Jump to content

Experienta mea cu BARDAK MOTOR SRL - Ilfov


Recommended Posts

Cum mah sa dai 355 lei pe manopera si sa-ti cada suruburile? Si 5 ore dureaza un schimb de simeringuri si ulei la furca? Si 10 zile pentru astea si un bec de stop? Doar mie mi se pare exagerat de mult? Cred ca mi-am gresit meseria...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salutam colegii! Mie mi-au fost recomandați, toate bune si frumoase pana intr-un singur punct.. Radu stie bine care a fost acela, detalii nu dau! Sa auzim numai de bine.

Sunt sigur ca o sa intre unu' de la PR de la Bardak sa zica mai multe...

Link to comment
Share on other sites

Salutam colegii! Mie mi-au fost recomandați, toate bune si frumoase pana intr-un singur punct.. Radu stie bine care a fost acela, detalii nu dau! Sa auzim numai de bine.

patru postari din 2012 incoace si cel putin 25% dintre ele absolut inutile.

sau astepti un "dar insistam, spune-ne, nu ne lasa in suspans"?

Link to comment
Share on other sites

Te salut! În primul rând.. înainte să pornești o discuție, indiferent ca opinia este separată sau nu saluți. Nu am obiceiul să postez ce manac8, ce beau, ce brutărie prefer etc. Radu stie exact ce anume am avut de spus. Ca sa nu înțelegi gresit, daca s-ar mai ivi ocazia sa am nevoie de astfel de servicii, nu as ezita sa il contactez. Stiu ca nu te mulțumește raspunsul, dar asta e dreptul nostru ;) Asfalt uscat iti doresc tie si tuturor celorlalți!

Link to comment
Share on other sites

Te salut! În primul rând.. înainte să pornești o discuție, indiferent ca opinia este separată sau nu saluți. Nu am obiceiul să postez ce manac8, ce beau, ce brutărie prefer etc. Radu stie exact ce anume am avut de spus. Ca sa nu înțelegi gresit, daca s-ar mai ivi ocazia sa am nevoie de astfel de servicii, nu as ezita sa il contactez. Stiu ca nu te mulțumește raspunsul, dar asta e dreptul nostru ;) Asfalt uscat iti doresc tie si tuturor celorlalți!

Deci a fost bine da' nu prea, da' de fapt m-as mai duce daca ar fi.

Nu va spun de ce, ca las' ca stiu ei, n-aveti voi treaba...

Da' scriu totusi...pe sistemu' "boss, daca vreau te fac de cacao, da' sunt baiat finut, asa ca vezi cum te porti pe viitor, ca altfel ma fac al 'reaqu'"

 

Inteligent, ce sa zic... Si de ajutor pentru comunitate! Ai pus o piatra importanta la bunastarea motociclistilor romani de pretutindeni. Patria iti va fi recunoscatoare!

 

Nici nu te salut!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutari,

 

Am sa scriu despre experienta mea cu SC. BARDAK MOTOR SRL din Clinceni, Ilfov.

 

Pe 27.06.2016 i-am sunat si m-am interesat despre:

1. service amortizoare;

2. gresare rulmenti jug.

Mi s-a comunicat totalul de 350 lei.

 

 

A doua zi, am lasat motocicleta la ei si i-am rugat in plus sa mai faca pe cat posibil:

3. cand dau jos amortizoarele avand acces la cablurile electrice sa verifice de ce uneori se reseteaza bordul [ fir intrerupt etc ]

4. sa schimbe becul de stop pe frana

5. sa puna 2 suruburi la aripa spate

 

Dupa 4-5 ore am fost sunat ca au rezolvat inclusiv partea electrica si este gata. Totalul comunicat prin telefon de 350 lei pentru service amortizoare+gresat jug a devenit doar subtotal, la acesta trebuind sa se adauge TVA ul care a fost omis prin telefon ... le-am spus ca mi se pare anapoda din moment ce am vorbit de total asa ca s-a gasit solutia taierii unui bon de 125 lei pentru piese desi am platit in total 470 lei [ 350 lei + 120 lei punctele 3,4,5].

 

Bun... am batzait nitel ghidonul mi s-a parut mai bine, m-am bucurat de partea electrica care parea rezolvata initial si am plecat. Pe drum auzeam uneori o bataie ciudata, necunoscuta pana atunci si am constatat ca rupsesera una dintre prinderile tablei de protectie de pe esapament ... Dupa aproximativ 20 km m-a lovit in picior ceva ce s-a dovedit ulterior a fi unul dintre suruburile superioare ale amortizorului stang. Partea electrica a revenit foarte curand precum era nefiind corect reparata dar atent taxata. Suruburile, cele doua [ punctul 5 ] au fost instalate precum urmeaza:

 

cel din dreapta strans foarte mult si prea lung asa incat aproape a iesit prin carena spate - partea superioara, stramband plasticul iar cel din dreapta fie nu e suficient strans fie este mai scurt si nu a reusit sa impinga carena.

 

Acum cand dau ghidonul spre dreapta maxim, se accelereaza automat: au tras cablul de acceleratie precum au efectuat intreaga lucrare: IN SCARBA... altfel chiar nu pot descrie modul lor de lucru.

 

asadar au rezolvat cu bine : 2+4 si au defectat: protectia esapamentului, acceleratia si o carena acolo ca deh

 

Poate altii au avut experiente mai bune cu dumnealor "profesionistii", poate lucreaza cu atentie in functie de tipul motocicletei iar amarata mea Yamaha XT 125x merita facuta asa: "lasam surburile de la amortizoare sa falfaie-n drum, dar cele de la aripa spate le-nfigem sa treaca prin carena; trage cablul ala de acceleratie da-l in.... , da-i acolo o picatura de ulei in jug, hai sa miscam nitel firele astea sa scapam si de electrica si gata 470 lei .... din care platim impozit la 125 lei si hai la somn apoi linistiti ca ce ni se rupe noua ca zboara suruburile cu sau fara amortizoare-n drum, am reusit si fiscalu am facut treaba azi, mai departe."

 

Atentie mare, verificati foarte foarte bine lucrarea si cat de bine sunt stranse: roata, amortizoare etc , ca nu se stie ce poate zbura dinspre Bardak.

 

Numai bine,

Radu C

 

Stiu ca e veche postarea, dar eu acum o vazui. Deci, tu esti suparat ca ai negociat cu ei punctul 1 si 2 dupa care, i-ai rugat sa mai faca 3,4 si 5 moka, iar ei au avut nesimtirea sa te taxeze pentru asta. E si asta un punct de vedere!

Eu zic ca, inainte sa improscati cu fecale, sa fiti voi corecti. Pentru o perioada, am lucrat intr-un service auto si, clientii astia, care negociau ceva dupa care, mai vroiau altele in plus, doar asa, ca tot erau acolo, erau cei mai enervanti. Eu cred ca te-au taxat corect sau, daca suma aia era doar TVA-ul la cei 350 (pretul pentru 1+2), au avut tot dreptul sa nu se ocupe de 3,4si 5.

Link to comment
Share on other sites

Tu ai citit postul omului si cu intarzaiere si incomplet. Daca tu asa vezi problema omului, ce pot sa spun. La cat mai multi clienti de astia ca si tine. :))

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare!

 

Vad ca este o discutie despre Bardak motors, las si eu experientele mele cu Bardak motors:

 

Un coleg de servici cu o Honda CBR F3 a fost trantit de un taximetrist, se hotaraste sa o faca pe asigurarea taximetristului la Bardak motors. O duce la cateva zile dupa accident la ei, asta in decembrie 2016. Cand ne intalneam pe holuri il intrebam cum mai e fierul, ca nu au venit piesele etc, ca a aparut nu stiu ce. Mobra nu era grav ranita, doar carenele si nu stiu ce altceva (de mers, mergea). Si-a recuperat mobra undeva prin septembrie 2017. Parerea mea a fost ca Bardak sunt neseriosi si i-am recomandat (prin martie 2017) sa isi ia mobra de acolo sa se duca in alta parte dar nu mai putea pentru ca deja erau comandatele piesele etc. Atunci am luat decizia sa ma feresc ca de ciuma de Bardak.

Recent am fost obligat sa merg cu un prieten pana la ei sa isi recupereze un fier (fier care zacea pe acolo tot de vreun an si inca nu era gata). Si de fapt si de drept atunci am inteles care este problema Bardak (am intrat in service sa vedem fierul) sunt supra aglomerati , abia am putut sa merg prin service de cate motociclete erau insirate pe acolo. Nu aveai loc sa arunci un ac pe jos de mobre. In schimb am apucat sa schimb 2-3 vorbe cu ei, nimic legat de mobre, fleacuri, mi s-au parut foarte de treaba. Cred ca de fapt asta e problema au atatea mobre de facut incat atunci cand sunt lucrari mai simple de facut le faci pe repede inainte ca pana la urma ce se poate intampla (dar uite ca se intampla) Dar facand lucrurile simple mai intai lungesti lucrurile complicate (cazul colegului si prietenului).

 

Avand in considerare cele spuse mai sus:

1. Eu personal nu mi-as duce mobra in service la Bardak, decat daca nu am de ales

2. Nu cred ca sunt rau intentionati (nu cred ca exista service moto in RO care sa iti ia o palarie de bani si sa iti faca mobra asa de prost incat sa iti rupi gatul cu ea)

3. Greselile sunt in firea umana.

4. Cand te duci undeva cu mobra in service arunca o privire sa vezi cat au de lucru (nici prea mult, nici prea putin)

5. Invata sa iti faci reparatiile singur sau sa ai prieteni care stiu sa le faca pentru tine

6. ratingul pe internet (fb, google) al Bardak este putin cam mare, dar asa se intampla cand majoritatea care au avut experiente negative cu ei nu dau rating, raman doar cei foarte multumiti sa dea rating

7. pe cat posibil stai langa ei (orice service) cand iti fac ceva la fier

8. intreaba, nu costa nimic, (cate mobre sunt inaintea mea, sa revin altadata, sa ma duc in alta parte, cat de greu vin piesele etc.)

9. cand ai un accident si iti faci mobra pe banii asiguratorului, asteapta-te sa intervina altele (ca tu vrei sa ai o mobra buna si cel care efectueaza reparatia sa aiba cat mai mult de munca ca plateste asiguratorul)

Link to comment
Share on other sites

Suntem in romania tovarase, trebuie sa iti asumi asta!

Sa iti detaliez:

1. Nu-s patron de service, dar am sta tmult timp pe langa unul, si, pana sa ajung pe langa el, gandeam ca tine, ca voi.

 

2. Problema pleaca de la client -> NIMENI nu vrea sa plateasca de fapt.
Cand spun asta, ma refer la pretul real al unei lucrari.
Sunt extrem de putini, poate 10% cei care isi permit de fapt o motocicleta. Suna oribil, dar cam asa este.
A-ti permite o motocicleta inseamna sa nu recurgi la fomeli.
Sa nu cauti servisare ieftina, sa nu te tiganesti la pret, sa nu ti cauti piese SH unde trebuie de fapt sa pui ceva nou, sa iti schimbi pneurile cu unele noi odata la doi ani, etc.

3. Un service are cheltuieli.
Locatia: chirie sau amortizare, intretinere, utilitati
Angajatii: carti de munca, salarii
Dotari: logistica, scule care mereu se strica / ratacesc
Controale
Marketing

Pornind d ela clientul car enu vrea / nu-si permite sa plateasca pretul corect, de aici incep problemele.

Service-ul angajaza mecanici panarame, care cer mai putini bani, ca sa iti ofere tie la final un pret mai mic - asta vine la pachet cu servicii de proasta calitate.
Iti sar suruburile, tablele, etc. - ATAT ITI PERMITI.

Dupa ce ca mecanicii sunt panarame, patronii trebuie sa ii si biciuiasca, ca sa faca volum, ca sa acopere cheltuieli.

Nu ii cunosc personal pe Bardaci, doar am auzit de ei, habar n-am ce si cum.
CUnosc insa un patron de service moto si doi patroni de service auto, toti prieteni buni de ani de zile, toti cu aceleasi probleme:

a. mecanicii care cer bani peste calificarea si calitatea pe care o pot oferi
b. clienti fomisti care nu vor sa plateasca
c. cheltuieli in continua crestere

Nu conteaza ca ai un Xt 125 sau un S1000RR, cand iti cumperi o motocicleta trebuie sa ti-o asumi, ORI, te apuci de reparat tu singur la ea - moment in care apar alte probleme.

In fine, pe scurt - crudul adevar acesta este.

Sanatate si pace pe pamant! :)

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea refritoare la ultimele discutia generala de mai sus este ca problema e ca sunt fooooarte putini mecanci buni. Majoritatea sunt urechisti. Si scumpi pentru ce ureche au.

Ma refer aici la reparatii, nu la mentenanta. Duc mobra in service, bre, face asa si asa. Ala o ia pe incercate pe banii mei si ii iese din a treia. Ala nu e mecanic bun, e urechist. Mi s-a intamplat cu mecanici cunoscuti pe piata, cu pretentii. Si cand pleci descoperi dupa 400 de km. ca nu ti-a infipt papucul la frana fata si ai mers fara stop. Adica...dupa ce ca e urechis pe banii tai, mai e si neglijent...

Si ma refer la ultimii ani, cand am fost dispus sa platesc cat s-a cerut. Acum zece ani cand dadeam pe lant cu vaselina de Dacie si faceam mii de km cu benzina pe datorie imi asumam cate-o carpaceala. Da’ sa si platesti cat se cere, sa platesti si aiurea piese si manopera si sa se mai dea si rasol, deja e cam mult.

Edited by Speedy.K
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salut, sunt Botezu' si-mi place sa ridic thread-uri din morti, dar asta e singurul mai general, asa, despre Bardak. :)
 

Am avut o problema cu ABS-ul motocicletei din dotare cu care nu m-a primit mecanicul care lucreaza la "celalalt dealer Suzuki din Bucuresti" pe motiv ca "astea-s probleme complicate, dureaza mult diagnosticarea, iar testerul de la Suzuki nu-mi spune decat ca e o problema generala la ABS, nu si unde e mai exact".  Problema era ca atunci cand ploua, treceam prin balti mai mari si/sau spalam mobra, dar absolut de fiecare data cand se intampla unul dintre lucrurile astea, ramaneam fara ABS si imi intra TC-ul chiar si la plecari relaxate de pe loc. Iar "celalalt dealer Suzuki din Bucuresti" are si spalatorie langa el, asa ca... da... clar, era greu de diagnosticat.

Bun, am sunat la Bardak, mi-au spus ca ma primesc fara probleme. Astazi am fost pe la ei (cu problema activa ca, deh, ieri a plouat), au pus testerul pe mobra, au dat clear la erorile existente, am dat o tura sa vad daca apare din nou, a aparut si m-am intors, au bagat iarasi testerul si a aparut ca e o problema la senzorul spate (deci nu "generala la ABS", plm). Asa ca au desfacut un panou lateral, au curatat mufa, au conectat-o la loc si... minune, marea problema complicata s-a rezolvat.

Nu am fost pana acum pe la ei cu lucrari de mecanica sau alte chestii si nu pot sa ma pronunt cat de ok sunt pe partea asta dar doar atitudinea de "totul se rezolva" vs "nu stiu, e complicat, plm, asta e" o sa ma faca sa ii mai vizitez si pentru restul de lucrari de intretinere si nu numai pe care o sa le am la mobra asta. Sper doar sa fie la fel de ok si pe viitor (confirm ce spuneau colegii de mai sus, service-ul e plin, asta poate sa fie si bine si rau, depinde de cum privesti problema si cum se descurca cu fluxul de clienti).

Nu mai spun ca ma bucur enorm ca in sfarsit exista inca un dealer/service autorizat Suzuki in Bucuresti care pare sa fie ok si ca acum am o alternativa la "celalalt dealer Suzuki din Bucuresti" din cauza caruia ma gandeam la modul cel mai serios sa ma duc pana cu mobra pana in Constanta la EstBike pentru problema asta.

Edited by botezu'
Link to comment
Share on other sites

Mecanicul ala e o gluma proasta.

Are doar basini in cap, de asta i-am dat dracu demult.

 

La moto nou luat de la ei, cu recall oficial pe ECU, mi-a zis ca moto e ok si la ei nu apare niciun recall pe VINul moto si oricum se poate merge foarte bine in oras cu peste 5000 ture in a întâia, ca sa nu mai lucreze acceleratia on/off. La 5000 ture in a intaia motorul ala mergea cu cel putin 60 km/h...

 

Cat despre bardak, am cerut la telefon o oferta de pret pentru moto nou, mi-a luat cineva datele si a ramas ca ma suna altcineva care se ocupa de vanzari. De vreo doua luni nu m-a mai sunat nimeni. Intre timp m-am reorientat catre un alt dealer. Pana la urma nu ma rog de nimeni sa-mi ia banii...

 

Daca o fi sa mai iau Suzuki vreodata, probabil o sa apelez la estbike, cel putin omul ala chiar stie sa se comporte cu un potential client.

Edited by Kassu
Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, Kassu a spus:

 

estbike, cel putin omul ala chiar stie sa se comporte cu un potential client.

Înseamnă că eu am avut ghinion. Vorbisem acum 2 ani cu el sa iau moto nou, abia avea chef să scoată doua vorbe, sictirit nevoie mare. În cele din urma a spus ca verifica la importator și ma sun în maxim 3 zile. Nici vorba de vreun telefon. Am sunat eu după o săptămână, a răspuns, și când și-a dat seama cu cine vorbește m-a fugărit ca e prins și ma suna înapoi. 

Link to comment
Share on other sites

Mno, e foarte subiectiva treaba - eu m-am inteles de minune cu Adrian de la EstBike, de acolo am luat V-Strom-ul pe care-l am acum si tot la ei am facut primele revizii din perioada de garantie.

Link to comment
Share on other sites

Toti dealerii si reprezentantele moto de la noi, se plang ca nu au vanzari  ca nu au clienti, ca nu e piata...... Dar nu stiu sa aiba o relatie corecta vanzator-cumparator. Daca se poate sa le dai cat de multi bani, si sa nu iti ofere nimic in schimb, cel mai bine. 

Acum 3 saptamani am inceput demersurile sa cumpar o mobra noua. Am zis sa incep cu Honda Nord , ca na , reprezentanta, importator, etc. M-au dus cu vorba, peste 1 saptamana, le-am scos informatiile cu clestele, raspunsuri tarzii si amanari peste amanari. Cand m-am hotarat sa ma duc cu banul jos sa ridic mobra ( pana atunci in stoc, dar sa nu ma grabesc ca au destule si vine si rabla, si sa nu expire fiscalul) , fara sa mai astept rabla, imi spun ca de fapt nu mai au , si ca aduc dupa 15 iunie. Am renuntat la ei si am luat la rand dealerii. La Estbike, nu mai au( pe  site se lauda ca au), si aduc in iunie-iulie. La M...b..m nu mai au, si nu stiu cand aduc, ca sa nu zic ca am sunat la Sebes, ca la Bucuresti nu binevoiesc sa raspunda la telefon sau macar sa sune inapoi. La Moto..eam am auzit de experiente nasoale la altii si stiam ca isi iau mobrele de la Honda Nord, asa ca nici macar nu am sunat. Dupa ceva timp primesc telefon de la M...b..m, cum ca aduc in 10 zile,dar sa le dau avans ferm. Le-am efectuat plata  avansului pe 2 ,si nici pana azi nu am intrat in posesie.Ieri le-am platit restul de bani, cu promisiunea ca azi am mobra......... Sunt ceva sanse sa  o primesc luni, dar nu vreau sa imi fac iluzii...comunicarea foarte proasta, si facuta in special prin sms. Nu raspund la mail,la telefon, zero inclinatie spre client, nu confirma primirea banilor, dar facturile stiu sa le faca cu termen de o zi , la plata.

Sper macar  sa faca cartea de identitate in maxim 2 luni si sa nu am nevoie de garantie sau alte servicii de la ei, ca mi-am pierdut increderea total. Acum chiar regret ca nu am luat un sh, ca era mai mica bataie de cap. Au reusit sa imi rapeasca si bucuria unui lucru nou.Nu stiu daca problema principala e la conducere, sau tine de angajati,  dar din parte mea sa dea faliment cu totii, si asa poate apare pe piata si o firma serioasa.  Eu daca imi faceam treaba la job cum si-o fac ei, erau zilnic cazuri ca cel de saptamana trecuta de la Ba..s, sau chiar mai nasol. Asa ca nu pot sa inteleg cum vor sa vanda, daca isi trateaza clientii ca pe niste cersetori .

 

 

Edited by Nooxy
Link to comment
Share on other sites

Oamenii nu sunt plătiți, normal că angajații nu sunt nici competenți și nici nu-și dau interesul, iar afacerea nu produce suficient cât să-i motiveze. Cerc vicios. 

Bănuiesc că Hondele vin prin H. Trading, pe nord i-au cam făcut cu forța să ia moto din câte știu. Bine, nici pe auto nu sunt mai buni, a ajuns la mine mașină cu service făcut la ei, vreo 6 filtre de motorină facturate și pe mașină mai avea nițel și se găurea de oxid, jur că era cel din fabrică... 

Link to comment
Share on other sites

Cat de importanta este relatia intre oameni, cand vine vorba de comert.. daca majoritatea ar fi avut mai mult de doi neuroi eram pe Marte..
Cand am luat motorul nou, no bullshit, a fost factor super important sa vad ca am cu cine sa vorbesc si sa am intelegere, empatie poate.

La masina la fel.. cand toti vand acelasi produs importat, atuncea imi dau banii munciti, clar nu unde imi face sila, no?!

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_
La 16.04.2021 la 16:48, Nooxy a spus:

La Estbike, nu mai au( pe  site se lauda ca au), si aduc in iunie-iulie. La M...b..m (Moto Boom) nu mai au, si nu stiu cand aduc, ca sa nu zic ca am sunat la Sebes, ca la Bucuresti nu binevoiesc sa raspunda la telefon sau macar sa sune inapoi. La Moto..eam (Motor Team) am auzit de experiente nasoale la altii si stiam ca isi iau mobrele de la Honda Nord, asa ca nici macar nu am sunat. Dupa ceva timp primesc telefon de la M...b..m (Moto Boom), cum ca aduc in 10 zile,dar sa le dau avans ferm. Le-am efectuat plata  avansului pe 2 ,si nici pana azi nu am intrat in posesie.Ieri le-am platit restul de bani, cu promisiunea ca azi am mobra.........

 

Am completat eu bolduit. 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...