jerry_mcrie Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Eneos 15W50 UltraRacing jesus, why? poate fi de la ulei DACA este full sintetic... iar motorul este sub 2000 cu ambreajul neschimbat in ultimii ani. oricum cumperi garnitura, si mergi intr-un service la verificat arcuri / placi frictiune / placi metal. daca placile de metal sunt coxate, albastre, etc se schimba. cele de textolit verificate daca sunt uzate... arcurile cam ar trebui schimbate, putin probabil sa mai fie ok. cablu de ambreaj nou pe un kit nou de ambreaj. la cat costa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Aprilie 26, 2016 Autor Share Postat Aprilie 26, 2016 Eneos 15W50 UltraRacing jesus, why? poate fi de la ulei DACA este full sintetic... iar motorul este sub 2000 cu ambreajul neschimbat in ultimii ani. oricum cumperi garnitura, si mergi intr-un service la verificat arcuri / placi frictiune / placi metal. daca placile de metal sunt coxate, albastre, etc se schimba. cele de textolit verificate daca sunt uzate... arcurile cam ar trebui schimbate, putin probabil sa mai fie ok. cablu de ambreaj nou pe un kit nou de ambreaj. la cat costa... exact de asta am si intrebat,ca sa nu ma trezesc ca schimb kit-ul de ambreiaj si il frec si pe ala......motorul este sub 2000 mult...mai exact 1993,si in toamna a fost schimbata cutia de viteze,tot atunci s-a pus cablu nou si s-a verificat si ambreiajul...era uzat ,uzura normala si nu necesita schimbat Ce nu inteleg io...e: pana in 7000 de ture po sa il bruschez ,sa dau pe roata,sa dau burn ..si nu patineaza...dupa 7000 daca am bruscat prinde a patina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Patinează acolo unde are cuplul mai mare. Vezi totuşi dacă pârghia mai are joc, vezi reglaje în capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Aprilie 26, 2016 Autor Share Postat Aprilie 26, 2016 are jc si la parghie si la maneta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Rezolvarea sta in turometru, ii dai prajeala sub 7000rpm nu mergi cu ea, asa cu treaba asta motorul se incalzeste, scade vascozitatea uleiului si treaba e buna dar trebuie numaidecat sa o tii peste 7000. Alta idee este sa vii la mine ca vad ca nu te-ai incumetat singur sa desfaci capacul ). Ultima data cand le-am masurat erau in parametrii de altfel iti spuneam ca e dus, dar plm mai desfacem si verificam odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Rezolvarea sta in turometru, ii dai prajeala sub 7000rpm nu mergi cu ea, asa cu treaba asta motorul se incalzeste, scade vascozitatea uleiului si treaba e buna dar trebuie numaidecat sa o tii peste 7000. Alta idee este sa vii la mine ca vad ca nu te-ai incumetat singur sa desfaci capacul ). Ultima data cand le-am masurat erau in parametrii de altfel iti spuneam ca e dus, dar plm mai desfacem si verificam odata. Deci tu ai tepuit omul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Asa se tin prietenii aproape, vrea nu vrea trebuie sa vina la mine ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Aprilie 26, 2016 Autor Share Postat Aprilie 26, 2016 ai,n-ai mingea...tragi la poarta )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Eu zic sa pui un ulei semi, parca am avut o discutie legata de uleiul acestei mobre, dar este posibil si ca placile sa fie gata trebuie desfacut.Nu toate motoarele suporta uleiul sintetic si asta pot spune ca am patit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 vascozitatea crescuta a uleiului poate fi o problema, nu pleaca corect dintre placile de ambreiaj. Arcurile uzate iarsi poate fi o problema, daca nu mai asigura presiunea necesara pe placi (conditii in care si placile se vor uza uimitor de repede). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Ambreaju oricum trebuie desfacut,se masoara placile/arcurile si pe urma se ia o decizie.Am patit acelasi lucru, eram pregatit sa comand placile dar de vina a fost uleiul 7100 la un suzu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Aprilie 27, 2016 Autor Share Postat Aprilie 27, 2016 Dupa Paste o sa trec pe la domnu petru...o desfacem si vedem atunci care e problema....daca ambreiajul e in parametri...inseamna ca e uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Armand241097 Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 verifica placile de ambreiaj si arcurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Dupa Paste o sa trec pe la domnu petru...o desfacem si vedem atunci care e problema....daca ambreiajul e in parametri...inseamna ca e uleiul bag o bere la rece... sigur este dus ambreiajul... ar fi o minune sa nu fie cel original din '93... ca sa facem haz de necaz, nu era mai simplu sa il vinzi si cu cat ai dat pe uleiul ultra racing sa fi facut un upgrade de motor? valoarea CBR-ului este mai degraba sentimentala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Aprilie 28, 2016 Autor Share Postat Aprilie 28, 2016 nu mai degraba canti la alta usa..... daca ai chef de misto??? » Post actualizat in 29 Apr 2016 20:17Astazi am reusit sa ajung la doctor....desfacut ambreiajul, masurat discurile, verificat arcurile..toate in parametri:-3 mm discurile-2,4 mm placile de metalRamasesem stabilit cu Petru...ca uleiul ar fi de vina...asa ca am montat totul inapoi la loc...a executat maestrul reglajul...si...surpriza....nu mai patineaza!» Post actualizat in 29 Apr 2016 20:22Am reusit sa ajung azi la Petru si sa desfacem ambreiajul...totul e ok si in parametri:-3 mm discurile-2,4 mm placile de metal, daca nu ma insel-arcurile okRamase stabilit ca uleiul ar fi "buba", asa ca am montat totul inapoi, a efectuat maestrul un reglaj aatat la maneta cat si la capac...si surpriza....cu acelasi ulei in drum spre casa am testat-o...nu mai patineaza....acu sa vedem si pt cat timp....oricum uleiul o sa il schimb cu unul semisintetic» Post actualizat in 29 Apr 2016 20:24Mama masii de tel si de internet..ca posteaza aiure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Aprilie 30, 2016 Autor Share Postat Aprilie 30, 2016 Pai nu functiona inainte....sa speram ca era doar de la un simplu reglaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Aprilie 30, 2016 Autor Share Postat Aprilie 30, 2016 ))) ai zis-o bine...mai bine taceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) ambreiajele moto nu mai patineaza din anii '80 cu orice ulei ai pune, astea sunt cacaturi, mituri care prind in rromanistan in special si la "mecanicii" de internet in general... Bine BO$$! unde-i butonul de super like? Ce zici tu sunt cacaturi, mituri are prind la rromanistan in special si la"mecanicii" de internet in general... Editat Aprilie 30, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) The following is a list of possible causes of clutch malfunctioning. A clutch which does not disengage may be caused by: - excessive play of the control lever; - distorted clutch plates; - incorrect spring tension; - faulty clutch mechanism; - excessive wear of the hub or clutch housing. A clutch which slips may be caused by: - insufficient play of the control lever; - worn clutch plates; - weakened springs; - faulty clutch mechanism; - excessive wear of the hub or clutch housing. A noisy clutch may be caused by: - excessive play between the primary drive gears; - damaged primary drive gear teeth; - excessive play between drive plate end parts and clutch housing; - worn gear/clutch housing support bearings; - worn cush drive rubbers; - the presence of metal particles (filings) on the gear teeth » Post actualizat in 30 Apr 2016 11:31 deci ca sa ne lamurim. un ambreiaj patineaza din urmatoarele motive: lipsa jocului la maneta, discurile de ambreiaj uzate, arcuri sabite, defect la dispozitivul de actionare, oala sau tambur uzati excesiv. Editat Aprilie 30, 2016 de zar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 (editat) Daca dai un citat de pe un site unde nu e scris ca anumite tipuri de ulei fac ambreiajul sa patineze, asta nu inseamna ca nu e asa. Sunt anumite combinatii in care ambreiajul patineaza, pana acum am intalnit numeroase cazuri cu Motul 7100, crezi ca cei de la Motul ar fi prosti sa spuna asta, cazurile nu-s multe, dar exista. In cazul de fata e posibil sa fie ambreiajul dus sau ceva din ambreiaj dus si sa fie doar o coincidenta. Dat fiind ca nu se stie exact starea ambreiajului, pana nu desface sa verifice nu are de unde sa stie exact. https://www.google.be/search?q=Motul+7100+made+my+clutch+slip&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=_JckV6mxIKbegAbR3J2QDw http://supermotojunkie.com/showthread.php?118713-Clutch-problems-with-690sm-it-slips-again http://www.fzronline.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=8742 http://www.fjowners.com/index.php?topic=6989.0 Mai vrei? Editat Aprilie 30, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Mai vrei? nu imi aduc aminte sa-ti fi cerut ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 deci ca sa ne lamurim. un ambreiaj patineaza din urmatoarele motive: lipsa jocului la maneta, discurile de ambreiaj uzate, arcuri sabite, defect la dispozitivul de actionare, oala sau tambur uzati excesiv. la ducati poate. la wet clutch mai sunt si alti factori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Aprilie 30, 2016 Autor Share Postat Aprilie 30, 2016 Daca dai un citat de pe un site unde nu e scris ca anumite tipuri de ulei fac ambreiajul sa patineze, asta nu inseamna ca nu e asa. Sunt anumite combinatii in care ambreiajul patineaza, pana acum am intalnit numeroase cazuri cu Motul 7100, crezi ca cei de la Motul ar fi prosti sa spuna asta, cazurile nu-s multe, dar exista. In cazul de fata e posibil sa fie ambreiajul dus sau ceva din ambreiaj dus si sa fie doar o coincidenta. Dat fiind ca nu se stie exact starea ambreiajului, pana nu desface sa verifice nu are de unde sa stie exact. https://www.google.be/search?q=Motul+7100+made+my+clutch+slip&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=_JckV6mxIKbegAbR3J2QDw http://supermotojunkie.com/showthread.php?118713-Clutch-problems-with-690sm-it-slips-again http://www.fzronline.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=8742 http://www.fjowners.com/index.php?topic=6989.0 Mai vrei? Tocmai am scris ca am desfacut ambreiajul si totul e in parametri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 Tocmai am scris ca am desfacut ambreiajul si totul e in parametri Asta nu vazusem sincer, but still ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Aprilie 30, 2016 Share Postat Aprilie 30, 2016 la ducati poate. la wet clutch mai sunt si alti factori. ma refeream in general la motoarele cu ambreiaj in baie de ulei. cateodata, uleiul poate avea efect asupra performantei ambreiajului dar cauzele reale a patinarii ambreiajului sunt cele enumerate mai sus. ia-o ca pe o opinie personala e un forum si nimeni dintre noi nu detine adevarul absolut! as fi curios sa stiu parerea unui mecanic avizat de pe aici! am vazut ca tng se bucura de multa incredere. poate ne lamureste daca citeste asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.