CaptainSlow Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 mai stii ca nu am beut cateva beri impreuna?!In momentul in care am trecut pe aghiasma de Maramures s-a taiat filmul Ne vedem la Seth,cu sigranta vom discuta despre kle-uri si nu numai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 O parere totusi legat de faptul ca motoru pe care vreau sa-l cumpar are 80.000km Va rog cei cu experienta sa-mi dati un sfat!!! Merci!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luf Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Am avut kle (daca nu era desteptul ala cu dacia care s-a urcat pe mine mai aveam si acum) dar nu cu atatia km deci nu ma pot exprima. In schimb iti spun ce am patit eu. Eram intr-un magazin moto sa-mi iau o casca si stand de povesti cu proprietarii magazinului, pe care ii stiu de cand am intrat in lumea moto, apare un tip ca i s-a dus un semering la furca. Motorul merge brici si nu i-a facut nimic dar cu pierderea aia de ulei nu mai poate sa circule. Eu curios din fire il intreb cati km are de se lauda ca motorul merge bine si nu a facut nimic iar el imi spune ca are cam 76.000 dar il are de la aprox 30.000 si in afara de consumabile nu a schimbat nimic. Atunci mai curios ca si inainte intreb ce motor are si acum urmeaza faza tare ca era sa lesin imi spune ca are ceva scuter de 200 sau 250. Morala: daca ala are cu scuterul care e intr-un piston si cilindrea e pe jumate (sa nu mai punem ca a mers mai mult in oras) peste 75.000 km si nu are nimic la motor nu vad de ce ar avea kle-ul ala la 80.000, dar tot la fel o motocicleta poate sa fie defecta la 10.000. Depinde de proprietar. Oricum la 900 de euro eu zic ca e chilipir si fara setul ala de cutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Intalnirea Kle&Friends,primul weekend din august,Transalpina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Am avut kle (daca nu era desteptul ala cu dacia care s-a urcat pe mine mai aveam si acum) dar nu cu atatia km deci nu ma pot exprima. In schimb iti spun ce am patit eu. Eram intr-un magazin moto sa-mi iau o casca si stand de povesti cu proprietarii magazinului, pe care ii stiu de cand am intrat in lumea moto, apare un tip ca i s-a dus un semering la furca. Motorul merge brici si nu i-a facut nimic dar cu pierderea aia de ulei nu mai poate sa circule. Eu curios din fire il intreb cati km are de se lauda ca motorul merge bine si nu a facut nimic iar el imi spune ca are cam 76.000 dar il are de la aprox 30.000 si in afara de consumabile nu a schimbat nimic. Atunci mai curios ca si inainte intreb ce motor are si acum urmeaza faza tare ca era sa lesin imi spune ca are ceva scuter de 200 sau 250. Morala: daca ala are cu scuterul care e intr-un piston si cilindrea e pe jumate (sa nu mai punem ca a mers mai mult in oras) peste 75.000 km si nu are nimic la motor nu vad de ce ar avea kle-ul ala la 80.000, dar tot la fel o motocicleta poate sa fie defecta la 10.000. Depinde de proprietar. Oricum la 900 de euro eu zic ca e chilipir si fara setul ala de cutii. Salut, am o nelamurire referitor la modificarea de la capacul filtrului de aer. A mea e din 1993, deci varianta cu 3 tevi. Din poze si schema am vazut ca sunt 6 gauri, 3 intr-o parte si 3 corespondente pe cealalta parte. Teava cu 5 gauri, in acelasi plan cu celelalta 2 mici taiate la 45 de grade, dar gaura nr.1, aia din cocoasa filtrului, prin ea nu trece nicio teava? Capacele din plastic se aplica si stau permanent in capetele celor 3 tevi si a cocoasei de pe carcasa? Tu ai observat ceva schimbari la consum si mers? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 grupul posesorilor de kle 500,kle 650? am tot cautat dar nu il gasesc... Multumiri celui care i-mi arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 /index.php?/topic/72811-kawasaki-kle-500/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Stie careva ceva de kawa kle 650 (an '98) ? Are cineva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Stie careva ceva de kawa kle 650 (an '98) ? Are cineva? Multumesc salutare, kle de 650 nu exista,nu s-a fabricat niciodata mai ales in 98 ;cred ca este o confuzie si cred ca este vorba de klx-ul de 650,un monocilindru racit cu apa. abia in 2007 a aparut versys de 650,un dual bike, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 salutare, kle de 650 nu exista,nu s-a fabricat niciodata mai ales in 98 ;cred ca este o confuzie si cred ca este vorba de klx-ul de 650,un monocilindru racit cu apa. abia in 2007 a aparut versys de 650,un dual bike, da.este vorba despre KLR 650 an 98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Am avut kle (daca nu era desteptul ala cu dacia care s-a urcat pe mine mai aveam si acum) dar nu cu atatia km deci nu ma pot exprima. In schimb iti spun ce am patit eu. Eram intr-un magazin moto sa-mi iau o casca si stand de povesti cu proprietarii magazinului, pe care ii stiu de cand am intrat in lumea moto, apare un tip ca i s-a dus un semering la furca. Motorul merge brici si nu i-a facut nimic dar cu pierderea aia de ulei nu mai poate sa circule. Eu curios din fire il intreb cati km are de se lauda ca motorul merge bine si nu a facut nimic iar el imi spune ca are cam 76.000 dar il are de la aprox 30.000 si in afara de consumabile nu a schimbat nimic. Atunci mai curios ca si inainte intreb ce motor are si acum urmeaza faza tare ca era sa lesin imi spune ca are ceva scuter de 200 sau 250. Morala: daca ala are cu scuterul care e intr-un piston si cilindrea e pe jumate (sa nu mai punem ca a mers mai mult in oras) peste 75.000 km si nu are nimic la motor nu vad de ce ar avea kle-ul ala la 80.000, dar tot la fel o motocicleta poate sa fie defecta la 10.000. Depinde de proprietar. Oricum la 900 de euro eu zic ca e chilipir si fara setul ala de cutii. salut "luf"! imi pare rau pentru kle,mai ales ca nu a ajuns la craiova . majesty-ul pe care voiam sa-l combin cu kle -ul tau ajunsese la 56000 si sigur nu se umblase la motor ,merge ceas.conteaza cum il intretii si exploatezi. l-am schimbat cu un gpz 500 s din '91 dar nu prea ma impac cu pozitia in sa.... tot laun kle visez !!!! asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ove_ Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 In weekend am iesit la o plimbare pe ruta ploiesti-buzau-focsani-bacau, deci cam 600 km dus-intors. In medie mi-a luat 5,5 la suta, punand la socoteala mers prin oras si viteza medie in afara de 120-140, cu maxime de 160 , ca mai mult n-a vrut (pe vreme calda, cu soare). Si acum o chestie incredibila: cum ma intorceam de la bacau la focsani, s-a pornit o ploaie nenorocita care a tinut tot drumul de aproape 100 de km, si, pentru a ajunge mai repede la focsani, n-am tinut cont de faptul ca drumul era ud si de faptul ca nu aveam o vizibilitate prea buna din cauza ploii, i-am dat gaz la maxim si ce sa vezi??!! Am remarcat ca a trecut cu usurinta de 160-165, cat poate ea maxim in conditii normale de vreme si mi-a indicat peste 180!!! Oxigenul are mai putin de-aface. Din cauza ploii frecarea lantului pe pinioane a fost mai mica, asa ca unge-ti bine lantul si umfla putin mai mult cauciucurile, o sa ai surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gringo Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 cate cdi-uri are un kle? 1 sau 2 ca la transalpurile vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Unul singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gringo Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Exista si kle 400? Pentru el sunt piese sau sunt raritati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Exista si kle 400? Pentru el sunt piese sau sunt raritati? astea sunt pentru Japonia;piese noi la "united" sau altii,second gasesti rebuturi aduse de te miri cine... salutare, cumpar baie de ulei si scut pentru kawasaki kle 500(2000-2003);stiu ca baia se potriveste si de la alte modele(gpz 500,er 5 ,en 500) dar sunt interesat in primul rand de kle dupa 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 vezi ca ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 salutare kle - isti v-am cautat pana am ametit pe la "enduro - touring:" am citit aproape toate paginile de aici, am vazut impresii si de pe alte site uri, filmulete pe you tube,,, cred ca vreau si eu un kle 500 , pt oras si drumuri scurte/medii, ceva off road usor,,, dar vreau sa ma urc si eu pe una, doar sa vad pozitia in sa, am 1,80, mi-e "mica" ? ce costuri implica schimbarea lantului de distributie ? am vazut ca este o problema destul de des intalnita stau in bucuresti si ma deplasez in ploiesti si campina destul de des ma ajuta cineva ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) La 1,80 ti-e numa' buna. Poate te invitam la garaj cand gasim o tzara de timp si discutam si despre lantul de distributie. Al meu inca tine si am sarit de 90000 de km. PS: http://kle500.myforum.ro/service-vf3.html Editat Februarie 15, 2013 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) salutare kle - isti v-am cautat pana am ametit pe la "enduro - touring:" am citit aproape toate paginile de aici, am vazut impresii si de pe alte site uri, filmulete pe you tube,,, cred ca vreau si eu un kle 500 , pt oras si drumuri scurte/medii, ceva off road usor,,, dar vreau sa ma urc si eu pe una, doar sa vad pozitia in sa, am 1,80, mi-e "mica" ? ce costuri implica schimbarea lantului de distributie ? am vazut ca este o problema destul de des intalnita stau in bucuresti si ma deplasez in ploiesti si campina destul de des ma ajuta cineva ? multumesc Io am zis acu' ceva ani ca trebuie mutata mobra de aici, dar lu' Dobrescu nu prea-i plac KLE-istii... Lant distributie OEM la United Motors 173 de lei cu tot cu TVA. Acum dau comanda. Te mai costa ceva sute garniturile de la motor si manopera. Dar nu te agita, treaba aia cu "des intalnita" e mai mult mit. A mea are cam 130.000 km. Sa presupunem ca a mai fost schimbat o data, ca am vazut ca fusese desfacut motoru' inainte sa o iau eu. Si tot nu mi se pare o problema la banii aia. Cat despre urcat pe una, stai sa o scot de la aranjat si ne dam o intalnire, ori in Bucale, ori in Campina. Editat Februarie 15, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 .... dar vreau sa ma urc si eu pe una, doar sa vad pozitia in sa, am 1,80, mi-e "mica" ? am 1,83m,85 kg;pozitia este usor sport cu scaritele spre inapoi.intr-adevar, la drumuri lungi (4-500 km) si la aceasta statura amortesc genunchii. ce costuri implica schimbarea lantului de distributie ? am vazut ca este o problema destul de des intalnita "aceasta problema" provine probabil de la detinatori de "gioarse";in grupul nostru sunt destule mobre cu peste 80000km(neumblate in motor),iar in urma vizitelor la mecanic(intretinere curenta) nu s-a constatat ca ar avea nevoie de scimbarea lantului. exista si lanturi cu za de imbinare pt a caror schimbare nu este necesara desfacerea motorului.asa cum iti scria un coleg ,lantul este 250 lei,garnitura de la capac tacheti 100 lei(daca te zgarcesti o poti pune pe cea veche cu silicon)+ manopera stau in bucuresti si ma deplasez in ploiesti si campina destul de des ma ajuta cineva ? ai pm multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Un amic posesor de kle 500 din '91 are 'mare' nevoie de un rotor...pana acum am gasit doar nou la 190 de euro..... stiti cumva vreo 'sursa' mai ieftina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 are careva KLE din 2005 sau 2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 are careva KLE din 2005 sau 2006? Nu prea. De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 m-ar interesa pe viitor asa ceva...am vazut ca sunt in Italia pe la 1800-2000 euroi...si vroiam ceva detalii de la posesori. http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/kle-500/kle-500--2005-06/index.html?msg=4579021 fii atent la linku asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.