade Kawasaki Ninja. Nu stiu de ce a trebuit tu sa te bagi acum cand eu aveam treaba cu DOPEMAN? Sau ti-e frica ca am sa til convertesc? El e cel mai in masura sa iti faca o comparatie intre 900 rr si zx7r. De el nu poti zice ca e partinitor ca le-a avut sau are pe amandoua. Discuta cu el despre asta si daca iti va spune ca sa simtit mai bine pe NINJA inseamna ca asa e. Daca din ce va spune va reiesi ca Honda 900 rr e mai bengoasa ma retrag in umbra. Si daca va trebui sa pun bani de la mine tot ii iau un zx7r din nou. Tine minte ca prima iubire nu se uita niciodata. Sunt convins ca 900 rr e o alegere de moment. Nu am venit pe topic sa fac diferente intre 900 rr si zx7 doamne fereste. Nu am condus niciodata 900 rr si nu imi pot da cu parerea. Dar tu vad ca iti poti da cu parerea despre Kawasaki dupa vorbele unor "specialisti". Numa bine. P. S. La cum a sunat mesajul tau nu cred ca sunt mai partinitor ca tine. duminica trecuta m-am dat cu zxr-10 2006.e ca un bustean. daca mi l-ai da gratis, nu l-as lua. e doar parerea mea, asa ca nu o lua in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Ce rai sunteti ...saracu sergiu ,o sa-l aveti pe constiinta acum ...oricum a lui e cea mai frumoasa ,cea mai puternica ,face miarul nou ,cea mai cea ,asa ca nu o sa faca nici un gest necugetat la rautatile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 (editat) sergiukawa..... zx7r-ul e un motor adevarat, sa nu lasi pe nimeni sa-ti zica altceva. THE BEST E CEA MAI INCREDIBILA. ieeeeeeeee zx7 Kawasaki rulzzz Am un prieten mecanic care adora Kawasaki...zice ca daca nu ar exista firma asta cineva ar trebui s-o inventeze. Are mereu in garaj cate o NINJA la reparat. Eu cu NINJA mea ne potrivim perfect.... Cand merg cu ea prin oras sau in afara mereu imi trece prin minte fraza"mai mere nu mai mere...asta e intrebarea" Deocamdata nu am avut probleme cu ea fiindca adevarul e ca o rasfat. Ii cumpar numa uleuri parfumate si tot ce are nevoie ca sa se simta bine. Acum sincer lasand la o parte autocritica ironica fiabilitatea unui NINJA e direct proportionala cu mantenenta proprietarului. Iar daca nu e la fel de fiabila e pt ca se numeste NINJA si toti cei care au avut asa ceva stiu de la ce se trage porecala asta. <-------- chiar si asta are un motor verde. Editat Mai 26, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 (editat) right. a boy that loves his bike. NINJA e ca o fetita mica si rea de care trebuie sa ai grija mereu si sa fii cu ochii dupa ea sa nu pateasca ceva. Cum nu ar putea cineva sa nu se indragosteasca de asa ceva???? Cum???? Daca ai grija de ea o sa aiba grija sa iti creeze niste senzatii de spaima groaznica(vezi 280km/h) amestecate cu placerea pura de a conduce un supersport pur sange. <----------- me GREEN like my bike Editat Mai 26, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Are mereu in garaj cate o NINJA la reparat. Succes la reparat Ps:eu mi-am luat moto ca sa ma bazez pe ea ,sa ma plimb ,NU sa repar la ea ,dar daca pe tine te incanta ideea ...keep going! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Succes la reparat Ps:eu mi-am luat moto ca sa ma bazez pe ea ,sa ma plimb ,NU sa repar la ea ,dar daca pe tine te incanta ideea ...keep going! SILVIU e cel mai aprig contestatar al meu. Mereu in urma mea cu un reply. Cred ca viata ta fara mine nu ar mai avea insemnatate. Nu te las sa te plictisesti deloc. Spune-mi cum ai trait inainte sa ma "cunosti"? Cred ca atunci cand am venit pe forum ai simtit o bucurie nedescrisa in suflet de parca l-ai fi prins pe Dumnezeu de picior. Tine-o tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 hai ca sunteti simpatici. mai bine ne dam o tura toti si lasam discutiile astea de cacao... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 sunt si eu posesor de fireblade sc28 893 inainte aveam un 919 tre sa spun ca sunt motoare impecabile, au un consum foarte redus de benzina ..consum ulei practic 0 pun uleiul la nivel iar dupa 4000km cand il schimb e tot acolo ..la nivel unica problema e janta de 16 pe fata pentru carenu ai multe optiuni in alegerea cauciucurilor eu am montat janta pe 17 de la 954 ..ca sa pot pune gume racing mai bune problema cu inecatul o da cand carburatoarele jeturile nu sunt inchise bine si curge putina benzina in cilindru ..mi s'a intamplat si mie asta de acum e destul de ok ..suspensii ohlins pe fata si mono WP in spate ..reglate ieri in pista de un tehnic Andreani in functie de greutatea mea si de cauciucurile folosite plateste mult din cauza varstei ... in strada pe curbe fac cu usurinta fata modelelor mai noi ..dar in pista incepe sa se simta diferenta de varsta..greutate si ciclistica. sa nu uitam ca e o moto proiectata in indepartatul 92 ..au trecut ceva ani sunt motoare care ajung la 150.000 km fara probleme daca se face un service cum trebuie multi amici la 60-70.000 km au elaborat foarte puternic aceste motoare (chiuloasa,arbore cotit,carburatoare,cammes,evacuari) ..care inca merg bine desi au 20.000 km de pista dupa elaborare asta e al meu am toate piesele necesare ptr acest motor : cadru cu acte ..fara, motoare preparate si originale..amortizator directie ohlins, monoamortizator Ohlins, WP, FG Gubelini, evacuari complete Akrapovic si Arrow, carburatoare cu Dynojet deja reglat, furci performante varianta Trofeo (folosite in curse), Kayaba, jenti de toate tipurile (de la originale pana la marchesini in magneziu)carene in fibra, originale, rezervoare.orice aveti nevoie ..am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 SILVIU e cel mai aprig contestatar al meu. Mereu in urma mea cu un reply. Cred ca viata ta fara mine nu ar mai avea insemnatate. Nu te las sa te plictisesti deloc. Spune-mi cum ai trait inainte sa ma "cunosti"? Cred ca atunci cand am venit pe forum ai simtit o bucurie nedescrisa in suflet de parca l-ai fi prins pe Dumnezeu de picior. Tine-o tot asa. Nu sunt un contestatar al tau ,ci al minciunilor si indusului in eroare ,indiferent de cine ar fi vorba Iar referitor la plictiseala mea ,stai linistit ca o sa supravietuiesc Ps:otto ,mi-a spus mihalcea ca abia asteapta sa se dea cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 de ce nu veniti la un brasov? ne putem intalni pe drum pe undeva intr-un weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 de ce nu veniti la un brasov? ne putem intalni pe drum pe undeva intr-un weekend. Vreo 3 sapt la rand am fost la Bv...daca vii ,anunta si tu si ne vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 as veni cu speranta ca gasesc cateva curbe bune pana acolo ..dar acum sunt putin cam departe poate la sf verii cand ma intorc in tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barthez Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 smecherie, mi-a venit foaia (unii ii zic pinion) de 45, lantzul se potriveste la fix...nush ce marca e foaia, a costat cam 150 ron. are o acceleratie mult mai puternica acum, dar mai scurta, adik scade top speed-ul, n-am avut unde sa o incerc sa vad unde se plafoneaza. Anyway, se ridica foarte usor si din ture joase, e mult mai usor de controlat, dar acum trebuie sa ma obisnuiesc cu ea...se ridica mult prea usor...pentru sugestii si reclamatii....hai sa ne strangem si sa vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 eu am avut pe fata 15 si pe spate 46, se simte diferenta, vit maxima nu scade asa mult. raportul original e cel 16 cu 42 => 2,625 raport eu acum montez 15 cu 42 => 2,8 raport 15 cu 46 => 3,066 raport .. 15 cu 46 mi se pare exagerat de scurt ..practic pierzi primele 2 viteze iar in viteza maxima pierzi o gramada .. ca sa nu mai vorbim de consumul de carburant deja cu raportul 2.8 dau vitezometrul peste cap in a 6'a ..deoarece eroarea e prea mare cu raportul original 16: 42 pe bancul de proba Dynojet oferit de Special Mag la Honda Day am scos 120 CP la roata si 270 viteza precisa masurata cu raportul actual probabil viteza de top precis masurata e in jur de 250 ..unde ajung cam repejor ... nu ma rog deloc de ea cand de la 5000 rpm in a 6'a deschid fara mila ..descarca imediat cele 11500 rpm, fara ezitari .. zilele astea cand voi monta Dynojet'ul si Arrow 4 in 1 probabil va trebui sa mai micsorez putin raportul final de transmisie ..o sa montez 15 cu 41 sau 16 cu 44 ..depinde de ce gasesc in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barthez Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Eu am acum 16 cu 45...cam ce vit max ar trebui sa ating? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 Eu am acum 16 cu 45...cam ce vit max ar trebui sa ating? ai 3 dinti in plus la coroana ..fata de 2,75 ai mei optim ptr motorul asta ar fi configuratia 16 cu 44 (doi dinti in plus) ar trebui sa ai putin sub 250 am impresia se poate calcula cu precizie ..dar care'i sensul ps: eu cred ca montez km digital ..cum au bicicletele de curse ..in felul asta o sa stiu cu precizie cu ce viteza merg..si profit sa mai dau jos de pe el inva 400grame (km original ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 daca ii pun pinion cu 50-60 de dinti? eu vreau demaraj si sa se dea peoroata lejer. ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 daca ii pun pinion cu 50-60 de dinti? eu vreau demaraj si sa se dea peoroata lejer. ce ziceti? asigura'te ca o faci in zone inchise traficului .. pinion nu ..in cazul asta tre sa montezi o coroana cat mai mare ..48..50 dinti si maxim un pinion de 15 pinion mai mic de 15 nu ..iti distruge lantul am impresia ca numai prin america gasesti coroane asa mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 un pinion de 900 rr din '99 de 15 dinti unde gasesc (nou) ? am deja foaia spate de 43 de dinti ........ si-a montat cineva "oase" pe spate mai mari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.