Jump to content

Experienta mea cu BARDAK MOTOR SRL - Ilfov


Recommended Posts

Salutari,

 

Am sa scriu despre experienta mea cu SC. BARDAK MOTOR SRL din Clinceni, Ilfov.

 

Pe 27.06.2016 i-am sunat si m-am interesat despre:

1. service amortizoare;

2. gresare rulmenti jug.

Mi s-a comunicat totalul de 350 lei.

 

 

A doua zi, am lasat motocicleta la ei si i-am rugat in plus sa mai faca pe cat posibil:

3. cand dau jos amortizoarele avand acces la cablurile electrice sa verifice de ce uneori se reseteaza bordul [ fir intrerupt etc ]

4. sa schimbe becul de stop pe frana

5. sa puna 2 suruburi la aripa spate

 

Dupa 4-5 ore am fost sunat ca au rezolvat inclusiv partea electrica si este gata. Totalul comunicat prin telefon de 350 lei pentru service amortizoare+gresat jug a devenit doar subtotal, la acesta trebuind sa se adauge TVA ul care a fost omis prin telefon ... le-am spus ca mi se pare anapoda din moment ce am vorbit de total asa ca s-a gasit solutia taierii unui bon de 125 lei pentru piese desi am platit in total 470 lei [ 350 lei + 120 lei punctele 3,4,5].

 

Bun... am batzait nitel ghidonul mi s-a parut mai bine, m-am bucurat de partea electrica care parea rezolvata initial si am plecat. Pe drum auzeam uneori o bataie ciudata, necunoscuta pana atunci si am constatat ca rupsesera una dintre prinderile tablei de protectie de pe esapament ... Dupa aproximativ 20 km m-a lovit in picior ceva ce s-a dovedit ulterior a fi unul dintre suruburile superioare ale amortizorului stang. Partea electrica a revenit foarte curand precum era nefiind corect reparata dar atent taxata. Suruburile, cele doua [ punctul 5 ] au fost instalate precum urmeaza:

 

cel din dreapta strans foarte mult si prea lung asa incat aproape a iesit prin carena spate - partea superioara, stramband plasticul iar cel din dreapta fie nu e suficient strans fie este mai scurt si nu a reusit sa impinga carena.

 

Acum cand dau ghidonul spre dreapta maxim, se accelereaza automat: au tras cablul de acceleratie precum au efectuat intreaga lucrare: IN SCARBA... altfel chiar nu pot descrie modul lor de lucru.

 

asadar au rezolvat cu bine : 2+4 si au defectat: protectia esapamentului, acceleratia si o carena acolo ca deh

 

Poate altii au avut experiente mai bune cu dumnealor "profesionistii", poate lucreaza cu atentie in functie de tipul motocicletei iar amarata mea Yamaha XT 125x merita facuta asa: "lasam surburile de la amortizoare sa falfaie-n drum, dar cele de la aripa spate le-nfigem sa treaca prin carena; trage cablul ala de acceleratie da-l in.... , da-i acolo o picatura de ulei in jug, hai sa miscam nitel firele astea sa scapam si de electrica si gata 470 lei .... din care platim impozit la 125 lei si hai la somn apoi linistiti ca ce ni se rupe noua ca zboara suruburile cu sau fara amortizoare-n drum, am reusit si fiscalu am facut treaba azi, mai departe."

 

Atentie mare, verificati foarte foarte bine lucrarea si cat de bine sunt stranse: roata, amortizoare etc , ca nu se stie ce poate zbura dinspre Bardak.

 

Numai bine,

Radu C

Edited by Radu-Ionut Ciugulea
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu vreau sa te superi, esti nou venit pe forum si este prima ta postare. ..nu prea ai credibilitate!.....ce spui tu aici, poate sa fie adevrat, sau poveste. nu ai nicio dovada, chitanta, poze, nimic....arata ceva sa vedem

 

bardak sunt demult pe piata, sa faca asemenea greseli copilaresti??

 

ptr anumite operatiuni enumerate de tine, puteai sa cauti pe youtube...inveti multe acolo.asa au devenit multi meseriasi mecanici...

Link to comment
Share on other sites

Tot cu Bardak Motors am avut si eu neplacerea de a interactiona. Am achizitionat un k8 1000 ce a fost al lor,accesorizat de catre ei ...proema a aparut dupa ce am trantit nitel motoreta si aveam nevoie de un bulon de crashpad si un footpeg. Problema e ca Bardak sunt doar ei distribuitori Lightech in Ro si valoarea comenzii mele fiind mult sub asteptarile lor,nu s-au mai deranjat sa trimita comanda.Dupa cateva incercari de a comanda si cateva telefoane in care le explicam ca-mi trebuie maruntisurile alea,am cerut sa vb cu un bosulica de-al lor,pt ca nu e normal sa comanzi de 3 ori si sa primesti nimic,in conditiile in care produsele erau disponibile,fapt relatatat de catre bunul meu interlocutor... ei cu ocazia asta am aflat ca de fapt interlocutorul usor arogant(nu ne vedem capul de comenzi,nu intelegeti ca facem ce putem...) era de fapt unul dintre Bardaci,respectiv un bosulica. Respect 0 pt clienti,respect 0 pt ce vand,motocicleta achizitionata de catre mine fiind aia pe care o tineau pt prezentare.Per total foarte nemultumit de ei

Edited by Costin-Dorian
Link to comment
Share on other sites

"lasam surburile de la amortizoare sa falfaie-n drum

Am patit-o si eu pe asta, nu e comic sa iti intre in voblaj. Nu e bine ca in alta parte altii au grade si sunt testati de 'stat' si nu orice figura din asta se trezeste intr-o dimineata ca a umblat la un scuter si devine mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Nu am nici un interes sa mint, interesul meu era sa am motoreta reparata ... hai un surub pus mai aiurea inteleg dar aici a fost total bataie de joc ... in afara de amortizoare care deocamdata nu pare ca ar curge si-au bagat la propriu picioarele in ea, mi-au stricat niste lucruri etc ... voi pune linkuri mai tarziu cu devizul, bonul si suruburile cu pricina.


» Post actualizat in 29 Jun 2016 05:30

ZZTOP, poti citi pe pro-bike acelasi topic deschis tot de mine ... acolo am user de 7 ani, inca o data nu am nici un interes sa mint si mi-am consumat din timp sa va scriu pentru a fi voi atenti pe viitor cu ei, atat!


» Post actualizat in 29 Jun 2016 05:35

voi posta eventual un filmulet pe youtube cu "reparatiile" si voi atasa de asemenea bonul, devizul

Link to comment
Share on other sites

Salut. Un prieten de al meu are mobra in service la ei de 1 luna de zile, fara sa i desfaca vreun surub. De fiecare data cand suna la ei, ii spun ca se apuca de sapt viitoare. Eu am mai auzit de practicile lor, l am sfatuit pe amicul meu sa apeleze la alte service uri, dar... s a convins pe pielea lui. Si inca nu si a luat mobra de acolo :))

Link to comment
Share on other sites

Salutare. Nu acuz oamenii ca ar minti.....eu atat am de spus: Sunt din Constanta, am cumparat acum 4 ani un gsx-r 2005 de la un baiat din Bucuresti si am mers la bardak pt revizie furca si rulmenti jug.....de atunci pentru orice interventie service bat niste km pentru a efectua operatiunile de service la ei datorita faptului ca mi-au lasat o foarte buna impresie( umbla atent cu piesele motocicletei, sunt supravegheati de catre seful de service, si multe altele) .

Contra: sunt o idee lenti cand suni si ceri o oferta pentru accesorii sau whatever( 3-4 ore) dar ii aleg si nu ii schimb pentru nimic! Respect si as recomanda celor ce au patit "nasoale" la bardak sa nu-si mai lase motocicletele si sa plece...sa stea acolo indiferent de service. :peace:

Edited by Vpacuraru
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca omul minte.

Acum mai multi ani,sa fie vreo 6, am avut un accident cu un tico care a intrat in mine,am ales sa repar mobra pe rca la ei.

Ce sa zic,pe deviz erau trecute toate elementele accidentate cu inlocuire,defapt au fost revopsite.

Cand am cerut la asigurator factura,era undeva la 80milioane...bani care si au bagat in buzunar...

Nu mai zic ca am lasat mobra la ei vreo 4 luni.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai zic ca am lasat mobra la ei vreo 4 luni.

Faza asta cu timpul este adevarata, si eu am reparat pe RCA la ei si tot asa de greu comanda si vin piesele....

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa te superi, esti nou venit pe forum si este prima ta postare. ..nu prea ai credibilitate!.....ce spui tu aici, poate sa fie adevrat, sau poveste. nu ai nicio dovada, chitanta, poze, nimic....arata ceva sa vedem

 

asta e tare de tot. pai omul de aia si-a facut cont, ca sa-si exprime nemultumirea. de mintit poata sa minta si unul cu 3 postari si unul cu 3000, care e legatura? iar daca nu are chitanta, cel mai probabil inseamna ca nu i-au dat deloc.

Link to comment
Share on other sites

zztop pentru viitor gandeste te rog 2 secunde inainte sa postezi,multumesc

nu uita ca toate au un inceput ...

Edited by cmd
Link to comment
Share on other sites

Tot legat de bardak,innainte de a cumpara Z750 am fost sa probez o Fz6 naked, proprietarul mi sa parut OM, mi.a povestit tot cu lux de amanunte,ca a fost in servis doar la Bardak care dun cate am vazut l.au rupt la bani.Cand am luat la proba motorul trebuia sa depui un pik de efort sa o tii dreapta(pleca la dreapta) bordul schimbat, ABS.ul nefunctional, motorul abia iesit de la ei, cu schimburile de ulei, filtre, bla bla.

» Post actualizat in 29 Jun 2016 09:42

2 centi ai mei☺

Link to comment
Share on other sites

Ca o fi clona sau Radu, si eu ca si altii am fost patiti cu cei despre care se discuta aici. Niciun service nu isi multumeste 100% toti clientii, dar cel despre care se discuta pe aici si alte cateva parca nici nu se obosesc sa o faca.

/index.php?/topic/720566-teapa-bardak/

Edited by JCDenton
Link to comment
Share on other sites

Bardak parca are contract pentru intretinerea flotei de motociclete a politiei Capitalei.

Dai seama ca nu se complica cu maruntisuri din astea, probabil au rezolvat-o intre 2 BMW-uri si pauza de masa.

 

Am fost si eu o data la ei in 2008 cand nu prindeau contracte din astea mari si se jurau ca nimic altceva decat Motul 300V nu e mai potrivit pentru V-strom pentru ca la fata locului sa-mi puna Motul 5100 ca nu aveau 300V pe stoc si ca merge si asa ca V-Stromul nu e de curse

 

Dupa asta am facut un obicei din a-i evita, mai ales ca-mi sunt oarecum si vecini.

Link to comment
Share on other sites

mergeti mai bine la service la Cesar. Omul aduce piese pe comanda si are si uleiuri Fuchs de calitate pentru moto. Sunt cu mult peste orice ulei Motul.

Unde.l gasim pe Caesar?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos.O sa merg

Link to comment
Share on other sites

zztop pentru viitor gandeste te rog 2 secunde inainte sa postezi,multumesc

nu uita ca toate au un inceput ...

daca te ai bagat in seama aiurea, macar detaliaza! e forum omule! tzrrrrr. vezi ca ti suna telefoanele! hehehe...

 

pai atunci ramane un singur lucru! nu va mai duceti la Bardaci! eu merg cu cu mobra in provincie, mecanici de exceptie...ma scot mai ieftin , si sunt super multumit. in Bucuresti nu as recomanda vreun service.

 

si terminati cu uleiurile!!! toate s aceeasi poveste! mult marketing aiurea. Motul, Mobile< etc....toate s ok!

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

nu vreau sa te superi, esti nou venit pe forum si este prima ta postare. ..nu prea ai credibilitate!.....

Eu am credibilitate?

Daca da si esti curios, cand am timp si chef sa trec peste scarba amintirilor o sa detaliez ce inseamna sa duci motorul cu o problema (schimbarea cutiei de viteza si a ambreiajului) si sa nu mai poti lua mobra mult timp de la ei + bani dati in plus (nervii fututi sunt basca :peace: ) deoarece:

-ti s-a ars un metru din instalatia electrica.

-ti s-a ars calculatorul de marche arriere.

-ti-au fost taiate toate firele electrice care traversau mobra din fata de la radio/intercom/statie CB catre spatele motocicletei.

-ti-a fost inlocuita bateria Odyssey de 180 euro cu un no name.

:hug:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...