Sari la conținut

Explozie la cilindru BmwR1200Gs LC


Postări Recomandate

ar mai fi:

Aprilia Caponord 1200

Honda 1200 Crosstourer

Ducati 1200 Multistrada

Triumph Tiger Explorer 1200

KTM 1190/(1290_e deja mai scump) Adventure

john17 a spus de japoneze

si Crosstourer e cam la acelasi pret cu GS-ul

de aceea nu am mentionat numai cele 2

» Post actualizat in 11 Jul 2016 12:33

BMW suck's! asta a fost ultimul.

subscriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deocamdata afara e frumos si eu nu am motor> BMW suck's! Pana acum am avut aproape numai BMW, asta a fost ultimul.

 

# sucks nu suck's :)

 

Inteleg ca e super frustrant, dar totusi tind sa cred ca e un caz destul de izolat. In general nu-s pro bmw, dar nu cred ca are rost sa intorci spatele marcii doar datorita unor omuleti care nu-si fac treaba...

 

La nici un service nu grozav, indiferent ca vorbim de mobre, masini (eu is patit si cu scule foto, la service Canon)

 

Ce-i drept e ca-ti lasa un gust amar, mai ales dupa cati bani ai platit...

 

Eu as mediatiza treaba cu cat mai mult posibil,pe toate caile media, poate asa le atinge putin orgoliul celor mai sus-pusi si poate se misca mai rapid si se rezolva situatia...

 

Cu riscul de a te plictisi si de a te repeta, poti reitera, in ordine cronologica, toate actiunile intreprinse la motorul tau, de cand ai depistat problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

ceea ce iti spun este din experienta auto (e drept ca avea o injectie mecanica K-Jetronic de la Bosch, nu una electronica) dar poate este util: in principiu daca la explozie ti-a crapat tubulatura de la admisie aer ma duce cu gandul la un rateu generos pe admisie. Asta de obicei poate fi cauzat de un amestec sarac, iar rateul se produce in momentul unei decelerari a motorului. Nu am inteles exact care a fost dinamica in cazul tau. La masina dadeam pornire, acceleram si pe perioada de decelerare dadea rateul. Am masurat cu un analizor de gaze ce iese pe teava de esapament si am constatat ca pe plaja 2000-3000 rot/min amestecul era sarac. Nu am aflat niciodata de ce.

 

Intrebare: la tine a fost cheie si poc simultan cu pornirea, sau ai pornit, poate ai accelerat si ai lasat libera acceleratie, sau a mers 1-2 secunde si abia apoi.... Cum a fost mai exact, in masura in care iti poti aminti.

 

Ma intreb daca nu mai bine o duci la unguri la Budapesta? Poate sunt mai seriosi. Oricum de la Oradea la Budapesta ajungi mai repede decat pina la Bucuresti. Iar in garantie se repara oriunde in UE. Eu am reparat un Renault cumparat din Bucuresti la Viena fara probleme.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

john17 a spus de japoneze

si Crosstourer e cam la acelasi pret cu GS-ul

de aceea nu am mentionat numai cele 2

--scuze colegu, aici ai dreptate, am omis ca ar fi vorba doar de japoneze!

my bad!

 

--uite aici o cautare pe mobile, am pus filtre la cele vandute de firme cu TVA, sub 10k km si un singur proprietar

o sa ai o surpriza la preturi....

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=MB&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=1200&makeModelVariant2.makeId=3500&makeModelVariant2.modelDescription=1200&categories=EnduroAndTouringEnduro&maxMileage=10000&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&ambitCountry=DE&vatable=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&numberOfPreviousOwners=1

 

Honda incepe pe la 11-12k, iar BMWul e de pe la 14-15k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa te mai documentezi + gandesti, nu stiu daca service-ul bavarez de capitala e mai breaz, din ce am auzit nu prea ar fi...

Din pacate aceeasi concluzie ca a ta am auzit in ultimul an la cel putin 3 impatimiti ai marcii (nu posesori, ci oameni "bolnavi" de bmweita), drept ca pe 4 roti... Cei cu 2 roti pe care ii cunosc nu ar recunoaste chiar daca ar gandi asa.

 

post-882-0-80499900-1468241316_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Nastase, apreciam pana pe la 10 ani desenele animate. Daca totusi nu aveti ceva constructiv de scris pe vreun topic oarecare, va rugam de a ne scuti de caricaturile ce le postati si care nu au niciodata vreo legatura cu subiectul topicului.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb daca nu mai bine o duci la unguri la Budapesta? Poate sunt mai seriosi. Oricum de la Oradea la Budapesta ajungi mai repede decat pina la Bucuresti. Iar in garantie se repara oriunde in UE. Eu am reparat un Renault cumparat din Bucuresti la Viena fara probleme.

Fa un efort si du-o la Viana... :)

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ref la jafoneza la 1/2 pret - n-o luati ad literam! Voiam sa spun ca bmw sunt motociclete mai scumpe decat concurenta, vad ca a luat amploare dezbaterea. Personal nu stiu ce concurenta are gs-ul, nu m-a framantat deloc segmentul.

Ref. la povestea cu valva nu cred ca poate fi vorba decat de recircularea vaporilor de benzina, iar daca rezervorul a fost umplut "cu varf" poate ajunge benzina lichida in canistra cu carbon activ, mai greu insa in admisie. Dar nu are de ce sa trosneasca in admisie! Sau nu vad eu cum. Masurarea compresiei nefiind rocket science m-as mira sa o fi gresit fatal muntenegrenii. Sunt curios daca in cele 2 serviceuri s-a masurat direct (manometru in locul bujiei) sau cu testerul (o determinare indirecta si posibil inexacta).

Si eu am vrut sa zic de Viena, mai multe vehicule au ajuns acolo dupa ce si-au prins urechile in ele bavarezii de pe Dambovita. Ca idee multi posesori de conserve bmw din capitala merg la Brasov la service, acolo cica ar fi mai competenti/corecti.

Mie imi plac caricaturile, dar am o obiectie: intre optimist si pesimist nu e asolut nici o diferenta, pesimistul fiind doar un optimist mai bine informat :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10: john17: pentru general comment...


Mie imi plac caricaturile, dar am o obiectie: intre optimist si pesimist nu e asolut nici o diferenta, pesimistul fiind doar un optimist mai bine informat :D

Tocmai pentru ca... pesimistul stie mai mult... in desen are si inima... mai franta...

 

La multi kilometri frumosi!


» Post actualizat in 11 Jul 2016 14:56

Apropo de vanzari: http://www.moto.it/news/mercato-a-giugno-bene-le-moto-e-il-semestre-a-16-le-top-100.html

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre optimist si pesimist nu e asolut nici o diferenta, pesimistul fiind doar un optimist mai bine informat :D

pesimistul spune;

- offf, mai rau de atita nu se poate...

optimistul spune:

- ba da!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau dar singura veste este ca cei de la BMW Oradea nu stiu ce are motocicleta. Am adus-o cu cilindrul drept dezasamblat de cei din Muntenegru, au montat cilindrul inapoi, au schimbat un manson de plastic pe admisia de aer care a crapat la explozie, au pornit motocicleta si cand au constatat ca merge au zis ca e gata. Nu au desfacut cilindrul stang sa vada ce a provocat explozia,nu sa-u uitat la piston si supape, nu au masurat compresie, practic nu au facut nimic. Dupa ce i-am balacarit au masurat compresia si au zis ca e 13,5 la ambii cilindrii (in opinia lor cei din Muntenegru au masurat gresit...) au verificat lantul de distributie nu e sarit deci in opinia lor pistonul nu putea sa loveasca supapele ( eu in momentul exploziei am auzit calr un sunet puternic de metal lovit de metal) deci referitor la ce s-a intamplat sunt in ceata totala. Se consulta acum cu cei de la fabrica.

Cand termina consultarile cei de la Oradea o sa o duc si la Buc. sa mai masoare inca o data compresia si am vorbit cu ei, au venit cu o teorie plauzibila- e un ventil care daca motorul merge intoarce vaporii de benzina din rezervor in motor, daca motorul nu functioneaza atunci elimina vaporii in exterior. Au zis ca poate nu functioneaza ventilul, motocicleta a stat cu rezervorul aproape plin pe cricul lateral in caldura, vaporii s-au dus in motor si cand am pornit-o au explodat.

Deocamdata afara e frumos si eu nu am motor> BMW suck's! Pana acum am avut aproape numai BMW, asta a fost ultimul.

daca are compresie si merge, ce ar mai putea fi? daca supapa lovea pistonul, s-ar fi crapat fie pistonul, fie se indoia supapa si atunci nu mai avea compresie...

eu zic sa le ceri sa-l desfaca, sa-ti verifice daca sint urme de lovituri pe piston, sa ai o certitudine.... oricum, testul de compresie ramine imprimat pe ceva deci ai o dovada. zi-le sa-ti arate.

 

pe de alta parte, comform mottorad, bmw are cota de piata in germania majoritara.

testul de compresie se poate face usor, oriunde.

Editat de chv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In gaeantie solutia reparatorie nu poate fi impusa de catre client. Cam tot ce poti face e sa le ceri sa inscrie jn carnet defectiunea si interventia efectuata si sa le ceri o fisa de control final in care sa scrie ca moto functioneaza in parametri normali. In felul asra, daca Doamne fereste se repeta pocinogul, ai argumente pt a solicita inlocuirea produsului sau restituirea pretului platit pe el. Si nu, nu e sf, credeti-ma ca am mediat astfel de cazuri si uneori clientul a avut castig de cauza!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

testul de compresie se poate face usor, oriunde.

exact, ia-i compresia la cineva pentru liistea ta.

 

btw, motorul porneste, merge? trage? suna anormal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am un BMW 1200GS luat anul acesta. Abia i-am făcut revizia de 10mii și am plecat în Muntenegru. La o pornire, după ce a stat parcată vreo câteva ore, când i-am dat cheie s-a auzit o explozie, dar , de la cilindrul stâng, un zgomot de metal lovit pe metal f.puternic și am simțit de parcă m-a atins ceva la spate dreapta. Ulterior am presupus că a fost suflul prin teava de eșapament.

După asta dacă îl porneam motorul mergea cam2sec.dupa care se oprește și cât merge se aude un țăcănit din cilindrulstâng. L-am dus pe trailer la singura repr. BMW din Muntenegru și nu au idee ce s-a întâmplat. Doar au constatat că compresiunea în cilindrul drept! e 4 bar în loc de peste 10!Motorul are 4luni. Ceva sugestii sau a auzit cineva de vreun caz asemănător?

Subiectul este: Explozie la cilindru BmwR1200Gs LC...

Subiectul si in sensul... subiectiv... asa s-a perceput de apropitar...

Acum, doreii de la service o dau in diverse...

Problema prezentata de initiatorul topicului... exista? DA sau NU ?!!

 

https://pro-bike.ro/forums/topic/103048-2013-noul-motor-bmw-1200-boxer/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mosule, ne poti spune si noua ce relevanta are un clip de youtube cu Ducati vis a vis problema omului care se discuta aici?

 

Eu inteleg ca de la o varsta iti este greu sa te exprimi coerent, la obiect,prin cuvinte, si recurgi la imagini copiate de pe internet si la clipuri de youtube,dar deja devii penibil...

Ba insider... cu nr. de IL dar din Iasi...chiar trebuie sa fii mojic ? Mai ales ca topicul asta se adreseaza posesorilor de BMW nu inteleg de ce suferi p'aici !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti pe langa, topicul nu se adreseaza numai posesorilor de bmw. As zice ca mai degraba fostilor viitori posesori :)

Cred ca ai vrut sa scrii ''viitorilor fosti posesori''. Parca asa ''face sens'', vorba unui prieten americanizat :).

 

Oricum nu inteleg de unde atata inversunare cu BMW-ul. Este un motor ca toate motocicletele, cu bune si cu rele, cu solutii tehnice minunate si cu unele facute la betie.

Cine are sa-i traiasca cine nu sa (nu) isi doreasca ! (dupa caz :) ).

 

Ceea ce cred a patit colegul nostru a fost un rateu in galeria de admise si atata. Motivele pot fi diverse si greu de identificat. Urmare rateului i-a plesnit galerie de admisie care este din plastic (de ex. posesorii de instalatii GPL montate pe genunchi la Dacia Supernova sau Solenza cunosc problema). La service s-a inlocuit galeria, si motorul merge. BMW considera ca si-a indeplinit obligatiile de garantie.

 

Partea trista este ca nimeni de la BMW nu poate sa ii spuna de ce s-a intamplat beleaua si mai ales sa ii spuna: ''am remediat, nu se mai intampla''. Asta este cu adevarat frustrant, dai un munte de bani pe trotineta si sa stai cu frica la fiecare pornire sa vezi daca bubuie sau nu.

 

Cam asa se intampla cand masinaria este hiper-electronizata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis/scris bine, mai uita-te o data :)

In momentul asta sunt un potential client pentru bmw/yamaha/altele, zic mersi ca nu am prejudecati :) Dupa ce ma orientez? Pai e simplu: o combinatie intre ce-mi ofera, pret, probabilitatea de a da cu mucii in fasole si cum sunt tratat in cazul asta.

Topicul e foarte bun si trebuie multumit initiatorului pentru el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noutati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica dupa zgomot a urmat o bataie apoi s-au schimbat galeriile de admisie si merge ! minune. poate gresesc! sau poate lipsesc multe informatii.

Corect! Lipsesc alte multe informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...