Jump to content

Experienta mea cu BARDAK MOTOR SRL - Ilfov


Recommended Posts

Salutari,

 

Am sa scriu despre experienta mea cu SC. BARDAK MOTOR SRL din Clinceni, Ilfov.

 

Pe 27.06.2016 i-am sunat si m-am interesat despre:

1. service amortizoare;

2. gresare rulmenti jug.

Mi s-a comunicat totalul de 350 lei.

 

 

A doua zi, am lasat motocicleta la ei si i-am rugat in plus sa mai faca pe cat posibil:

3. cand dau jos amortizoarele avand acces la cablurile electrice sa verifice de ce uneori se reseteaza bordul [ fir intrerupt etc ]

4. sa schimbe becul de stop pe frana

5. sa puna 2 suruburi la aripa spate

 

Dupa 4-5 ore am fost sunat ca au rezolvat inclusiv partea electrica si este gata. Totalul comunicat prin telefon de 350 lei pentru service amortizoare+gresat jug a devenit doar subtotal, la acesta trebuind sa se adauge TVA ul care a fost omis prin telefon ... le-am spus ca mi se pare anapoda din moment ce am vorbit de total asa ca s-a gasit solutia taierii unui bon de 125 lei pentru piese desi am platit in total 470 lei [ 350 lei + 120 lei punctele 3,4,5].

 

Bun... am batzait nitel ghidonul mi s-a parut mai bine, m-am bucurat de partea electrica care parea rezolvata initial si am plecat. Pe drum auzeam uneori o bataie ciudata, necunoscuta pana atunci si am constatat ca rupsesera una dintre prinderile tablei de protectie de pe esapament ... Dupa aproximativ 20 km m-a lovit in picior ceva ce s-a dovedit ulterior a fi unul dintre suruburile superioare ale amortizorului stang. Partea electrica a revenit foarte curand precum era nefiind corect reparata dar atent taxata. Suruburile, cele doua [ punctul 5 ] au fost instalate precum urmeaza:

 

cel din dreapta strans foarte mult si prea lung asa incat aproape a iesit prin carena spate - partea superioara, stramband plasticul iar cel din dreapta fie nu e suficient strans fie este mai scurt si nu a reusit sa impinga carena.

 

Acum cand dau ghidonul spre dreapta maxim, se accelereaza automat: au tras cablul de acceleratie precum au efectuat intreaga lucrare: IN SCARBA... altfel chiar nu pot descrie modul lor de lucru.

 

asadar au rezolvat cu bine : 2+4 si au defectat: protectia esapamentului, acceleratia si o carena acolo ca deh

 

Poate altii au avut experiente mai bune cu dumnealor "profesionistii", poate lucreaza cu atentie in functie de tipul motocicletei iar amarata mea Yamaha XT 125x merita facuta asa: "lasam surburile de la amortizoare sa falfaie-n drum, dar cele de la aripa spate le-nfigem sa treaca prin carena; trage cablul ala de acceleratie da-l in.... , da-i acolo o picatura de ulei in jug, hai sa miscam nitel firele astea sa scapam si de electrica si gata 470 lei .... din care platim impozit la 125 lei si hai la somn apoi linistiti ca ce ni se rupe noua ca zboara suruburile cu sau fara amortizoare-n drum, am reusit si fiscalu am facut treaba azi, mai departe."

 

Atentie mare, verificati foarte foarte bine lucrarea si cat de bine sunt stranse: roata, amortizoare etc , ca nu se stie ce poate zbura dinspre Bardak.

 

Numai bine,

Radu C

 

 

Aici este o poveste care trebuie expusa......nu este genul nostru sa facem totul public dar este o lectie pentru toti. Inclusiv pentru noi. Pe aceasta cale iti multumim Dle Radu C. Pe de alta parte fiecare are dreptul sa judece cu capul lui.

 

1)...27.06.16...primim un telefon si suntem intrebati de niste preturi informative pentru anumite lucrari . Le prezentam si specificam ca nu putem sa le efectuam decat dupa 3 saptamani cu o programare in prealabil. Preturile noastre sunt publice pe net, nu este nevoie de speculatii ca cele de mai sus. De asemenea sunt afisate si la receptie clienti. Suntem rugati sa facem o execeptie si sa-l ajutam ca trebuie sa plece la drum lung si are nevoie de motocicleta. Il rugam sa revina cu un telefon ca sa vedem daca putem reorganiza si sa-l ajutam. Revine....si hotaram sa-l ajutam. Prima noastra greseala....am sarit procedura cu programarile ca sa ajutam un coleg pe doua roti.

 

2) Ne apucam de treaba instant cu toate procedurile facute pe viteza....comanda rapida pe curier ptr simeringuri amortizoare atipice care practic a bagat produsul pe negativ in profitabilitate ...dar am vrut sa ajutam....Asta a fost a doua greseala a noastra.Uleiul il aveam pe stoc.

 

3) Cumulam lucrarile si desfacem jugul pentru verificare si gresare rulmenti. Gasim coroana originala pe bile si cu amprentele de uzura ale bilelor pe camasa exterioara. A fost comunicat clientului acest lucru si a fost atentionat ca vor trebui schimbate. A spus ca va face acest lucru in viitor. Lucrurile acestea raman scrise in sistem.....De unde stim ce trebuie schimbat la rulmentii de jug daca nu i-am desfacut dupa cum insinuezi dle Radu C? Ai fost instiintat de acest lucru dle Radu C ...si este o lucrare separata care nu poate fi asociata cu schimb simeringuri amortizoare asa cum am facut noi....ca sa te ajutam. A treia greseala a noastra!

 

4) A reclamat un cablu intrerupt la instalatia electrica fata. Apropo....este acces la instalatie si cu furca montata dle Radu C . Am luat ca sa ajutam pe client la verificat toate firele pe continuitate. Nu am gasit nici un fir intrerupt !...cu toate ca dl Radu C l-a simtit el la deget....Mergem mai departe si curatam si mufele de legatura si le dezoxidam cu spray contact....Minune!...incepe sa mearga...! Facem probe si totul pare ok. Cat a fost in deviz dle Radu C ? 35 ron ? Cati ar face aceste verificari pe o instalatie fata ptr 35 ron? Mentionezi mai sus ca a fost atent taxata..Dar noi am vrut sa te ajutam... A patra a noastra greseala! Probele le-ai facut de fata cu noi si ai spus ca este ok.....

 

5) Conform procedurilor verificam motocicleta ptr siguranta . Vedem ca nu ai placute de frana....Nu ca sunt pe minim....ca sunt fier pe fier. Te instiintam de acest lucru si ai optat sa mai mergi un pic ....ca merge... Brusc in acel moment mi-am dat seama ca nu ai un drum lung de facut! Sau poate erai incostient! Baietii de la receptie iti furnizeaza imediat preturile placutelor si te atentioneaza de gravitatea problemei. Vorbele zboara tu nu auzi....! Deja devin atent la persoana ta...! Cat a costat asta in deviz dle Radu C? 0 Ron? Am uitat.....am vrut sa ajutam! A cincea greseala a noastra!

 

6) Vine momentul sa plateasca contravaloarea reparatiei . Vedem ca are banii ficsi. Intelegem situatia. Nu este o rusine sa nu ai bani. Toti am trecut prin asa ceva. Hotaram sa incasam produsele fara discount ptr extragere din stoc si sa facturam manopera discountat pentru a se incadra in plafonul lui pe care l-a calculat acasa. Am ajutat din nou.....A sasea greseala!

 

7) Pleaca ........si suna dupa o ora : considera ca nu a fost desfacut jugul pentru ca a verificat el si crede ca a fost dat cu ulei in jur rulment jug si de aceea merge mai usor ghdonul acum. Dle Radu C ....si atunci de ce am recomandat schimbare rulmenti jug ptr ca sunt uzati? Am verificat cu raze X? . Calmi am explicat ca la noi este valabila garantia pe lucrare pe care poate sa o activeze si se poate verifica orice in prezenta lui fara probleme ca sa nu fie discutii. Este lucrul care in acesta firma se respecta cu sfiintenie. Orice lucrare are garantie si se rezolva orice fara costuri daca se intampla o problema. Pare ca intelege acest lucru ....zice ca nu-i problema ...inchide telefonul.

 

8) Dupa inca 3 ore ....dupa terminare program ,primim sms ca a fost lovit la 20 km pe ora de un surub superior de la amortizor fata. Nu ni se intampla astfel de cazuri si reactia este prompta. Sunam imediat la client ......dar nu raspunde.... Asa este dle Radu C? Intram pe desfasurate si cautam surub superior amortizor . Ne gandim la suruburi de reglaj. Observam in desfasurate ca nu are... Facem supozitii. Suntem toti legati intr-un grup pe what's up. Activam grupul....incepem sa ne punem intrebari...ne agitam ....Mecanicul care a luat lucrarea vrea sa isi asume vina daca ar fi ceva ..dar mentioneaza cu nu a gresit! Parte din echipa noastra il cearta ca nu a fost mai atent....nervi intinsi...clientul nu raspunde....

 

SI ACUM VINE PARTEA CEA MAI INTERESANTA!

 

9) Primesc telefon de la mecanicul care s-a ocupat de lucrare cu rugamintea sa ma uit pe grupul nostru what's up . Ma uit si incremenesc! Mecanicul a coborat din bloc si INTAMPLATOR a vazut motocicleta in cauza cum alimenta la benzinaria de langa bloc. S-a dus acolo , i-a spus dlui Radu C ca are o motocicleta frumoasa...(nu l-a recunoscut ) ...si ca il roaga sa-i faca niste poze. Omul accepta! Atasam pozele ! NU LIPSESTE NICI UN SURUB LA AMORTIZOR!!!!!! Mecanicul apoi ii spune ca el a lucrat la motocicleta lui si daca este multumit de lucrare.Dl Radu C se blocheaza apoi raspunde ca este multumit!!!! Daca vorbele pot fi interpretate sau mincinoase....pozele nu..... De asemenea mecanicul il atentioneaza pe dl Radu C ...ca alimenteaza cu motorina!!!!!!

 

Despre ce oameni vorbim????? ...aici nu conteaza varsta...nu putem sa gasim o scuza in faptul ca e mic in varsta. E vorba de caracter. Un pusti .....o tastatura ....si mintea in cosmos!!!!! .....

 

Concluzie:

Toate greselile de mai sus ...facute de noi ...le vom face in continuare cand este vorba de urgente pentru colegi pe doua roti dar vom fi mai atenti la persoana lor.....Aici chiar am gresit!.

 

Astfalt uscat tuturor!

 

Pozele pot fi vazute :

 

https://pro-bike.ro/forums/topic/141982-experienta-mea-negativa-cu-service-bardak-motor/

» Post actualizat in 30 Jun 2016 00:13

Mi-ai luat ideea din zbor, chiar asta am sa fac! :peace:

 

Eu am credibilitate?

Daca da si esti curios, cand am timp si chef sa trec peste scarba amintirilor o sa detaliez ce inseamna sa duci motorul cu o problema (schimbarea cutiei de viteza si a ambreiajului) si sa nu mai poti lua mobra mult timp de la ei + bani dati in plus (nervii fututi sunt basca :peace: ) deoarece:

-ti s-a ars un metru din instalatia electrica.

-ti s-a ars calculatorul de marche arriere.

-ti-au fost taiate toate firele electrice care traversau mobra din fata de la radio/intercom/statie CB catre spatele motocicletei.

-ti-a fost inlocuita bateria Odyssey de 180 euro cu un no name.

:hug:

 

Salut Luigi,

 

Ne pare rau ca auzim acest lucru dupa 3 ani. Corect ar fi ca faptele sa fie corect expuse. Niciodata nu am criticat colegi care lucreaza in acelasi domeniu si nu am aratat cu degetul catre nimeni.Tu stii care este adevarul. Spune-l...nu generaliza....

Pana in acest moment am crezut ca esti multumit de ceea ce am facut noi in completarea greselilor altora.

Chiar ne pare rau de ceea ce citim...

» Post actualizat in 30 Jun 2016 00:30

Tot cu Bardak Motors am avut si eu neplacerea de a interactiona. Am achizitionat un k8 1000 ce a fost al lor,accesorizat de catre ei ...proema a aparut dupa ce am trantit nitel motoreta si aveam nevoie de un bulon de crashpad si un footpeg. Problema e ca Bardak sunt doar ei distribuitori Lightech in Ro si valoarea comenzii mele fiind mult sub asteptarile lor,nu s-au mai deranjat sa trimita comanda.Dupa cateva incercari de a comanda si cateva telefoane in care le explicam ca-mi trebuie maruntisurile alea,am cerut sa vb cu un bosulica de-al lor,pt ca nu e normal sa comanzi de 3 ori si sa primesti nimic,in conditiile in care produsele erau disponibile,fapt relatatat de catre bunul meu interlocutor... ei cu ocazia asta am aflat ca de fapt interlocutorul usor arogant(nu ne vedem capul de comenzi,nu intelegeti ca facem ce putem...) era de fapt unul dintre Bardaci,respectiv un bosulica. Respect 0 pt clienti,respect 0 pt ce vand,motocicleta achizitionata de catre mine fiind aia pe care o tineau pt prezentare.Per total foarte nemultumit de ei

 

 

Citesc si nu stiu ce sa mai cred..

 

Motocicleta aceea a fost de prezentare, cumparata in 2008 noua, si stiu urmatorii doi propietari ...oameni super de treaba...

A fost vanduta in 2010 unui prieten si client al nostru si apoi vanduta acum 3 ani unui alt domn prieten cu noi ...

Ulterior am primit telefoane din tara ca sa se ceara detalii despre ea...

LighTech se poate comanda on-line de pe www.piesemotociclete.ro ....nu are legatura cu comenzi telefonice si pad-urile sunt tot timpul pe stoc! Aici chiar nu inteleg ce s-a intamplat...Ne cerem scuze daca am gresit cu ceva..!

Edited by Bardak Motor
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu cred ca omul minte.

Acum mai multi ani,sa fie vreo 6, am avut un accident cu un tico care a intrat in mine,am ales sa repar mobra pe rca la ei.

Ce sa zic,pe deviz erau trecute toate elementele accidentate cu inlocuire,defapt au fost revopsite.

Cand am cerut la asigurator factura,era undeva la 80milioane...bani care si au bagat in buzunar...

Nu mai zic ca am lasat mobra la ei vreo 4 luni.

 

 

Salut

 

Ne poti spune te rog despre ce motocicleta este vorba? Un nr de inmatriculare sau nume este indeajuns.

Verificam si revenim cu detalii.

 

Multumim.

» Post actualizat in 30 Jun 2016 00:46

Bardacii sunt de departe cel mai mioritic sercice.m am lamurit în privintia delasarii și a lașității cu care mint după 3 luni în care te lasă cu ochii în soare.merita din plin puși pe lista service urilor tepare ce trebuiesc evitate.acum baga domnul Radu o motivație de grădiniță încercând sa evite esențialul..... Evitați serviciile service ului bardak sau sa Apelați la orice forma de consultanta sau achizitie oferita de ei.va dați teapa singuri apelând la ei

 

Salut Dl Sandulescu Ionel Emil,

 

Ai venit sa arunci si tu o vorba negativa suparat ca am refuzat sa facem un Deviz la Asirom in care urmareai o mica frauda?

Fii si tu concret in exprimare si nu mai vorbi in general....

Noi vorbim concret.....Kymco Grand Dink 250 SJ-04-PTK

Nu ne asociem numele cu astfel de intentii. Ne pare rau!

Link to comment
Share on other sites

Dl Emil,

Venim cu niste precizari catre tine si o sa stam la dispozitie oricui pentru precizari....corecte si cat se poate de impartiale:

 

1. Limbajul dvs este total inadecvat.

 

1. Nu ne cunoastem . Este job-ul meu sa relatez exact ce se intampla in astfel de cazuri.Am acces la baza de date a firmei si astfel pot sa dau orice fel de informatii pe care sunt autorizat sa le dau....

 

2.In sistem se precizeaza ca ati venit cu o dauna la Asirom pentru reparatie si ca nu ati dorit sa lasi motocicleta in Service pentru reparatie. Ati dorit sa se faca reconstatarile de fata cu dvs...lucru care s-a intamplat imediat. Ati vrut sa verifiatii ca nu este afectata transmisia si la rugamintea dvs, mecanicii au demontat motorul pe lateral ...nu au gasit nimic defect si au montat la loc. Exista poze. Costuri 0 ron.

 

3. Scuterul NU a fost lasat in Service au fost notate toate rugamintile dvs si a fost alocat pentru efectuare deviz.

 

4.Sunteti sunat pe parcursul timpului dar intra mesageria cu un mesaj vocal cu niste interjectii care se aud in general in baie... ( exista zambete.....in notite... )

 

5. Sunati dupa 6 saptamani ptr detalii dosar si cu mentiunea ca mai ai o suplimentare de facut vis a vis de cadrul motocicletei ...care acum s-a transformat in exprimarea ta anterioara in cadrul scaritei spate....la scuter.Practic e acelasi lucru.Sunteti rugat sa trimiteti poze pentru detalii. Scuterul reamintim ca nu se afla in Service. .Nu primim raspuns....sunam....intra mesageria cu mesajul magic.....intr-un final se raspunde . Ne promiti ca trimiti pozele in 24 ore . Nu trimiteti . Dupa 3 zile refuzam politicos lucrarea fara sa jignim ...sau sa dam detalii.

 

 

Va rugam sa precizati :

 

- A costat ceva? Raspuns : nu

 

-A vorbit cineva urat asa cum va exprimati mai sus ? Raspuns : nu

 

-A durat un an raspunsul nosru asa cum va exprimati mai sus ? Raspuns: nu

 

-Puteti sa precizati care sunt insinuarile cu cele 2 cutii cu motociclete noi? A sosit una noua pe stoc acum 7 zille.....dar o ridica clientul pe 2-3 Iulie....Alta nu e... Dar se pare ca stiti tot ce este pe aici..

 

O zi frumoasa iti dorim si iti recomandam inca o data sa schimbi mesageria vocala la telefon.....iti defineste caracterul...

Edited by Bardak Motor
Link to comment
Share on other sites

Fiind impartial.....Un service atat de "oribil", pe cat se spune ca e, nu cred ca isi batea capu sa raspunda la aceste acuzatii probabil fondate, probabil nu, ba mai mult unele formulate cu un limbaj neadecvat pentru o persoana decenta. Eu o stiu pe a mea....suntem 4 prieteni care atunci cand sunam de la Constanta, cei de la Bardak fac tot posibilul si imposibilul din lume sa ne rezolve atunci cand avem nevoie (si suntem foarte exigenti in privinta suruburilor zgariate in momentul desfacerii lor, motocicletele noastre sunt ca din tipla, deci sa nu mai vorbim despre zgarieturi pe carene(mai putin la mine care am trecut pe supermoto si am alunecat o data:)) ) sau orice altceva) suntem serviti si sunt sigur ca nu o fac pentru bani ca sunt ei disperati...au chiar multe motorete, probabil multe contracte si multe daune rca. Asta a fost concluzia mea si chiar de ar gresi vreodata in privinta unei lucrari nu as avea ce sa le reprosez si cu siguranta o vor remedia fara nici un cost suplimentar. Dar este un service moto care lucreaza cu oameni....oamenii sunt greu de multumit si sunt dificili si cateodata comunicarea proasta lasa loc de nemultumiri. Respect si mentionez ca nu primesc reduceri la Bardak dupa acest post :)).....sunt un client multumit si consider ca meritau sa imi exprim experientele petrecute la ei.

Link to comment
Share on other sites

Salut si bine v-am gasit dupa o lunga perioada in care am incercat sa imi fac cont.

Personal nu inteleg exact scopul acestor postari, atata timp cat eu stiu ca daca esti nedreptatit rau de catre un prestator de servicii te poti adresa OPC-ului. Inteleg sa oferi feedback colegilor motociclisti despre anumite service-uri, feedback pe care eu l-am folosit de'a lungul vremii si pentru care trebuie sa multumesc comunitatii dar ce se intampla aici imi pare mie a fi ceva mai mult. Ca si parere personala mie imi pare mai mult un atac la imagine decat un feedback dar ... asta este motivul pentru care m-am hotarat sa va scriu si experienta mea cu Bardak

Avem o relatie pur intamplatoare care a inceput pe vremea cand cumparam prima mea motocicleta, motocicleta care este astazi detinuta de catre un prieten de'al meu si inca merge fara probleme. Anii au trecut si am beneficiat de diverse servicii de'a lungul anilor care au fost ok din punct de vedere calitativ. Nu am de gand sa spun ca Bardak schimba placute ca nimeni altul pentru ca ... un schimb de placute e un schimb de placute.

Anul trecut am avut o dauna urata in care motocicleta a fost aproape de dauna totala si m-am hotarat sa o repar la ei. Calitatea lucrarii a fost din punctul meu de vedere exemplara avand in vedere ca s-au desfacut toate suruburile de pe motocicleta si s-au pus toate la loc. Nu a plecat niciunul iar eu ca beneficiar va jur ca vroiam sa am ce comenta dar nu am avut ce. Aceasta dauna trebuia sa fie reperata de catre Astra, firma care precum stiti este falimentara si pentru a-ti recupera banii trebuiesc facute niste documente la FGA. Ei bine, comod fiind am reparat motocicleta pe banii mei, si eram hotarat sa renunt la banii de la FGA pentru ca pur si simplu nu aveam timp de pierdut pentru prostiile lor desi suma era considerabila.

Dragii mei aici intervine adevarul pe care vroiam sa il impartasesc cu voi despre Bardak. Le-am spus ca vreau sa renunt la acei bani, si ca nu ma intereseaza ce se intampla cu ei, lasandu'le de inteles ca daca ei ii pot lua sa ii ia ei pentru ca gandeam ca decat sa ramana banii la FGA mai bine raman la ei. (oricine e mai bun decat asiguratorul) Reactia lor in schimb m-a lasat fara cuvinte. S-au ocupat in numele meu de dosarul de FGA si astazi sunt pe pragul de a lua banii de acolo, fara extra costuri cine stie ce comisioane sau sau sau.
Eh vedetii voi ca eu pot crede ca un surub din accident nu a fost strans sau ca diverse lucruri mai putin placute dar reparabile se intampla la Bardak dar sa cred ca oamenii astia si-au indoit calitatea morala pentru 100 de lei, sincer imi pare rau dar nu pot sa cred. In cazul meu puteau sa faca usor 5-6000 de euro si cu toate astea au preferat sa ma ajute pe mine, stiind ca banii nimanui nu cresc in copac.

Drept urmare am cumparat prin ei un r1 2016 pentru care s-au agitat mult si care l-au livrat la timp desi nu am ascund faptul ca anumite lucruri dureaza la ei mai mult decat mi-ar conveni mie. Dar hai sa fim seriosi, avand in vedere nivelul la care se regaseste piata moto din romania, sunt decis sa cumpar de la oricine imi aduce mai repede decat ei evacuarea full pentru r1 2016 si scaritele manetele si chainguard-ul de aluminiu.

In concluzie ati auzit parerile mele, acestea au fost doar 2 din experientele mele si am avut ceva mai multe. Nu pot sa va spun decat atat : orice business este imperfect deoarece el este creat si sustinut de oameni care sunt imperfecti. Cu intelegere orice imperfectiune se poate remedia iar cu siguranta Bardak este un partener de dialog, isi asuma si repara pe cheltuiala lor greselile si sunt cu adevarat preocupati sa satisfaca clientii. Las la aprecierea fiecaruia in ce masura reusesc sa faca asta sau nu. Pentru mine sunt minunati daca mi-ar ajunge si mie acareturile pentru mobra.

PS daca le aduce cineva mai rpd le iau de la el :)

Link to comment
Share on other sites

Era cat p'aci sa ma prinzi .... Totusi este pacat ca din tot ce am scris .... asta s-a inteles.....

https://postimg.org/image/swirxko3b/
https://postimg.org/image/7ntlziuxz/

Daca nu gasesti pozele concludente iti fac si la talon(cand va ajunge, sau la autorizatie provizorie) si scriu si motociclism.ro pe el pentru autenticitate.

Multumesc pentru intentiile bune.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Aproape credibila povestea! Ce imi da cu virgula este ca faptul ca erai dispus sa renunti asa usor la 5-6000 euro doar asa, din filotimie! Esti primul pe care il aud asa de comod cand vine vorba de o suma importanta, desi am 49 ani si viata mi-a oferit oportunitatea sa cunosc mii de oameni de pe toate continentele, sarantoci sau putrezi de bogati.

Ceva imi spune ca daca iei la scuturat devizul ala ramane un real de 6-700 maxim / maximorum.. :rolleyes:, asta fara sa te acuz ca minti, presupunand ca ce ai scris nu este vrajeala, ci doar ca esti putin neinformat cu ce manevre se fac pe axa service-uri - asigurari :wink:

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa te superi, esti nou venit pe forum si este prima ta postare. ..nu prea ai credibilitate!.....ce spui tu aici, poate sa fie adevrat, sau poveste. nu ai nicio dovada, chitanta, poze, nimic....arata ceva sa vedem

 

bardak sunt demult pe piata, sa faca asemenea greseli copilaresti??

 

ptr anumite operatiuni enumerate de tine, puteai sa cauti pe youtube...inveti multe acolo.asa au devenit multi meseriasi mecanici...

 

Esti pe statul de plata?

De ce nu are credibilitate? Pana la proba contrara...

Nu cunosc service-ul mentionat, vorbesc doar de atitudinea ta. Toata lumea stie ca multe service-uri "tin" mai mult ucenici, ca aia cu experienta prefera sa li se plateasca munca, nu patronul sa ia grosul iar ei sa ramana doar cu ulei pe maini si cu bani de o bere. O zic asa, ca posibila scuza, nu spun ca e si cazul prestatorului mentionat... ma rog, treaba cu varza si capra.

Omul a platit niste servicii si nu e multumit de cum au fost prestate, ce ti-a casunat?

Link to comment
Share on other sites

Fiind impartial.....Un service atat de "oribil", pe cat se spune ca e, nu cred ca isi batea capu sa raspunda la aceste acuzatii probabil fondate, probabil nu, ba mai mult unele formulate cu un limbaj neadecvat pentru o persoana decenta. Eu o stiu pe a mea....suntem 4 prieteni care atunci cand sunam de la Constanta, cei de la Bardak fac tot posibilul si imposibilul din lume sa ne rezolve atunci cand avem nevoie (si suntem foarte exigenti in privinta suruburilor zgariate in momentul desfacerii lor, motocicletele noastre sunt ca din tipla, deci sa nu mai vorbim despre zgarieturi pe carene(mai putin la mine care am trecut pe supermoto si am alunecat o data:)) ) sau orice altceva) suntem serviti si sunt sigur ca nu o fac pentru bani ca sunt ei disperati...au chiar multe motorete, probabil multe contracte si multe daune rca. Asta a fost concluzia mea si chiar de ar gresi vreodata in privinta unei lucrari nu as avea ce sa le reprosez si cu siguranta o vor remedia fara nici un cost suplimentar. Dar este un service moto care lucreaza cu oameni....oamenii sunt greu de multumit si sunt dificili si cateodata comunicarea proasta lasa loc de nemultumiri. Respect si mentionez ca nu primesc reduceri la Bardak dupa acest post :)).....sunt un client multumit si consider ca meritau sa imi exprim experientele petrecute la ei.

Pai daca esti un client multumit cum poti sa fii impartial? Intreb si eu asa.

Link to comment
Share on other sites

Aproape credibila povestea! Ce imi da cu virgula este ca faptul ca erai dispus sa renunti asa usor la 5-6000 euro doar asa, din filotimie! Esti primul pe care il aud asa de comod cand vine vorba de o suma importanta, desi am 49 ani si viata mi-a oferit oportunitatea sa cunosc mii de oameni de pe toate continentele, sarantoci sau putrezi de bogati.

Ceva imi spune ca daca iei la scuturat devizul ala ramane un real de 6-700 maxim / maximorum.. :rolleyes:, asta fara sa te acuz ca minti, presupunand ca ce ai scris nu este vrajeala, ci doar ca esti putin neinformat cu ce manevre se fac pe axa service-uri - asigurari :wink:

 

Nu sunt comod si nici nu ma dau banii afara din casa. Nu am detaliat episodul mai mult decat era necesar pentru a evidentia experienta mea cu acest service pentru ca am considerat ca este off-topic. Daca tot m-am bagat in hora si trebuie sa dansez atunci sa dansez voi face :) . Accidentul meu s-a intamplat pe raza municipiului Tulcea la inceputul sezonului trecut. Dupa accident au urmat 6 luni de vizite la procuratura, vizite la spital pentru documente, alergatura la asigurator, alergatura la politia rutiera tulcea si la politia rutiera constanta. Toate acest lucruri mi-au mancat 8-10 luni din viata si mi-au macinat nervii. La fiecare institutie in parte dadeam de oameni care mai de care mai amabili care nu stiau cum sa ma goneasca mai repede deoarece probabil le stricam zen-ul. Cand intr-un final am reusit sa pun cat de cat toate lucrurile in ordine, se intampla falimentul companiei de asigurare si alergand , alergand ma izbesc de o usa mare inchisa si toate birourile si obiectele mutate din interiorul camarutei de daune. Dragul meu coleg iti marturisesc sincer ca muncesc din greu pentru banii pe care ii castig la fel ca fiecare sunt absolut convins numai ca sistemul pe mine m-a invins. Aflam ca trebuie sa fac inca nu se stie cate documente, sa astept inca nu se stie cat timp pana cand se declara falimentul si apoi sa fac nush cate proceduri care toate sunau foarte complicate pentru mine. Unde mai pui ca majoritatea actelor importante gen proces verbal intocmit de politia rutiera ramasesera in original la asigurator moment in care am decis ca nu mai vreau sa fiu capra sistemului si sa o iau de la capat cu aceasta mizerie care nu numai ca ma costa bani ci imi distrugea si timpul. Dupa 8 luni in care te duci la tulcea periodic sa puna 2 autoritati ale statului dangaua ca sa mai poti conduce si tu 30 de zile, 8 luni in care trebuie sa ma duc sa ma milogesc ca procuratura sa imi elibereze prelungirea in timp ca sa ajung la politia rutiera care sa imi prelungeasca dovada ca sa pot sa nu bat 2 drumuri in loc de unu si sa le pot rezolva pe toate intr-o singura zi sistemul pe mine m-a invins si am refuzat sa mai misc un deget.

 

Nu stiu daca cele expuse mai sus justifica sau nu alegerea mea... Asta ramane sa decizi tu pentru tine ... dar va doresc sa nu aveti de'a face vreodata sau daca aveti sa aveti un dosar usor.

Link to comment
Share on other sites

SI ACUM VINE PARTEA CEA MAI INTERESANTA!

 

9) Primesc telefon de la mecanicul care s-a ocupat de lucrare cu rugamintea sa ma uit pe grupul nostru what's up . Ma uit si incremenesc! Mecanicul a coborat din bloc si INTAMPLATOR a vazut motocicleta in cauza cum alimenta la benzinaria de langa bloc. S-a dus acolo , i-a spus dlui Radu C ca are o motocicleta frumoasa...(nu l-a recunoscut ) ...si ca il roaga sa-i faca niste poze. Omul accepta! Atasam pozele ! NU LIPSESTE NICI UN SURUB LA AMORTIZOR!!!!!! Mecanicul apoi ii spune ca el a lucrat la motocicleta lui si daca este multumit de lucrare.Dl Radu C se blocheaza apoi raspunde ca este multumit!!!! Daca vorbele pot fi interpretate sau mincinoase....pozele nu..... De asemenea mecanicul il atentioneaza pe dl Radu C ...ca alimenteaza cu motorina!!!!!!

 

Domnu nu ne cunoastem dar sunt cateva lucruri care ma deranjeaza in aceste afirmatii.

1. Pozele ii sunt facute baiatului de la distanta si cand este cu spatele, nici vorba de cerut acceptul sa-i faca niste poze, le-a facut cineva dintr-o masina pe furis.

2. Ce se mai vede cu ochiul liber, deh defect profesional, baiatul alimenteaza cu benzina de 95. Daca mecanicul tau confunda pistolul de benzina de 95 cu ala de motorina atunci sigur nu as vrea sa-mi repare motocicleta.

Cum de stiu asta? Fii atent configuratia statiei Lukoil este Diesel 95 98 95 si baiatul tine in mana ultimul pistol care e verde deci de 95(sau oricum benzina aditivata). Stii ca noi in statie avem coduri de culori? :)

Restul afirmatiilor nu stiu, nu ma pronunt.

 

Bafta.

Edited by danny_nt
Link to comment
Share on other sites

  • Admin

 

Nu stiu daca cele expuse mai sus justifica sau nu alegerea mea...

Intr-o mica masura, avand in vedere ca:

-Problema stricta cu asiguratorul pare minora pe langa ce apare acolo, politia Constanta, politia Tulcea, procuratura, spital, etc, lucruri care intr-adevar mananca timp si nervi. Este ca si cum ti-as povesti eu acum ca nu mai vreau sa aud in viata mea de cartofi deoarece ducandu-ma la piata care este la o statie de mine am ajuns acasa rupt de oboseala tarziu in miez de noapte doar fiindca am facut un ocol pe la Curtea de Arges-Transfagarasan -Sibiu - Bucuresti.

-Vorbim despre 5-6 miute si in conditiile in care iti povesteam ca am vazut bogati care se uita la una de un euro da-mi voie sa iau de gluma ce vad.

Link to comment
Share on other sites

Ce iei tu de gluma e treaba serioasa pentru altii. E clar ca nu ganditi la fel, tu preferi fiarele mai vechi iar omul isi tine plasticul de ultissima generatie intr-o casuta. Ca nu poti sa intelegi e una si e usor de priceput, ca-l faci practic mincinos nu mi se pare OK. Zic si eu. Eu unul il cred, cunosc oarecum sentimentul chiar fara sa fi avut complicatiile pomenite de el.

Link to comment
Share on other sites

Dupa 8 luni in acel circ eu trebuia sa reiau un cirg cu FGA. O institutie de care eu nu am auzit pana la incidentul companiei Astra. O institutie care nu stiu daca are sau nu sediu in constanta nici pana in acest moment, si trebuia sa reiau un proces de identificare a dosarului meu care mai dura cine stie cat timp. O procedura care imi este straina, imi este peste mana si care insemna din nou sa ma umilesc pentru a nush cata oara in fata unuia care are chef de mistouri si pur si simplu mi-a ajuns.

 

Intr-o alta ordine de idei daca realitatea povestii vreti sa fie verificata, se pot posta documente de la imputernicirea catre Bardak pana la ce vreti voi. Daca motivatia mea se pune la indoiala si nu insiruirea faptelor atunci nu stiu ce as mai putea sa adaug la ceea ce s-a spus deja. Eu nu sustin ca am luat alegerile corecte sau justificate si nici nu cred ar trebui sa dau cuiva justificare, dar o pot face pana la urma intr-un topic "Hai sa-l cunoastem pe userul immune" . Fiecare face cum il taie capu' iar al meu atata poate.

Gasesc ciudat ca sunt eu judecat pentru faptul ca dupa ce ma trimite asiguratorul la tulcea sa ii aduc un procesul verbal in original (la locul accidentului anormal pt constanta normal pt tulcea se pare s-au intocmit 2 procese verbale, nu 1, 1 process pentru mine unul pentru celalalt participant ) al celuilalt participant, pv pe care politia refuza sa mi-l dea, nu mai doresc sa ajung la inca o autoritate a statului, dar pe de alta parte oameni care aparent au fost pagubiti de o societate comerciala NU se duc pana la OPC sa isi rezolve problemele care i-au pagubit financiar.

 

Cred ca dezbatem mult alegerile unui nimeni care si-a zis si el parerea... dar asta este. Oare cineva crede ca aceasta societate are numai clienti nemultumiti ? Din ce am vazut eu acolo si avand in vedere ca nu vin tocmai de la dat cu sapa, e un ditamai service-ul cu destui angajati cu cheltuieli si tot tacamul, iar in interior o roaba de mobre.... Toti clientii or fi nemultumiti ? Sau cumva am eu ciunga'n'par ca mi-am permis sa zic ca eu nu am avut probleme...

Imi este teama ca aceasta discutie pentru mine nu aduce nimic constructiv. Prefer sa opresc discutia aici in ceea ce ma priveste pentru nu consider corect sa fiu pus la zid ca mi-am spus parerea...

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

(... ...) Ca nu poti sa intelegi e una si e usor de priceput, ca-l faci practic mincinos nu mi se pare OK. Zic si eu. Eu unul il cred (... ...)

 

asta fara sa te acuz ca minti, presupunand ca ce ai scris nu este vrajeala, ci doar ca esti putin neinformat cu ce manevre se fac pe axa service-uri - asigurari :wink:

Este evident ca suntem diferiti, cum este la fel de evident ca lucrurile se vad diferit atunci cand citesti un text in crucis, neatent sau in graba! Nu am sustinut nicaieri ca il fac mincinos (am subliniat, sa fie mai usor de inteles), ci doar neinformat, si de ce nu poate si naiv in ceea ce priveste smenurile asigurator-service-uri. Ca unul care m-am lovit de lucrurile astea cu multi ani in urma si avand in anturaj oameni care graviteaza in jurul fenomenului cunosc lucruri despre care nici eu nu credeam ca exista sau pot fi posibile.

 

 

Ce iei tu de gluma e treaba serioasa pentru altii.

Si asta se poate, in general vorbind, ca tot spuneai ca suntem diferiti. Numai ca eu chiar vorbesc la obiect si din ce spui este o diferenta esentiala intre noi, eu am trecut printr-un accident cu tot ce presupune un proces, daune, recuperare medicala, judecata, alergatura, stres, nervi si stiu cu ce se manaca treaba, iar chestia asta a durat 5 ani si jumatate!

Acum ca am lamurit si treaba asta da-mi voie sa privesc cu reticenta faptul ca altcineva se da batut dupa numai 8 luni (!) si renunta asa usor la 6000 euro, in conditiile in care cine are in tara asta un salariu de 500 euro/luna este considerat implinit!

Macar da-mi voie sa ma mir!

 

(... ...) Eu nu sustin ca am luat alegerile corecte sau justificate si nici nu cred ar trebui sa dau cuiva justificare (... ...)

(... ...) Imi este teama ca aceasta discutie pentru mine nu aduce nimic constructiv. Prefer sa opresc discutia aici in ceea ce ma priveste pentru nu consider corect sa fiu pus la zid ca mi-am spus parerea...

Ti-ai facut cont pe un forum, iar un forum este o platforma unde oamenii discuta, se informeaza, afla noutati, isi dau intalniri, si ce este mai important, comenteaza! Faptul ca alegi sa spui ceva legat de orice subiect genereaza replici din partea celorlalti useri si asta inseamna forum! Daca judeci aprioric si numesti asta judecata sau tragi concluzia ca esti pus la zid doar pentru ca altii au opinii diferite de ale tale imi este clar ca ai o problema (mare!) de perceptie.

 

Oare cineva crede ca aceasta societate are numai clienti nemultumiti ? Din ce am vazut eu acolo si avand in vedere ca nu vin tocmai de la dat cu sapa, e un ditamai service-ul cu destui angajati cu cheltuieli si tot tacamul, iar in interior o roaba de mobre.... Toti clientii or fi nemultumiti ?

Mergand pe logica asta, dar in sens invers, te intreb: ar trebui ca toti clientii sa fie multumiti? Si vorbesc in general..De ce te arati surprins ca sunt si oameni din astia?

 

 

Imi este teama ca aceasta discutie pentru mine nu aduce nimic constructiv. Prefer sa opresc discutia aici in ceea ce ma priveste pentru nu consider corect sa fiu pus la zid ca mi-am spus parerea...

Mi-este teama ca impartasim acelasi feeling! Daca o sa realizezi ca esti inconjurat de un sentiment copilaresc de victimizare si reusesti sa scapi de el vei avea numai de castigat, altfel iti spun din start ca nu ramai cu nimic, nu o sa intelegi nimic, prin urmare ti-ai facut cont degeaba aici..

Link to comment
Share on other sites

Pai daca esti un client multumit cum poti sa fii impartial? Intreb si eu asa.

Pot fi impartial deoarece tin la sfaturile pe care le-am gasit pe acest forum pe vremea cand imi curgea un muc din nara, si consider ca precum bardak mi-a oferit "placerea" pe care o cautam legat de motociclism am gasit aceeasi placere si printre randurile scrise de compatriotii motociclisti. Stima!

Link to comment
Share on other sites

@luv, ia-o si tu ca o observatie asa cum el a trebuit sa o ia pe a ta

 

Este evident ca suntem diferiti, cum este la fel de evident ca lucrurile se vad diferit atunci cand citesti un text in crucis, neatent sau in graba! Nu am sustinut nicaieri ca il fac mincinos (am subliniat, sa fie mai usor de inteles), ci doar neinformat, si de ce nu poate si naiv in ceea ce priveste smenurile asigurator-service-uri. Ca unul care m-am lovit de lucrurile astea cu multi ani in urma si avand in anturaj oameni care graviteaza in jurul fenomenului cunosc lucruri despre care nici eu nu credeam ca exista sau pot fi posibile.

Si asta se poate, in general vorbind, ca tot spuneai ca suntem diferiti. Numai ca eu chiar vorbesc la obiect si din ce spui este o diferenta esentiala intre noi, eu am trecut printr-un accident cu tot ce presupune un proces, daune, recuperare medicala, judecata, alergatura, stres, nervi si stiu cu ce se manaca treaba, iar chestia asta a durat 5 ani si jumatate!

Acum ca am lamurit si treaba asta da-mi voie sa privesc cu reticenta faptul ca altcineva se da batut dupa numai 8 luni (!) si renunta asa usor la 6000 euro, in conditiile in care cine are in tara asta un salariu de 500 euro/luna este considerat implinit!

Macar da-mi voie sa ma mir!

 

Omul despre care vorbim masoara altfel timpul, altfel nu ar avea R1 2016 :). 8 luni pentru el sunt 20 poate pentru altul.

 

Eu cred ca face aia 6 mii in 8 luni daca are capul limpede si nu-si pierde vremea, energia si nervii cu lucruri improbabil de rezolvat.

 

Oricum, revenind la Bardaci, frumos daca au facut asa. Eu nu-i cunosc de mult dar mie mi-au facut o impresie buna pana acum. Poate vor sa faca mai mult si nu reusesc intotdeauna dar cine e perfect azi?

Link to comment
Share on other sites

Eu am un prieten cu motocicleta cumparata de la ei, din ce am inteles tot asa telenovela, gen motorul unui prieten care a plecat nu stiu pe unde si l-a lasat la ei ca sa il vanda sau cam asa ceva, dar omul e foarte multumit de motor, a mers ceva vreme si nu a gasit nici macar 1 bubita mica la el.

Separat de asta, eu nu ii cunosc pe oameni, deci sa nu intelegi ca le iau apararea. Doar spun ca exista si clienti multumiti (aparent destul de multi).

Link to comment
Share on other sites

salut.si eu am o experienta foooarte neplacuta cu o firma din Constanța și as vrea sa o impartasesc si cu altii,macar ei sa nu treaca prin. e trec eu.sunt nou pe forum si chiar nu stiu cum sa postez un Topic nou.ma poate ajuta cineva,va rog?

Link to comment
Share on other sites

Este foarte usor sa acuzi pe cineva fara sa acoperi cele spuse cu dovezi pe cat mai clar posibile . Sunt oameni multumiti de calitatea serviciilor si oameni nemultumiti . Depinde de fiecare cat este de exigent , de atent , de tipicar . Lucreaza cu oameni si este imposibil sa satisfaca toate mofturile . Nici macar o curva nu reuseste asta . Impartasirea experientelor personale in relatia cu Bardak pot trage semnale de alarma ptr unii sau pot parea simple povesti la gura sobei ptr altii . Eu unul nu as avea nici o problema in a apela la serviciile lor daca ar fi nevoie chiar daca topicul se vrea a fi unul denigrant . Stima .

Link to comment
Share on other sites

Nu iese fum fara foc. Bardacii sunt oameni de afaceri nu s fraieri. Se uita si ei la om, te mai amana , te mai prostesc...mai stai un pic...mai avem de lucru...stai ca o fi c o pati...eu am stat o zi dupa ei sa mi monteze niste amarate de manete si i am vazut cum se misca. Intr un fel de sila absoluta pe banii clientului. Dar nici eu nu m am lasat. Din 5 in 5 min ii ciocaneam la usa biroului...mai faceam pe prostu..mai aici cum e? Dar asta cum se face? Ei nu ma innebuni?! Ce mecanic bun esti! Si leprei i a luat o ora si jumatate sa monteze un furtun metalic. Imi venea sa i dau o cheie in cap ! Ce sa faci?! Cu astia defilam pe banii clientilor !!

Link to comment
Share on other sites

Deși nu-mi place să mă bag în telenovele, reafirm (pt că am mai scris pe un topic) că Bardacii sunt repari și neserioși.

Link to comment
Share on other sites

Salut,acum cativa ani un prieten a avut accident si a dus un 919 la ei la reparat rezultatul fiind unul neplacut astfel: vopseaua a inceput sa se crape,de stickere au uitat(nu le-au mai pus)desi intrau in pret,au pus tot felul de suruburi chiar si holsuruburi pe unele carene,cam 3uni a stat mobra acolo,mare parte afara,in curte undeva,si in plus i-au stricat si husa omului,husa luata de la.kronau cu captuseala si destul de scumpa,nu am nimic cu ei,dar lasa de dorit, nu va recomand

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin cu poze, se vad suruburile de sus pe carena puse stramb, iar pe dedesubt puse altele prea lungi sper sa se vada cum impung carena ... iar cel de la amortizorul stang a cazut dupa 40-50 km de condus prin oras.. m-a lovit in picior iar mai tarziu am observat ca nu mai era surubul. Nici cel din dreapta nu era strans.

 

Scriau mai sus ca mi-au recomandat placutele si le-am refuzat. FALS! Nu le aveau pe stoc. Am mai mers cu motoreta "pe fier" asa cum afirma ei aproximativ 700 km iar apoi le-am schimbat la Sibiu si inca mai aveau, intr-adevar f putin dar tot mai aveau ceva!

 

De asemenea am atasat bonul de 125 lei desi eu am platit 460 lei.

 

Pozele facute in benzinarie m-au cam speriat: am fost practic urmarit sau chiar din intamplare sa fi fost careva de al lor in benzinaria respectiva ... nu am dat voie nimanui sa ma pozeze si nu denota decat caracterul lor de speta joasa. In plus am lasat review negativ pe google maps si am primit un SMS de la ei prin care mi se spune ca ma apropii foarte rapid de un proces ... ????

 

 

Eu n-am postat din razbunare ci pur si simplu pentru ca voi sa fiti mai atenti cand vine vorba de Bardak.

post-46905-0-28139800-1469522684_thumb.jpg

post-46905-0-67542300-1469522764_thumb.jpg

post-46905-0-64146500-1469522813_thumb.jpg

post-46905-0-51662000-1469523111_thumb.jpg

post-46905-0-53373500-1469523116_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...