tzuno Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Salutare toata lumea! Am un scuter Motowell Yoyo 4T - chinezesc (zice lumea dar defapt este fabricat in ungaria si are motor+carb japonez). Il am de nou, motor de 50 cc si am facut vreo 14k de km cu setul original, dupa care m-a lasat si am zis sa-i pun unul de 80cc tot original dar de 80. Zis si facut i-am schimbat setul cu unul de 80, i-am facut reglajele de relanti, deschidere valve etc, schimb ulei, cdi sport, filtru de aer sport, bobina sport, i-am dat cheie, a pornit, i-am facut rodaj aprox 500 km mers lehjer pana in 30-40km si dupa ce am iesit din rodaj am vrut sa-l calaresc un pic dar am ramas prost cand mi-am dat seama ca nu merge mai tare de 50-60 la vale..... Inainte, scuterul mergea si cu 80 km/h cu setul de 50cc. Totusi, avand in vedere ca nu am schimbat alte piese decat setul motor filtru, bobina, cdi-ul, cred ca ar putea fi si alte cauze pentru care scuterul merge mai incet fata de cum mergea inainte. La carburator totusi, i-am ridicat mainjet-ul, am incercat sa-i pun mainjet mai maricel dar nimic... Spuneti-mi va rog ce ar mai putea fi avand in vedere ca scuterul are 16k km, unde ar trebui sa ma uit, totodata imi scapa discret ulei pe undeva deoarece imi este uleios motorul, poate fi garnitura de chiuloasa? poate nu am puso bine si-mi scapa comporesie pe acolo? Iarasi, la variator, abreaj, ambielaj nu am umblat deloc Merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berevoescu Mihai Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Prespun ca ai desfacut si distributia cu ocazia asta. Poti incepe prin a verifica faptul ca distributia e "la punct". In caz contrar, cu 1-2 dinti plus/minus poate porni, insa fie merge in suturi, fie nu trage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Daca era distributia de vina isi dadea seama imediat, dar daca scapa ulei trebuie identificat locul exact sa nu piarda compresie pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 verifica rolele la variator , vezi greutatea lor , niste role usoare inseamna un demaraj mai bun , dar niste role grele inseamna demaraj mai prost dar viteza mai mare. vezi si tu ce ai acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Rolele din variator + arcurile. Am trecut prin episodul asta fix cu un motowell magnet sport. Ai grija ce greutate alegi. Trebuie sa gasesti compromisul intre un demaraj decent si speed. Eu am ales sa am demaraj f bun si viteza decenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ArinMihai Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Daca domnul a zis ca nu a umblat la variator, probabil nu e de la variator ma gandesc si eu » Post actualizat in 08 Jun 2016 00:27 Ca zgomot motorul se aude asemanator ca inainte? Poti sa incerci sa pui bobina veche sa vezi daca ai rezultate mai bune. Poate cea noua e defecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzuno Postat Iunie 8, 2016 Autor Share Postat Iunie 8, 2016 Daca era distributia de vina isi dadea seama imediat, dar daca scapa ulei trebuie identificat locul exact sa nu piarda compresie pe acolo... Si eu ma gandesc la acelasi lucru. O sa-l duc eventual la un service numa sa-mi verifice compresia si daca e slaba stiu care e problema. Daca domnul a zis ca nu a umblat la variator, probabil nu e de la variator ma gandesc si eu » Post actualizat in 08 Jun 2016 00:27 Ca zgomot motorul se aude asemanator ca inainte? Poti sa incerci sa pui bobina veche sa vezi daca ai rezultate mai bune. Poate cea noua e defecta. Are acelasi zgomot ca si inainte, am incercat sa-i pun si bobina veche si CDI-ul vehci si tot acelasi lucru. Rolele din variator + arcurile. Am trecut prin episodul asta fix cu un motowell magnet sport. Ai grija ce greutate alegi. Trebuie sa gasesti compromisul intre un demaraj decent si speed. Eu am ales sa am demaraj f bun si viteza decenta. Inainte sa umblu la variator cred ca ar trebui sa mearga cel putin ca inainte 70-80 km/h cu motorul de 50cc. Merci pentru raspunsuri, astept mai multe sugesti in continuare si eu ma pun pe treaba si o sa va scriu ce am reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Inainte sa umblu la variator cred ca ar trebui sa mearga cel putin ca inainte 70-80 km/h cu motorul de 50cc. Tocmai asta nu se va intampla. Orice schimbare de cilindree, presupune modificari si la alte componente de pe mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzuno Postat Iunie 9, 2016 Autor Share Postat Iunie 9, 2016 Tocmai asta nu se va intampla. Orice schimbare de cilindree, presupune modificari si la alte componente de pe mobra... Ok, si care este explciatia mecanica pentru care ar merge mai incet si ar avea demaraj mai lenes cu un piston si cilindru mai mare? spatiu de explozie mai mare cu aceeasi cantitate de amestec? am incercat sa-i dau mai multa benzina din carb dar nici o diferenta. rolele de la variator nu imbunatatesc performantele ci pur si simplu schimba raportul demaraj/viteza din cate am inteles eu. ei daca ii pun role mai grele pentru o viteza mai mare s-ar putea sa nu ajunga niciodata la viteza aia la cat e de lenes acum, imi imaginez cat de lenes ar mai putea fi. Oricum pana una alta imi scuipa ulei pe la intinzatorul de lant asa ca deocamdata l-am desfacut in bucati, aseara, si ma pun sa rezolv problema asta, poate chiar pe acolo pierdea compresie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebastian Sebi Postat Aprilie 25, 2020 Share Postat Aprilie 25, 2020 Dacă nu ai schimbat chiuloasa pentru setu de 80 nu are compresia pe care trebuie sa o aibe poti sa schimbi chiuloasa sa pui una de 80 ca poate nu ai schimbat și chiuloasa veche de 50 Sper ca te-am ajutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Aprilie 25, 2020 Share Postat Aprilie 25, 2020 De curiozitate, cat a costat toata investitia ca sa treci la 80cmc super top speed (setul motor filtru, bobina, cdi-ul)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 25, 2020 Share Postat Aprilie 25, 2020 Acum 40 minute, pierrotlefou a spus: De curiozitate, cat a costat toata investitia ca sa treci la 80cmc super top speed (setul motor filtru, bobina, cdi-ul)? Cat scuterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 25, 2020 Share Postat Aprilie 25, 2020 Cum faceți frate de dezgropati topicurile astea antice? E bine ca ii dati sfaturi in 2020 unuia care intreba ceva in 2016. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 25, 2020 Share Postat Aprilie 25, 2020 Acum 14 minute, Baxxter a spus: Cum faceți frate de dezgropati topicurile astea antice? E bine ca ii dati sfaturi in 2020 unuia care intreba ceva in 2016. Fiind chestii tehnice nu conteaza cand a murit topicul, info poate-s de ajutor pt alti viitori scuteristi vitezisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Aprilie 25, 2020 Share Postat Aprilie 25, 2020 (editat) 1 oră în urmă, Baxxter a spus: Cum faceți frate de dezgropati topicurile astea antice? E bine ca ii dati sfaturi in 2020 unuia care intreba ceva in 2016. Mea culpa! Am postat rapid si apoi am vazut ca era vorba de o naluca din 2016. Si postacul, si postul. E clar ca aveam chef de vorba... Acum 1 oră, ianachim a spus: Cat scuterul Desi daca il are de nou, a platit pe el macar 1500 ioroi. Asa ca nu ma pronunt pana nu stiu scorul. Dar as pune pariu ca mai mult decat scuterul la valoare lui reala (in urma deprecierii) Editat Aprilie 25, 2020 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut09 Postat Februarie 12, 2021 Share Postat Februarie 12, 2021 Salutare, am nimerit si eu pe aici in cautarea unui raspuns la problema mea, aproape identica cu asta. Scuter cu set de 50cc trage de rupe, schimbat set motor, accelerez si nimic, nu trece de 30km/h. Parerea mea e ca de vina e carburatorul, el e configurat pentru setul de 50, deci nicio sansa pentru cel de 80 sa traga la fel. Imediat de cum vine primarava ma gandesc sa ii pun un carburator de 80-100cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 12, 2021 Share Postat Februarie 12, 2021 2T sau 4T? Ai schimbat şi chiulasa? Odată cu carburatorul schimbi şi galeria de admisie, găuroaie mai mari la ambele. Eşapamentul ar trebui şi el redimensionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skilly89 Postat Iulie 4, 2021 Share Postat Iulie 4, 2021 Să vă lămuresc , am un Kymco Agility 49CC 4t la care și eu am schimbat doar setul . Până să îl schimb trăgea binișor dar cu setul de 80cc trage de rupe deși am același cdi , aceiași chiuloasă și inclusiv egr-ul la locul său . Cu noul set trebuie reglat carburatorul corect și eventual pusă o curea de transmisie puțin mai lungă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 4, 2021 Share Postat Iulie 4, 2021 Acum 5 ore, Skilly89 a spus: eventual pusă o curea de transmisie puțin mai lungă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gige Postat Iulie 8, 2021 Share Postat Iulie 8, 2021 Vreau si eu … Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.