borosz1978 Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 la 3000rpm ridica fata? tu stai pe saua spate? .... viitor pilot http://www.bikepics.com/pictures/1321634/ Cred ca stii si tu foarte bine, ca daca bagi mana in gaz pe la 3000rpm, ce face fraier-bleidul !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white8snow Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 (editat) ce face la 3000 ? a meu nu face nimic deosebit ... tre sa trag violent in 1 sau 2 sa ridice dar nu trag decat progresiv . am cateva intrebari legate de 929 dupa o plimbare pe serpentine azi pls : - inafara faptului ca imi venea sa dau in el sa l sparg tot ca pe o troaca cand am ajus dupa 15 km se serpentine in care mi-a rupt mainile am mai patit urmatoarele - la denivelari nu amortizeaza bine , e foarte rigita suspensia atat fata cat si spate , se poate face ceva ? ( spate am reglat deja sa fie cat mai lunga cursa la arc dar nu simt mare lucru ) - apoi la coborare daca trag frana fata si apas frana spate si scad sub 3000 de ture in franare mai puternica sare ceva la lant , lantu de pe pinion , sau ceva acolo asa ca un clichet de mulineta de pescuit e normal sa se intample asta ? - la schimbarea vitezelor , inafara faptului ca dau 1 de pe loc si se simte un soc zdravan in motor la trecerea din 1 in 2 caraie un pic cateodata , depinde de turatie si cat de bine reusesc sa schimb , schimba perfect doar pe la 5 6000 ture daca dai repede si folosesti momentul motorului din cate am observat . si asta e normal ? ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el Editat Iunie 16, 2008 de white8snow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 ce face la 3000 ? a meu nu face nimic deosebit ... tre sa trag violent in 1 sau 2 sa ridice dar nu trag decat progresiv .am cateva intrebari legate de 929 dupa o plimbare pe serpentine azi pls : - inafara faptului ca imi venea sa dau in el sa l sparg tot ca pe o troaca cand am ajus dupa 15 km se serpentine in care mi-a rupt mainile am mai patit urmatoarele - la denivelari nu amortizeaza bine , e foarte rigita suspensia atat fata cat si spate , se poate face ceva ? ( spate am reglat deja sa fie cat mai lunga cursa la arc dar nu simt mare lucru ) - apoi la coborare daca trag frana fata si apas frana spate si scad sub 3000 de ture in franare mai puternica sare ceva la lant , lantu de pe pinion , sau ceva acolo asa ca un clichet de mulineta de pescuit e normal sa se intample asta ? - la schimbarea vitezelor , inafara faptului ca dau 1 de pe loc si se simte un soc zdravan in motor la trecerea din 1 in 2 caraie un pic cateodata , depinde de turatie si cat de bine reusesc sa schimb , schimba perfect doar pe la 5 6000 ture daca dai repede si folosesti momentul motorului din cate am observat . si asta e normal ? ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el GREU?sigur ai zis GREU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) cred ca platesti pretul unui motor cumparat ieftin, un motor care nu a fost intretinut calumea poate fi nimic altceva decat o pacoste. e un motoru ft usor, confortabil si mai ales al dracului de manevrabil. are o putere lineara si merge de rupe. Suspensia reglata prost schimb ciclistica, incearca sa lasi pe cineva avizat sa ti-o regleze. inainte sa mergi cu ea, verifica tot, frane, suspensii, etc. altfel risti sa vb la alta sectiune cu tine. nu e normal cum functioneaza cutia de viteze la tine si in mod clar arata urme de maltratare. e timpul sa vizitati un mecanic. Editat Iunie 17, 2008 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rtcbiker Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Daca ii stii prenumele, cauta-l in cartea de tel sau pe net si suna-l. Bate-i obrazul... si nu numai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 dopeman are dreptate.RR-urile sunt cele mai REUSITE motociclete.......restul sunt mobre.Mai mult ca sigur ca ai probleme mari la motocicleta daca ea se comporta cum ai descris tu mai sus.Viziteaza repede repejor un dealer autorizat cu service de motociclete si fati o "revizie" la motocicleta deoarece piesele sunt "legate" una de alta ....pica azi una.....maine ...alta si tot asa pana ramai cu ghidonul in brate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 eu trag progresiv de gaz... dar nu se ridica. o cu pinioane de viteza. cine stie. eu in treapta 6 la 7000 rpm am 180-190. voi cat aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 progresiv nu se ridica, las ca te invatam noi, inca e prea devreme sa te dai pe-o roata....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 ...... ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el 1000 km in 5 zile de cand il am , ca fireblade am avut si sc28, parerea mea e ca, ciclistica la acest model este superba, mult mai avansata decat la sc28, de tras trage la mine pe undeva pe la 5000 - 6000 de ture, probabil filtrul de aer sau ce a zis lumea mai sus, am sa il pun la punct zilele astea , sper sa reusesc sa ii scad cumva consumul . Oricum daca am varianta zilele astea sa il dau trec pe VTR SP1 PS. Offtopic... care are cunostinte despre VTR SP1, din cate am inteles de la amici e mult mai manevrabil decat un 1000RR , trage mult mai bine deoarece transmisia din motor e pe pinioane, cuplu mai mare deoarece e V2 fata de 4L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 cam cine ar veni sambata la brasov? in principiu eu pot sta numai sambata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 vin io daca vii in bogati sa ne dam. vin cu mai multi amici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 vin io daca vii in bogati sa ne dam. vin cu mai multi amici. unde e bogati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 poi si ce facem sambata acolo ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 unde e bogati? Probabil a vrut sa spuna Bogatii... Padurea Bogata. Da-l iertam e de la "aerul rece" de Olanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Padurea Bogata, uhaaaa, ft misto. in weekend nu e asa de aglomerat, putine camioane si curbe multe...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 ce face la 3000 ? a meu nu face nimic deosebit ... tre sa trag violent in 1 sau 2 sa ridice dar nu trag decat progresiv .am cateva intrebari legate de 929 dupa o plimbare pe serpentine azi pls : - inafara faptului ca imi venea sa dau in el sa l sparg tot ca pe o troaca cand am ajus dupa 15 km se serpentine in care mi-a rupt mainile am mai patit urmatoarele - la denivelari nu amortizeaza bine , e foarte rigita suspensia atat fata cat si spate , se poate face ceva ? ( spate am reglat deja sa fie cat mai lunga cursa la arc dar nu simt mare lucru ) - apoi la coborare daca trag frana fata si apas frana spate si scad sub 3000 de ture in franare mai puternica sare ceva la lant , lantu de pe pinion , sau ceva acolo asa ca un clichet de mulineta de pescuit e normal sa se intample asta ? - la schimbarea vitezelor , inafara faptului ca dau 1 de pe loc si se simte un soc zdravan in motor la trecerea din 1 in 2 caraie un pic cateodata , depinde de turatie si cat de bine reusesc sa schimb , schimba perfect doar pe la 5 6000 ture daca dai repede si folosesti momentul motorului din cate am observat . si asta e normal ? ca parere finala ca acuma am impinit 1000 km pe 929 rr , fiind si primul meu 900 , va spun sincer ca nu mi place deloc. e greu , e obositor , e incomod pt pasager , numa defecte gasesc la el RUSINICA RUSINICA Asa ceva n-am auzit inca, pana in 2000, cea mai usoara vitezana a fost Yamaha R1 cu 174 kg !!!! In 2000, a aparut 929RR fraier-bleid, care are 172 kg fara lichide, fara nimic !!! Si tu zici ca este grea ? Am un prieten cu un Honda Goldwing, hai sa-l intrebam pe el, ce inseamna motocicleta grea !!! cred ca platesti pretul unui motor cumparat ieftin, un motor care nu a fost intretinut calumea poate fi nimic altceva decat o pacoste. e un motoru ft usor, confortabil si mai ales al dracului de manevrabil. are o putere lineara si merge de rupe. Suspensia reglata prost schimb ciclistica, incearca sa lasi pe cineva avizat sa ti-o regleze. inainte sa mergi cu ea, verifica tot, frane, suspensii, etc. altfel risti sa vb la alta sectiune cu tine.nu e normal cum functioneaza cutia de viteze la tine si in mod clar arata urme de maltratare. e timpul sa vizitati un mecanic. AMEN progresiv nu se ridica, las ca te invatam noi, inca e prea devreme sa te dai pe-o roata....... Mama, deja imi este frica de chestia cu invatatul Nu vreau sa fiu nici de fata, si nu vreau sa citesc nici pe forum despre cum il invatati pe saracul. Oricum, va sfatuiesc sa vb cu JAGI din timp, sa aiba pe stoc tot ce va trebuie Probabil a vrut sa spuna Bogatii... Padurea Bogata. Da-l iertam e de la "aerul rece" de Olanda. Care aer rece mah ? Asta a mirosit numai lalele pe acolo, si putina 'iarba verde' !@!!! De atunci a devenit 'fitos', si numai la dat pe o roata se gandeste (muuuhahahahaha) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white8snow Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 nu s genu sa ma dau batut asa usor , o sa invat sa conduc un blade , o sa merg sa platesc curs de pilotaj la ungaria sau unde o fi , si o sa ma stradui cat oi putea . motoru e optic impecabil , are 19.000 km , atata cred ca a fost chinuit un pic la partea de cutie de viteze , o sa duc la service gata m am hotarat ! nu renunt ... o sa invat . ori crap la datorie ori invat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Care aer rece mah ?Asta a mirosit numai lalele pe acolo, si putina 'iarba verde' !@!!! De atunci a devenit 'fitos', si numai la dat pe o roata se gandeste (muuuhahahahaha) De acelasi aer vorbeam si eu, doar ca l-am pus in ghilimele. nu s genu sa ma dau batut asa usor , o sa invat sa conduc un blade , o sa merg sa platesc curs de pilotaj la ungaria sau unde o fi , si o sa ma stradui cat oi putea . motoru e optic impecabil , are 19.000 km , atata cred ca a fost chinuit un pic la partea de cutie de viteze , o sa duc la service gata m am hotarat ! nu renunt ... o sa invat . ori crap la datorie ori invat . Asa te vrem! Uite spiritul posesorului de Fireblade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 nu s genu sa ma dau batut asa usor , o sa invat sa conduc un blade , o sa merg sa platesc curs de pilotaj la ungaria sau unde o fi , si o sa ma stradui cat oi putea . motoru e optic impecabil , are 19.000 km , atata cred ca a fost chinuit un pic la partea de cutie de viteze , o sa duc la service gata m am hotarat ! nu renunt ... o sa invat . ori crap la datorie ori invat . Hai sa ramanem la 'ori invat', pt ca de crapat nu este bine Cred ca joi vine si jaca mea REPSOL, n-o sa dorm la noapte (nu mai pot de extaz, deja traiesc pe calmante) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 sa vizitati orasul Tg. Mures . Scuzati calitatea, eram mahmur si eu si camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 sa vizitati orasul Tg. Mures . Scuzati calitatea, eram mahmur si eu si camera. Bravo mah, ai mers cu mult stil si cu cap !!!! Vad ca ai facut rost de o casca ca lumea (unde ai lasat uratenia ? ) si in locul pernei, scuze, plapumei, ai pus camera !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 sa vizitati orasul Tg. Mures . Scuzati calitatea, eram mahmur si eu si camera. dak ai fost la tg muresh sper k te-ai oprit pe la strandul weekend.... mi-a fost f laudat din toate directziile, asa ca sambata seara m-am dus sa-mi iau motoreta de la tg muresh, am dat o tura pana la cj sa ma odihnesc cateva ore si dum. am profitat de vremea ok de pana la amiaza si m-am oprit la strand, bine k aveam bermude la mine, si-am facut o baie de vre-o ora si-am luat si masa in complex...pretzuri super bune la haleala si de baie nu mai zic....super frumos...neaparat tre sa ma duc cu jumatatea (cu jumatatea cealalta, aka gagica, nu cu motoreta) sa petrecem o sapt de lenevit p'acolo... pana la bv am venit in haita cu o pereche pe-un motor, cunoscatori de curbele respective, au stat in fatza si m-au ajutat super bine la cat de obosit eram pacat k dupa bv a inceput ploaia, iat pe la comarnic am intrai intr-o perdea de ploaie cu gheatza cam cat unghia (mea) de la degetu' mare. oricum frumos si mersu' pe ploaie (pe gheatza nu) dar dupa ploiesti a batut vantu asa k m-a uscat deci astept brasovu' sa ne dam in padurea nu-stiu-care. totzi asti care o sa venim de la campie nu va asteptatzi sa va tzinetzi dupa astie de la munte, k m-am intalnit cu ceva baietzi intre tg mures si cj si sse vede obisnuintza si mersu' numa pe serpentine...(nici io nu ma pripep extraordinar....) de la bv poa dam o fuga-n haita la tg muresh, drumu e excelent, ne oprim la o masa si-o baie, si dupaia innapoi. ar fi tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 (editat) dak ai fost la tg muresh sper k te-ai oprit pe la strandul weekend.... Hellicks e din Tg-Mures. deci astept brasovu' sa ne dam in padurea nu-stiu-care. Padurea Bogata/Padurea Bogatii. (@Dopeman ) de la bv poa dam o fuga-n haita la tg muresh, drumu e excelent, ne oprim la o masa si-o baie, si dupaia innapoi. ar fi tare Excelenta idee! Editat Iunie 18, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 fafa e ca in ungureste suna altfel, de aici si confuzia. pana la urma ne dam? ca n-am ce face in weekend. sambata ar fi perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.