Sari la conținut

Patineaza ambreiajul


Postări Recomandate

Eneos 15W50 UltraRacing jesus, why?

 

poate fi de la ulei DACA este full sintetic... iar motorul este sub 2000 cu ambreajul neschimbat in ultimii ani.

oricum cumperi garnitura, si mergi intr-un service la verificat arcuri / placi frictiune / placi metal.

daca placile de metal sunt coxate, albastre, etc se schimba.

cele de textolit verificate daca sunt uzate...

arcurile cam ar trebui schimbate, putin probabil sa mai fie ok.

cablu de ambreaj nou pe un kit nou de ambreaj. la cat costa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 66
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eneos 15W50 UltraRacing jesus, why?

 

poate fi de la ulei DACA este full sintetic... iar motorul este sub 2000 cu ambreajul neschimbat in ultimii ani.

oricum cumperi garnitura, si mergi intr-un service la verificat arcuri / placi frictiune / placi metal.

daca placile de metal sunt coxate, albastre, etc se schimba.

cele de textolit verificate daca sunt uzate...

arcurile cam ar trebui schimbate, putin probabil sa mai fie ok.

cablu de ambreaj nou pe un kit nou de ambreaj. la cat costa...

exact de asta am si intrebat,ca sa nu ma trezesc ca schimb kit-ul de ambreiaj si il frec si pe ala......motorul este sub 2000 mult...mai exact 1993,si in toamna a fost schimbata cutia de viteze,tot atunci s-a pus cablu nou si s-a verificat si ambreiajul...era uzat ,uzura normala si nu necesita schimbat

Ce nu inteleg io...e: pana in 7000 de ture po sa il bruschez ,sa dau pe roata,sa dau burn ..si nu patineaza...dupa 7000 daca am bruscat prinde a patina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvarea sta in turometru, ii dai prajeala sub 7000rpm nu mergi cu ea, asa cu treaba asta motorul se incalzeste, scade vascozitatea uleiului si treaba e buna dar trebuie numaidecat sa o tii peste 7000. Alta idee este sa vii la mine ca vad ca nu te-ai incumetat singur sa desfaci capacul :)). Ultima data cand le-am masurat erau in parametrii de altfel iti spuneam ca e dus, dar plm mai desfacem si verificam odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezolvarea sta in turometru, ii dai prajeala sub 7000rpm nu mergi cu ea, asa cu treaba asta motorul se incalzeste, scade vascozitatea uleiului si treaba e buna dar trebuie numaidecat sa o tii peste 7000. Alta idee este sa vii la mine ca vad ca nu te-ai incumetat singur sa desfaci capacul :)). Ultima data cand le-am masurat erau in parametrii de altfel iti spuneam ca e dus, dar plm mai desfacem si verificam odata.

Deci tu ai tepuit omul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa pui un ulei semi, parca am avut o discutie legata de uleiul acestei mobre, dar este posibil si ca placile sa fie gata trebuie desfacut.Nu toate motoarele suporta uleiul sintetic si asta pot spune ca am patit-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vascozitatea crescuta a uleiului poate fi o problema, nu pleaca corect dintre placile de ambreiaj. Arcurile uzate iarsi poate fi o problema, daca nu mai asigura presiunea necesara pe placi (conditii in care si placile se vor uza uimitor de repede).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa Paste o sa trec pe la domnu petru...o desfacem si vedem atunci care e problema....daca ambreiajul e in parametri...inseamna ca e uleiul

bag o bere la rece... sigur este dus ambreiajul... ar fi o minune sa nu fie cel original din '93...

 

ca sa facem haz de necaz, nu era mai simplu sa il vinzi si cu cat ai dat pe uleiul ultra racing sa fi facut un upgrade de motor?

valoarea CBR-ului este mai degraba sentimentala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai degraba canti la alta usa..... daca ai chef de misto???


» Post actualizat in 29 Apr 2016 20:17
Astazi am reusit sa ajung la doctor....desfacut ambreiajul, masurat discurile, verificat arcurile..toate in parametri:
-3 mm discurile
-2,4 mm placile de metal
Ramasesem stabilit cu Petru...ca uleiul ar fi de vina...asa ca am montat totul inapoi la loc...a executat maestrul reglajul...si...surpriza....nu mai patineaza!
» Post actualizat in 29 Apr 2016 20:22
Am reusit sa ajung azi la Petru si sa desfacem ambreiajul...totul e ok si in parametri:
-3 mm discurile
-2,4 mm placile de metal, daca nu ma insel
-arcurile ok
Ramase stabilit ca uleiul ar fi "buba", asa ca am montat totul inapoi, a efectuat maestrul un reglaj aatat la maneta cat si la capac...si surpriza....cu acelasi ulei in drum spre casa am testat-o...nu mai patineaza....acu sa vedem si pt cat timp....oricum uleiul o sa il schimb cu unul semisintetic
» Post actualizat in 29 Apr 2016 20:24
Mama masii de tel si de internet..ca posteaza aiure
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambreiajele moto nu mai patineaza din anii '80 cu orice ulei ai pune, astea sunt cacaturi, mituri care prind in rromanistan in special si la "mecanicii" de internet in general...

Bine BO$$! unde-i butonul de super like?

 

Ce zici tu sunt cacaturi, mituri are prind la rromanistan in special si la"mecanicii" de internet in general...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The following is a list of possible
causes of clutch malfunctioning.
A clutch which does not disengage
may be caused by:
- excessive play of the control
lever;
- distorted clutch plates;
- incorrect spring tension;
- faulty clutch mechanism;
- excessive wear of the hub or
clutch housing.
A clutch which slips may be caused
by:
- insufficient play of the control
lever;
- worn clutch plates;
- weakened springs;
- faulty clutch mechanism;
- excessive wear of the hub or
clutch housing.
A noisy clutch may be caused by:
- excessive play between the
primary drive gears;
- damaged primary drive gear
teeth;
- excessive play between drive
plate end parts and clutch
housing;
- worn gear/clutch housing support
bearings;
- worn cush drive rubbers;
- the presence of metal particles
(filings) on the gear teeth

» Post actualizat in 30 Apr 2016 11:31


deci ca sa ne lamurim. un ambreiaj patineaza din urmatoarele motive: lipsa jocului la maneta, discurile de ambreiaj uzate, arcuri sabite, defect la dispozitivul de actionare, oala sau tambur uzati excesiv.

Editat de zar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dai un citat de pe un site unde nu e scris ca anumite tipuri de ulei fac ambreiajul sa patineze, asta nu inseamna ca nu e asa.

Sunt anumite combinatii in care ambreiajul patineaza, pana acum am intalnit numeroase cazuri cu Motul 7100, crezi ca cei de la Motul ar fi prosti sa spuna asta, cazurile nu-s multe, dar exista.

In cazul de fata e posibil sa fie ambreiajul dus sau ceva din ambreiaj dus si sa fie doar o coincidenta. Dat fiind ca nu se stie exact starea ambreiajului, pana nu desface sa verifice nu are de unde sa stie exact.

https://www.google.be/search?q=Motul+7100+made+my+clutch+slip&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=_JckV6mxIKbegAbR3J2QDw

http://supermotojunkie.com/showthread.php?118713-Clutch-problems-with-690sm-it-slips-again

http://www.fzronline.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=8742

http://www.fjowners.com/index.php?topic=6989.0

 

 

Mai vrei?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci ca sa ne lamurim. un ambreiaj patineaza din urmatoarele motive: lipsa jocului la maneta, discurile de ambreiaj uzate, arcuri sabite, defect la dispozitivul de actionare, oala sau tambur uzati excesiv.

 

la ducati poate. la wet clutch mai sunt si alti factori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dai un citat de pe un site unde nu e scris ca anumite tipuri de ulei fac ambreiajul sa patineze, asta nu inseamna ca nu e asa.

Sunt anumite combinatii in care ambreiajul patineaza, pana acum am intalnit numeroase cazuri cu Motul 7100, crezi ca cei de la Motul ar fi prosti sa spuna asta, cazurile nu-s multe, dar exista.

In cazul de fata e posibil sa fie ambreiajul dus sau ceva din ambreiaj dus si sa fie doar o coincidenta. Dat fiind ca nu se stie exact starea ambreiajului, pana nu desface sa verifice nu are de unde sa stie exact.

https://www.google.be/search?q=Motul+7100+made+my+clutch+slip&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=_JckV6mxIKbegAbR3J2QDw

http://supermotojunkie.com/showthread.php?118713-Clutch-problems-with-690sm-it-slips-again

http://www.fzronline.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=8742

http://www.fjowners.com/index.php?topic=6989.0

 

 

Mai vrei?

Tocmai am scris ca am desfacut ambreiajul si totul e in parametri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ducati poate. la wet clutch mai sunt si alti factori.

ma refeream in general la motoarele cu ambreiaj in baie de ulei. cateodata, uleiul poate avea efect asupra performantei ambreiajului dar cauzele reale a patinarii ambreiajului sunt cele enumerate mai sus. ia-o ca pe o opinie personala :) e un forum si nimeni dintre noi nu detine adevarul absolut! as fi curios sa stiu parerea unui mecanic avizat de pe aici! am vazut ca tng se bucura de multa incredere. poate ne lamureste daca citeste asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...