Sari la conținut

Motocicleta nu porneste


Postări Recomandate

Salutare tuturor, numele meu este Andrei, iar de o luna de zile am intrat in posesia unui Suzuki Freewind.

 

Timp de o luna am mers cu motorul 900km fara nici o problema. Acum 2 zile au inceput probleme.

Pregatesc sa scot motorul, trag socul putin pentru ca era frig afara si dau sa pornesc. NIMIC

 

Am chinuit bateria pana am descarcat-o. In timp ce incercam s au mai auzit ceva bubuieli pe la evacuare.

Am incercat si impins in viteza 2 . Iar nimic. Am citit ceva sfaturi pe forum si am incercat sa le aplic.

 

Din ce am inteles, am identificat cauza motorul inecat.

1 Am scos bujiile, erau umede. Le am sters, dat cu smirghel fin si arse cu flacara.

2 Am dat la automat cu bujiile scoase, au iesit ceva stropi de benzina.

 

Nimic din toate astea nu au dat roade. (am luat curent de la o masina pt incercarea asta)

 

 

Momentan am ajuns la capatul rabdarii, cred ca pun capac la carburator si caut motoreta pe injectie.

 

Daca ma poate ajuta cineva, raman dator.

post-86443-0-10822500-1458681353_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca bujiile dau scanteie, daca nu dau schimba-le (desfiletezi bujiile, pui pe rand fisa si apropii de bloc motor si dai la automat) ... Mai verifica si pe la filtrul de aer sa fie totul in regula, posibil sa ai vreo surpriza ....

Daca bujiile dau scanteie si filtrul este in regula problema e undeva la carburatoare... Nu te da batut.

Editat de banditbiker82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu la fel cu niste bujii NGK contrafacute. Nu pornea neam, pana am verificat bujiile care dupa un sezon erau bune de aruncat. Nu mai dadea scanteie decat una din 4 asa ca le-am aruncat si le-am pus tot pe cele originale care merg fara probleme... :)


» Post actualizat in 22 Mar 2016 21:36


daca esti din Bucuresti iti recomand ambulanta moto, vorbeste cu Patrick e super ok baiatu ....

Editat de banditbiker82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu la fel cu niste bujii NGK contrafacute. Nu pornea neam, pana am verificat bujiile care dupa un sezon erau bune de aruncat. Nu mai dadea scanteie decat una din 4 asa ca le-am aruncat si le-am pus tot pe cele originale care merg fara probleme... :)

» Post actualizat in 22 Mar 2016 21:36

daca esti din Bucuresti iti recomand ambulanta moto, vorbeste cu Patrick e super ok baiatu ....

:)) fix asta am patit si eu odata, am cumparat cica NGK uri cu iridium.... porcarii nu stiu daca erau ori nu contrafacute dar am inteles dupa ca iridiumul nu se intelege cu carburatia... nu stiu cat e asa ori nu dar in o luna a picat una dupa o luna inca una si le-am pus pe alea vechi inaopi si au mai trecut 4 ani si nu sa mai stricat niciuna :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are legatura bujia idirium cu carburatia. Am avut eu carburatie pt TDM si nu am avut nici o treaba cu bujiile. (daca sunt contrafacute atunci posibil sa ai probleme)

 

din poza pare se pare ca se alimenteaza cu prea multa benzina de la carburator, ceea ce iti uda bujiile si nema scanteie si explozie.

 

incearca sa lasi mobra cateva minute cu bujiile scoase, eventual dat si la automat fara bujii astfel incat sa se evapore benzina din cilindru. neaparat sa ai si bateria incarcata proaspat. bujiile arse, frecate cu peria de sarma si verificat cu lera distanta dintre cele doua elemente intre care are loc scanteia, conform manualului

 

Ai uitat sa dai detalii despre mobra, e mono, bicilindru, etc.

 

probleme de genu asta la carburatie mai apar si din cauza lipsei unui filtru de benzina sau necesitatii schimbarii lui, fiindca sunt sanse sa ajunga mizerie la carburator si sa blocheze cuiul pontou (am patit asta cu tot cu filtru de benzina) si curgea benzina intr-o veselie pe preaplin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. Am scris mai sus ce am facut pana acum:

 

Din ce am inteles, am identificat cauza motorul inecat.

1 Am scos bujiile, erau umede. Le am sters, dat cu smirghel fin si arse cu flacara.

2 Am dat la automat cu bujiile scoase, au iesit ceva stropi de benzina.

Am lasat motorul peste noapte cu bujiile scoase, dar intr un garaj.

Motocicleta este monociclindru 650cc din 2001.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inchide robinetul de benzina peste noapte. Dimineata il deschizi, si tragi socul LA MAXIM. Astepti 5-6 secunde si dai la automat. Vezi sa ai bateria incarcata. Dupa ce porneste motorul si intra in turatie impingi socul progresiv pana sta la relanti. La monocilindru exista aceasta problema. Nu are cine pe cine sa traga dupa el, avand un singur piston, un singur carburator, o singura bujie. Eu, daca sunt in criza de timp, mai merg si cu socul tras 100-200 m si-l imping in mers. Retine ca si vara dupa stationare peste noapte/serv trebuie tras socul putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Detin si eu 1 Freewind din 2001.Pe timp mai rece eu fac inainte de pornire asa: trag socul cam 1/3,din cursa totala,las liber acceleratia cind dau la butonul de starter.Insist cam 5-10 secunde.Daca nu porneste mai ridic din soc spre jumătate,las liber acceleratia si apas pe butonul de starter.In cazul in care porneste ,nu accelerez ,ci il las sa-si faca citeva cicluri bune,reducind progresiv din soc, pina se inchide.

Al meu are carburator dublu corp.

Sper sa-l pornesti cumva.Cele bune!

 

p.s. gasesti pe aici ,1 forum de discutii cu posesorii de Freewind,cam prafuit dar poate de ajutor.Eventual ,intri in legatura cu userul TopGun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@KarolyTM

 

Sincer, eu nu inteleg faza cu 1/3 din cursa sau jumate sau cat vrei tu, ca sa omor bateria din 5-6 chei. De ce nu tragi socul maxim de la bun inceput si apoi micsorezi cat vrei tu cursa? Si eu am 2 mobre monocilindru, dar dupa ce trag soc maxim si dau la automat pornesc la prima/maxim a doua cheie, daca e ger afara. Eu am inceput sezonul moto pe 25 feb, mergand aproape zi de zi, inclusiv in zilele cand la 6:30 erau -2, -3 grade... si de fiecare data au pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are treaba carburatia/injectia cu mobra inecata (cel mai probabil neregulile pe acolo sunt altele). Cum spun si colegii mai sus, eu am avut DR750-iul din '90 care pornea la sfert si cu care am mers non-stop primul an cand am luat-o (inclusiv iarna pe zapada). Mergi undeva sa o verifice cap-coada un mecanic priceput si-ai sa vezi cum merge motorasul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rasfoit putin manualul dar nu imi dau seama ce am de facut. Nu detin multe cunostinte mecanice, iar in cazul asta trebuie sa apelez la un mecanic/membru salvator.

 

Am contactat cativa mecanici din zona Ploiestiului acum 2 saptamani pentru alta problema, dar nu se mai ocupa cu reparatii.

Daca este vreun membru sau mecanic dispus sa vada mobra astept un PM sau un numar de telefon.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpara bujii noi si nu mai da cu smirgal pe electrozii bujiei. Peria de sarma nu agreseaza stratul protector dat peste otelul din care sunt facuti electrozii , si si cu peria dai cat sa cada calamina, nu pana iese "sange". Daca tot este inecat poti incerca si cu robinetul de la rezervor inchis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PRI vine de la Prime. Combustibilul va curge indiferent daca motorul este pornit/oprit. Aceasta pozitie se foloseste dupa ce carburatorul a fost golit sau dupa o perioada indelungata de stationare. ON si RES cred ca este clar. Pe ON benzina va curge doar daca motorul este in functiune iar RES=rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@KarolyTM

 

Sincer, eu nu inteleg faza cu 1/3 din cursa sau jumate sau cat vrei tu, ca sa omor bateria din 5-6 chei. De ce nu tragi socul maxim de la bun inceput si apoi micsorezi cat vrei tu cursa? Si eu am 2 mobre monocilindru, dar dupa ce trag soc maxim si dau la automat pornesc la prima/maxim a doua cheie, daca e ger afara. Eu am inceput sezonul moto pe 25 feb, mergand aproape zi de zi, inclusiv in zilele cand la 6:30 erau -2, -3 grade... si de fiecare data au pornit.

 

Pai tocmai pentru ca e posibil sa ii dai prea multa benzina si sa o ineci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu vesti mai bune, am pornit motoreta.

 

Asta dupa ce-am frecat bujiile cu peria de sarma, le-am dat cu lampa de gaz, am dat la automat 6 7 secunde fara bujii.

 

A pornit cu socul tras, dar daca acceleram dupa 5000 ture dadea rateuri si se sufoca sa zic asa. Dupa 10 minute de mers in gol, am impins socul si am inceput sa turez.

Tot asa facea, dar usor usor si-a revenit complet. Chiar daca bruscam acceleratia,motorul urca peste 5000 ture fara probleme.

 

In final raman dator membrilor pentru sfaturi. :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

Salut. Eu am un Yamaha Virago xv500. Ii modificat in cafe racer...este încă in proiect. Doar ca am o problema la el...nu prea pornește. Adică pornește din când in când...și și atunci când pornește, trebuie sa insist puțin. Nu știu exact ce are. I-am curățat bujiile...i-am încărcat bateria și tot face figuri. 
Ma poate ajuta careva cu vreun sfat? 
multumesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...