deleted Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 (editat) am lichidu de frana vechi (are culoarea mierii) e posibil sa fie din cauza asta? vroiam sa il schimb dar nu am avut timp am uitat sa mentionez ceva ... la viteza mare nu face ... face in cazul in care pun frana violenta la viteza mica. Editat Mai 18, 2007 de Ducati_RIder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 20, 2007 Autor Share Postat Mai 20, 2007 Si la mine se intampla acelasi fenomen si am verificat toate variantele,dar concluzia finala a fost disc de frana deformat.Motivele posibile-lovituri sau cazaturi-exclus la mine,diferente de temperaturi la trecere prin apa sau spalare cu apa sau socuri puternice la punerea jos a rotii din wheelie.Asa ca disc sau discuri noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 merci de info..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 pana una alta eu zic sa verifici placutele de frana......... eu am placute pe fata care daca nu le incalzesc putin nu am frane (sunt undeva intre cele normale de strada si cele racing).......... daca ai discurile ovalizate iti scartaie franele iar la viteze mici sau mari nu iti tineau franele (depinde de cat de ovalizate sunt)........ mai exista o posibilitate ca furtunele de frana sa fie imbatranite si cand vrei sa franezi sa se umfle si sa nu distribuie presiunea la etrieri ..... ar fi bine sa le schimbi..... daca lichidul de frana este vechi ar fi bine sa il schimbi si cu ocazia asta verifici si etrieri si faci si o aerisire.... (lichidul de frana vechi este ca un acid care distruge furtunele de frana si orice garnitura de cauciuc care intra in contact cu el) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 21, 2007 Autor Share Postat Mai 21, 2007 Ma intereseaza daca scrie pe undeva daca este recomandat sa schimbi lantul la un anumit nr de km pt protectie in caz de rupere sau se schimba pur si simplu cand se uzeaza si are joc sau zale locate si este intins peste maxim reglaj?Eu am un DID de care pot spune ca sunt multumit si este in stare buna inca,dar are ceva km si foaie Sunstar 42 si pinion 16 care la fel au km,dar este stare f buna.Spuneti ce aveti pe moto si cum vi se pare calitatea,eventual ce firma sunt cele luate de la Cotroceni ca am vazut ca au mai multe tipuri si daca vi se pare a fii de calitate. A facut cineva verificarea calutilor la DYNOTEST sa vadacam cati cai si cati magari mai au babele astea pe care le avem si ne chinuim sa le imbracam frumos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 pinionul + foaia se schimba cand se ascut dinti......sau se subtieaza.. lantul se schimba cand prinde joc in zale..... cred ca exista un numar de km la care trebuie schimbate lantul + pinionul + foaia dar cred ca cel mai mult conteaza conditiile de drum, stilul de mers si cat de mult iti dai interesu pentru ingrijirea lantului (spalare/curatare + ungere) did este o marca buna pentru lant si pinioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Si la mine se intampla acelasi fenomen si am verificat toate variantele,dar concluzia finala a fost disc de frana deformat.Motivele posibile-lovituri sau cazaturi-exclus la mine,diferente de temperaturi la trecere prin apa sau spalare cu apa sau socuri puternice la punerea jos a rotii din wheelie.Asa ca disc sau discuri noi. Tind sa cred ca ii o problema comuna la Hondele modelul asta... Si totusi care ii rezolvarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 21, 2007 Autor Share Postat Mai 21, 2007 Cred ca dupa ce voi schimba discurile de frana pot sa ma pronunt.Rezolvarea-altele noi.Slabiciune a acestui motor pe care am simtit-o pe pielea mea:in jur de 30000km te lasa semeringurile la furca si cred ca urmatoarele nu mai mai tin la fel de mult.Altele patite de altii:pe dupa 40000 te lasa releul de pornire si cel de incarcare,iar pe la 60000 distributia.In rest va spun eu ca se comporta mult mai bine decat multe alte motoare care ar vrea ele sa pape atatia km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Apropos de rulmenti. www.badi.ro Rulmenti SKF 12.5 ron bucata sau romanesti cu 4 ron. Am luat fata spate cu 60 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fmarius Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 salut. ma bag si eu cu hondita mea CBR 900rr `95 -- daca are cineva un manual de service pt ea ... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Cred ca dupa ce voi schimba discurile de frana pot sa ma pronunt.Rezolvarea-altele noi.Slabiciune a acestui motor pe care am simtit-o pe pielea mea:in jur de 30000km te lasa semeringurile la furca si cred ca urmatoarele nu mai mai tin la fel de mult.Altele patite de altii:pe dupa 40000 te lasa releul de pornire si cel de incarcare,iar pe la 60000 distributia.In rest va spun eu ca se comporta mult mai bine decat multe alte motoare care ar vrea ele sa pape atatia km. ai incercat cu alte placute de frana ? semeringurile se distrug in functie de regimul de folosire al motocicletei (dat pe o roata si revenirea cu toata forta pe furca din fata, gropi, denivelari, PRAF)........ releul de incarcare te lasa daca bateria este obosita sau daca insisti cu spalatul motocicletei cu vapul la presiune mare pe partea electrica (cum fac cei de la spalatoriile auto cand te duci cu motoru)....... pe la 60000 de km se schimba distributia la orice 900rr.....(asta e boala lor, se poate schimba doar intinzatorul) inca o problema la 900rr este pinionul de treapta a 2 pentru ca scapa sau se sparge cand incepe sa aibe uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barthez Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 La 60.000 km ... schimbi motocicleta ... ... si cu semeringurile si releul...cum zicea si alpine tzin de stilul de mers, daca faci wheelie des e normal sa se duca mai repede semeringurile, mai sunt si o gramada de gropane pe soselele noastre..si releul crapa cand e bateria terminata. emilio nush ce kit de lant am, intentionez sa-mi iau un set DID cand crapa asta, dar oricum mai am destul pana atunci, sau daca nu o sa fie varianta mai buna...o alta moto..un 954. am si eu o intrebare ptr cei care se pricep vreun pic la mecanica, bujii noi , filtru de aer nou, carburatie facuta de 3 ori intr-o saptamana, toate furtunele infipte bine si curatate, am curatat si schimbtorul de sub rezervor ptr rezerva si on si off....si totusi motoreta mea se balbaie "RANDOM" cand pe la 7-8000 de ture cand pe la 4-5000 ...si nu mai trage de acolo....cand face, cand nu face...am incercat toate variantele posibile, am curatat si sita din rezervor, am spalat bine si rezervorul....si am ajuns la o semi concluzie...benzina proasta de la rompetrol...am mai bagat benzinica de la OMV si altele si vad ca nu mai face...se poate sa fii fost de la benzina sau aveti alte idei? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 e posibil sa fi fost si din benzina...... dar daca ai toba sport (goala fara site) si filtru sport reglajul carburatiei se face in functie de ele, cu egalizatoarele in carburatie si cu sonda in toba....dupa ce ai reglat carburatia dai cateva ture sa vezi cum trage si in functie de cum merge si ceea ce vrei ii mai dai benzina sau nu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barthez Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 e posibil sa fi fost si din benzina...... dar daca ai toba sport (goala fara site) si filtru sport reglajul carburatiei se face in functie de ele, cu egalizatoarele in carburatie si cu sonda in toba....dupa ce ai reglat carburatia dai cateva ture sa vezi cum trage si in functie de cum merge si ceea ce vrei ii mai dai benzina sau nu..... am facut carburatie si am egalizat carburatoarele pe stand la service,la niste prieteni cu care am copilarit si care si-au dat tot interesul sa facem treaba buna. si ca sa fac si reclama www.bardakmotor.com . si ce ziceam si mai sus nu face tot timpul....o apuca aiurea....adik nu face cate o saptamana ...si face intr-o zi...apoi iar nu mai face o saptamana...cred k miercurea baga astia benzina proasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 motocicleta fiind pe carburatie din cand in cand ar putea sa se mai innece carburile de la mersul din oras, caldura ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 emilio, tocmai am schimbat kitul de lant, DID, e ft bun. Pinion 15 fatza, 46 spate. Am mai avut un 900rr sin 97, am schimbat distributia, semeringurile, la aprox 45m km. Atat arata pe bord, dar nu prea cred ca era real. Cat despre discurile deformate.... aceasi problema. Cred ca rezolvarea sunt discurile noi. Ce am acum e model 99 56000 km, destul de mult dar real. In curand va avea nevoie de distributie, era al unui tip din Belgia care tot dadea ture prin Europa, alte probleme n-am vazut sa aiba. Totul depinde de cum o utilizezi, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 (editat) emilio, tocmai am schimbat kitul de lant, DID, e ft bun. Pinion 15 fatza, 46 spate. Am mai avut un 900rr sin 97, am schimbat distributia, semeringurile, la aprox 45m km. Atat arata pe bord, dar nu prea cred ca era real. Cat despre discurile deformate.... aceasi problema. Cred ca rezolvarea sunt discurile noi. Ce am acum e model 99 56000 km, destul de mult dar real. In curand va avea nevoie de distributie, era al unui tip din Belgia care tot dadea ture prin Europa, alte probleme n-am vazut sa aiba. Totul depinde de cum o utilizezi, cred. Dopeman nu te lasa frate Revino in lumea noastra cat de curand. Sa stii ca iti simtim lipsa ZX7-le meu mereu ma intreaba de tine.."CE MAI FACE DOPEMAN?...Nu ne mai iubeste?...Ne-a parasit pt Honda?.... A UITAT TOATE CLIPELE FRUMOASE PETRECUTE IMPREUNA CU SURIOARELE MELE?...IMI SPUNE MEREU... C e sa ii spun...ii zic mereu ca las ca ai sa vezi ca prima iubire nu se uita niciodata. SPER CA AM DREPTATE ONCE GREEN FOREVER GREEN. Editat Mai 24, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 Frate, nici aici nu ne lasi? Dupa ce ai scris in toate topicurile aiurea...te-ai luat in flame-uri cu 20% din membrii forumului, ne agasezi pe toti cu kawasaki-ul tau....de parca e cea mai tare mobra din Romania si noi restul avem doar ciurucuri. Din pacate noi suntem detinatori de Honda, ne plac aceste motoare, la fel cum tie iti place kawasaki....Si tot din pacate pentru tine Hondele noastre duc mai mult decat verziturile (motoare necoapte ) Nu sunt mare specialist, nici mare pilot de super-sportive, insa majjoritatea celor pe care i-am cunoscut si sunt mai in masura decat mine sa dea sfaturi mi-au spus sa nu ma orientez spre kawasaki. Si chiar si cand mi-am cumparat motorul, puteam sa iau oricare dintre japonezele super-sportive..., le-am testat pe toate si am oscilat intre Honda (cea pe care am cumparat-o pana la urma) si un Gixxer de 750.... Chiar si un R1 din 99 nu m-a facut sa simt ca acela e motorul meu..... Exceptand performantele motoarelor, nu stiu care dintre noi poate sa faca o excursie mai lunga...tu cu zx7 sau noi cu CBR-uri.... Si asta nu o spun doar eu, un detinator de Honda, o spun toti cei care testeaza motoare de ani de zile....honda are cea mai "dulce" pozitie de drum...si pana la urma asta e cel mai important...ca majoritatea ne dam pe sosele in sau inafara oraselor....si stam prea putin pe circuit. Bafta si sper sa fii mai putin partinitor si subiectiv in opiniile tale .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 (editat) Tocmai tu ai spus nu esti mare specialist si te-ai orientat dupa parerile altor "specialisti" care cu siguranta aveau Honda sau aveau altceva inafara de Kawasaki. Sa presupunem ca tu nu prea le ai cu motocicletele si vii la mine de exemplu care am vechime si sunt "specialist" si eu iti spun ca "ia-ti Kawasaki ca e cea mai tare si mai buna ca Honda"... Atunci ai lua parerea mea ca un sfat venit de la o persoana care se pricepe si atunci nu ai mai zice ca sunt partinitor. Ia intreaba-l pe DOPEMAN sau oricare care a avut Kawasaki cum te simti pe ele si cat de "dulce" e pozitia in sa. La faza cu care poate sa faca o excursie mai lunga aici cam te-ai pripit. Tu crezi ca zx7 e motor din moto gp? O simpla pozitie de drum nu e totul. Si mie imi plac Hondele imi plak toate motoarele nu sunt partinitor dar DOPEMAN a avut inainte de Fireblade Kawasaki Ninja. Nu stiu de ce a trebuit tu sa te bagi acum cand eu aveam treaba cu DOPEMAN? Sau ti-e frica ca am sa til convertesc? El e cel mai in masura sa iti faca o comparatie intre 900 rr si zx7r. De el nu poti zice ca e partinitor ca le-a avut sau are pe amandoua. Discuta cu el despre asta si daca iti va spune ca sa simtit mai bine pe NINJA inseamna ca asa e. Daca din ce va spune va reiesi ca Honda 900 rr e mai bengoasa ma retrag in umbra. Si daca va trebui sa pun bani de la mine tot ii iau un zx7r din nou. Tine minte ca prima iubire nu se uita niciodata. Sunt convins ca 900 rr e o alegere de moment. Nu am venit pe topic sa fac diferente intre 900 rr si zx7 doamne fereste. Nu am condus niciodata 900 rr si nu imi pot da cu parerea. Dar tu vad ca iti poti da cu parerea despre Kawasaki dupa vorbele unor "specialisti". Numa bine. P. S. La cum a sunat mesajul tau nu cred ca sunt mai partinitor ca tine. Editat Mai 25, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 (editat) Hai va lamuresc eu sa nu va mai certati...... A fi motociclist, pt mine inseamna a iubi in primul rand motoarele, fie ele verzi albastre rosii etc. Intradevar am avut un kawasaki, pe care l-am iubit, dupa 7mii de ture primeai parca un sut in fund, se scutura tot spatele la iesire din curba si senzatia era nemaipomenita. Unde pui ca mai era si verde? Adevarul e ca nu prea sunt fiabile, in primul rand pentru ca le-am cam luat la mana a doua din Italia sau din alte tari unde aceasta marca e apreciata mai ales pe piste, iar la noi nu mai tin. Era un model puternic (zxr750 zx7r) si relativ ieftin fata de concurentele din aceasi clasa. Honda care o am acum? Usoara, grasuta, merge ca un ceas elvetian si e si rapida. Diferente? Honda pune accentul pe pilot, pozitie mai comoda, cuplu inca din ture joase, motor echilibrat etc. Am avut de ales intre zx9r si cbr900rr, ambele din 99 si am ales cbr-ul. Am ales-o pentru ca e fiabila si pentru istoria ei. Ma tot bate un gand sa iau o kawa, mecanicul imi tot spune s-o vopsesc pe asta verde si sa-l las in pace........ Editat Mai 25, 2007 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BladeMaster900RR Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 A facut cineva verificarea calutilor la DYNOTEST sa vadacam cati cai si cati magari mai au babele astea pe care le avem si ne chinuim sa le imbracam frumos? Salut, eu am facut la a mea in anul 2001 sĂ a iesit 127,2 CP. Multe salutari BladeMaster Edy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 eine mobre genau wie meine...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BladeMaster900RR Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 eine mobre genau wie meine...... Genau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 mai pista ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 (editat) Sergiu: 1. Eu nu am spus ca m-am luat dupa x sau y cand mi-am cumparat motorul, ba mai mult am spus ca m-am dat cu toate pana sa il cumpar....dar asta o aflai daca citeai cu atentie ce am scris. 2. Eu nu sunt omul care sa ma iau doar dupa ce zice o singura persoana, fie acea persoana si Valentino Rossi. Cei cu care am discutat sunt motoristi vechi, si le-au cam calarit pe toate. Si ca si dopeman, au subliniat lipsa de fiabilitate a motoarelor kawasaki. Si cum eu nu cumparam un motor nou.....nu prea mi-as fi dorit sa dau 5000 euro pe un motor care sa il folosesc sezonul asta si in iarna sa il bag in reparatii capitale . 3. Crede-ma ca eu vroiam sa imi iau un zx7 sau un zx9, inainte de a afla despre problema lor de fiabilitate, iar modelul zx10 2005 este preferatul meu....dintre toate super-sportivele japoneze...deci fii tu sigur ca nu sunt partinitor.... ...dar tie iti place sa faci pe victima, si acest lucru il afirm dupa o lectura amanuntita a forumului in care ai postat de nenumarate ori fara motiv contra Honda, chit ca nu isi avea rost postul, sau chit ca nu aveai dreptate (dau exemple "voi cu honda", "honda cea mai periata de presa:, etc). Oricum, eu sper sa nu ma intelegi gresit, nu am nimic cu tine si nici cu kawa, doar cu faptul ca intervii in multe posturi pentru a sustine kawa, chiar atunci cand nimeni nu spune nimc rau de ei. 4. Incearca sa citesti cu atentie ce scrie lumea, ca nu de putine ori ai interpretat gresit posturile altora. Eu am spus ca nu sunt mare specialist in motoare sau un mare pilot, dar asta nu inseamna ca sunt o bata, sau cel mai prost motorist de pe fata planetei. Daca tu te consideri mare specialist si pilot, e OK, poate chiar esti. Eu unul nu ma consider unul super-bun, ci doar un pasionat...dupa cum a spus si dopeman....Si stai linistit, ca nu ai de ce sa "mi-l" furi mie....nu imi apartine mie si nici firmei Honda, singur isi alege motorul...si dupa cum vezi a ales Honda, si , poate surprinzator pentru tine, din aceleasi motive pe care le-am avut si eu. Asa, ca o mica paranteza, de ce unul dintre cei de la KawaMotors (Bucuresti) a renuntat la zx10 si a trecut la R1 2007?? Eh, nu te ambala, te zgandaresc si eu .... 5. Am avut de ales intre zx9r si cbr900rr, ambele din 99 si am ales cbr-ul. Am ales-o pentru ca e fiabila si pentru istoria ei. I rest my case. 6.Eu m-am bagat in discutia TA cu dopeman? Tu te-ai bagat pe topicul detinatorilor de CBR, unde a postat si omul noua achizitie....si bagi iarasi sentimentalisme cu kawa...Dar daca tu consideri ca eu m-am bagat aiurea, imi cer scuze, nu vreau sa te supar mai rau decat esti tu suparat in general... 7. Mi-ai zis sa intreb pe cei care au avut kawa cum te simti pe ele .....dar din pacate si-au luat suzuki sau honda.. . Din nou, stii motivul... 8. O simpla pozitie de drum nu e totul? Hmm, bine, atunci te provoc sa mergi 200 de km picior peste picior.... Tocmai pentru ca nu avem motoare de MotoGP spun ca e super importanta pozitia pe motor..asta doar in cazul in care nu te plimbi pe motor cam 1 ora pe zi....atunci poti sa stai si pe ghidon...dar eu unul nu ma mai dau jos de pe motor pana cand nu zapada...asa ca atunci cand faci peste 100km zilnic iti spun eu ca iei in considerare si pozitia pe motor, mai ales in oras, unde te freaca aglomeratia. Dar poate tu ai alta parere. Scuze pentru offtopic tuturor, asta e ultimul meu post in disputa asta, si ii las dreptul la ultimul cuvant lui sergiu. Asfalt uscat tuturor. Editat Mai 26, 2007 de AllexxM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.