Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce face la 3000 ? a meu nu face nimic deosebit ... tre sa trag violent in 1 sau 2 sa ridice dar nu trag decat progresiv .

am cateva intrebari legate de 929 dupa o plimbare pe serpentine azi pls :

- inafara faptului ca imi venea sa dau in el sa l sparg tot ca pe o troaca cand am ajus dupa 15 km se serpentine in care mi-a rupt mainile am mai patit urmatoarele

- la denivelari nu amortizeaza bine , e foarte rigita suspensia atat fata cat si spate , se poate face ceva ? ( spate am reglat deja sa fie cat mai lunga cursa la arc dar nu simt mare lucru )

- apoi la coborare daca trag frana fata si apas frana spate si scad sub 3000 de ture in franare mai puternica sare ceva la lant , lantu de pe pinion , sau ceva acolo asa ca un clichet de mulineta de pescuit e normal sa se intample asta ?

- la schimbarea vitezelor , inafara faptului ca dau 1 de pe loc si se simte un soc zdravan in motor la trecerea din 1 in 2 caraie un pic cateodata , depinde de turatie si cat de bine reusesc sa schimb , schimba perfect doar pe la 5 6000 ture daca dai repede si folosesti momentul motorului din cate am observat . si asta e normal ?

 

ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el

Editat de white8snow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face la 3000 ? a meu nu face nimic deosebit ... tre sa trag violent in 1 sau 2 sa ridice dar nu trag decat progresiv .

am cateva intrebari legate de 929 dupa o plimbare pe serpentine azi pls :

- inafara faptului ca imi venea sa dau in el sa l sparg tot ca pe o troaca cand am ajus dupa 15 km se serpentine in care mi-a rupt mainile am mai patit urmatoarele

- la denivelari nu amortizeaza bine , e foarte rigita suspensia atat fata cat si spate , se poate face ceva ? ( spate am reglat deja sa fie cat mai lunga cursa la arc dar nu simt mare lucru )

- apoi la coborare daca trag frana fata si apas frana spate si scad sub 3000 de ture in franare mai puternica sare ceva la lant , lantu de pe pinion , sau ceva acolo asa ca un clichet de mulineta de pescuit e normal sa se intample asta ?

- la schimbarea vitezelor , inafara faptului ca dau 1 de pe loc si se simte un soc zdravan in motor la trecerea din 1 in 2 caraie un pic cateodata , depinde de turatie si cat de bine reusesc sa schimb , schimba perfect doar pe la 5 6000 ture daca dai repede si folosesti momentul motorului din cate am observat . si asta e normal ?

 

ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el

GREU?sigur ai zis GREU?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca platesti pretul unui motor cumparat ieftin, un motor care nu a fost intretinut calumea poate fi nimic altceva decat o pacoste. e un motoru ft usor, confortabil si mai ales al dracului de manevrabil. are o putere lineara si merge de rupe. Suspensia reglata prost schimb ciclistica, incearca sa lasi pe cineva avizat sa ti-o regleze. inainte sa mergi cu ea, verifica tot, frane, suspensii, etc. altfel risti sa vb la alta sectiune cu tine.

nu e normal cum functioneaza cutia de viteze la tine si in mod clar arata urme de maltratare. e timpul sa vizitati un mecanic.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dopeman are dreptate.RR-urile sunt cele mai REUSITE motociclete.......restul sunt mobre.Mai mult ca sigur ca ai probleme mari la motocicleta daca ea se comporta cum ai descris tu mai sus.Viziteaza repede repejor un dealer autorizat cu service de motociclete si fati o "revizie" la motocicleta deoarece piesele sunt "legate" una de alta ....pica azi una.....maine ...alta si tot asa pana ramai cu ghidonul in brate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......

 

ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el

 

1000 km in 5 zile de cand il am , ca fireblade am avut si sc28, parerea mea e ca, ciclistica la acest model este superba, mult mai avansata decat la sc28, de tras trage la mine pe undeva pe la 5000 - 6000 de ture, probabil filtrul de aer sau ce a zis lumea mai sus, am sa il pun la punct zilele astea , sper sa reusesc sa ii scad cumva consumul :kiss: . Oricum daca am varianta zilele astea sa il dau trec pe VTR SP1 :D

 

 

PS. Offtopic... care are cunostinte despre VTR SP1, din cate am inteles de la amici e mult mai manevrabil decat un 1000RR , trage mult mai bine deoarece transmisia din motor e pe pinioane, cuplu mai mare deoarece e V2 fata de 4L.

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face la 3000 ? a meu nu face nimic deosebit ... tre sa trag violent in 1 sau 2 sa ridice dar nu trag decat progresiv .

am cateva intrebari legate de 929 dupa o plimbare pe serpentine azi pls :

- inafara faptului ca imi venea sa dau in el sa l sparg tot ca pe o troaca cand am ajus dupa 15 km se serpentine in care mi-a rupt mainile am mai patit urmatoarele

- la denivelari nu amortizeaza bine , e foarte rigita suspensia atat fata cat si spate , se poate face ceva ? ( spate am reglat deja sa fie cat mai lunga cursa la arc dar nu simt mare lucru )

- apoi la coborare daca trag frana fata si apas frana spate si scad sub 3000 de ture in franare mai puternica sare ceva la lant , lantu de pe pinion , sau ceva acolo asa ca un clichet de mulineta de pescuit e normal sa se intample asta ?

- la schimbarea vitezelor , inafara faptului ca dau 1 de pe loc si se simte un soc zdravan in motor la trecerea din 1 in 2 caraie un pic cateodata , depinde de turatie si cat de bine reusesc sa schimb , schimba perfect doar pe la 5 6000 ture daca dai repede si folosesti momentul motorului din cate am observat . si asta e normal ?

 

ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el

 

 

RUSINICA RUSINICA :lol:

 

 

Asa ceva n-am auzit inca, pana in 2000, cea mai usoara vitezana a fost Yamaha R1 cu 174 kg !!!!

 

In 2000, a aparut 929RR fraier-bleid, care are 172 kg fara lichide, fara nimic !!!

 

Si tu zici ca este grea ? Am un prieten cu un Honda Goldwing, hai sa-l intrebam pe el, ce inseamna motocicleta grea !!! :lol:

 

 

 

 

cred ca platesti pretul unui motor cumparat ieftin, un motor care nu a fost intretinut calumea poate fi nimic altceva decat o pacoste. e un motoru ft usor, confortabil si mai ales al dracului de manevrabil. are o putere lineara si merge de rupe. Suspensia reglata prost schimb ciclistica, incearca sa lasi pe cineva avizat sa ti-o regleze. inainte sa mergi cu ea, verifica tot, frane, suspensii, etc. altfel risti sa vb la alta sectiune cu tine.

nu e normal cum functioneaza cutia de viteze la tine si in mod clar arata urme de maltratare. e timpul sa vizitati un mecanic.

 

 

AMEN

 

progresiv nu se ridica, las ca te invatam noi, inca e prea devreme sa te dai pe-o roata....... :D

 

Mama, deja imi este frica de chestia cu invatatul :D

 

Nu vreau sa fiu nici de fata, si nu vreau sa citesc nici pe forum despre cum il invatati pe saracul.

 

Oricum, va sfatuiesc sa vb cu JAGI din timp, sa aiba pe stoc tot ce va trebuie :D

 

Probabil a vrut sa spuna Bogatii... Padurea Bogata. :kiss:

Da-l iertam e de la "aerul rece" de Olanda. :hug:

 

Care aer rece mah ?

 

Asta a mirosit numai lalele pe acolo, si putina 'iarba verde' !@!!! :blink:

 

De atunci a devenit 'fitos', si numai la dat pe o roata se gandeste (muuuhahahahaha)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu s genu sa ma dau batut asa usor , o sa invat sa conduc un blade , o sa merg sa platesc curs de pilotaj la ungaria sau unde o fi , si o sa ma stradui cat oi putea .

motoru e optic impecabil , are 19.000 km , atata cred ca a fost chinuit un pic la partea de cutie de viteze , o sa duc la service

gata m am hotarat ! nu renunt ... o sa invat . ori crap la datorie ori invat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care aer rece mah ?

Asta a mirosit numai lalele pe acolo, si putina 'iarba verde' !@!!! :blink:

De atunci a devenit 'fitos', si numai la dat pe o roata se gandeste (muuuhahahahaha)

 

:D

De acelasi aer vorbeam si eu, doar ca l-am pus in ghilimele.

 

 

nu s genu sa ma dau batut asa usor , o sa invat sa conduc un blade , o sa merg sa platesc curs de pilotaj la ungaria sau unde o fi , si o sa ma stradui cat oi putea .

motoru e optic impecabil , are 19.000 km , atata cred ca a fost chinuit un pic la partea de cutie de viteze , o sa duc la service

gata m am hotarat ! nu renunt ... o sa invat . ori crap la datorie ori invat .

Asa te vrem! Uite spiritul posesorului de Fireblade. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu s genu sa ma dau batut asa usor , o sa invat sa conduc un blade , o sa merg sa platesc curs de pilotaj la ungaria sau unde o fi , si o sa ma stradui cat oi putea .

motoru e optic impecabil , are 19.000 km , atata cred ca a fost chinuit un pic la partea de cutie de viteze , o sa duc la service

gata m am hotarat ! nu renunt ... o sa invat . ori crap la datorie ori invat .

 

 

Hai sa ramanem la 'ori invat', pt ca de crapat nu este bine :D

 

Cred ca joi vine si jaca mea REPSOL, n-o sa dorm la noapte :blink: (nu mai pot de extaz, deja traiesc pe calmante) :kiss:

 

post-8669-1213724696_thumb.jpg post-8669-1213724707_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vizitati orasul Tg. Mures :blink: . Scuzati calitatea, eram mahmur si eu si camera. :D

 

 

Bravo mah, ai mers cu mult stil si cu cap !!!! :kiss:

 

Vad ca ai facut rost de o casca ca lumea (unde ai lasat uratenia ? ) si in locul pernei, scuze, plapumei, ai pus camera !!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vizitati orasul Tg. Mures :blink: . Scuzati calitatea, eram mahmur si eu si camera. :D

 

 

dak ai fost la tg muresh sper k te-ai oprit pe la strandul weekend.... mi-a fost f laudat din toate directziile, asa ca sambata seara m-am dus sa-mi iau motoreta de la tg muresh, am dat o tura pana la cj sa ma odihnesc cateva ore si dum. am profitat de vremea ok de pana la amiaza si m-am oprit la strand, bine k aveam bermude la mine, si-am facut o baie de vre-o ora si-am luat si masa in complex...pretzuri super bune la haleala si de baie nu mai zic....super frumos...neaparat tre sa ma duc cu jumatatea (cu jumatatea cealalta, aka gagica, nu cu motoreta) sa petrecem o sapt de lenevit p'acolo...

 

pana la bv am venit in haita cu o pereche pe-un motor, cunoscatori de curbele respective, au stat in fatza si m-au ajutat super bine la cat de obosit eram

 

pacat k dupa bv a inceput ploaia, iat pe la comarnic am intrai intr-o perdea de ploaie cu gheatza cam cat unghia (mea) de la degetu' mare. oricum frumos si mersu' pe ploaie (pe gheatza nu) dar dupa ploiesti a batut vantu asa k m-a uscat

 

deci astept brasovu' sa ne dam in padurea nu-stiu-care. totzi asti care o sa venim de la campie nu va asteptatzi sa va tzinetzi dupa astie de la munte, k m-am intalnit cu ceva baietzi intre tg mures si cj si sse vede obisnuintza si mersu' numa pe serpentine...(nici io nu ma pripep extraordinar....)

 

de la bv poa dam o fuga-n haita la tg muresh, drumu e excelent, ne oprim la o masa si-o baie, si dupaia innapoi. ar fi tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak ai fost la tg muresh sper k te-ai oprit pe la strandul weekend....

 

Hellicks e din Tg-Mures. :lol:

 

deci astept brasovu' sa ne dam in padurea nu-stiu-care.

 

Padurea Bogata/Padurea Bogatii. (@Dopeman :kiss: ) :blink:

 

 

de la bv poa dam o fuga-n haita la tg muresh, drumu e excelent, ne oprim la o masa si-o baie, si dupaia innapoi. ar fi tare

Excelenta idee! :D

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...