MCN Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Ai incercat ?! ...sau a incercat cineva ? ... ca parca nu m-as apuca sa vad ce stric (consum, relanti, putere, etc) ... Exact acesta cauciucuri le-am avut si eu si am depasit 12.000 km cu ele, cand am fost nevoit sa il schimb pe cel din fata, iar acum urmeaza sa il schimb si pe cel din spate desii ar mai merge vreo 2000 km. Acum am ceva de la continental asupra caruia nu ma pot exprima inca (prea putin km cu cel de pe fata si cum ziceam cel de pe spate nu l-am schimbat inca) dar tinand cont de expresia "calul din capatat nu se cauta in gura" sunt sigur ca sunt bune Probate pe traseu de enduro! Trag foarte bine. Pe strada un pic cam galagioase, dar merg. As lua din nou aceeasi marca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luf Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Ai incercat ?! ...sau a incercat cineva ? ... ca parca nu m-as apuca sa vad ce stric (consum, relanti, putere, etc) ... Nu am probat, am mai gasit pe undeva un test da nu mai stiu unde : cica ridici rezervorul cat sa bagi mana pana la gaura aia de la filtru de aer s accelerezi pana la 5000 de ture si daca trage ca un aspirator atunci faci "tuning-ul" ca nu la toate modelele e nevoie dar eu cred ca treaba asta e buna daca ai toba sport, filtru aer sport si jiglere dynojet. Rezultatul ar fi un consum mai scazut si cuplu mai bun la turatii mici 2000-3000. Are cineva toba schimbata (nu ma intereseaza marca, sa fie "sport" cum ii zic unii)? daca da cat a dat pe ea si care e diferenta (cuplu, viteza) in afara de sunet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Salve, Am gasit la Kawasaki KLE 500 din 1991, rotorul de la alternator cu magnetii sparti. In concluzie m-ar interesa daca il pot gasi cumva second la cineva ?! HELP?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Salutăm gașca! Deși văd că nimeni nu se înghesuie să răspundă, pun și io o întrebare proaspăt posesor de KLE. Care dintre voi are instalat topcase și pe ce tip de suport? Se potrivește vreunul pe suportul original sau trebuie musai schimbat? Am căutat la Givi și am găsit doar placa de prindere cod E127, iar la Kappa la fel (cod K27). Mulțam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luf Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 nu raspunde nimeni pentru ca nu are nimeni un raspuns, simplu nu cat despre topcase: am eu un givi flow (35 de litri cred ) care are talpa prinsa de suportul motocicletei, tot ce a trebuit sa fac a fost sa dau 2 gauri in suport si am prins talpa respectiva cu suruburile primite la cumpararea acesteia. cred ca din moment ce ai suport pe al tau poti sa prinzi orice talpa prin aceiasi tehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DHL Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Si eu tocmai mi-am montat un topcase mic, Kappa 26. Placa am prins-o cu 4 suruburi ale ei peste placa originala a motocicletei. Doua gauri s-au potrivit (doar le-am largit nitel) si altele doua le-am dat eu cu bormasina. Poti sa fixezi ce fel de placa vrei tu, numai sa se potriveasca cu cutia ta, bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Mulțumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Salve, Am gasit la Kawasaki KLE 500 din 1991, rotorul de la alternator cu magnetii sparti. In concluzie m-ar interesa daca il pot gasi cumva second la cineva ?! HELP?! Erau cateva anunturi de dezmembrari gpz500. Incearca acolo. Este acelasi motor, dar nu pot sa-ti zic exact daca rotorul se potriveste si la tine. BAFTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Salut si eu adunatura de KLE-isti, ca sunt nou in "domeniu". Asa ca a si aparut o intrebare: eu am unul din '99, DR.X unul din 2004. Al lui e incaltat tubless, al meu cu camere. Gantele mie mi se par la fel. Intrebarea e: pot sa-mi pun tubless si daca da ce trebuie sa fac in legatura cu valva? Nu ma intereseaza in principiu, vreau sa stiu daca a facut cineva asa ceva si e ok. Merci mult si anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DHL Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 esti sigur ca sunt Tubless? Si pe ale mele scrie Tubless (Pirelli MT60), dar insemna ca pot fii montate si tubless pe jante turnate, nu spitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luf Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 esti sigur ca sunt Tubless? Si pe ale mele scrie Tubless (Pirelli MT60), dar insemna ca pot fii montate si tubless pe jante turnate, nu spitate. True nu am mai auzit pe nimeni sa aiba tubeless pe spitata, sunt convins ca are si camera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Oooo, la asta nu ne-am gandit... Cercetam si va informam. Multumesc mult oricum. Aaaaa si daca stau bine sa ma gandesc parca si valvele lui au piulita peste janta, ceea ce ar insemna ca sunt cu camera, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Mda, se pare ca avem camere pe amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Vaka mea este nascuta in 2001, iar a fratelui meu in 2002. Eu am cauciucuri TT, iar el TL. In primul wknd cu temp peste 15 grade, schimbam cauciucurile la ambele mobre. Atunci pot sa va zic sigur daca o mobra cu spite a fratelui meu, are camera. P.S. Mai, da' urate motorete mai avem si noi! Si ce daca... Macar sunt puturoase, incomode la drum lung si scumpe la piese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Special K Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 (editat) Vaka mea este nascuta in 2001, iar a fratelui meu in 2002. Eu am cauciucuri TT, iar el TL. In primul wknd cu temp peste 15 grade, schimbam cauciucurile la ambele mobre. Atunci pot sa va zic sigur daca o mobra cu spite a fratelui meu, are camera. A mea am luat-o cu Metzeler Tubeless, si cu camera pe interior . Cf manualului, foloseste cauciuc cu camera, dar se poate pune Tubeless atata timp cat ii pui si camera. Partea proasta e ca il demontezi mai greu... ...Si da, exista mobre cu spite cu tubeless, la BMW-urile Adventure spitele sunt prinse de lateralul gentii... Editat Martie 25, 2009 de Special K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Bai, ne bate gandul infiintarii unui club KLE. Asteptam propuneri in toate privintele: nume, regulament, sigla, program. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luf Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Bai, ne bate gandul infiintarii unui club KLE. Asteptam propuneri in toate privintele: nume, regulament, sigla, program. Ideea in sine mi se pare buna dar din cate stiu eu suntem prea putini, majoritatea care au motor de genul acesta prefere BMW sau Honda. Ce am putea face este eventual o pagina de profil KLE (Kawa 2 in linie - ca sa intre mai multe motoare, er, gpz, etc). Daca doriti sa facem o pagina va ofer eu domeniul si gazduirea gratis (un hobby mai vechi de care nu ma mai ocup - deci pot face o pagina noua), dar asta presupune si putin ajutor din partea voastra: concept, idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 De acord.... Cu ce pot sa ajut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 De acord.... Cu ce pot sa ajut? o sa fac eu un forum, dar cine-l administreaza? eu sunt cu timpul cam varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 http://kle500.myforum.ro/ este un inceput! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luf Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Eu zic asa: dati fiecare cateva poze (3-4) cu motorul vostru si cateva date (gen: 91, 50 ps, 46000 km), pentru inceput vom avea sectiunea cu poze. Cei care sunt patiti (sau stiu ceva mecanica) ii rog sa scrie un articol frumos si sa-mi trimita pe mail, se poate scrie si cum ati montat parbrizul, placute frana, etc (sa fie util pentru comunitate). Toti care vor sa trimita poze sau articole imi dau un PM si eu le trimit adresa mea de mail tot pe PM (sorry dar nu vreau sa am tot felul de spam). Binenteles ca vom avea si sectiunea excursii unde punem fiecare excursie cu cateva poze (inca nu stiu nr. - sa vedem cate sunt) si in timp ne vom descurca noi, orice ideea este bine venita, se discuta si daca lumea e de acord o vom face. PS. daca voi imi scrieti pana vineri (poze, articole, etc.), vineri seara ma apuc de munca si sper ca pe duminica e gata (daca e mai mult de munca). astept raspunsurile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 http://kle500.myforum.ro/ Eu zic asa: dati fiecare cateva poze (3-4) cu motorul vostru si cateva date (gen: 91, 50 ps, 46000 km), pentru inceput vom avea sectiunea cu poze. Cei care sunt patiti (sau stiu ceva mecanica) ii rog sa scrie un articol frumos si sa-mi trimita pe mail, se poate scrie si cum ati montat parbrizul, placute frana, etc (sa fie util pentru comunitate). Toti care vor sa trimita poze sau articole imi dau un PM si eu le trimit adresa mea de mail tot pe PM (sorry dar nu vreau sa am tot felul de spam). Binenteles ca vom avea si sectiunea excursii unde punem fiecare excursie cu cateva poze (inca nu stiu nr. - sa vedem cate sunt) si in timp ne vom descurca noi, orice ideea este bine venita, se discuta si daca lumea e de acord o vom face. PS. daca voi imi scrieti pana vineri (poze, articole, etc.), vineri seara ma apuc de munca si sper ca pe duminica e gata (daca e mai mult de munca). astept raspunsurile voastre Bre, cred ca te complici, sa vedem daca prinde la public forumul asata de kko, apoi, cu inima deschisa mergem la tine, la mai MARE!!!!!!!!! Sa dea Dumnezeu sa fie macar 3-4 KLE-isti, ca merita sa faci o munca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 (editat) I'm in! Cand voi avea un strop de timp va trimit propuneri si poze. Tot in functie de timp o sa incep sa traduc cate ceva din manualul de reparatie pentru varianta KLE 500 -B1 (singurul pe care l-am gasit). Editat Martie 31, 2009 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) DONATIE! Mi-am schimbat guma spate ... Cea veche, nu este intr-o stare buna, dar poate cineva are nevoie de ea asa cum este. Cred ca mai merge 1000-2000 km. Din motive de timp, nu o dau decat celor care o ridica din Bucuresti. Am pus si niste poze. Guma este MITAS. Editat Aprilie 3, 2009 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) Ma bag si eu la forum. Astept PM cu mailul tau sa-ti dau poze si doua-trei articole cu excursiile din ultimele saptamani. DONATIE!Mi-am schimbat guma spate ... Cea veche, nu este intr-o stare buna, dar poate cineva are nevoie de ea asa cum este. Cred ca mai merge 1000-2000 km. Din motive de timp, nu o dau decat celor care o ridica din Bucuresti. Am pus si niste poze. Guma este MITAS. Al meu e cam la fel de batran. Dar m-ar interesa ce gume ti-ai luat, de unde, preturile si unde le-ai montat. PS Facut cont pe forum. Editat Aprilie 3, 2009 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.